Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!) - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-11-15, 21:13   #31
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

witaj na MM
masz przepiekne egzotyczne spojrzenie i potrafisz to pokazać
makijaż bardzo ładny, ciut za dużo rozmytej pośiwaty shopowskiej na niektórych fotkach
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-15, 21:23   #32
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 776
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

Witam na MM.

Bardzo ładna jesteś, udany debiut wpełni. Piękne oczy-egzotyczne.
Nie będę się czepiać, bo w sumie nie ma do czego. Może tylko ostrożniej z efektami w Photoshopie.

Cieszę się, że Nam się pokazałaś. Do tej pory tylko Cię kojarzyłam z wątków, no i avatarem.

__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-15, 21:49   #33
froggie
Zakorzenienie
 
Avatar froggie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Żabkowo
Wiadomości: 11 756
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

Coś mnie ściągało na MM tajemną siłą....
i już wiem co, a raczej kto
Super Ciebie zobaczyć
Z taką buźką to proszę tutaj częściej zaglądać! Bo jak nie to cię zbiję! O!
Super wyglądasz, ja się tylko tak zastanawiam czy tan niebieski w 100% pasuje do Ciebie.
__________________
flejksy (klik!)
Zapraszam
froggie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-15, 21:51   #34
goldi89
Raczkowanie
 
Avatar goldi89
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Honolul ;]
Wiadomości: 185
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

ja chcę takie brwi . firanka nie pasuje do makijażu i przyczepie się, że masz za ładne brwi
goldi89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-15, 22:09   #35
lil' sexy
Zadomowienie
 
Avatar lil' sexy
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 1 818
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

Jaka Ty jesteś śliczna Czemu wcześniej nic nie zamieszczałaś Makijaż jest super, bardzo ciekawy kolor cienia i tak fajnie rozświetlone twarz
__________________
"Piękność jest dla kobiet ważniejsza niż inteligencja, bo mężczyznom łatwiej przychodzi patrzenie niż myślenie."

MD
lil' sexy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-15, 22:27   #36
magdziaS
Podróżniczka
 
Avatar magdziaS
 
Zarejestrowany: 2003-07
Lokalizacja: P'boro
Wiadomości: 9 649
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

A ja bym się osobiście przyczepiła ust Nie podoba mi sie, że są takie blade, hmmm chyba, że tak miało być Mimo wszytsko wolę bardziej wyraziste usta. Wiadomo rzecz gustu Ale całość ślicznie Czekamy na więcej.
__________________
Zaczynamy jakby od nowa...

mikroREKLAMA
Moje paznokciowe królestwo
Zapraszam do siebie :)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 649 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
magdziaS jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-15, 22:27   #37
mi.a
Zakorzenienie
 
Avatar mi.a
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: Paris
Wiadomości: 3 374
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

ale masz oczy!!!!!!!!!!!!!!!!! boskie!!!! zawsze marzyłam o takim kolorku i takiej wielkości no i brwi też cudowne
wydaje mi się że w kazdym makijazu będzie CI pięknie zresztą rownie pieknie jak i w tym
mi.a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-15, 22:32   #38
ewa.nea
Zakorzenienie
 
Avatar ewa.nea
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 3 502
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

Śliczne oczy, ładnie podkreślone. Kolory jak najbardziej trafione.
ewa.nea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-16, 01:39   #39
Beekeeper
Zakorzenienie
 
Avatar Beekeeper
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 803
Wyślij wiadomość przez MSN do Beekeeper
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

hej! juz wrocilam!

