Kosmetyki M.A.C. cz.10 - Strona 138 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2016-05-02, 16:15   #4111
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 104
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Cytat:
Napisane przez be_zludna Pokaż wiadomość
A ta różowa z BC nie przypomina CYY, nie wpada w niebieski? Bo mi ciut wpadała. Jedyna, która mi się podoba.

Skoro bronzery masz, to które polecisz szczególnie? Do konturowania, żeby też się nadały, więc nie za mleczne.
No gadałam z macówka co do podobienstwa miedzy CCY a PP ale ona coś posredniego jest jeszcze. Generalnie to roznicy na ustach nie widać w sumie. Jakbyś nałozyła w ciemno któras z tych, to sama bys sie zastanawiała, która to
No powiedzmy, ze miała takie podbicie lekko - ale to tez moze kwestia koloru ust byc.

Matte Bronze, do konturowania jest super, mam go juz drugie opakowanie
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 104 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2016-05-02, 18:20   #4112
neath
Zakorzenienie
 
Avatar neath
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Zagłębie ;)
Wiadomości: 8 200
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Cytat:
Napisane przez be_zludna Pokaż wiadomość
A ta różowa z BC nie przypomina CYY, nie wpada w niebieski? Bo mi ciut wpadała. Jedyna, która mi się podoba.
Trochę wpada w niebieski, macałam dziś. Ładniejsza od CYY i chłodniejsza od PP. Nie testowałam na ustach jeszcze, ale wstępnie mnie interesuje chociaż mam kilka podobnych kolorów hmm...

---------- Dopisano o 18:20 ---------- Poprzedni post napisano o 18:11 ----------

Macówka namówiła mnie na testy highlightera, bo od teraz rozszerzyli gamę kolorystyczną. Light ma piękny jasny kolor i bardzo ładnie odświeżył mi makijaż (testuję podkład-serum BB i o ile kolor jest przyzwoity, to nie trzyma się za dobrze). Ma ktoś może i poleca?
__________________
WYMIANKA
neath jest teraz online  
Stary 2016-05-02, 19:06   #4113
MissScareAll
Zakorzenienie
 
Avatar MissScareAll
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Wawa i okolice
Wiadomości: 8 641
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

A może któraś z Was widziała na żywo Arrowhead i jest w stanie porównać do jakiejś innej?

Zwracam też honor BB kremowi, temu w tubce. Nałożony na twarz bez żadnego kremu wygląda dobrze, zupełnie inaczej się zachowuje, niż na kremie. Jeśli traktować go jako delikatnie koloryzujący filtr do twarzy, to jest ok. Na rowerze go miałam Ale z korektorem i pudrem nada się na lato.
__________________
MissScareAll jest offline  
Stary 2016-05-02, 19:32   #4114
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 104
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Cytat:
Napisane przez MissScareAll Pokaż wiadomość
A może któraś z Was widziała na żywo Arrowhead i jest w stanie porównać do jakiejś innej?
Ja ją macałam I gdybym miała przyrównać, to powiedziałabym ze to rozjasniona jeszcze trochę wersja Creme D'Nude - u mnie trup na ustach
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 104 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2016-05-02, 19:42   #4115
MissScareAll
Zakorzenienie
 
Avatar MissScareAll
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Wawa i okolice
Wiadomości: 8 641
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Ja ją macałam I gdybym miała przyrównać, to powiedziałabym ze to rozjasniona jeszcze trochę wersja Creme D'Nude - u mnie trup na ustach
O, dzięki. Creme d'nude to chyba jedyny nudziak, który wyglądał u mnie fatalnie ze względu na jakiś dziwny podton. Odpuszczam, szczególnie, że patrząc po swatchach, jest wysuszająca, a 95zł za wysuszanie nie zapłacę, skoro pojawiły się już jasne maty idealnie sprawujące się na ustach (np. Jeffree Star). Kliknęłam za to Littlestitious (czy jakoś tak) z Colourpop.
__________________
MissScareAll jest offline  
Stary 2016-05-02, 21:50   #4116
be_zludna
Zakorzenienie
 
