Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.VIII - Strona 153 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2015-08-26, 12:41   #4561
maarthusia
Shoe addict :)
 
Avatar maarthusia
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 27 927
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.VIII

Cytat:
Napisane przez xPoziomkax Pokaż wiadomość
Hej dziewuszki Co tam zamawiacie? Ja mam w koncu wolne dzisiaj
Od tygodnia nie mam juz gazu (czyt. cieplej wody i nie moge nic ugotowac) Juz nie wiem czy smiac sie czy plakac

Kurcze, pod jednym wzgledem uwielbiam moja prace - moge testowac bardzo duza ilosc kosmetykow i perfum, co raz jakies konkursy, szkolenia... Moja kolekcja sie powieksza, co w sumie jest fajne ale z drugiej strony, kiedy ja to wszystko zuzyje Zostawiam wszystko zafoliowane i bede uzywac jak mi sie pokonczy Ale w ogole suuuuper Wczoraj przyszla dla mnie i dla mojej takze nowej kolezanki kosmetyczka z Sephory z zawartoscia 12 produktow Sephora Bo jak zaczynalysmy prace to mialysmy szkolenie i wtedy nic nie dostalysmy i teraz nam doslali Ekstra! I producenci wczoraj rozeslali kazdemu pracownikowi najnowszy pedzel do podkladu Sephora - o taki (wstawie zdjecie nizej) Od poczatku przybylo mi 3 flakony perfum i 2 miniaturki Ja nadal nie wierze, ze ja moge dostac cos nie placac za to - to mnie wrecz przeraza Ale ciesze sie mega bardzo
I to lubie najbardziej w tym wszystkim

Zobaczylam ostatnio w F&F Tesco sliiiczny kardigan bialy z takiej jakby bukli - totalny baranek Zobaczylam go jak jakas dziewczyna go niosla do kasy... Myslalam o nim tydzien Az wkoncu stwierdzilam, ze eh, no musze go miec! No i kupilam wczoraj O, taki, bialy: http://www.f-f.com/pl/product/dlugi-...r-f-f/bm520045
Ale zazdraszczam tych cudowności to niewątpliwie największy plus pracy w takim miejscu
maarthusia jest offline  
Stary 2015-08-26, 12:42   #4562
AnulaQa
Zakorzenienie
 
Avatar AnulaQa
 
Zarejestrowany: 2012-10
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 4 218
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.VIII

Cytat:
Napisane przez maarthusia Pokaż wiadomość

Fajne NIESPODZIANKI ja też miałam trochę fajnych prezentów, ale ostatnio trafiły mi się paletki do ping-ponga i żel Chloe 30ml

Z Clinique mogę polecić Superdefense, ale czy ma dobry skład - wątpię
To teraz przydałby się jakiś stół do p-p i... jazda. Spalamy boczki, ćwiczymy refleks. Raz, raz, raz, raz!
O tak, ze wszystkich kremów Clinique, których do tej pory używałam, najbardziej zadowolona jestem z Superdefense. Bardzo fajny dla kapryśnej, niezdecydowanej cery.
AnulaQa jest teraz online  
Stary 2015-08-26, 12:42   #4563
amyz
Chanel Lady
 
Avatar amyz
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 23 560
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.VIII

Cytat:
Napisane przez maarthusia Pokaż wiadomość


Chyba chcę ten zestaw Korresa
------

Mam mini zamówienie z D. Living Lalique - ładny, ciężkawy, czuję pieprz i gałkę, ale wydaje mi się, że to nic odkrywczego nie biorę

W paczkomacie czeka już e-glamour ale expres
mnie tez kusi teraz Korres na szczęście próbki kaszańskie wiec zaoszczędzę daj znać jak te zapachy z e-glamour które zamawiałaś wczoraj może zakupię jakiś dla tż
amyz jest offline  
Stary 2015-08-26, 12:43   #4564
maarthusia
Shoe addict :)
 
Avatar maarthusia
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 27 927
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.VIII

Cytat:
Napisane przez AnulaQa Pokaż wiadomość
To teraz przydałby się jakiś stół do p-p i... jazda. Spalamy boczki, ćwiczymy refleks. Raz, raz, raz, raz!
O tak, ze wszystkich kremów Clinique, których do tej pory używałam, najbardziej zadowolona jestem z Superdefense. Bardzo fajny dla kapryśnej, niezdecydowanej cery.
to dopiero byłaby niespodzianka
maarthusia jest offline  
Stary 2015-08-26, 12:43   #4565
amyz
Chanel Lady
 
