NEONAIL- lakiery hybrydowe - Strona 78 - Forum Wizaz.pl
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Wróć   Forum Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Manicure hybrydowy

Notka

Manicure hybrydowy Wszystko związane z manicure hybrydowym - porady, problemy, lakiery, techniki ozdabiania.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2016-06-22, 22:32   #2311
Frutellka xD
Zadomowienie
 
Avatar Frutellka xD
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: Nisko
Wiadomości: 1 705
Dot.: NEONAIL- lakiery hybrydowe

Cytat:
Napisane przez ciri15 Pokaż wiadomość
Śliczny ale bylam prawie pewna ze to semilac 42.
Bora bora zdecydowanie jest ładniejszy

Cytat:
Napisane przez shameeka90 Pokaż wiadomość
Ooo, dziękuję Ci dobra kobieto Teraz już wiem co kupić
Nie ma sprawy jutro fotkę Ci wrzucę Też ciężki do uchwycenia aparatem
__________________
"Szczęście jest rezultatem naszego osobistego wysiłku. Trzeba o nie walczyć, dążyć do niego, upierać się przy nim, a czasami nawet szukać go na drugim końcu świata."

Love Pazurkowe
Frutellka xD jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-23, 10:55   #2312
Sutailje
Wtajemniczenie
 
Avatar Sutailje
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 2 509
Dot.: NEONAIL- lakiery hybrydowe

Piękne kolory. Czy nic się z nimi nie dzieje przy nakładaniu? Chciałabym jakiś neonowy ale się boję kolejnego niewypału.
__________________
Walka trwa
Cel 1
Było: 91
Jest: 82,1
Będzie: 80

Marzenie: 55

91.........86.............81.......... .. .... 60?

Sutailje jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-23, 11:03   #2313
Frutellka xD
Zadomowienie
 
Avatar Frutellka xD
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: Nisko
Wiadomości: 1 705
Dot.: NEONAIL- lakiery hybrydowe

Cytat:
Napisane przez Sutailje Pokaż wiadomość
Piękne kolory. Czy nic się z nimi nie dzieje przy nakładaniu? Chciałabym jakiś neonowy ale się boję kolejnego niewypału.
Są ok, z neonow mogę polecić z czystym sumieniem papaya shake, bora bora, rock girl

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
__________________
"Szczęście jest rezultatem naszego osobistego wysiłku. Trzeba o nie walczyć, dążyć do niego, upierać się przy nim, a czasami nawet szukać go na drugim końcu świata."

Love Pazurkowe
Frutellka xD jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-23, 16:02   #2314
koralowanka
Raczkowanie
 
Avatar koralowanka
 
Zarejestrowany: 2015-09
Wiadomości: 121
Dot.: NEONAIL- lakiery hybrydowe

Cytat:
Napisane przez Sutailje Pokaż wiadomość
Piękne kolory. Czy nic się z nimi nie dzieje przy nakładaniu? Chciałabym jakiś neonowy ale się boję kolejnego niewypału.
zdecydowanie polecam neony z nn ;p bora bora to już chyba hit, tak jak lotus flower, a jak na neony to mają super krycie, nic się nie marszczy.

a widziałyście tą ich nową lampę? strasznie podoba mi się to,że jest bezprzewodowa
weszłam teraz na strone i kosztuje 116,90 a wczoraj na instagramie pisali,że 169.. albo jakaś super promocja albo błąd ale cena kusząca.. a ostatnio myślę nad jakąś mniejszą lampą 'wyjazdową' żeby nie musieć wozić wte i wewte diamenta co myślicie?
koralowanka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-24, 07:02   #2315
czuszka82
Moderator z pazurem
 
Avatar czuszka82
 
Zarejestrowany: 2012-12
Lokalizacja: Święte Miasto
Wiadomości: 4 580
Dot.: NEONAIL- lakiery hybrydowe

mała moc
__________________
I will do what queens do. I will rule.