Avatar be_zludna
 
Zarejestrowany: 2014-03
Lokalizacja: podróżuję :)
Wiadomości: 3 578
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Cytat:
Napisane przez MissScareAll Pokaż wiadomość
O, dzięki. Creme d'nude to chyba jedyny nudziak, który wyglądał u mnie fatalnie ze względu na jakiś dziwny podton. Odpuszczam, szczególnie, że patrząc po swatchach, jest wysuszająca, a 95zł za wysuszanie nie zapłacę, skoro pojawiły się już jasne maty idealnie sprawujące się na ustach (np. Jeffree Star). Kliknęłam za to Littlestitious (czy jakoś tak) z Colourpop.
No ta, teraz już nie będzie owania, tylko będzie królowa nudziaków

Cytat:
Napisane przez neath Pokaż wiadomość
Trochę wpada w niebieski, macałam dziś. Ładniejsza od CYY i chłodniejsza od PP. Nie testowałam na ustach jeszcze, ale wstępnie mnie interesuje chociaż mam kilka podobnych kolorów hmm...
Właśnie mnie też kusi, ale muszę obczaić na żywo. Póki co mam wszystkie opakowania te takie klasyczne, żadnego z LE, więc... Ale no nie będę kupować tylko ze względu na opakowkę, bo BC nie urywa.

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
No gadałam z macówka co do podobienstwa miedzy CCY a PP ale ona coś posredniego jest jeszcze. Generalnie to roznicy na ustach nie widać w sumie. Jakbyś nałozyła w ciemno któras z tych, to sama bys sie zastanawiała, która to
No powiedzmy, ze miała takie podbicie lekko - ale to tez moze kwestia koloru ust byc.

Matte Bronze, do konturowania jest super, mam go juz drugie opakowanie
Dzięki
W takim razie matte bronze obczaję, bo trio ze Smashboxa eksploatuję, a w sumie chcąc je równomiernie zużywać się troszkę ograniczam czasem.
be_zludna jest offline  
Stary 2016-05-02, 22:00   #4117
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 104
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Cytat:
Napisane przez be_zludna Pokaż wiadomość
. Ale no nie będę kupować tylko ze względu na opakowkę, bo BC nie urywa.
Ani opakowanie nie urywa ani szmina, która jest mało unikatowa. I naprawde łądniejsze odcienie mac ma.
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 104 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2016-05-02, 22:07   #4118
be_zludna
Zakorzenienie
 
Avatar be_zludna
 
Zarejestrowany: 2014-03
Lokalizacja: podróżuję :)
Wiadomości: 3 578
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Ani opakowanie nie urywa ani szmina, która jest mało unikatowa. I naprawde łądniejsze odcienie mac ma.
Ta z Changa różowa mi za ciepła się wydaje, bo chciałam coś zimniejszego jak CYY (ale niekoniecznie CYY), ale co tam, poczekam sobie. A z Changa wezmę puder transparentny chyba.
be_zludna jest offline  
Stary 2016-05-02, 22:17   #4119
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 104
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Cytat:
Napisane przez be_zludna Pokaż wiadomość
Ta z Changa różowa mi za ciepła się wydaje, bo chciałam coś zimniejszego jak CYY (ale niekoniecznie CYY), ale co tam, poczekam sobie. A z Changa wezmę puder transparentny chyba.
Z Changa jest spokojniejsza, w typie Silly, zas BC jest jaskrawa bardziej i ciemniejsza i fakt zimniejsza.
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 104 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2016-05-02, 22:33   #4120
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 104
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Jakby ktoś coś - wstawiam foto 2 szminek BC na ustach
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg dwop.jpg (9,8 KB, 30 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg mc.jpg (9,0 KB, 22 załadowań)
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 104 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2016-05-02, 22:40   #4121
be_zludna
Zakorzenienie
 
