Potrzebuje zmiany!!! - Strona 4 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2015-08-21, 20:49   #91
foxy313
Raczkowanie
 
Avatar foxy313
 
Zarejestrowany: 2014-01
Wiadomości: 431
Dot.: Potrzebuje zmiany!!!

tutaj fotka z przed 3 lat jak zapuscilam odrost, a na dole wyszedl stary blond (ciemny blond co podalyscie linki wczesniej sie zmyl po pol roku chyba calkiem)
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IMG_2276.jpg (102,7 KB, 119 załadowań)
foxy313 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-08-22, 16:18   #92
foxy313
Raczkowanie
 
Avatar foxy313
 
Zarejestrowany: 2014-01
Wiadomości: 431
Dot.: Potrzebuje zmiany!!!

Musze dodac paski z gory ciemne cos w stylu ombre czy sombre, najgorsze jest to ze mam ciemne to chce jasne a jak mam jasne to chce ciemne, choc jak patrze na zdjecia z ciemnymi wlosami to zastanawiam sie
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg image.jpg (145,9 KB, 169 załadowań)
foxy313 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-08-23, 12:53   #93
julianna-p
Wtajemniczenie
 
Avatar julianna-p
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 249
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Potrzebuje zmiany!!!

Moim zdaniem powinnaś przejść analizę kolorystyczną. Jeśli zobaczysz się we właściwych kolorach być może przestaniesz na siłę upierać się przy blondzie. To co jeszcze rzuca mi się w oczy to to, że ciemniejsze kolory wybierasz w zupełnie innym stylu niż Twój. Dlatego wracasz do średnio pasującego Ci blondu. Moim zdaniem lubisz stylu glamour, lubisz błyszczeć, zwracać uwagę. Tymczasem gdy przyciemniasz włosy, sorry to moje zdanie, wybierasz odcienie mysie. Nie pogodzisz się z ciemnymi włosami dopóki nie wybierzesz koloru, który tak samo zwraca uwagę jak blond. Gdybym Cię stylizowała dałabym Ci kolory, które stosuje J Lopez. Piękne, ciemniejsze, ale seksowne. Mające to coś. Ze zdjęć nie patrzy szara myszka więc mysi kolor nie uszczęśliwi. I pamiętaj o nabłyszczaczu
__________________
What’s the difference between a terrorist and a redhead?
… you can negotiate with a terrorist."


„Może się zdarzyć, że urodziłaś się bez skrzydeł, ale najważniejsze, żebyś nie przeszkadzała im wyrosnąć.” Coco Chanel
julianna-p jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-08-23, 14:01   #94
foxy313
Raczkowanie
 
Avatar foxy313
 
Zarejestrowany: 2014-01
Wiadomości: 431
Dot.: Potrzebuje zmiany!!!

Cytat:
Napisane przez julianna-p Pokaż wiadomość
Moim zdaniem powinnaś przejść analizę kolorystyczną. Jeśli zobaczysz się we właściwych kolorach być może przestaniesz na siłę upierać się przy blondzie. To co jeszcze rzuca mi się w oczy to to, że ciemniejsze kolory wybierasz w zupełnie innym stylu niż Twój. Dlatego wracasz do średnio pasującego Ci blondu. Moim zdaniem lubisz stylu glamour, lubisz błyszczeć, zwracać uwagę. Tymczasem gdy przyciemniasz włosy, sorry to moje zdanie, wybierasz odcienie mysie. Nie pogodzisz się z ciemnymi włosami dopóki nie wybierzesz koloru, który tak samo zwraca uwagę jak blond. Gdybym Cię stylizowała dałabym Ci kolory, które stosuje J Lopez. Piękne, ciemniejsze, ale seksowne. Mające to coś. Ze zdjęć nie patrzy szara myszka więc mysi kolor nie uszczęśliwi. I pamiętaj o nabłyszczaczu
Dziekuje!!! To prawda - lubie jak wlosy blyszcza! Lubie blondy ! Uwielbiam, choc wlasnie czuje ze mi nie pasuja za bardzo, czuje czasem ze mnie postarzaja? Jednak w ciemnych wlosach czuje sie nijako i smutno.. Ale szczuplej!! Sama nie wiem co mi pasuje, caly czas szukam i caly czas jakos niezadowolona od fryzjera wracam, nie wiem gdzie moglabym "przejsc" taka analize kolorystyczna? Zle sie czuje w cieplych kolorach- moja twarz robi sie rozowa, a pudru nie uzywam.. Dziekuje za wszelkie uwagi i pozdrawiam!!
foxy313 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-08-23, 17:01   #95
julianna-p
Wtajemniczenie
 
Avatar julianna-p
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 249
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Potrzebuje zmiany!!!

