Lakiery hybrydowe cz.3 - Strona 105 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Manicure hybrydowy

Notka

Manicure hybrydowy Wszystko związane z manicure hybrydowym - porady, problemy, lakiery, techniki ozdabiania.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2016-01-15, 21:15   #3121
diabliczka66
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2014-12
Wiadomości: 1 816
Dot.: Lakiery hybrydowe cz.3

Cytat:
Napisane przez Malinowaslodycz Pokaż wiadomość
Jeny dziewczyny, gdy inne z was pytaly czemu tak czesto nie było problemu...
Oglnie na tym calym forum tak jest sa sa ludzie i ludzie. Jedno moga totalnie wszystko a inni tylko cos wspomna i sie juz sypia ostrzezenia i ludzie fuchaja. Ja np narazilam sie niechcac pisac na szaro w jakims tam watku i gdzies zapytalam sie po co sprawdzaja sklady i tak niezdrowych produktow to wziely i pozglaszaly moje posty ^^ no coz trzeba przywyknac albo olac

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
diabliczka66 jest offline  
Stary 2016-01-15, 21:24   #3122
Malinowaslodycz
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2016-01
Wiadomości: 419
Dot.: Lakiery hybrydowe cz.3

Cytat:
Napisane przez diabliczka66 Pokaż wiadomość
Oglnie na tym calym forum tak jest sa sa ludzie i ludzie. Jedno moga totalnie wszystko a inni tylko cos wspomna i sie juz sypia ostrzezenia i ludzie fuchaja. Ja np narazilam sie niechcac pisac na szaro w jakims tam watku i gdzies zapytalam sie po co sprawdzaja sklady i tak niezdrowych produktow to wziely i pozglaszaly moje posty ^^ no coz trzeba przywyknac albo olac

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Dziękuję za zrozumienie, mam nadzieję że szczere nie jest to mile jak dziewczyny reagują na zwykłe pytanie i rozkazują czytanie regulaminu

---------- Dopisano o 21:24 ---------- Poprzedni post napisano o 21:22 ----------

Cytat:
Napisane przez Malinowaslodycz Pokaż wiadomość
Dziękuję za zrozumienie, mam nadzieję że szczere nie jest to mile jak dziewczyny reagują na zwykłe pytanie i rozkazują czytanie regulaminu
Chociaż wiesz, zawsze też można zglaszac posty takich uwazajacych sie za najlepsze i najmądrzejsze
Malinowaslodycz jest offline  
Stary 2016-01-15, 21:27   #3123
diabliczka66
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2014-12
Wiadomości: 1 816
Dot.: Lakiery hybrydowe cz.3

Cytat:
Napisane przez Malinowaslodycz Pokaż wiadomość
Dziękuję za zrozumienie, mam nadzieję że szczere nie jest to mile jak dziewczyny reagują na zwykłe pytanie i rozkazują czytanie regulaminu

---------- Dopisano o 21:24 ---------- Poprzedni post napisano o 21:22 ----------



Chociaż wiesz, zawsze też można zglaszac posty takich uwazajacych sie za najlepsze i najmądrzejsze
Tak tak samo jak czytanie przez swiezaki watkow wstecz bog wie ile ... ludzie nie maja na to czasu itd

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
diabliczka66 jest offline  
Stary 2016-01-15, 21:38   #3124
Malinowaslodycz
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2016-01
Wiadomości: 419
Dot.: Lakiery hybrydowe cz.3

Cytat:
Napisane przez diabliczka66 Pokaż wiadomość
Tak tak samo jak czytanie przez swiezaki watkow wstecz bog wie ile ... ludzie nie maja na to czasu itd

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Miło, ze ktoś mnie rozumie;*
Malinowaslodycz jest offline  
Stary 2016-01-15, 21:43   #3125
CherrryCat
Zakorzenienie
 
Avatar CherrryCat
 
Zarejestrowany: 2012-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 945
Dot.: Lakiery hybrydowe cz.3

Cytat:
Napisane przez Malinowaslodycz Pokaż wiadomość
Dziękuję za zrozumienie, mam nadzieję że szczere nie jest to mile jak dziewczyny reagują na zwykłe pytanie i rozkazują czytanie regulaminu[COLOR="Silver"]
Powaznnie ? Dziewczyno wez sie nie doszukuj w kazdej wypowiedzi jakichs podtekstow i bycia nie milym.