Dzieki dziewuszki za wszelkie komentarze

Moze zdementuję jednak kilka kwestii
- nie mam slicznej cery

- Photoshopa uzywalam, oczywiscie, ale nie 'czyscilam' nim cery, jedynie dodalam poswiate, na niektorych zdjeciach tylko minimalną tzn 1/1, a na innych nawet 1/3 , gdy chcialam uzyskac mocniejszy, juz bardziej pokombinowany efekt. Ogolnie mialo byc estetycznie Jesli niektore osoby to razi, to coz, mysle, ze to kwestia gustu... Makijaz byl stricte wieczorowy, wiec troche glamour mu pasowalo. Od razu zapewniam, ze nie zawsze poswiatę bede uzywala (w dzien to razcej nie pasuje)

- usta-blade, takie mam... blyszczyk byl mniej wiecej bezbarwny, wiec tylko nadal polysk, ogolnie niczym ich oprocz blyszczyka nie smarowalam. Osobiscie lubię blade usta i ciemne oczy, z gory mowie, ze ciemne kolory na ustach mi nie pasują niestety...:/

- egzotyczne spojrzenie?!

- brwi, no dzieki dzieki girls za komplementy ale chyba dalam im za bardzo rosnac ostatnio, za grubę juz są, czas na odswiezenie

- hehe, firanka, no coz... wolalam to niz rozowe sciany i meble Ale fakt, ze strasznie babcinie wyszla....:P

- moje stwierdzenie, ze sie obawiam debiutu kokieterią bynajmniej nie bylo, o nie! na kazdy komentarz drzalam, ale wy jestescie bardzo wyrozumiale i nie bylo to takie bolesne jak przewidywalam Podsumowując jestescie kochane i dziekuje wszystkim za cieple slowa

Jak ktos jeszcze chce cos napisac, czy dodac to zapraszam
__________________
Como se porta la vida cuando vales lo que tienes...
Beekeeper jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-16, 06:49   #40
zabciam
Zadomowienie
 
Avatar zabciam
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: Chełm
Wiadomości: 1 159
GG do zabciam
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

suuuper podoba mi sie jak nie wiem .... sliczny makijaz sliczna kobita
__________________
NIE BĄDŹMY OBOJĘTNI NA LOS NASZYCH BLIŹNICH!

http://www.wizaz.pl/akcje/adopcja_serca/

http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=4269936
POMÓŻMY ZWIERZĘTOM W KORABIEWICACH!!


http://www.republika.pl/bayka
zabciam jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-16, 07:53   #41
Sathi
Zakorzenienie
 
Avatar Sathi
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: uroczysko
Wiadomości: 5 658
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

bardzo piękny makijaż i piekna kobieta, slicze zdjęcia, podoba mi sie rozświetlenie twarzy, zdjęcia wyglądają na bardzo profesjonalne
Sathi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-16, 09:54   #42
acaderek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Grójec
Wiadomości: 218
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

A mi najbardziej podobają się Twoje oczy i brwi. Są super! Wyprofilowane idealnie! Używasz do nich kredki, lub robisz hennę? Czy są takie naturalnie?
__________________
anika*
acaderek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-16, 11:37   #43
effcia_32
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 245
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

Ja ci powiem tak- jesteś śliczna , pięknie ci w tych kolorach i w ogóle, ale ja bym się tak nie pomalowała. Kwestia przyzwyczajenia. Jak już wcześniej wspomniałam- ja obcuję tylko i wyłącznie w różach. Ale ty wyglądasz BOOOOSKO !
effcia_32 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-16, 16:07   #44
tiara
Zadomowienie
 
Avatar tiara
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Wrocław / Kielce
Wiadomości: 1 220
GG do tiara
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

Naprawde cudnie Ci w niebieskim Tylko sie nie maluj tak jak do mnie przychodzisz, bo nie bede mogla sie spokojnie zajac twoimi paznokciami tylko ciagle bede lookac na makijaz
__________________
In Barcelove

1 etap 6 -5 - 4 - 3- 2 - 1

Winners do what losers don't want to do
tiara jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-16, 17:11   #45
Beekeeper
Zakorzenienie
 
Avatar Beekeeper
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 803
Wyślij wiadomość przez MSN do Beekeeper
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

Zabciam- dzieki, ty komplemenciaro

Sathi - dzieki ooo...profesjonalnie?!

acaderek - juz takie mam bezkredkowe, bezhennowe

effcia_32 - roze...ech tez bym chciala, ale srednio w nich wygladam...

tiara - hehe, lepiej nie lukaj, bo jeszcze Twoj men sobie cos pomysli...
__________________
Como se porta la vida cuando vales lo que tienes...
Beekeeper jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-16, 18:50   #46
Voodia
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 2 833
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

Beekeper, mnie absolutnie nie razi PS !!!!