Avatar amyz
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 23 560
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.VIII

Cytat:
Napisane przez aniyam Pokaż wiadomość
O to dobrze, że nie wzięłam, totalnie nie mój kolor, nadal czekam na Sisleya jak woźny na dzień nauczyciela
amyz jest offline  
Stary 2015-08-26, 12:44   #4566
maarthusia
Shoe addict :)
 
Avatar maarthusia
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 27 927
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.VIII

Cytat:
Napisane przez amyz Pokaż wiadomość
mnie tez kusi teraz Korres na szczęście próbki kaszańskie wiec zaoszczędzę daj znać jak te zapachy z e-glamour które zamawiałaś wczoraj może zakupię jakiś dla tż
Dam znać

---------- Dopisano o 12:44 ---------- Poprzedni post napisano o 12:43 ----------

Cytat:
Napisane przez aniyam Pokaż wiadomość
O to dobrze, że nie wzięłam, totalnie nie mój kolor, nadal czekam na Sisleya jak woźny na dzień nauczyciela
maarthusia jest offline  
Stary 2015-08-26, 12:44   #4567
xPoziomkax
Zakorzenienie
 
Avatar xPoziomkax
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 8 315
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.VIII

Cytat:
Napisane przez amyz Pokaż wiadomość
długo Cię nie było zazdroszczę pracy tez bym chciała mieć taką jak Ty może się przebranżowię super że możesz potestować - będziesz najbardziej na bieżąco z nowościami i będziesz nas mogła kusić kardigan śliczny a co do braku gazu to jakaś porażka co na to wasza nieogarnięta właścicielka??
Nooo nie bylo mnie dlugo Bo po prostu nie mam czasu na wizaz I mega ubolewam z tego powodu
W pracy sa plusy i minusy Na pewno jak za 5 lat tu napisze to bede sie skarzyc na zylaki
Ojjj bede was kusic, bede

Nasza wlascicilka wiecznie przeprasza i twierdzi, ze tam dzwonila itp... Tylko gada a nic nie jest zalatwione..
xPoziomkax jest offline  
Stary 2015-08-26, 12:44   #4568
aniyam
Szanelowa Madżesti
 
Avatar aniyam
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: to tu to tam :) ostatnio Wrocław
Wiadomości: 30 326
GG do aniyam
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.VIII

Poziomko nic tylko pozazdrościć pracy, która jest zarazem pasją
__________________
Kiedy kobieta nie może zdecydować się pomiędzy dwiema sukienkami, kupuje wszystkie trzy!!!



aniyam jest offline  
Stary 2015-08-26, 12:45   #4569
cosmetix
Makeup challenge winner
 
Avatar cosmetix
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Trzecia planeta od Słońca
Wiadomości: 6 227
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.VIII

Cytat:
Napisane przez Xandrine_Marie Pokaż wiadomość
A co sądzicie o tym żelu z Tołpy? Któraś go miała i może polecić? Niby ma tę glicerynę, no ale ja to czasem wazelinę nawet nakładam na suchoty, jak już nic nie pomaga
Ostatnio miałam ogromne przesuszenia, bo nosiłam codziennie przez tydzień makijaż sceniczny.
Zmywałam makijaż oliwą z oliwek i stosowała maść z witaminą A.
Chyba nie ma nic skuteczniejszego, ale też bardziej tłustego, więc zabieg raczej na noc.
__________________
Art is never finished, only abandoned.
Leonardo da Vinci
cosmetix jest offline  
Stary 2015-08-26, 12:47   #4570
xPoziomkax
Zakorzenienie
 
Avatar xPoziomkax
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 8 315
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.VIII

Cytat:
Napisane przez maarthusia Pokaż wiadomość
Ale zazdraszczam tych cudowności to niewątpliwie największy plus pracy w takim miejscu
Oj jakbym zrobila Wam zdjecie juz tego co wygralam/dostalam/bylam na szkoleniu to az by mi glupio bylo

---------- Dopisano o 12:47 ---------- Poprzedni post napisano o 12:46 ----------

Cytat:
Napisane przez aniyam Pokaż wiadomość
Poziomko nic tylko pozazdrościć pracy, która jest zarazem pasją
Dziekuje Kochana
xPoziomkax jest offline  
Stary 2015-08-26, 12:51   #4571
amyz
Chanel Lady
 
Avatar amyz
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 23 560
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.VIII