Wątek odlewkowy: odlewamy hybrydy
czuszka82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-24, 07:46   #2316
seXualna89
Raczkowanie
 
Avatar seXualna89
 
Zarejestrowany: 2013-06
Wiadomości: 335
Dot.: NEONAIL- lakiery hybrydowe

Tez mam Ramla Bay i moim zdaniem to pastelowa brzoskwinia neonowa pod uv swieci sie jak nie wiem co Na dłoni Tez bardziej wygląda jak neon
seXualna89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-24, 08:15   #2317
hauuu
Wtajemniczenie
 
Avatar hauuu
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Miasto Gołębi
Wiadomości: 2 592
Dot.: NEONAIL- lakiery hybrydowe

Cytat:
Napisane przez seXualna89 Pokaż wiadomość
Tez mam Ramla Bay i moim zdaniem to pastelowa brzoskwinia neonowa pod uv swieci sie jak nie wiem co

Na dłoni Tez bardziej wygląda jak neon
A masz fotę na pazurach?

Ktoś ma peach rose?
hauuu jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-24, 09:04   #2318
Vegetka
Zakorzenienie
 
Avatar Vegetka
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 4 130
Dot.: NEONAIL- lakiery hybrydowe

Dziewczyny, jak Wam się trzymają lakiery z kolekcji Kazadi ? Mi niestety Naked Truth odpryskuje! po jednym, dwóch dniach. Albo nie lubi się z bazą i topem Semilac, albo z moimi paznokciami... Kolor piękny, aplikacja też przyjemna.
__________________
Trzymaj się swoich chmur
MÓJ BLOG|GALERIA ZDJĘĆ KOSMETYKÓW
Vegetka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-24, 09:39   #2319
Mitsukki
Naczelny Hipster
 
Avatar Mitsukki
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 8 980
Dot.: NEONAIL- lakiery hybrydowe

Cześć dziewczyny, przeszukiwałam wątek pod kątem koralowych odcieni i wpadło mi w oczy coś innego przy okazji
Jakoś w połowie wątku przewinęła się jakaś baza EB - cóż to i czy naprawdę łatwiej usunąć hybrydy z paznokci jak się jej używa?
Niestety nie mogę wyszukać w wątku pełnej nazwy bo dwie literki dla wizażowej wyszukiwarki to za mało i w ogóle nie wyrzuca żadnych wyników A z kolei 70 stron to jednak trochę za dużo do przeglądania strona po stronie
Z góry dziękuję
__________________


Cytat:
Napisane przez cava Pokaż wiadomość
Jestem dzieckiem chaosu, tylko chaotyczne działania mają u mnie prawo bytu i nie przyprawiają mnie o zniechęcenie, poczucie bycia niewolnikiem, marazm i łzy w oczach.
Mitsukki jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-24, 09:59   #2320
burtonistka
Wtajemniczenie
 
Avatar burtonistka
 
Zarejestrowany: 2010-09
Wiadomości: 2 979
Dot.: NEONAIL- lakiery hybrydowe

Cytat:
Napisane przez Mitsukki Pokaż wiadomość
Cześć dziewczyny, przeszukiwałam wątek pod kątem koralowych odcieni i wpadło mi w oczy coś innego przy okazji
Jakoś w połowie wątku przewinęła się jakaś baza EB - cóż to i czy naprawdę łatwiej usunąć hybrydy z paznokci jak się jej używa?
Niestety nie mogę wyszukać w wątku pełnej nazwy bo dwie literki dla wizażowej wyszukiwarki to za mało i w ogóle nie wyrzuca żadnych wyników A z kolei 70 stron to jednak trochę za dużo do przeglądania strona po stronie
Z góry dziękuję
EB to po prostu Extra Base Występuje tylko w pojemności 14 ml, działa jako baza i jak zdarzy się wypadek możesz nadbudować nią paznokieć Kosztuje chyba 70 coś zł?
__________________
"Art is an expression of who we are, what we believe, and what we dream about"
Julianne Moore


burtonistka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-24, 10:33   #2321
Frutellka xD
Zadomowienie
 
