Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-11-15, 17:40   #1
Beekeeper
Zakorzenienie
 
Avatar Beekeeper
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 803
Wyślij wiadomość przez MSN do Beekeeper

Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)


Myslalam, ze nigdy tego nie zrobię, tzn nie zamieszczę tutaj swojego makijazu (zwlaszcza widzac jakie sliczne wszystkie jestescie...). Ale dzis bylo swieto mojego uniwerku, siedzialam w domu...i jakos mnie tak naszło na robienie fotek, bo niedawno aparat odzyskalam....

Ale do rzeczy proszę o szczere komentarze, najwyzej bedzie to moja pierwsza i jedyna prezentacja
Przynajmniej miałam niezłą zabawę...

Twarz:

podkład rozswietlający AA odcień miód
Dermacol na podkrążone oczy
puder prasowany Bourjois Pastel Teint
Brazujący Vipera nr 501
troszeczkę rozswietlającego kremu z drobinkami Barwy Słońca na kosci policzkowe
skrobia

Oczy:

baza: Dermacol na rozjasnienie, puder Vollare Sahara nr 2 i skrobia
kohl marokański czarny
cień prasowany IB nr 36
mascara Margaret Astor Magic Style

Usta:

najpierw nic, potem blyszczyk DuWop Venom Gloss, odcień Buttercup (nigdy wiecej, jesssu, jak to piecze!!!)
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg en face copy.jpg (59,6 KB, 472 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg PICT0046_new copy.jpg (80,2 KB, 799 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg frame3 copy.jpg (69,7 KB, 852 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg frame4 copy.jpg (59,5 KB, 724 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg PICT0022_new copy.jpg (39,8 KB, 721 załadowań)
__________________
Como se porta la vida cuando vales lo que tienes...
Beekeeper jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-15, 17:43   #2
neonka28
Zakorzenienie
 
Avatar neonka28
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 7 015
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

Ulla la la jak pieknie...Oczy ślicznie podkreslone,wygladasz bardzo kobieco.

Wklejaj częściej makijaże.
neonka28 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-15, 17:43   #3
Beekeeper
Zakorzenienie
 
Avatar Beekeeper
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 803
Wyślij wiadomość przez MSN do Beekeeper
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

I reszta mych fotencji....
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg frame2 copy.jpg (39,7 KB, 375 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg PICT0006_new copy.jpg (44,3 KB, 386 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg eyes open_frame copy.jpg (40,1 KB, 198 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg eye_shut copy.jpg (38,5 KB, 357 załadowań)
__________________
Como se porta la vida cuando vales lo que tienes...
Beekeeper jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-15, 17:44   #4
szyna
Zadomowienie
 
Avatar szyna
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 1 046
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

Slicznie Bardzo mi sie podoba i nie rozumiem, czego sie balas??? Jestes sliczna dziewczyna. Makijaz jak najbardziej ok. Czekam na nastepne. Widze cie w rozu I nie uzywaj Shopa.Nie jest ci potrzebny.
szyna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-15, 17:46   #5
CzarnyElf
Zakorzenienie
 
Avatar CzarnyElf
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 12 737
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

wow
widze talent nie mam sie do czego przyczepic-makijaz extra-a ustka miodzio mmm-uwielbiam Du Wop -mnie wogole nie piecze

Wklejaj czesciej makijaze bo jak nie to

extra debiut
__________________
BSW
http://psychologiawusa.blogspot.com
CzarnyElf jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-15, 17:56   #6
czuczenka
Zakorzenienie
 
Avatar czuczenka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 4 369
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

WOW ale ślicznie kontunuuj swoje makiajze tutaj bo bardzo ładnie Ci to wychodzi
__________________

Już Pani Licencjat
teraz sie MaGistRuje
5-ty rok na Wizażu



DUKAM
czuczenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-15, 17:57   #7
Beekeeper
Zakorzenienie
 
Avatar Beekeeper
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 803
Wyślij wiadomość przez MSN do Beekeeper
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

ejjj, nooo, ale czepiajcie sie, czepiajcie.... ja tu czekam na jakies konstruktywne rady jak polepszyc moją art de maquillage a nie same popchwaly

anyway dzięki neonka28, szyna i Elfie
__________________
Como se porta la vida cuando vales lo que tienes...
Beekeeper jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-15, 18:02   #8
Beekeeper
Zakorzenienie
 
Avatar Beekeeper
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 803
Wyślij wiadomość przez MSN do Beekeeper
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

Cytat:
Napisane przez CzarnyElf
wow
mmm-uwielbiam Du Wop -mnie wogole nie piecze
Dzissss, a mnie piekl jak-nie-wiem-co przez jakąś godzinę... i pachniał lekarstwem....
Ile kosztuje to 'cudo' w Stanach?
__________________
Como se porta la vida cuando vales lo que tienes...
Beekeeper jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-15, 18:05   #9
CzarnyElf
Zakorzenienie
 
Avatar CzarnyElf
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 12 737
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