Cytat:
Napisane przez xPoziomkax Pokaż wiadomość
Nooo nie bylo mnie dlugo Bo po prostu nie mam czasu na wizaz I mega ubolewam z tego powodu
W pracy sa plusy i minusy Na pewno jak za 5 lat tu napisze to bede sie skarzyc na zylaki
Ojjj bede was kusic, bede

Nasza wlascicilka wiecznie przeprasza i twierdzi, ze tam dzwonila itp... Tylko gada a nic nie jest zalatwione..
szukaj w wolnej chwili nowego lokum bo czarno to widzę z tą babą

kuś kuś dawno nic nie kupowałam
amyz jest offline  
Stary 2015-08-26, 12:51   #4572
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 211
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.VIII

Cytat:
Napisane przez paula5656 Pokaż wiadomość
A mi polećcie jakiś dobry krem mega nawilżający do twarzy, cały czas robią mi się suche placki, wychodzą skórki i w ogóle skóra jest brzydka Najchętniej bezzapachowy, z dobrym składem, do używania na co dzień i nie zapychający Te wszystkie Diory i Chanele są do
oo ja tez chetnie poczytam
Cytat:
Napisane przez amyz Pokaż wiadomość
o masakra niedługo będzie jak w Seksmisji: "zjedz pigułkę! zjedz pigułkę!
Cytat:
Napisane przez aniyam Pokaż wiadomość
OOOOO fuuuuujjjjj
okropientwo
Cytat:
Napisane przez cosmetix Pokaż wiadomość
Przypomniało mi się, że jest jeszcze jeden dobry bronzer bez drobinek w nieceglanym odcieniu.

Chodzi o Golden Rose, BRONZING TERRA POWDER.
http://goldenrose.pl/produkty/cera/p...owder-143.html

Polecam odcień 102. Teraz został przeceniony w salonach GR i w sklepie internetowym na 15,90zł z 18,90zł, więc jest okazja wypróbować.
(...)
oo a ja polece z flormaru p115 chociaz teraz tak patrze to jest taki satynowy... ale kolor ma fajny
Cytat:
Napisane przez Xandrine_Marie Pokaż wiadomość
Już mi się nie chce jeść. Za dużo internetów na dzisiaj chyba
mi tez sie odechcialo
Cytat:
Napisane przez AnulaQa Pokaż wiadomość
Aaaa, tak się tylko rozglądam.
(...)

Cytat:
Napisane przez xPoziomkax Pokaż wiadomość
Hej dziewuszki Co tam zamawiacie? Ja mam w koncu wolne dzisiaj
Od tygodnia nie mam juz gazu (czyt. cieplej wody i nie moge nic ugotowac) Juz nie wiem czy smiac sie czy plakac

Kurcze, pod jednym wzgledem uwielbiam moja prace - moge testowac bardzo duza ilosc kosmetykow i perfum, co raz jakies konkursy, szkolenia... Moja kolekcja sie powieksza, co w sumie jest fajne ale z drugiej strony, kiedy ja to wszystko zuzyje Zostawiam wszystko zafoliowane i bede uzywac jak mi sie pokonczy Ale w ogole suuuuper Wczoraj przyszla dla mnie i dla mojej takze nowej kolezanki kosmetyczka z Sephory z zawartoscia 12 produktow Sephora Bo jak zaczynalysmy prace to mialysmy szkolenie i wtedy nic nie dostalysmy i teraz nam doslali Ekstra! I producenci wczoraj rozeslali kazdemu pracownikowi najnowszy pedzel do podkladu Sephora - o taki (wstawie zdjecie nizej) Od poczatku przybylo mi 3 flakony perfum i 2 miniaturki Ja nadal nie wierze, ze ja moge dostac cos nie placac za to - to mnie wrecz przeraza Ale ciesze sie mega bardzo
I to lubie najbardziej w tym wszystkim
(...)
ale super
Cytat:
Napisane przez xPoziomkax Pokaż wiadomość
(...)