Ja z reguly zawsze bronie osob ktore dostaja za cos "ochrzan" ale tu nie ma czego bronic, przychodzis i odrazu stwarzasz problemy. Spytalas dlaczego, dostalas odpowedz, po co sie tu czegod doszukiwac ? Ktos moglby sie w twoim pytaniu tez doszukiwac zlosliwosci... erio wycziluj troche
__________________
Instagram

Wymiana


Edytowane przez CherrryCat
Czas edycji: 2016-01-15 o 21:44
CherrryCat jest offline  
Stary 2016-01-15, 22:04   #3126
Gejszalicious
Buszująca w hybrydach
 
Avatar Gejszalicious
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 1 731
Dot.: Lakiery hybrydowe cz.3

Cytat:
Napisane przez natalczak Pokaż wiadomość
Wiem,ale zastanawialam sie czy ona faktycznie ma wplyw na kondycje paznokci?
Moze ktoras z Was miala z nia doczynienia?

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
ciekawi mnie ta baza, ale wątpię żeby z utwardzonego produktu coś mogło przeniknąć do płytki paznokcia

---------- Dopisano o 22:04 ---------- Poprzedni post napisano o 21:56 ----------

Cytat:
Napisane przez beautyfreak999 Pokaż wiadomość
Przepraszam, że jeszcze raz się przypomnę z moim pytaniem, ale robię akurat zamówienie i chciałabym wiedzieć jakie kolory zamówić z jakich firm.
Mianowicie chodzi mi o to czy można ze sobą mieszać kolory różnych firm? Wiem , że baza, kolor i top mogą być zróżnych firm, ale czy jak pomieszam np. biały z Semilaca z jakimś kolorem z neonail nie będzie jakiś problemów?

Szukałam w wyszukiwarce odpowiedzi na to pytanie ale pewnie nieumiejętnie bo nic nie znalazłam
lakiery mieszane ze sobą mogą się zważyć i zrobi się z nich taki "serek" nie będzie tak w każdym wypadku, ale ja tak miałam 2 czy 3 razy
__________________
Gejszalicious jest offline  
Stary 2016-01-15, 22:21   #3127
natalczak
Zadomowienie
 
Avatar natalczak
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 1 184
Dot.: Lakiery hybrydowe cz.3

Cytat:
Napisane przez Gejszalicious Pokaż wiadomość
ciekawi mnie ta baza, ale wątpię żeby z utwardzonego produktu coś mogło przeniknąć do płytki paznokcia

---------- Dopisano o 22:04 ---------- Poprzedni post napisano o 21:56 ----------



lakiery mieszane ze sobą mogą się zważyć i zrobi się z nich taki "serek" nie będzie tak w każdym wypadku, ale ja tak miałam 2 czy 3 razy
No ja wczoraj ogladalam vloga na kanale indigo na yt,byl caly odcinek nt tej bazy.
Na pokazie wydawala sie sensowna,ale faktycznie ciekawe czy moze w widoczny sposob poprawic kondycje paznokci. Dosc watpliwe jesli potem trzeba ja pilowac;/

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
natalczak jest offline  
Stary 2016-01-15, 22:36   #3128
Gejszalicious
Buszująca w hybrydach
 
Avatar Gejszalicious
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 1 731
Dot.: Lakiery hybrydowe cz.3

też to widziałam wydaje się być ciekawą opcją dla osób mających słabą płytkę i może da się z niej dobrze odmoczyć samą hybrydę
__________________
Gejszalicious jest offline  
Stary 2016-01-15, 22:37   #3129
Malinowaslodycz
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2016-01
Wiadomości: 419
Dot.: Lakiery hybrydowe cz.3

Paznokieć jest martwym wytworem naskórka i nie da sie w realny sposób poprawić jego kondycji, może jedynie rosnąć zdrowszy. Tak samo jest z włosami
Malinowaslodycz jest offline  
Stary 2016-01-15, 22:40   #3130
Frutellka xD
Zadomowienie
 
Avatar Frutellka xD
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: Nisko
Wiadomości: 1 971
Dot.: Lakiery hybrydowe cz.3

Cytat:
Napisane przez Malinowaslodycz Pokaż wiadomość
Paznokieć jest martwym wytworem naskórka i nie da sie w realny sposób poprawić jego kondycji, może jedynie rosnąć zdrowszy. Tak samo jest z włosami
I tu się mylisz bo się da Jest wiele domowych sposobów poprawiających kondycję pazurków
__________________
"Szczęście jest rezultatem naszego osobistego wysiłku. Trzeba o nie walczyć, dążyć do niego, upierać się przy nim, a czasami nawet szukać go na drugim końcu świata."