Cytat:
Napisane przez Beekeeper
Dzissss, a mnie piekl jak-nie-wiem-co przez jakąś godzinę... i pachniał lekarstwem....
Ile kosztuje to 'cudo' w Stanach?
mnie na poczatku troszeczke pieklo ale ja lubie takie pieczenie-i nie pachnial lekarstwem ale ja mam inne odcienie-coral tree i snowberry-to moze inny smak jest.
u nas kosztuje $16
__________________
BSW
http://psychologiawusa.blogspot.com
CzarnyElf jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-15, 18:06   #10
sylwia18
Zakorzenienie
 
Avatar sylwia18
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Weston-super-Mare
Wiadomości: 6 832
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

Beekeeper super że się ujawniłaś i co ma oznaczać to zdanie "zwlaszcza widzac jakie sliczne wszystkie jestescie..." ??!! a ty to niby co?! śliczna z ciebie dziewczyna i śliczny makijaż bardzo mi się podoba, czekam na kolejne makijaże
__________________
A prayer for the wild at heart, kept in cages...
sylwia18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-15, 18:11   #11
Beekeeper
Zakorzenienie
 
Avatar Beekeeper
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 803
Wyślij wiadomość przez MSN do Beekeeper
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

dzieki Czuczenko i Sylwio

Ale tak poza tym, to:

Nie nie nie
ja nie chcę pochwał, serio!!!
proszę o brutalną prawdę i konstruktywną krytykę

__________________
Como se porta la vida cuando vales lo que tienes...
Beekeeper jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-15, 18:23   #12
CzarnyElf
Zakorzenienie
 
Avatar CzarnyElf
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 12 737
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

Cytat:
Napisane przez Beekeeper
dzieki Czuczenko i Sylwio

Ale tak poza tym, to:

Nie nie nie
ja nie chcę pochwał, serio!!!
proszę o brutalną prawdę i konstruktywną krytykę

Beekeper-chociaz bym bardzo chciala nie mam sie do czego przyczepic-makijazyk jak dla mnie jest perfekcyjny
__________________
BSW
http://psychologiawusa.blogspot.com
CzarnyElf jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-15, 18:26   #13
Kiya
Zakorzenienie
 
Avatar Kiya
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Silesia
Wiadomości: 3 714
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

zgapiasz po innych Wizażankach i fotografujesz sie przy firance !!

chciałaś krytykę? to masz

tak poza tym to makijaż bardzo mi sie podoba,kolejna ładna buzia na MM

Pozdrawiam

Ps. chętnie zobaczyłabym Cię z brązie
Kiya jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-15, 18:29   #14
Ewuńka
Rozeznanie
 
Avatar Ewuńka
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 729
GG do Ewuńka
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

po pierwsze niepodobna jestes do fotki z avatorka
pierwsze co rzucilo mi sie w oczy to brwi! sa super!!
makijazyk jest rowniez niczego sobie podoba mi sie kolorek cieni, ladnie ci w nich kurde chcesz krytyki ale ja sie nie mam czego czepiac!
__________________




Ewuńka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-15, 18:31   #15
RaBiNka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 218
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

bardzo slicznie
Cere masz taka swiezutka i brwi sliczne
oczka tez bardzo ladnie podkreslone kolorek wyglada na tobie piknie
wiecej makijazy
RaBiNka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-15, 18:32   #16
sarah5
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 48
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

Beekeeper, ale łaaaadnie!
sarah5 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-15, 18:34   #17
Beekeeper
Zakorzenienie
 
Avatar Beekeeper
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 803
Wyślij wiadomość przez MSN do Beekeeper
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

Cytat:
Napisane przez Kiya
zgapiasz po innych Wizażankach i fotografujesz sie przy firance !!
chciałaś krytykę? to masz

Ps. chętnie zobaczyłabym Cię z brązie
bolało.........
ale podnoszę się i z godnoscią znowu staję przy firance

a brązy u mnie to podstawa, wiec zapewne (jesli kiedykolwiek jeszcze odwaze sie na MM) jeszcze taki makijazyk bedzie
Beekeeper jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-15, 18:42   #18
Juliettt
Rozeznanie
 
Avatar Juliettt
 
Zarejestrowany: 2004-02
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 888
GG do Juliettt
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

Questo mare - fa sognare Bardzo ladnie...chyba sobie od Ciebie zgapie ;-)
Juliettt jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-15, 18:42   #19
tanzanit
Wtajemniczenie
 
Avatar tanzanit
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 2 639
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

jak pieknie!! Masz przepiekny kszalt oka, jak te piekne Marokanki zapewne i khol zrobil swoje. Oko jest wyraziste, drapiezne ...a jeszcze do tego ten boski kolorek

Wszystko wyglada super, ni ema sie do czego przyczepic, makijaz wykonany precyzyjnie i porzadnie!