Nasza wlascicilka wiecznie przeprasza i twierdzi, ze tam dzwonila itp... Tylko gada a nic nie jest zalatwione..
masakra z ta wlascicielka
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2015-08-26, 12:52   #4573
AnulaQa
Zakorzenienie
 
Avatar AnulaQa
 
Zarejestrowany: 2012-10
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 4 218
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.VIII

xPoziomkax
I bardzo dobrze. O pracownika trzeba dbać.
Zadowolony pracownik- zadowolony klient- zadowolony pracownik- zadowolony klient- zadowolony szef. I tak po kole. A hajs? Hajs się musi zgadzać.
No to teraz mnie się będzie śnił ten sweterek po nocach.
AnulaQa jest teraz online  
Stary 2015-08-26, 12:52   #4574
MissScareAll
Zakorzenienie
 
Avatar MissScareAll
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Wawa i okolice
Wiadomości: 8 641
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.VIII

Cytat:
Napisane przez xPoziomkax Pokaż wiadomość
Oj jakbym zrobila Wam zdjecie juz tego co wygralam/dostalam/bylam na szkoleniu to az by mi glupio bylo

---------- Dopisano o 12:47 ---------- Poprzedni post napisano o 12:46 ----------



Dziekuje Kochana
Poziomko, miałam zapytać - masz teraz jakiś wątek wymiankowy? Pamiętam, że coś mi się kiedyś u Ciebie podobało (lip perfector chyba), a Tobie u mnie korektor Mac, ale się nie zdecydowałam w końcu... Mam też teraz np. błyszczyk Clarins, może byś się chciała na coś wymienić?
__________________
MissScareAll jest offline  
Stary 2015-08-26, 12:55   #4575
Xandrine_Marie
Naczelna wampirzyca
 
Avatar Xandrine_Marie
 
Zarejestrowany: 2014-09
Wiadomości: 3 211
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.VIII

Cytat:
Napisane przez cosmetix Pokaż wiadomość
Ostatnio miałam ogromne przesuszenia, bo nosiłam codziennie przez tydzień makijaż sceniczny.
Zmywałam makijaż oliwą z oliwek i stosowała maść z witaminą A.
Chyba nie ma nic skuteczniejszego, ale też bardziej tłustego, więc zabieg raczej na noc.


Albo sama wymodzę wodę z aloesem/ogórasem może


Poziomko, a tak z czystej ciekawości, to na obsługę klienta trzeba umieć wykonywać makijaże i mieć duże doświadczenie w wizażu (ale nie w forum :P)? Bo może kuzynkę zaczynającą studia wypchnę do S.

Edytowane przez Xandrine_Marie
Czas edycji: 2015-08-26 o 12:59
Xandrine_Marie jest offline  
Stary 2015-08-26, 13:02   #4576
amyz
Chanel Lady
 
Avatar amyz
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 23 560
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.VIII

wysłali moje mini-zam wczorajsze z Pat&Rub
amyz jest offline  
Stary 2015-08-26, 13:08   #4577
xPoziomkax
Zakorzenienie
 
Avatar xPoziomkax
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 8 315
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.VIII

Cytat:
Napisane przez amyz Pokaż wiadomość
szukaj w wolnej chwili nowego lokum bo czarno to widzę z tą babą

kuś kuś dawno nic nie kupowałam
Ja tez czarno to widze, choc jakas mala nadzieja jest.. ze to sie wszystko ustatkuje jakos


Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
ale super

masakra z ta wlascicielka


No masakra, zebys wiedziala

Cytat:
Napisane przez AnulaQa Pokaż wiadomość
xPoziomkax
I bardzo dobrze. O pracownika trzeba dbać.
Zadowolony pracownik- zadowolony klient- zadowolony pracownik- zadowolony klient- zadowolony szef. I tak po kole. A hajs? Hajs się musi zgadzać.
No to teraz mnie się będzie śnił ten sweterek po nocach.
Masz racje Ja sie bardzo ciesze i za kazdym razem nie wierze, jak cos dostaje
Piekny ten sweterek, no nie?

Cytat:
Napisane przez MissScareAll Pokaż wiadomość
Poziomko, miałam zapytać - masz teraz jakiś wątek wymiankowy? Pamiętam, że coś mi się kiedyś u Ciebie podobało (lip perfector chyba), a Tobie u mnie korektor Mac, ale się nie zdecydowałam w końcu... Mam też teraz np. błyszczyk Clarins, może byś się chciała na coś wymienić?
Kochana, mialam watek wymiankowy kiedys, ale juz na niego nie zagladam.. Musze zrobic kolejny watek i sie powymieniac bo mam pare rzeczy.. Lip Perfectorkow nigdy nie wymienialam Bo je uwielbiam Jak zaloze to dam Wam tutaj znac

---------- Dopisano o 13:08 ---------- Poprzedni post napisano o 13:04 ----------

Cytat:
Napisane przez Xandrine_Marie Pokaż wiadomość
Albo sama wymodzę wodę z aloesem/ogórasem może