Love Pazurkowe
Frutellka xD jest offline  
Stary 2016-01-15, 22:43   #3131
Malinowaslodycz
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2016-01
Wiadomości: 419
Dot.: Lakiery hybrydowe cz.3

Masz na myśli olejowanie?

---------- Dopisano o 22:43 ---------- Poprzedni post napisano o 22:42 ----------

Cytat:
Napisane przez Malinowaslodycz Pokaż wiadomość
Masz na myśli olejowanie?
Owszem oleje poprawiaja elastyczność paznokci "pokrywajac" mostki bialkowe ale tak naprawde zniszczonej plytki nie da sie w pelni zregenerowac, a można jedynie wizualnie poprawic jej stan.
Malinowaslodycz jest offline  
Stary 2016-01-15, 22:45   #3132
Frutellka xD
Zadomowienie
 
Avatar Frutellka xD
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: Nisko
Wiadomości: 1 971
Dot.: Lakiery hybrydowe cz.3

Cytat:
Napisane przez Malinowaslodycz Pokaż wiadomość
Masz na myśli olejowanie?
Niekoniecznie olejowanie, ja po noszeniu przez 4 lata żeli, swoje pazurki doprowadziłam po ich zdjęciu do stanu idealnego w miesiąc Wystarczy poszukać trochę w necie. To, że paznokcie są martwym wytworem to nie znaczy, że nie można ich odżywić i poprawić ich stanu.
__________________
"Szczęście jest rezultatem naszego osobistego wysiłku. Trzeba o nie walczyć, dążyć do niego, upierać się przy nim, a czasami nawet szukać go na drugim końcu świata."

Love Pazurkowe
Frutellka xD jest offline  
Stary 2016-01-15, 22:46   #3133
goldika
Zakorzenienie
 
Avatar goldika
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 12 961
Dot.: Lakiery hybrydowe cz.3

Chyba tylko mi się nie spodobały te pyłki DR na pokazany stronę wcześniej wzorniku ? ostatecznie stwierdziłam ze nie chce mi się bawić w sypkie produkty.

Top Eco sobie zafunduje koniecznie w lato skoro ma Sunblocker. Chyba ze jakąś rozbiórka kolejna będzie za miesiąc jak ruszy wątek wspólnych zakupów
__________________

Panna Młoda'13







goldika jest offline  
Stary 2016-01-15, 22:48   #3134
Cuddly
Zakorzenienie
 
Avatar Cuddly
 
Zarejestrowany: 2014-03
Lokalizacja: GB
Wiadomości: 27 295
Dot.: Lakiery hybrydowe cz.3

Ja jestem sroka, lubię błyskotki wiec je uwielbiam


Ale rozumiem ze mogą sie komuś nie podobać
__________________
Parenthood can be very rewarding, but let's face it, so are margaritas at the adults-only pool.

73/2017

Cuddly jest offline  
Stary 2016-01-15, 22:51   #3135
Frutellka xD
Zadomowienie
 
Avatar Frutellka xD
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: Nisko
Wiadomości: 1 971
Dot.: Lakiery hybrydowe cz.3

Mnie czerwony, różowy i fioletowy holo kusi z DR
__________________
"Szczęście jest rezultatem naszego osobistego wysiłku. Trzeba o nie walczyć, dążyć do niego, upierać się przy nim, a czasami nawet szukać go na drugim końcu świata."