Avatar Frutellka xD
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: Nisko
Wiadomości: 1 705
Dot.: NEONAIL- lakiery hybrydowe

Jestem zawiedziona wysyłką obecnego zmówienia, zawsze było szybko i sprawnie, a teraz czekam od wtorku na wysyłkę, na stronie piszą, że zamówienia pobraniowe wysyłają tego samego lub następnego dnia, więc powinno być wczoraj już u mnie a ja nadal czekam na wysyłkę. Zamawiając pobraniowo liczę na szybką realizację a tu lipa.
__________________
"Szczęście jest rezultatem naszego osobistego wysiłku. Trzeba o nie walczyć, dążyć do niego, upierać się przy nim, a czasami nawet szukać go na drugim końcu świata."

Love Pazurkowe
Frutellka xD jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-24, 11:16   #2322
czuszka82
Moderator z pazurem
 
Avatar czuszka82
 
Zarejestrowany: 2012-12
Lokalizacja: Święte Miasto
Wiadomości: 4 580
Dot.: NEONAIL- lakiery hybrydowe

Cytat:
Napisane przez seXualna89 Pokaż wiadomość
Tez mam Ramla Bay i moim zdaniem to pastelowa brzoskwinia neonowa pod uv swieci sie jak nie wiem co Na dłoni Tez bardziej wygląda jak neon
potwierdzam

Cytat:
Napisane przez hauuu Pokaż wiadomość
A masz fotę na pazurach?

Ktoś ma peach rose?
wrzucałam jakiś czas temu na swoich pazurach do watku z fotkami. Musiałabyś poszperać.

Cytat:
Napisane przez Vegetka Pokaż wiadomość
Dziewczyny, jak Wam się trzymają lakiery z kolekcji Kazadi ? Mi niestety Naked Truth odpryskuje! po jednym, dwóch dniach. Albo nie lubi się z bazą i topem Semilac, albo z moimi paznokciami... Kolor piękny, aplikacja też przyjemna.
trzymają się idealnie tak samo jak i inne kolory tej marki.
__________________
I will do what queens do. I will rule.

Wątek odlewkowy: odlewamy hybrydy
czuszka82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-24, 11:54   #2323
hauuu
Wtajemniczenie
 
Avatar hauuu
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Miasto Gołębi
Wiadomości: 2 592
Dot.: NEONAIL- lakiery hybrydowe

Znalazłam pech rose w galerii ale zdjęcie innej wizazanki. Oczywiście znalazłam dzięki Google bo lupka jest do bani
hauuu jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-24, 16:42   #2324
Mitsukki
Naczelny Hipster
 
Avatar Mitsukki
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 8 980
Dot.: NEONAIL- lakiery hybrydowe

Cytat:
Napisane przez burtonistka Pokaż wiadomość
EB to po prostu Extra Base Występuje tylko w pojemności 14 ml, działa jako baza i jak zdarzy się wypadek możesz nadbudować nią paznokieć Kosztuje chyba 70 coś zł?
Dziekuje za odpowiedź
__________________


Cytat:
Napisane przez cava Pokaż wiadomość
Jestem dzieckiem chaosu, tylko chaotyczne działania mają u mnie prawo bytu i nie przyprawiają mnie o zniechęcenie, poczucie bycia niewolnikiem, marazm i łzy w oczach.
Mitsukki jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-24, 17:14   #2325
RosesAreRed
Mod-Świeżynka
 
Avatar RosesAreRed
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 12 276
Dot.: NEONAIL- lakiery hybrydowe

Cytat:
Napisane przez hauuu Pokaż wiadomość
Znalazłam pech rose w galerii ale zdjęcie innej wizazanki. Oczywiście znalazłam dzięki Google bo lupka jest do bani
Chodzi o ramla bay? Znalazlam taki post Czuszki...