Poziomko, a tak z czystej ciekawości, to na obsługę klienta trzeba umieć wykonywać makijaże i mieć duże doświadczenie w wizażu (ale nie w forum :P)? Bo może kuzynkę zaczynającą studia wypchnę do S.
Przede wszystkim miec smykalke do handlu i duuuuzo empatii i cierpliwosci Ja nie mialam w ogole doswiadczenia z jakąkolwiek pracą i szansę zapewniło mi tylko to, ze mam do tego wielka pasję i dużą wiedzę, dobre portfolio Jest duzo pracownikow co nie maja pojecia o kosmetykach, nigdy sie tym nie zajmowali, nie pasjonowalo ich to, a po prostu sa dobrzy w handlu - z czasem nauczyli sie co nie co o kosmetykach i sa dobrymi pracownikami Takze albo doswiadczenie - albo pasja. Choc duzo tez zalezy od kierownika, ja akurat trafilam na super kierownika
xPoziomkax jest offline  
Stary 2015-08-26, 13:15   #4578
maarthusia
Shoe addict :)
 
Avatar maarthusia
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 27 927
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.VIII

Cytat:
Napisane przez xPoziomkax Pokaż wiadomość
Oj jakbym zrobila Wam zdjecie juz tego co wygralam/dostalam/bylam na szkoleniu to az by mi glupio bylo

---------- Dopisano o 12:47 ---------- Poprzedni post napisano o 12:46 ----------

Dziekuje Kochana
Zrób zdjęcie, pliiiiis daj szaremu człowiekowi nacieszyć oczy

---------- Dopisano o 13:11 ---------- Poprzedni post napisano o 13:11 ----------

Cytat:
Napisane przez amyz Pokaż wiadomość
szukaj w wolnej chwili nowego lokum bo czarno to widzę z tą babą

kuś kuś dawno nic nie kupowałam
bardzo dawno, od wczoraj

---------- Dopisano o 13:12 ---------- Poprzedni post napisano o 13:11 ----------

Cytat:
Napisane przez amyz Pokaż wiadomość
wysłali moje mini-zam wczorajsze z Pat&Rub
Może też

---------- Dopisano o 13:15 ---------- Poprzedni post napisano o 13:12 ----------

Cytat:
Napisane przez xPoziomkax Pokaż wiadomość
Przede wszystkim miec smykalke do handlu i duuuuzo empatii i cierpliwosci Ja nie mialam w ogole doswiadczenia z jakąkolwiek pracą i szansę zapewniło mi tylko to, ze mam do tego wielka pasję i dużą wiedzę, dobre portfolio Jest duzo pracownikow co nie maja pojecia o kosmetykach, nigdy sie tym nie zajmowali, nie pasjonowalo ich to, a po prostu sa dobrzy w handlu - z czasem nauczyli sie co nie co o kosmetykach i sa dobrymi pracownikami Takze albo doswiadczenie - albo pasja. Choc duzo tez zalezy od kierownika, ja akurat trafilam na super kierownika
Ja właśnie tych cech nie mam cierpliwości i smykałki do handlu, więc kariery bym tam nie zrobiła zazdroszczę połączenia pracy z pasją to musi być wspaniałe uczucie
maarthusia jest offline  
Stary 2015-08-26, 13:17   #4579
tenebra
Zakorzenienie
 
Avatar tenebra
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 3 735
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.VIII

Cytat:
Napisane przez astray Pokaż wiadomość
Parafina nie jest złym wyborem jeśli ktoś ma suchą skórę. Np seria hydra quench clarinsa jest fajna i dobrze nawilża a też jest na parafinie. Mam suchą skórę i lubię wazelinę/parafinę w kosmetykach do ciała, do twarzy na codzień unikam ale zimą czasem stosuję ( przy ekstremalnym przesuszeniu i podrażnieniu pomaga maść retimax).

Ale od kremów skuteczniej działa nawilżanie od środka (duże dawki omega 3 - polecam kapsułki omega3 olimp gold i olej lniany, może być ten z biedronki) i dbanie o nieprzesuszanie podczas mycia (letnia woda, delikatny detergent).

w esotique jest promocja -70% ale trzeba wydać min 120zł (tzn 400zł przed rabatem) Dla członków sms club- żeby zostać członkiem ttrzeba wysłać o treści ESOTIQ na numer 4455 w cenie zwykłego smsa, i przychodzi kod (ponoć; nie korzystałam). Promocja obejmuje to co w linku:
http://www.esotiq.com/lista,sms-club
Bardzo dużo rzeczy dla mężczyzn,trochę strojów kąpielowych, kilka staników na krzyż; dla siebie nic tam nie znalazłam
Parafina potrafi nieźle zapchać, oczywiście nie każdego, ale nie jest to rzadkie, poza tym...
to sa kremy za dużą forsę a bazują na najtańszym możliwym składniku dającym objętość, który dodatkowo nie jest uniwersalny (tzn pod tym kątem że wiele wiele osób zapycha). No to chyba jednak coś nie halo. Jak chcą jechać na parafinie, bo działa wg nich super to niech dostosują cenę do składu produktu.