Popatrzyłam jeszcze raz na zdjęcia i moim zdaniem poszukujesz właśnie tego blasku. Chcesz nim emanować. Problem pojawia się na etapie przekonania względem siebie/świata/tego co właściwe. Lubisz błyszczeć, ALE chyba uważasz, że powinnaś być naturalna ( każda w końcu z nas jest tak wychowywana, nie mówiąc o tym ile słyszymy od facetów ), zatem od czasu do czasu wbijasz w wymarzony blond ( automatyczny blask), wtedy jednak do głosu wkracza otoczenie i intuicja kolorystyczna (widzisz, że coś nie gra). Ten konflikt między tym co Cię pociąga, tym co powinnaś i tym na co masz ochotę odchorowują włosy częsty problem z tego co widzę

Moje zdanie jest takie, że przede wszystkim nie gra objętość włosów masz za drobną twarz do prostych
Ja postawiłabym na wielotonowy kolor w blondzie
baza natura na poziomie 7 , mieszane z 7.1 i 8.1 plus baardzo delikatne refleksy 11.1. Do tego regeneracja włosów, a następnie pełne życia naturalne na co dzień i od święta grube loki

http://hairstylesweekly.com/images/2...re-in-hair.jpg

coś w tym stylu ( chłodniej ciut) plus nabłyszczacz.

a co do analizy kolorystycznej to polecam wysłać zdjęcia do autorki bloga ubieraj się klasycznie, ma mega wiedzę i wiem, że dziewczyny do niej piszą
__________________
What’s the difference between a terrorist and a redhead?
… you can negotiate with a terrorist."


„Może się zdarzyć, że urodziłaś się bez skrzydeł, ale najważniejsze, żebyś nie przeszkadzała im wyrosnąć.” Coco Chanel
julianna-p jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-08-23, 17:16   #96
foxy313
Raczkowanie
 
Avatar foxy313
 
Zarejestrowany: 2014-01
Wiadomości: 431
Dot.: Potrzebuje zmiany!!!

Baaaaardzo Ci dziekuje!!! Powiem tylko tak- biore ta fotke z linka co mi wyslalas do fryzjera (jakbys mogla jeszcze wejsc na stronke fejsbukowa - iga hairstylist bristol - jest tylko jedna, bo do niej ide- mysle po zdjeciach jej klientek ktore zamieszcza, ze dobra jest?
Mam nadzieje ze z takimi wlosami wyjde i bede mega zadowolna!!! Ombre to dla mnie super opcja, bo nie musze rezygnowac z blondu tak do konca. Dziekuje Ci bardzo, z ta analiza jeszCze musze pokombinowac
foxy313 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-08-23, 17:19   #97
foxy313
Raczkowanie
 
Avatar foxy313
 
Zarejestrowany: 2014-01
Wiadomości: 431
Dot.: Potrzebuje zmiany!!!

Tylko czy na pewno baza 7 - 7.1 ? Bo tu mialam wlasnie 7 i 7.1 zrobiony -
I nablyszczacz kupie na pewno!
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg image.jpg (80,3 KB, 133 załadowań)
foxy313 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-08-23, 21:32   #98
julianna-p
Wtajemniczenie
 
Avatar julianna-p
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 2 249
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Potrzebuje zmiany!!!

Weszłam na stronę dziewczyny, zdjęcia nie wyglądają źle. Nie widziałam skrzywdzonych kobiet . Nie znam jej osobiście więc też nie poręczę . Co do koloru to docelowy poziom powinien być w mojej opinii 7, czasami jednak na włosach rozjaśnianych kolor wychodzi intensywniej, to fryzjerka musi ocenić czy Twoje włosy wyjdą ciemniej czy jaśniej niż na palecie. Ja spotykałam się z włosami, które jak u mojej siostry wychodziły dwa odcienie jaśniej i takimi, które chwytały farbę sporo ciemniej. Wszystko zależy od stanu włosów, tego jak ogólnie przyjmują farbę, ich podatności na koloryzację . Takie cechy określa się na żywo i po zsumowaniu info o potrzebach klientki dopiero dobiera się odpowiednią koloryzcję. Powodzenia!
__________________
What’s the difference between a terrorist and a redhead?
… you can negotiate with a terrorist."