Love Pazurkowe
Frutellka xD jest offline  
Stary 2016-01-15, 22:54   #3136
Roverkowa
Rozeznanie
 
Avatar Roverkowa
 
Zarejestrowany: 2014-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 512
Dot.: Lakiery hybrydowe cz.3

ciemny fiolet holo jest obłędny
Roverkowa jest offline  
Stary 2016-01-15, 22:56   #3137
Frutellka xD
Zadomowienie
 
Avatar Frutellka xD
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: Nisko
Wiadomości: 1 971
Dot.: Lakiery hybrydowe cz.3

Cytat:
Napisane przez Roverkowa Pokaż wiadomość
ciemny fiolet holo jest obłędny
Kuś mnie dalej, a popłynę
__________________
"Szczęście jest rezultatem naszego osobistego wysiłku. Trzeba o nie walczyć, dążyć do niego, upierać się przy nim, a czasami nawet szukać go na drugim końcu świata."

Love Pazurkowe
Frutellka xD jest offline  
Stary 2016-01-15, 22:56   #3138
marlena_smc
Rozeznanie
 
Avatar marlena_smc
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 889
Dot.: Lakiery hybrydowe cz.3

Cytat:
Napisane przez goldika Pokaż wiadomość
Chyba tylko mi się nie spodobały te pyłki DR na pokazany stronę wcześniej wzorniku ? ostatecznie stwierdziłam ze nie chce mi się bawić w sypkie produkty.
Pyłki dają piękne efekty, ale na zdjęciu i to słabo naświetlonym wyglądają faktycznie zniechęcająco. Bo ich główną zaleta ma być błyszczenie w świetle pożywka dla każdej sroki.
Ja mam od DR pięć kolorów i wszystkie są boskie. Kiedyś tu nawet na forum filmik do któregoś wątku nagrywałam.

O ten:
https://www.youtube.com/watch?v=-9beFnacpDQ
__________________
Moje Aliexpressowe zakupy i recenzje pazurkowe:
http://arvensisart.blogspot.com/

marlena_smc jest offline  
Stary 2016-01-15, 22:58   #3139
enn_
Zakorzenienie
 
Avatar enn_
 
Zarejestrowany: 2011-05
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 5 297
Dot.: Lakiery hybrydowe cz.3

Kurde, moze jednak klikne cos od DR, znajoma bedzie u mnie w lutym, to by mi przywiozla... Czy te cyrkonie ktore oni maja w swojej ofercie jako Swarovski to takie, ktore nie matowieja pokryte topem?
__________________
...
enn_ jest offline  
Stary 2016-01-15, 23:03   #3140
Roverkowa
Rozeznanie
 
Avatar Roverkowa
 
Zarejestrowany: 2014-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 512
Dot.: Lakiery hybrydowe cz.3

Cytat:
Napisane przez marlena_smc Pokaż wiadomość
Pyłki dają piękne efekty, ale na zdjęciu i to słabo naświetlonym wyglądają faktycznie zniechęcająco. Bo ich główną zaleta ma być błyszczenie w świetle pożywka dla każdej sroki.
Ja mam od DR pięć kolorów i wszystkie są boskie. Kiedyś tu nawet na forum filmik do któregoś wątku nagrywałam.

O ten:
https://www.youtube.com/watch?v=-9beFnacpDQ
granatowy
Roverkowa jest offline  
Stary 2016-01-15, 23:13   #3141
Malinowaslodycz
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2016-01
Wiadomości: 419
Dot.: Lakiery hybrydowe cz.3

Powiem ci że z medycznego i fizjologicznego punktu widzenia nie można. Nie neguję tego że byly w świetnym stanie, ale mogły albo nie być zniszczone lub zakamuflowano uszkodzenia takie jest moje zdanie i obserwacje, a mialam okazje badać paznokcie i ich reakcje pod mikroskopem
Malinowaslodycz jest offline  
Stary 2016-01-15, 23:14   #3142
Gejszalicious
Buszująca w hybrydach
 
Avatar Gejszalicious
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 1 731
Dot.: Lakiery hybrydowe cz.3

Cytat:
Napisane przez enn_ Pokaż wiadomość
Kurde, moze jednak klikne cos od DR, znajoma bedzie u mnie w lutym, to by mi przywiozla... Czy te cyrkonie ktore oni maja w swojej ofercie jako Swarovski to takie, ktore nie matowieja pokryte topem?
każda cyrkonia pokryta topem straci blask a sv tak ślicznie błyszczy bo to kryształ, inne te z ali albo te tanie to zwykłe szkło
__________________
Gejszalicious jest offline  
Stary 2016-01-16, 01:40   #3143
beautyfreak999
Raczkowanie
 
Avatar beautyfreak999
 
Zarejestrowany: 2014-06
Wiadomości: 192
Dot.: Lakiery hybrydowe cz.3

Bardzo dziękuję za odpowiedzi w sprawie mieszania kolorów.