Tylko musiałam do czegoś się czepnąć,bo pisałaś, że dziewczyny sie nie czepiają

Voodia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-16, 19:25   #47
Beekeeper
Zakorzenienie
 
Avatar Beekeeper
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 803
Wyślij wiadomość przez MSN do Beekeeper
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

Cytat:
Napisane przez Voodia
Beekeper, mnie absolutnie nie razi PS !!!!

Tylko musiałam do czegoś się czepnąć,bo pisałaś, że dziewczyny sie nie czepiają

hehe, dzięki Voodia za sprostowanie Mialam co chcialam
__________________
Como se porta la vida cuando vales lo que tienes...
Beekeeper jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-16, 19:44   #48
Ines1985
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-01
Wiadomości: 12 078
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

Masz piekne brwi (rany, jestem nienormalna, napisalam drzwi zamast brwi ale w pore sie zorientowalam, o czym ja mysle?).
Makijaz bardzo ladny - fajny kolor cienia, kojarzy mi sie z morzem. Tez wole wersje z blyszczykiem
__________________


Ines1985 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-16, 20:51   #49
oLaSeK=D
Zadomowienie
 
Avatar oLaSeK=D
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Paris, France
Wiadomości: 1 604
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

Ja bym mocniej wytuszowala gorne rzesy,bardziej bym je "wyciagnela" w gore, i dolaczam sie do zachwytow nad brwiami
oLaSeK=D jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-16, 21:00   #50
Beekeeper
Zakorzenienie
 
Avatar Beekeeper
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 803
Wyślij wiadomość przez MSN do Beekeeper
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

Ines1985, oLaSeK=D dzięki babki

Ola, wlasnie to jest jedna z rzeczy, ktora zobaczylam "po", a ktora bym zmienila najchetniej. Dzieki za komentarz, jako jedyna to zauwazylas!
__________________
Como se porta la vida cuando vales lo que tienes...
Beekeeper jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-16, 21:00   #51
Eleo765
Zadomowienie
 
Avatar Eleo765
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 1 806
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

makijaż piękny, wyrazisty, a te brwi! boskie!
Eleo765 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-16, 21:54   #52
rachela
Zakorzenienie
 
Avatar rachela
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: sklepy cynamonowe
Wiadomości: 13 056
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

Cóż mi pozostaje... Skopiować wypowiedzi Wizażanek, bo naprawdę nie można się do niczego przyczepić... Masz rewelacyjne brwi (mój mały kompleks ), makijaż mimo ciemnego koloru wygląda delikatnie.
Debiut na 5+
__________________
Between men and women there is no friendship possible.
There is passion, enmity, worship, love, but no friendship.

Oscar Wilde
rachela jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-16, 23:13   #53
Beekeeper
Zakorzenienie
 
Avatar Beekeeper
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 803
Wyślij wiadomość przez MSN do Beekeeper
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

No dziewczynki, zeby nie bylo, ze tylko z PSem zamieszczam makijaz, to wklejam tez fotki w ogole bez niczego. Tylko ja, kamera i firanka
No, zmniejszylam je oczywiscie, co by weszly. I to ich jedyna stycznosc z jakimkolwiek programem do obrobki
Ale od razu mowie, ze mi sie bardziej tamte podobają, bo mają ten nimb glamour A te, to taka proza zycia...

I tradycyjnie: jedno bez, drugie z blyszczykiem.