„Może się zdarzyć, że urodziłaś się bez skrzydeł, ale najważniejsze, żebyś nie przeszkadzała im wyrosnąć.” Coco Chanel
julianna-p jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-08-29, 16:27   #99
foxy313
Raczkowanie
 
Avatar foxy313
 
Zarejestrowany: 2014-01
Wiadomości: 431
Dot.: Potrzebuje zmiany!!!

Chyba wiec mam typ urody jak Amber Heard, bo jej tez niepasuje blond - o wiele lepej jej w ciemnych, czy jak Taylor Swift.. J. Lopez tez zle w blondzie, ale dziwne bo ona ma ciemna karnacje dosyc.. Coz niedlugo analiza i wszystkiego sie dowiem
foxy313 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-09-21, 21:37   #100
foxy313
Raczkowanie
 
Avatar foxy313
 
Zarejestrowany: 2014-01
Wiadomości: 431
Dot.: Potrzebuje zmiany!!!

Bylam u fryzjera zrobic sombre- pokazalam zdjecia jak chce i jak nie chce, i oto efekt (juz po szorowaniu szamponem przeciwlupiezowym i malym mixem z kolorem 11.20 bo bylam szaro-niebieska!) czy to jest sombre ?! Hmm..
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg image.jpg (84,0 KB, 161 załadowań)
foxy313 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-09-25, 19:27   #101
EwelinaBobek
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2015-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 74
Dot.: Potrzebuje zmiany!!!

ładny ten kolor masz teraz
__________________
reklama
EwelinaBobek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-09-25, 19:54   #102
omleecik
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-08
Lokalizacja: Piła
Wiadomości: 333
Dot.: Potrzebuje zmiany!!!

Cytat:
Napisane przez rockandrollqueen Pokaż wiadomość
moim zdaniem najlepiej Ci w ciemnych blondach. nie wiem po co tak kombinujesz, ale w złą stronę idziesz.

http://wizaz.pl/forum/showpost.php?p...5&postcount=58 na tym zdjęciu to Ty? moim zdaniem najlepiej, i jeszcze tu http://wizaz.pl/forum/showpost.php?p...0&postcount=35
:O
Twój kolor naprawdę fajny. Z tych wszystkich Twoich kolorów najbardziej dopasowany do Ciebie.
omleecik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-09-26, 16:26   #103
foxy313
Raczkowanie
 
Avatar foxy313
 
Zarejestrowany: 2014-01
Wiadomości: 431
Dot.: Potrzebuje zmiany!!!

Ach! Dziekuje Wam bardzo, jednak to nie jest to co chcialam, bardziej liczylam na ombre/sombre cos wiecej ciemnego na gorze i jasniejszy dol, a wyglada to tylko tak jakbym nie farbowala sie z 4 miesiace.. Sama nie wiem, fajnie slyszec mile komentarze jednak ja patrze w lustro i cos mi nie pasuje.. Nie wiem czy polozyc sama troche "tu i tam" farbe londy 18 zeby przyciemnic ta gore czy za miesiac znow isc do fryzjera i dolozyc ciemnych pasemek z 8.2 i 7.1 na przyklad na gore tylko?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg image.jpg (168,1 KB, 105 załadowań)
foxy313 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-09-26, 16:36   #104
foxy313
Raczkowanie
 
Avatar foxy313
 
Zarejestrowany: 2014-01
Wiadomości: 431
Dot.: Potrzebuje zmiany!!!

A chcialam tak..
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg image.jpg (149,2 KB, 74 załadowań)
foxy313 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-09-26, 16:37   #105
foxy313
Raczkowanie
 
Avatar foxy313
 
Zarejestrowany: 2014-01
Wiadomości: 431
Dot.: Potrzebuje zmiany!!!

Cytat:
Napisane przez omleecik Pokaż wiadomość
:O
Twój kolor naprawdę fajny. Z tych wszystkich Twoich kolorów najbardziej dopasowany do Ciebie.
Yyy ? Czyli ktory kolor?
foxy313 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-10-01, 20:31   #106
omleecik
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-08
Lokalizacja: Piła
Wiadomości: 333
Dot.: Potrzebuje zmiany!!!

Twój = naturalny.

---------- Dopisano o 20:31 ---------- Poprzedni post napisano o 20:26 ----------

Coś chyba nawaliła opcja edycji, bo nie mogę tego zrobić.