Chodziło mi głównie o wykonanie ombre albo o uzyskanie kolorów o innych odcieniach niż mam ( a raczej będę miała) poprzez zmieszanie dwóch kropel kolorów z różnych firm.

Pamiętam jak chodziłam na paznokcie do Mani Mani w Warszawie
https://www.instagram.com/mani_mani_nails/?hl=en, dziewczyny ciągle mieszały kolory na spodkach plastikowych. Z tym, że miały je raczej jednej firmy- swojej, czyli Mani mani.
Dla mnie mieszanie kolorów jest proste bo maluję farbami olejnymi, więc znam się na barwach, ale nie znam się na hybrydach i nie chcę od razu kupować 100 kolorów, nie wiem też na którą firmę postawić, więc postanowiłam że zamówię sobie kilka kolorów z różnych firm żeby sprawdzić co mi pasuje najbardziej. No i tak sobie pomyślałam czy by ich nie spróbować pomieszać... No nic- będę testować i zdam relację.

Wybrałam:
Czerwony Hot Rod Red Gelish
Jasno Różowy You're so sweet Gelish
biały strong white 001 Semilac
nudziak 135 Frappe Semilac
Fioletowy opal rose 2689 neonail
Różowy Paradise Flower 4628 neonail
Niebieski Fancy blue 3646 neonail
Srebrny Glitter Silver 3213 neonail

Baza i top Gelish

zastanawiam się jeszcze nad czarnym ale to do jakiś wzorków czy zdobień... Możecie jakiś polecić?
Może zamiast lakieru taki pisak czarny sobie kupić?
http://allegro.pl/nn-pisak-do-zdobie...336636155.html
__________________
Zapraszam na mój blog:
http://botox24.blogspot.com

*medycyna estetyczna
*chirurgia plastyczna
*moda i uroda
*marki luksusowe

Edytowane przez beautyfreak999
Czas edycji: 2016-01-16 o 01:45
beautyfreak999 jest offline  
Stary 2016-01-16, 05:09   #3144
Madzeska75
Wtajemniczenie
 
Avatar Madzeska75
 
Zarejestrowany: 2015-01
Wiadomości: 2 483
Dot.: Lakiery hybrydowe cz.3

Cytat:
Napisane przez chickencrazy Pokaż wiadomość

I tez się przyzwyczaiłam do idealnego mani, dlatego już 1,5 tyg. to dla mnie długo, choć staram się robić co 2 tygodnie. Ale wtedy te ostatnie dni trochę się męczę.

---------- Dopisano o 20:13 ---------- Poprzedni post napisano o 20:11 ----------



Ma
Też tak mam 😉



Wysłane z mojego Note 4 &Tapatalk 📱

---------- Dopisano o 05:09 ---------- Poprzedni post napisano o 05:02 ----------

A dzisiaj będę się męczyć z mostkiem

Wysłane z mojego Note 4 &Tapatalk 📱
Madzeska75 jest offline  
Stary 2016-01-16, 07:37   #3145
eM_Ka_
Wtajemniczenie
 
Avatar eM_Ka_
 
Zarejestrowany: 2012-09
Lokalizacja: woj. śląskie
Wiadomości: 2 683
Dot.: Lakiery hybrydowe cz.3

Cytat:
Napisane przez Malinowaslodycz Pokaż wiadomość
Jeny dziewczyny, gdy inne z was pytaly czemu tak czesto nie było problemu...
moge Ci zadać miłe i kulturalne pytanie? ile Ty masz lat? bo Twoje zachowanie zajeżdża mi na dziecko jeszcze
na prawde tak jak radzi Roses wejdź na regulamin, poczytaj i zastanów się nad tym co piszesz. Tak się składa że my się rzadko kiedy kłócimy, bo jesteśmy cierpliwe i wyrozumiałe, także zrozum, że z Twoimi postami jest niestety coś nie tak. Z góry Cie uprzedzam że widząc Twoją 'kulture' na tym forum, spora część dziewczyn nie będzie chciała robić z Tobą wspólnych zakupów - nie przez to że jesteśmy przewrażliwione i nieufne tylko dlatego że kilka osób zdenerwowałaś. Taka prawda
eM_Ka_ jest offline  
Stary 2016-01-16, 09:05   #3146
chickencrazy
Rozeznanie
 