Swietnie i czekam na wiecej
tanzanit jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-15, 18:46   #20
Beekeeper
Zakorzenienie
 
Avatar Beekeeper
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 803
Wyślij wiadomość przez MSN do Beekeeper
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

fenks dziewczynki, ale please..czepiajcie sie...ja sama wiedze, ze mozna by bylo lepiej...
a tymczasem, borem lasem, lece do kina na "Ukryte". Buzka!
Beekeeper jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-15, 18:59   #21
ona1982
Zadomowienie
 
Avatar ona1982
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 1 162
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

Ślicznie wyglądasz,z błyszczykiem dużo lepiej niż bez. Ciut może bardziej z zewnętrznej strony wyciągnęłabym cień( cudny kolor). Na niektorych zdjęciach wydaje mi się, że odcień Dermacolu, którego użyłaś pod oczy jest za jasny i to zwróciło moją uwagę. czekam na kolejny makijaż
__________________
Kocham Cię Darku najmocniej na świecie...


Anna

Dostęp do netu ograniczony(zmiana miejsca zamieszkania- w końcu)
ona1982 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-15, 19:12   #22
M@yk@20
Zadomowienie
 
Avatar M@yk@20
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Rzeszów; Höganäs- może później!!!
Wiadomości: 1 243
GG do M@yk@20
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

Ale fajna z Ciebie babeczka.... ulala naprawdę- a makijaż ładniutki
__________________
Nie ufaj rodzicom- zrób się sam!!!
M@yk@20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-15, 19:13   #23
Veni
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 242
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

makijaz poprostu bombowy jakie ty masz sliczne oczka
Veni jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-15, 19:25   #24
lalesia
Zakorzenienie
 
Avatar lalesia
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 5 080
GG do lalesia
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

I Ty mialas jakiekokiek obawy zupelnie niepotrzebnie

masz sliczna buzke i cudne, wieeeelkie oczeta do tego dochodzi bardzo ladna cera i na dodatek swietnie rozswietlona

oczka tez wygladaja bardzo ladnie ja jedynie zamiast matowego cienia (przynajmniej tak wyszedl na zdjeciach) dalabym jakis perlowy (chociaz to juz kwestia gustu oczywiscie)

generalnie piekny debiut czekamy z niecierpliwoscia na wiecej
lalesia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-15, 19:25   #25
Zanettkaa
Raczkowanie
 
Avatar Zanettkaa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 167
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

Sliczną masz cerę!!
__________________
O wszystkim decyduje środowisko. Dlatego anioły fruwające w niebie mają piękne skrzydła, natomiast anioły chodzące po ziemi mają piękne nogi...
Zanettkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-15, 19:27   #26
Voodia
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 2 833
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

Hej

Choćbym i baaardzo chciała, to nie mam się do czego przyczepić
Bardzo ładnie wycieniowane oko,fajnie wymodelowane policzki Zdecydowanie wolę wersję z błyszczykiem niż bez

Hmm,tak patrzę i już wiem do czego sie przyczepię Kilka zdjęć chyba jest wyczyszczonych Szopem?

Jak sprawuje się puderek burżujka? Dobrze matuje?

Pozdrawiam
Voodia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-15, 19:50   #27
knotie
Rozeznanie
 
Avatar knotie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 778
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

Kobieto!!!! Jakie Ty masz cudne brwi!!!!!!!!!!!!!!!!:eeek :

Przyczepic sie nie moge - nie mam zwyczajnie do czego za piekny debiut (jak tak na te Twoje "debiutanckie fotki" patrze, to coraz bardziej dowlekam moj debiucik....prawie sie ciesze juz teraz, ze tego apartu nie mam.... )
knotie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-15, 19:56   #28
aleksandra_119
Zadomowienie
 
Avatar aleksandra_119
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 1 207
Wyślij wiadomość przez MSN do aleksandra_119
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

Beekeeper, sliczny makijaz! Masz boskie brwi, co juz wyzej zostalo zauwazone. Debiut udany i na drugi raz nie boj sie wklejac- nie ma czego!
__________________


aleksandra_119 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-15, 20:01   #29
boniulka
Zadomowienie
 
Avatar boniulka
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Mazury
Wiadomości: 1 374
GG do boniulka
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

Witam
Makijaż bardzo ładny jedyna rzecz którą bym zmieniła to usta,ale tez niekoniecznie,wyszły jakies bez wyrazu takie blade,ale to kwestia gustu
Pozdrawiam
boniulka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-15, 20:44   #30
guia
Zadomowienie
 
Avatar guia
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Północ-Południe ;)
Wiadomości: 1 120
GG do guia
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

Nie, nie i jeszcze raz nie! Zdecydowanie nie podoba mi się wzór tej firanki!
koniec krytyki
Beekeeper naprawde sympatycznie jest Cie zobaczyc
Ładnaś dziewczyna i nie życzę sobie wypowiedzi w stylu "nie wiem czy się znowu odważę", zrozumiano? Proszę mi tu nie kokietować!
A teraz na temat- podoba mi się. Kolor cienia idealnie do Ciebie pasuje.Wyszedł taki fajny zadziorny makijaż, no i uwielbiam mocne oczy i blade usta

jeszcze jedno- nie kombinuj z shopem, bo Ci to niepotrzebne
guia jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 04:50.