Miałam na myśli ten kolor:
http://wizaz.pl/forum/showpost.php?p...5&postcount=58

Wygląda jak naturalny,w kazdym razie wyglądał najlepiej z wszystkich. Za dużo kombinujesz.
omleecik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-10-02, 18:20   #107
SceneQueene
Zakorzenienie
 
Avatar SceneQueene
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Wiadomości: 19 414
Dot.: pokussa

Chyba każdy z nas miał kiedyś w życiu taki okres.

Wysłane poprzez Sony Xperia Z2.
__________________
Każdy problem da się rozwiązać, o ile ma się odpowiednio duży plastikowy worek.

Okiem Julii
Facebook
Instagram
FAQ- dekoloryzacja, kąpiel rozjaśniająca, %, przedłużanie, pielęgnacja, likwidacja odcieni, oleje, numery farb
SceneQueene jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-10-02, 19:04   #108
kolorchabrow
Raczkowanie
 
Avatar kolorchabrow
 
Zarejestrowany: 2015-09
Wiadomości: 359
Dot.: Potrzebuje zmiany!!!

Też uważam,że w tym kolorze wyglądasz najlepiejhttp://wizaz.pl/forum/showpost.php?p=48955475&p ostcount=58 , ewentualnie w ciut jaśniejszych. Moim zdaniem jasne blondy ci nie pasują, wygląda to strasznie sztucznie i postarza.
kolorchabrow jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-10-08, 18:48   #109
foxy313
Raczkowanie
 
Avatar foxy313
 
Zarejestrowany: 2014-01
Wiadomości: 431
Dot.: Potrzebuje zmiany!!!

Dziekuje Wam dziewczyny!! dziekuje bardzo!! ale czy Wy wiecie jak mi ciezko sie rozstac z tym blondem? bardzo! ten kolor chyba uzaleznia!! ale wiem wiem.. moj tż tez mi mowi, ze zle w za jasnych, za jasne sa zbyt jasne dla mnie :P heheh
zatem w sobote kolejna wizyta u fryzjera z zamiarem przyciemnienia, ide narazie dolozyc ciemnego na gorze, na dole pozostanie troche jaśniej.. ponizej fotki jak mialam 2 lata temu ombre (naturalny odrost!!) no i mam nadzieje, ze tak bede wygladac w sobote!!!!!! a no i zdjecie z mojego blondu najświeższe (mialo byc ombre, ale po 3 tyg juz wszystko sie zmylo, i znow jestem blond)
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 12086866_1492592684400994_190773980_n.jpg (89,2 KB, 99 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 12087009_1492591714401091_1315629201_n.jpg (82,6 KB, 80 załadowań)
foxy313 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-10-09, 01:51   #110
SceneQueene
Zakorzenienie
 
Avatar SceneQueene
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Wiadomości: 19 414
Dot.: pokussa

Dodaj fotki po

Wysłane poprzez Sony Xperia Z2.
__________________
Każdy problem da się rozwiązać, o ile ma się odpowiednio duży plastikowy worek.

Okiem Julii
Facebook
Instagram
FAQ- dekoloryzacja, kąpiel rozjaśniająca, %, przedłużanie, pielęgnacja, likwidacja odcieni, oleje, numery farb
SceneQueene jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-10-09, 15:43   #111
ManiaczkaPiekna
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2015-10
Wiadomości: 22
Dot.: Potrzebuje zmiany!!!

Bardzo fajna długość włosów Może chociaż zafarbuj na ciemny blond taki prawie brąz? Wciąż będzie jasny, ale nie tak nie naturalny jak teraz jest.
ManiaczkaPiekna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-10-10, 10:13   #112
foxy313
Raczkowanie
 
Avatar foxy313
 
Zarejestrowany: 2014-01
Wiadomości: 431
Dot.: Potrzebuje zmiany!!!

mialam ciemny blond prawie braz (spojrz prosze zdjecia wyzej w postach) wygladalam jeszcze gorzej jak teraz
foxy313 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-10-10, 14:05   #113
201607040946
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 21 731
Dot.: Potrzebuje zmiany!!!

Nie słuchaj. Ładnie ci w blondzie. Masz piękną twarz. Zakochałam się w twoich oczach. W blondzie wyglądasz jak Blake Lively
201607040946 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-10-10, 20:39   #114
SceneQueene
Zakorzenienie
 
Avatar SceneQueene
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Wiadomości: 19 414
Dot.: Potrzebuje zmiany!!!