Avatar chickencrazy
 
Zarejestrowany: 2010-10
Wiadomości: 948
Dot.: Lakiery hybrydowe cz.3

Amen.

Jeszcze tylko dodam, że mam nieodparte wrażenie, ze piszesz tylko po to, żeby załapać się na te zakupy i to jest Twój główny, jeśli nie jedyny cel.
chickencrazy jest offline  
Stary 2016-01-16, 09:15   #3147
monikbu
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2015-10
Wiadomości: 75
Dot.: Lakiery hybrydowe cz.3

Cytat:
Napisane przez chickencrazy Pokaż wiadomość
Amen.

Jeszcze tylko dodam, że mam nieodparte wrażenie, ze piszesz tylko po to, żeby załapać się na te zakupy i to jest Twój główny, jeśli nie jedyny cel.
Hmm... pisząc w ten sposób chyba jednak oddala się od tego celu aniżeli do niego przybliża
chiken nie będziemy biły za użycie naszego wspólnego topu, cieszymy się, że doszedł
Faktycznie pięknie się błyszczy, fajnie, że od razu pokazałaś nam efekt
monikbu jest offline  
Stary 2016-01-16, 09:16   #3148
goldika
Zakorzenienie
 
Avatar goldika
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 12 961
Dot.: Lakiery hybrydowe cz.3

No dobra na filmie są piękne

Nie odnosić ie wrażenie , że ta cała Kasienka zniknęła i w jej miejsce pojawiła się Malinowaslodycz?
__________________

Panna Młoda'13







goldika jest offline  
Stary 2016-01-16, 09:19   #3149
monikbu
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2015-10
Wiadomości: 75
Dot.: Lakiery hybrydowe cz.3

Chciałam jeszcze wtrącić swoje trzy grosze do dyskusji z Malinowąsłodzyczą (choć chyba raczej powinnyśmy tę dyskusję wyciszyć).
Otóż też jestem tu nowa, dużo czytam, ale udzielam się rzadko, a mimo to zostałam bardzo miło przyjęta, dziewczyny są pomocne, na moje posty odpowiadają, załapałam się na wspólne zakupy.
Naprawdę nie dostrzegasz Malinowa, że sposób odpowiedzi wynika z twojego sposobu formułowania swoich postów. Na posty, które są uprzejme czy neutralne dziewczyny miło i uprzejmie odpowiadają, inny odzew jest na te posty, w których to twoje wypowiedzi są podszyte agresją lub prowokacją...
monikbu jest offline  
Stary 2016-01-16, 09:33   #3150
Domina
Zakorzenienie
 
Avatar Domina
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: K@towice
Wiadomości: 3 285
Dot.: Lakiery hybrydowe cz.3

Cytat:
Napisane przez marlena_smc Pokaż wiadomość
Pyłki dają piękne efekty, ale na zdjęciu i to słabo naświetlonym wyglądają faktycznie zniechęcająco. Bo ich główną zaleta ma być błyszczenie w świetle pożywka dla każdej sroki.
Ja mam od DR pięć kolorów i wszystkie są boskie. Kiedyś tu nawet na forum filmik do któregoś wątku nagrywałam.

O ten:
https://www.youtube.com/watch?v=-9beFnacpDQ
No i znowu mnie skusiło żeby pokupować to.... i po co ja to otworzyłam
__________________
https://www.facebook.com/oczyipazurki/?ref=hl
www.oczyipazurki.pl Własny osobisty blog <3
Pazurkoholiczka, rzęsoholiczka
https://www.facebook.com/Wstazki/?fref=ts MOJE CUDEŃKA WSTĄŻKOWE
Domina jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Manicure hybrydowy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-03-16 14:31:37


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:44.