Parafina jest dobra pod kątem trzymania nawilżenia w skórze, ale tak naprawę tak działa dlatego, bo siedzi na skórze, nie wchłania się. Przez co no wilgoć nie ucieka ale nie nawilża i nie odżywia. Więc jeśli jest krem/jakiś produkt co kosztuje krocie to ja jednak bym wolała żeby bazował na składniku, który oprócz tego zrobi coś więcej

Poza tym wszystkie kremy do rąk, balsamy do ciała z dodatkiem parafiny (mimo że niby tam by nie przeszkadzała, bo by pomagała w utrzymaniu nawilżenia) dla mnie odpadają, bo to są te co nigdy do końca się nie wchłaniają i czuć ten balsam na ciele dopóki się nie wetrze w spodnie (mimo że mam mega suchą skórę)

Cytat:
Napisane przez xxxescapismxxx Pokaż wiadomość
Mnie parafiną zapycha mimo że mam suchą cerę, więc jej unikam. Zresztą przeraża mnie smarowanie się pochodnym ropy naftowej to jak używać benzyny jako toniku:roftl:

Ale jak komuś służy to czemu nie ;-)
No brrrr

Cytat:
Napisane przez AnulaQa Pokaż wiadomość
No tak, i te miliony zjedzonych szminek.
Tu nie ma co się śmiać mnie męczy trochę mentalnie że to zżeram

Cytat:
Napisane przez cosmetix Pokaż wiadomość
Święte słowa W szczególności jeśli chodzi o ten w perfumach.



Też mam suchą i trochę przerzucam się na oleje. To mit, że każdy preparat kondycjonujący skórę musi zapychać.

Na ostatniej promo w Rossmann za pół odkryłam taki oto produkt:
http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,72...i-dekoltu.html
Skład tak dobry, żeby się chyba nic nie stało, jakby to wypić. Polski producent, cena na promo niska, nie uczula wrażliwej cery. Jedyne do czego mogłabym się przyczepić, to niepotrzebnie dorzucony syntetyczny zapach.

Fajna jest też wersja z olejkiem różanym:
http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,71...27471#r1027471
To prawda, mam skórę przetłuszczającą się, a oleje mi bardzo służą a dla suchej to brzmi jak rozwiązanie idealne

Mam te Evree, 2 rodzaje, nie pamiętam które. A ostatnio kupiłam też olejki z Bielendy, bo nie były ba bazie parafiny tylko kilka różnych olejków w składzie mają. O te:
http://bielenda.pl/serie/argan-face-...lejki-arganowe
Mam wszystkie 3 Jeszcze nie używałam Dodatkowo przy wcieraniu olejków można robić sobie masaż twarzy tyle dobroci na raz
__________________
Wizażowe mądrości:
- "To była logika kompletnie nielogiczna, jakaś matematyczna"

tenebra jest offline  
Stary 2015-08-26, 13:18   #4580
maarthusia
Shoe addict :)
 
Avatar maarthusia
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 27 927
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.VIII

W D. znowu się woda dodaje do zamówień pewnie ze zwrotu - ktoś wypił i nalał tam kranówy
maarthusia jest offline  
Stary 2015-08-26, 13:21   #4581
amyz
Chanel Lady
 
Avatar amyz
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 23 560
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.VIII

Cytat:
Napisane przez maarthusia Pokaż wiadomość
Zrób zdjęcie, pliiiiis daj szaremu człowiekowi nacieszyć oczy

---------- Dopisano o 13:11 ---------- Poprzedni post napisano o 13:11 ----------



bardzo dawno, od wczoraj

---------- Dopisano o 13:12 ---------- Poprzedni post napisano o 13:11 ----------



Może też
ja żyję dniem dzisiejszym a dzis jeszcze nic nie zamawiałam
amyz jest offline  
Stary 2015-08-26, 13:23   #4582
maarthusia
Shoe addict :)
 
Avatar maarthusia
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 27 927
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.VIII