Avatar be_zludna
 
Zarejestrowany: 2014-03
Lokalizacja: podróżuję :)
Wiadomości: 3 578
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Jakby ktoś coś - wstawiam foto 2 szminek BC na ustach
Dzięki, rzeczywiście takie no... ok, ale.
Nie napalam się już na ten róż
be_zludna jest offline  
Stary 2016-05-03, 09:14   #4122
p4w
Zakorzenienie
 
Avatar p4w
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 12 237
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Cytat:
Napisane przez GlamKitty Pokaż wiadomość
Tez jest ladny Ale nie mam hajsu zeby klikac. Musze odkladac na szkole. A chcialam jeszcze cienie depotowac do duzej palety, ktora tez kosztuje niemalo...

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
he he ja tez nie klikam - jestem twarda... bo w sumie mam pełno podobnych cieni
chciałam coś z innej firmy wypróbować ale pewnie w moim wieku powinnam się trzymać matów macowych a nie cudować

czy Hot Chocolate jest też w stałej ofercie czy tylko teraz będzie dostępna - myślę czy czekać na B2M

---------- Dopisano o 09:14 ---------- Poprzedni post napisano o 09:04 ----------

Cytat:
Napisane przez MissScareAll Pokaż wiadomość
O, dzięki. Creme d'nude to chyba jedyny nudziak, który wyglądał u mnie fatalnie ze względu na jakiś dziwny podton. Odpuszczam, szczególnie, że patrząc po swatchach, jest wysuszająca, a 95zł za wysuszanie nie zapłacę, skoro pojawiły się już jasne maty idealnie sprawujące się na ustach (np. Jeffree Star). Kliknęłam za to Littlestitious (czy jakoś tak) z Colourpop.
daj znać jak pomadka z colourpop - obawiałam się że taka jasna matowa pomadka będzie podkreślać wszystkie nierówności ust...

Cytat:
Napisane przez OnaZakupoholik Pokaż wiadomość
http://www.maccosmetics.pl/product/1...ine/index.tmpl

dziewczyny warto? Nie mam żadnego cienia z MACA
w porównaniu do UD to ona wygląda skromnie - ja ją bardzo lubię, ale dla mnie UD jest zbyt intensywna i zbyt błyszcząca

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Byłam macałam w duzym skrócie, bo nie było co - po prostu kolelekcja letnia - oględnie rzecz mówiac.
Szminki z VT - nienoszalne dla mnie, za jasne. Tanarama okazała sie złotawa a nie srebrna
Bronzery - stała albo repro - juz je mam z porpzednich.
Puder kolorowy - nie wiem do czego wykorzystać by - osobno- za duzo zabawy, razem mam fajniejsze w szufladzie.
Roze za czerwone.
Quady - zaden nie urwał nic - ten z niebieskim 2 cienie ze stałej, sam niebieski pigmentacja tak sobie.
Drugi kolory takie zwykłe,ten najciemniejszy fatalna pigmentacja - dodatkowo roztarty szarobury sie robi.
Brooke Candy - testowałam szminki, ale czerwona nie było "woow', rozowa fajna, ale szczerze to Pigeon ładniejszy. Generalnie ciemniejsza od Pigeona.
Także wyszłam z niczym - szczęśliwa, ze nic nie wołało,
Ale chyba skusze sie na nowy tusz- macówka mówiła, ze lepszy niz Upward lash Ale nie spieszy mi sie, pójde potestować go nieumalowana i wtedy zdecyduję.
hehe i to chciałam przeczytać
__________________
Tomuś - nasz skarb jest z nami od 29.06.2009