A wam ktore sie bardziej podobają, z PSem czy bez?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg PICT0061_small.jpg (52,1 KB, 54 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg PICT0008_new.jpg (61,9 KB, 58 załadowań)
__________________
Como se porta la vida cuando vales lo que tienes...
Beekeeper jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-16, 23:32   #54
CzarnyElf
Zakorzenienie
 
Avatar CzarnyElf
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 12 737
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

Cytat:
Napisane przez Beekeeper
No dziewczynki, zeby nie bylo, ze tylko z PSem zamieszczam makijaz, to wklejam tez fotki w ogole bez niczego. Tylko ja, kamera i firanka
No, zmniejszylam je oczywiscie, co by weszly. I to ich jedyna stycznosc z jakimkolwiek programem do obrobki
Ale od razu mowie, ze mi sie bardziej tamte podobają, bo mają ten nimb glamour A te, to taka proza zycia...

I tradycyjnie: jedno bez, drugie z blyszczykiem.

A wam ktore sie bardziej podobają, z PSem czy bez?
I te i te ladne
__________________
BSW
http://psychologiawusa.blogspot.com
CzarnyElf jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-17, 00:34   #55
Beekeeper
Zakorzenienie
 
Avatar Beekeeper
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 803
Wyślij wiadomość przez MSN do Beekeeper
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

Cytat:
Napisane przez CzarnyElf
I te i te ladne
Tobie to wszystko sie podoba
Beekeeper jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-17, 11:13   #56
tanzanit
Wtajemniczenie
 
Avatar tanzanit
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 2 639
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

Dziewczyny a w ktorym miejscu w PS jest ta poswiata??
Ja mam niemiecka wersje i nic nie moge znalezc
Szukalam na przyklad diffuse i nic...nie wiem gdzie to jest
tanzanit jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-19, 02:14   #57
Beekeeper
Zakorzenienie
 
Avatar Beekeeper
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 803
Wyślij wiadomość przez MSN do Beekeeper
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

Cytat:
Napisane przez Voodia
Jak sprawuje się puderek burżujka? Dobrze matuje?
Voodia, sorki, dopiero teraz zauważyłam, ze sie o cos pytalas

Jak dla mnie, Bourjois to spory zawod... Zero roznicy... Kiepsko matuje, nie nalezy do najtanszych... Jedyna zaleta to sliczny zapach (i dlatego go wciaz uzywam)
Podsumowując: kartoflanka rulez

__________________
Como se porta la vida cuando vales lo que tienes...
Beekeeper jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-19, 20:54   #58
Mroofcia
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 610
Smile Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

.
__________________
PROFIL ZAMKNIĘTY

Edytowane przez Mroofcia
Czas edycji: 2009-01-30 o 14:17
Mroofcia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-19, 23:20   #59
Beekeeper
Zakorzenienie
 
Avatar Beekeeper
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 803
Wyślij wiadomość przez MSN do Beekeeper
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

Cytat:
Napisane przez Mroofcia
Kobieto!!! I Ty chcesz tu krytyki , tu generalnie nie ma się do czego przyczepić choćby nie wiem jak się tego chciało. Ja jestem tylko ciekawa jak wygladałaby całość tzn. ten makijaż do tego fryzurka i strój, napewno byłoby extra gdyby to fajnie dopasować, podkreśliłabym usteczka nieco bardziej-delikatnie nadała jakiegoś odcienia, może byszczyk w odcieniu beżowo-"różowawym"- ale ogólnie jest git
No ja bym sie przyczepiła jednak Ale dzięki Mroofcia
Makijazyk taki nocny, np na Sylwestra (wtedy dodałabym jeszzce np brokatowa kreske na oczach) zalozylabym cos ciemnego i jush!
__________________
Como se porta la vida cuando vales lo que tienes...
Beekeeper jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-21, 15:14   #60
kroofk@
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: południe
Wiadomości: 2 870
Dot.: Blu Mare (aaaa!!! mój debiut!!!)

Chciałaś krytyki, to dostaniesz ją ode mnie
1. Jesteś śliczną dziewczyną
2. Masz śliczne brwi
3. Oczka perfekcyjnie pomalowane - ślicznie i podoba MISIĘ to
4. Śliczne oczy (tak poza tym mam bzika na punkcie brązowych/piwnych oczu)
Może być?? hihihi
__________________
Przegrałam swój najlepszy czas...
MARZENIA I MIŁOŚĆ BOLĄ...

kroofk@ jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 07:47.