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?p=60599361
RosesAreRed jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-24, 18:56   #2326
aqgatta58
Zadomowienie
 
Avatar aqgatta58
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 1 241
Dot.: NEONAIL- lakiery hybrydowe

Jednak mój banana exotic nie nadaje się nawet do lampy UV, myślałam że ma tylko problem z ledowa a tutaj klapa, nawet przy cieniutkich warstwach.

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka
aqgatta58 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-24, 21:43   #2327
hauuu
Wtajemniczenie
 
Avatar hauuu
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Miasto Gołębi
Wiadomości: 2 592
Dot.: NEONAIL- lakiery hybrydowe

Cytat:
Napisane przez RosesAreRed Pokaż wiadomość
Chodzi o ramla bay? Znalazlam taki post Czuszki...

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?p=60599361
Dzieki! Przeczytałam raz jeszcze mojego posta i odpowiedz czuszki i zajazylam ze źle zrozumialam pójdę na stoisko porównać oba kolory na żywo bo inaczej nigdy nie zdecyduje
hauuu jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-24, 23:28   #2328
skrabek27
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2013-12
Wiadomości: 105
Dot.: NEONAIL- lakiery hybrydowe

Dziewczyny z jakich sklepów internetowych (lub allegro) kupujecie lakiery? Z góry dziękuję za pomoc
skrabek27 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-25, 07:01   #2329
RosesAreRed
Mod-Świeżynka
 
Avatar RosesAreRed
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 12 276
Dot.: NEONAIL- lakiery hybrydowe

Cytat:
Napisane przez skrabek27 Pokaż wiadomość
Dziewczyny z jakich sklepów internetowych (lub allegro) kupujecie lakiery? Z góry dziękuję za pomoc
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?p=58601786
RosesAreRed jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-25, 23:06   #2330
Sutailje
Wtajemniczenie
 
Avatar Sutailje
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 2 509
Dot.: NEONAIL- lakiery hybrydowe

Mam rock girl. Jest obłędna Zupełnie inaczej się rozprowadza niż wcześniejszy lakier. Tamten powinnam reklamować, ale nie wiem czy mam tyle charyzmy żeby to dobrze zrobić.
__________________
Walka trwa
Cel 1
Było: 91
Jest: 82,1
Będzie: 80

Marzenie: 55

91.........86.............81.......... .. .... 60?

Sutailje jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-27, 11:18   #2331
kingamieczyslawa
Przyczajenie
 
Avatar kingamieczyslawa
 
Zarejestrowany: 2015-09
Wiadomości: 11
Dot.: NEONAIL- lakiery hybrydowe

Dziewczyny prośba o pomoc.

Co powiecie o tej lampie: http://www.neonail.pl/produkt/lampa-..._button=Szukaj

Potrzebuje jej do użytku domowego.

Czemu czas utwardzania wynosi tyle samo co przy lampie 9w?
kingamieczyslawa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-27, 11:25   #2332
Frutellka xD
Zadomowienie
 
Avatar Frutellka xD
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: Nisko
Wiadomości: 1 705
Dot.: NEONAIL- lakiery hybrydowe

Cytat:
Napisane przez kingamieczyslawa Pokaż wiadomość
Dziewczyny prośba o pomoc.

Co powiecie o tej lampie: http://www.neonail.pl/produkt/lampa-..._button=Szukaj

Potrzebuje jej do użytku domowego.

Czemu czas utwardzania wynosi tyle samo co przy lampie 9w?
Taniej kupisz sprawdzonego diamencika )
__________________
"Szczęście jest rezultatem naszego osobistego wysiłku. Trzeba o nie walczyć, dążyć do niego, upierać się przy nim, a czasami nawet szukać go na drugim końcu świata."

Love Pazurkowe
Frutellka xD jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-27, 12:02   #2333
kingamieczyslawa
Przyczajenie
 
Avatar kingamieczyslawa
 
Zarejestrowany: 2015-09
Wiadomości: 11
Dot.: NEONAIL- lakiery hybrydowe

Koleżanka kupiła tego diamencika po 3 użyciu jej sie spalił tak, że korki wystrzeliły.