Cytat:
Napisane przez amyz Pokaż wiadomość
ja żyję dniem dzisiejszym a dzis jeszcze nic nie zamawiałam

Ja dziś klikłam tylko pędzel , więc jestem otwarta na nowe wyzwania
maarthusia jest offline  
Stary 2015-08-26, 13:23   #4583
tenebra
Zakorzenienie
 
Avatar tenebra
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 3 735
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.VIII

Cytat:
Napisane przez maarthusia Pokaż wiadomość
W D. znowu się woda dodaje do zamówień pewnie ze zwrotu - ktoś wypił i nalał tam kranówy


No nie, a ja już chciałam zamówienie robić, teraz się będę bała
__________________
Wizażowe mądrości:
- "To była logika kompletnie nielogiczna, jakaś matematyczna"

tenebra jest offline  
Stary 2015-08-26, 13:24   #4584
xPoziomkax
Zakorzenienie
 
Avatar xPoziomkax
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 8 315
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.VIII

Cytat:
Napisane przez maarthusia Pokaż wiadomość
Zrób zdjęcie, pliiiiis daj szaremu człowiekowi nacieszyć oczy [COLOR="Silver"]



Ja właśnie tych cech nie mam cierpliwości i smykałki do handlu, więc kariery bym tam nie zrobiła zazdroszczę połączenia pracy z pasją to musi być wspaniałe uczucie
Glupio mi sie tak chwalic

Uczucie jest super, choc podkoniec dnia uczucie ciezkich nog juz nie jest tak super Wbrew pozorom to ciezka praca, tam sie na pewno nie stoi i nie pachnie, jest mnostwo rzeczy, ktore ma sie na glowie...
xPoziomkax jest offline  
Stary 2015-08-26, 13:27   #4585
maarthusia
Shoe addict :)
 
Avatar maarthusia
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 27 927
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.VIII

Kusicie tymi olejkami a ja się ich boję chyba wezmę kiedyś jeden na próbę, najwyżej zużyję później do ciała

---------- Dopisano o 13:24 ---------- Poprzedni post napisano o 13:24 ----------

Cytat:
Napisane przez tenebra Pokaż wiadomość


No nie, a ja już chciałam zamówienie robić, teraz się będę bała
trzeba sprawdzić, czy korek nie jest naruszony

---------- Dopisano o 13:27 ---------- Poprzedni post napisano o 13:24 ----------

Cytat:
Napisane przez xPoziomkax Pokaż wiadomość
Glupio mi sie tak chwalic

Uczucie jest super, choc podkoniec dnia uczucie ciezkich nog juz nie jest tak super Wbrew pozorom to ciezka praca, tam sie na pewno nie stoi i nie pachnie, jest mnostwo rzeczy, ktore ma sie na glowie...
A ja lubię, jak ktoś się chwali - kocham patrzeć na zdjęcia kosmetyków
Domyślam się, że nie jest lekko, ale te wszystkie gratisy i przede wszystkim możliwość pracy związanej z zainteresowaniami na pewno wynagradza wszystkie trudy jak ja bym tak chciała
maarthusia jest offline  
Stary 2015-08-26, 13:27   #4586
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 211
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.VIII

Cytat:
Napisane przez xPoziomkax Pokaż wiadomość
Glupio mi sie tak chwalic

Uczucie jest super, choc podkoniec dnia uczucie ciezkich nog juz nie jest tak super Wbrew pozorom to ciezka praca, tam sie na pewno nie stoi i nie pachnie, jest mnostwo rzeczy, ktore ma sie na glowie...
oczywiscie cos o tym wiem, pracowalam w sp na dziale kosmetycznym i zawsze bylo cos do zrobienia
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2015-08-26, 13:32   #4587
xPoziomkax
Zakorzenienie
 
Avatar xPoziomkax
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 8 315
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.VIII

Cytat:
Napisane przez maarthusia Pokaż wiadomość
A ja lubię, jak ktoś się chwali - kocham patrzeć na zdjęcia kosmetyków
Domyślam się, że nie jest lekko, ale te wszystkie gratisy i przede wszystkim możliwość pracy związanej z zainteresowaniami na pewno wynagradza wszystkie trudy jak ja bym tak chciała
Moze za chwile sie zbiore i zrobie To na pewno w jakis sposob wynagradza To cho do mnie, skladaj CV Choc nie wiem czy chcialabym zamieniac Twoja prace na moja na Twoim miejscu jak moglabym sobie siedziec na wizazu w pracy

Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
oczywiscie cos o tym wiem, pracowalam w sp na dziale kosmetycznym i zawsze bylo cos do zrobienia
Dokladnie Mozna by caly referat napisac o trudnosciach I ta muzyka, ktora znasz juz na pamiec i ktora doprowadza Cie juz do szalu, bo w kolko to samo i znasz ja na tyle, ze wiesz co poleci nastepne Hahahaha
xPoziomkax jest offline  
Stary 2015-08-26, 13:34   #4588
buahhot
Marcelover ♥♥♥
 
Avatar buahhot
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 19 211
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.VIII

Cytat:
Napisane przez xPoziomkax Pokaż wiadomość
Moze za chwile sie zbiore i zrobie To na pewno w jakis sposob wynagradza To cho do mnie, skladaj CV Choc nie wiem czy chcialabym zamieniac Twoja prace na moja na Twoim miejscu jak moglabym sobie siedziec na wizazu w pracy



Dokladnie Mozna by caly referat napisac o trudnosciach I ta muzyka, ktora znasz juz na pamiec i ktora doprowadza Cie juz do szalu, bo w kolko to samo i znasz ja na tyle, ze wiesz co poleci nastepne Hahahaha
hahahha ooo tak muzyka, ktra pamietam do dzis- leci taka sama w kfc i kerfurze
a, i nine ma byc Ci glupio ze sie chwalisz, my chetnie poczytamy, poogladamy
__________________

buahhot jest offline  
Stary 2015-08-26, 13:38   #4589
maarthusia
Shoe addict :)
 
Avatar maarthusia
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 27 927
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.VIII

Mam paczkę z e-glamour z miniaturami koleżanka mi odebrała

Tous Baby - cudny flakonik zapach taki sobie, świeżak, trochę wodno-cytrusowy
Tous Man Sport - fajny, cytrusowy, orzeźwiający
Tous Man - taki zwyklak, mydlano-cytrusowy, ale ładny
Tous in Heaven - słodkawy, ładny

A ta miniatura śliczna, nie w kartoniku a w takiej przezroczystej, plastikowej tubce zapach fajowy: wytrawny, trawiasto-cytrusowy - podoba mi się

Gratis próbka Burberry Brit jestem zadowolona

---------- Dopisano o 13:38 ---------- Poprzedni post napisano o 13:36 ----------

Cytat:
Napisane przez xPoziomkax Pokaż wiadomość
Moze za chwile sie zbiore i zrobie To na pewno w jakis sposob wynagradza To cho do mnie, skladaj CV Choc nie wiem czy chcialabym zamieniac Twoja prace na moja na Twoim miejscu jak moglabym sobie siedziec na wizazu w pracy


Dokladnie Mozna by caly referat napisac o trudnosciach I ta muzyka, ktora znasz juz na pamiec i ktora doprowadza Cie juz do szalu, bo w kolko to samo i znasz ja na tyle, ze wiesz co poleci nastepne Hahahaha
To czekamy na fotencje
Ja bym wolała nie mieć czasu na wizaż, a pracować w pasjonującym miejscu chętnie bym aplikowała, ale nie nie nadaję się do handlu - jestem za mało przebojowa (a właściwie wcale )
maarthusia jest offline  
Stary 2015-08-26, 13:42   #4590
amyz
Chanel Lady
 
Avatar amyz
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 23 560
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.VIII

Cytat:
Napisane przez tenebra Pokaż wiadomość


No nie, a ja już chciałam zamówienie robić, teraz się będę bała
pędzel się nie liczy. ani to kosmetyk, ani krem, ani "perfuma" To część wyposażenia domu jak talerz czy pościel więc nie podchodzi pod zamówienia z tego wątku

---------- Dopisano o 13:42 ---------- Poprzedni post napisano o 13:40 ----------

Cytat:
Napisane przez xPoziomkax Pokaż wiadomość
M
Dokladnie Mozna by caly referat napisac o trudnosciach I ta muzyka, ktora znasz juz na pamiec i ktora doprowadza Cie juz do szalu, bo w kolko to samo i znasz ja na tyle, ze wiesz co poleci nastepne Hahahaha
znam to pracowałam raz w takiej knajpie gdzie szef miał ulubione 10 piosenek, leciały w kółko przez 12 godzin dziennie do dziś jak słyszę którąś z nich w radio to mi zaczyna pachniec kotletem i frytkami odruch jak pies Pawłowa
amyz jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2015-08-29 08:21:03


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:42.