Pięknie wygląda ten blond, zostaw.
__________________
Każdy problem da się rozwiązać, o ile ma się odpowiednio duży plastikowy worek.

Okiem Julii
Facebook
Instagram
FAQ- dekoloryzacja, kąpiel rozjaśniająca, %, przedłużanie, pielęgnacja, likwidacja odcieni, oleje, numery farb
SceneQueene jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-10-10, 20:40   #115
201605090958
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 5 837
Dot.: Potrzebuje zmiany!!!

Cytat:
Napisane przez kaguya Pokaż wiadomość
Nie słuchaj. Ładnie ci w blondzie. Masz piękną twarz. Zakochałam się w twoich oczach. W blondzie wyglądasz jak Blake Lively
klask i:
201605090958 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-10-11, 21:00   #116
foxy313
Raczkowanie
 
Avatar foxy313
 
Zarejestrowany: 2014-01
Wiadomości: 431
Dot.: Potrzebuje zmiany!!!

Dziekuje Wam bardzo za przemile komentarze!! Brazowa chyba nigdy nie bede.. Chociaz kto wie(?) ale oto zdj prosto od fryzjera, znow ombre nie wyszlo moim zdaniem, ale chyba tak ma byc widocznie, ze nie mam miec calkiem ombre.. Nie wiem czy wlosy moje nie lapia, czy co?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg image.jpg (107,3 KB, 79 załadowań)
foxy313 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-10-12, 18:58   #117
foxy313
Raczkowanie
 
Avatar foxy313
 
Zarejestrowany: 2014-01
Wiadomości: 431
Dot.: Potrzebuje zmiany!!!

ogolnie jestem ok z tymi wlosami, nie musze sie zegnac z blondem choc czuje ze to zrobie.. (znowu!?) moj tż mowi ze podobna jest tez to Kate Beckinsale, zalaczalam dzis kilka fotek tej aktorki i mnie w bardzo ciemnym blondzie prawie brazie jakies 6 lat temu - pozniej powrot do blondu i znow 2 lata temu ciemny blond 7N garniera był ! A co do moich wlosow -tu i teraz- w swietle sztucznym efekt jest lekko lipny, ale za dnia mi sie podobaja -nawet- niestety teraz dopiero wrocilam z pracy i juz jest tak szaroburo, wiec moze jutro uda mi sie cyknac fotke jak to wyglada jak jest jasno.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IMG_0754.jpg (65,9 KB, 48 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_3113.jpg (118,3 KB, 43 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg images.jpg (8,5 KB, 28 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Kate-Beckinsale-kate-beckinsale-4731751-1024-768.jpg (93,4 KB, 23 załadowań)
foxy313 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-10-13, 00:41   #118
201605090958
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 5 837
Dot.: Potrzebuje zmiany!!!

Dla mnie wyglądasz jak Blake Lively. I nie ma tematu
201605090958 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-10-13, 15:59   #119
Anonimka1988
Zadomowienie
 
Avatar Anonimka1988
 
Zarejestrowany: 2012-08
Lokalizacja: Silesia
Wiadomości: 1 331
Dot.: Potrzebuje zmiany!!!

Wróć do brązu
__________________
If you trying to be normal, you never know how awesome you could be
Anonimka1988 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2015-10-13, 17:36   #120
201607040946
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 21 731
Dot.: Potrzebuje zmiany!!!

Cytat:
Napisane przez foxy313 Pokaż wiadomość
ogolnie jestem ok z tymi wlosami, nie musze sie zegnac z blondem choc czuje ze to zrobie.. (znowu!?) moj tż mowi ze podobna jest tez to Kate Beckinsale, zalaczalam dzis kilka fotek tej aktorki i mnie w bardzo ciemnym blondzie prawie brazie jakies 6 lat temu - pozniej powrot do blondu i znow 2 lata temu ciemny blond 7N garniera był ! A co do moich wlosow -tu i teraz- w swietle sztucznym efekt jest lekko lipny, ale za dnia mi sie podobaja -nawet- niestety teraz dopiero wrocilam z pracy i juz jest tak szaroburo, wiec moze jutro uda mi sie cyknac fotke jak to wyglada jak jest jasno.
To zalezy, czego chcesz i co lubisz, i jaka się sobie podobasz. W blondzie jesteś subtelniejsza i ciekawsze.
W brązie nuda
201607040946 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
blond, brąz, długie włosy

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2017-10-09 15:27:05


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 15:35.