Wolę jednak dopłacić parę zł.
kingamieczyslawa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-27, 12:06   #2334
czuszka82
Moderator z pazurem
 
Avatar czuszka82
 
Zarejestrowany: 2012-12
Lokalizacja: Święte Miasto
Wiadomości: 4 580
Dot.: NEONAIL- lakiery hybrydowe

a myślisz że ten kupiony w Polsce to gdzie jest produkowany?
__________________
I will do what queens do. I will rule.

Wątek odlewkowy: odlewamy hybrydy
czuszka82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-27, 12:09   #2335
Frutellka xD
Zadomowienie
 
Avatar Frutellka xD
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: Nisko
Wiadomości: 1 705
Dot.: NEONAIL- lakiery hybrydowe

A myślisz, że lampa do której dodalas link jest produkowana w Polsce?

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
__________________
"Szczęście jest rezultatem naszego osobistego wysiłku. Trzeba o nie walczyć, dążyć do niego, upierać się przy nim, a czasami nawet szukać go na drugim końcu świata."

Love Pazurkowe
Frutellka xD jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-27, 12:28   #2336
kingamieczyslawa
Przyczajenie
 
Avatar kingamieczyslawa
 
Zarejestrowany: 2015-09
Wiadomości: 11
Dot.: NEONAIL- lakiery hybrydowe

Myślę, że nie jest produkowana w Polsce, aczkolwiek wolę mieć ten komfort, że jak mi się popsuję to idę do punktu i oddaje.
kingamieczyslawa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-27, 12:30   #2337
Frutellka xD
Zadomowienie
 
Avatar Frutellka xD
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: Nisko
Wiadomości: 1 705
Dot.: NEONAIL- lakiery hybrydowe

Cytat:
Napisane przez kingamieczyslawa Pokaż wiadomość
Myślę, że nie jest produkowana w Polsce, aczkolwiek wolę mieć ten komfort, że jak mi się popsuję to idę do punktu i oddaje.
W takim razie sobie kup co uważasz.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
__________________
"Szczęście jest rezultatem naszego osobistego wysiłku. Trzeba o nie walczyć, dążyć do niego, upierać się przy nim, a czasami nawet szukać go na drugim końcu świata."

Love Pazurkowe
Frutellka xD jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-27, 14:50   #2338
pseudofeministka
Zakorzenienie
 
Avatar pseudofeministka
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 4 511
Dot.: NEONAIL- lakiery hybrydowe

A ja sie zakochalm w polaczeniu Light Lavender i Thistle Kiedys Emka wrzucila fote z takim mani, jeszcze dorzucila jeden kolor i tak sie zastanawiam czy tez sobie nie drzucic takiego "zywszego"
__________________
Wymiankowy:

Dokładka: Oleje, hybrydy, Bioetika, Lucy Minerals , rosyjskie:

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=795843
pseudofeministka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-28, 06:57   #2339
hauuu
Wtajemniczenie
 
Avatar hauuu
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Miasto Gołębi
Wiadomości: 2 592
Dot.: NEONAIL- lakiery hybrydowe

Miałam bana na nowe lkiery ale kupon z allegro popsuł mi szyki i co tu kupić?
hauuu jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-06-28, 09:01   #2340
iwi_83
Zadomowienie
 
Avatar iwi_83
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 1 034
Dot.: NEONAIL- lakiery hybrydowe

Cytat:
Napisane przez hauuu Pokaż wiadomość
Miałam bana na nowe lkiery ale kupon z allegro popsuł mi szyki i co tu kupić?
czy tylko ja mam kupon ograniczony do zakupów kategorii "odzież, obuwie, dodatki"? i dodatkowo te 20 zł dopiero od zakupów za min 120 zł...

chciałam kupić lakiery z kolekcji Kazadi,ale lipa ;(
__________________

pachnę
iwi_83 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Manicure hybrydowy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-12-08 23:39:58


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 04:52.