3220g 54 cm

------------------
rekontrukcja piersi Sz-n dr A.Ś.
p4w jest offline  
Stary 2016-05-03, 09:51   #4123
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 104
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Cytat:
Napisane przez p4w Pokaż wiadomość
hehe i to chciałam przeczytać
Myslisz i masz
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 104 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2016-05-03, 11:27   #4124
Merys
Zakorzenienie
 
Avatar Merys
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 7 190
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Jakby ktoś coś - wstawiam foto 2 szminek BC na ustach
o super, dzięki za zdjęcia Róż totalnie, nie dla mnie, ale czerwona fajnie wygląda. Mam już za dużo szminek, a i tak gdzieś ta czerwień za mną chodzi.
Merys jest offline  
Stary 2016-05-03, 11:39   #4125
GlamKitty
Zakorzenienie
 
Avatar GlamKitty
 
Zarejestrowany: 2014-05
Wiadomości: 3 318
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Jakby ktoś coś - wstawiam foto 2 szminek BC na ustach
Ladne, ale rzeczywiscie nic niezwyklego, te kolory sa bardzo powtarzalne
__________________
Wymiana
GlamKitty jest offline  
Stary 2016-05-03, 11:59   #4126
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 104
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Cytat:
Napisane przez Merys Pokaż wiadomość
o super, dzięki za zdjęcia Róż totalnie, nie dla mnie, ale czerwona fajnie wygląda. Mam już za dużo szminek, a i tak gdzieś ta czerwień za mną chodzi.
Co złego, to nie ja
Takich czerwieni mac ma/mial pełno, nawet ładniejszych Ta nie jest matowa, ma jakby drobinki/polysk? No tak czy siak, mat na ustach to nie jest i tyle.
Ale rozumiem, ze mimo nieunikalnosci jje, mozna miec parcie na szkło, bo sama wczoraj sie przekonywałam, ze nie ma co brac ani jednej ani drugiej. Póki co mi sie udało

---------- Dopisano o 11:59 ---------- Poprzedni post napisano o 11:58 ----------

Cytat:
Napisane przez GlamKitty Pokaż wiadomość
Ladne, ale rzeczywiscie nic niezwyklego, te kolory sa bardzo powtarzalne
Bardzo powtarzalne, roznia sie zaledwie lekko odcieniem od innych - na ustach nie odróznisz, czy masz ta czy tamta rózowa.
Ale jak ktos kocha szminki, to pewno i tak je zgarnie
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 104 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2016-05-03, 17:17   #4127
Merys
Zakorzenienie
 
Avatar Merys
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 7 190
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Co złego, to nie ja
Takich czerwieni mac ma/mial pełno, nawet ładniejszych Ta nie jest matowa, ma jakby drobinki/polysk? No tak czy siak, mat na ustach to nie jest i tyle.
Ale rozumiem, ze mimo nieunikalnosci jje, mozna miec parcie na szkło, bo sama wczoraj sie przekonywałam, ze nie ma co brac ani jednej ani drugiej. Póki co mi sie udało

---------- Dopisano o 11:59 ---------- Poprzedni post napisano o 11:58 ----------



Bardzo powtarzalne, roznia sie zaledwie lekko odcieniem od innych - na ustach nie odróznisz, czy masz ta czy tamta rózowa.
Ale jak ktos kocha szminki, to pewno i tak je zgarnie
haha dokładnie a że potestować nie mogę, to wymyślam i tyle. Jakie ładniejsze masz na myśli? to sobie do listy dopiszę.
Merys jest offline  
Stary 2016-05-03, 17:26   #4128
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 104
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Cytat:
Napisane przez Merys Pokaż wiadomość
haha dokładnie a że potestować nie mogę, to wymyślam i tyle. Jakie ładniejsze masz na myśli? to sobie do listy dopiszę.
Mac Red, Russian Red, Lady Danger, Ruby Woo
I jeszcze z tych takich płynnych - Retro Matte Liquid piękna czerwień Fashion Legacy.
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !

Edytowane przez Corii
Czas edycji: 2016-05-03 o 17:28
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 104 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2016-05-03, 17:36   #4129
Merys
Zakorzenienie
 
Avatar Merys
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 7 190
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Mac Red, Russian Red, Lady Danger, Ruby Woo
I jeszcze z tych takich płynnych - Retro Matte Liquid piękna czerwień Fashion Legacy.
W lipcu będę w PL to potestuje.
Hah właśnie wrzucili na trendmoodzie krótki filmik Strobe Powders http://ink361.com/app/users/ig-13349...000_1334969743

Edytowane przez Merys
Czas edycji: 2016-05-03 o 17:46
Merys jest offline  
Stary 2016-05-03, 17:53   #4130
GlamKitty
Zakorzenienie
 
Avatar GlamKitty
 
Zarejestrowany: 2014-05
Wiadomości: 3 318
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Cytat:
Napisane przez Merys Pokaż wiadomość
W lipcu będę w PL to potestuje.
Hah właśnie wrzucili na trendmoodzie krótki filmik Strobe Powders http://ink361.com/app/users/ig-13349...000_1334969743
Ulala, ale ladne

---------- Dopisano o 17:53 ---------- Poprzedni post napisano o 17:51 ----------

Cytat:
Napisane przez Merys Pokaż wiadomość
W lipcu będę w PL to potestuje.
Hah właśnie wrzucili na trendmoodzie krótki filmik Strobe Powders http://ink361.com/app/users/ig-13349...000_1334969743
To bedzie limitowane czy wejdzie do stalej kolekcji?
__________________
Wymiana
GlamKitty jest offline  
Stary 2016-05-03, 17:54   #4131
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 104
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Cytat:
Napisane przez Merys Pokaż wiadomość
Hah właśnie wrzucili na trendmoodzie krótki filmik Strobe Powders http://ink361.com/app/users/ig-13349...000_1334969743
Zanim to napisałas skończyłam własnie ogladac i stwierdziłąm, ze bedzie wyskakiwanie z kasy
Ciekawe kiedy u nas
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 104 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2016-05-03, 17:55   #4132
pin3ska
Zakorzenienie
 
Avatar pin3ska
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 918
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Cytat:
Napisane przez Merys Pokaż wiadomość
Hah właśnie wrzucili na trendmoodzie krótki filmik Strobe Powders http://ink361.com/app/users/ig-13349...000_1334969743

chce
__________________
It's so important to say these things when you can because when it's over, it's over


...Widzi pan, perfumy powinny być jak wymierzony policzek, żeby nie zastanawiać się godzinami czy one pachną, czy nie. (Coco Chanel)
pin3ska jest offline  
Stary 2016-05-03, 17:58   #4133
Merys
Zakorzenienie
 
Avatar Merys
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 7 190
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Cytat:
Napisane przez GlamKitty Pokaż wiadomość
Ulala, ale ladne

---------- Dopisano o 17:53 ---------- Poprzedni post napisano o 17:51 ----------



To bedzie limitowane czy wejdzie do stalej kolekcji?
Nie mam pojęcia, oby do stałej.
Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Zanim to napisałas skończyłam własnie ogladac i stwierdziłąm, ze bedzie wyskakiwanie z kasy
Ciekawe kiedy u nas
No ja tu się na rozświetlacz od jeffree już nastawiłam, a tu bach wrzucają coś takiego.
Merys jest offline  
Stary 2016-05-03, 18:02   #4134
GlamKitty
Zakorzenienie
 
Avatar GlamKitty
 
Zarejestrowany: 2014-05
Wiadomości: 3 318
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Cytat:
Napisane przez Merys Pokaż wiadomość
Nie mam pojęcia, oby do stałej.

No ja tu się na rozświetlacz od jeffree już nastawiłam, a tu bach wrzucają coś takiego.
Ma byc szesc odcieni
__________________
Wymiana
GlamKitty jest offline  
Stary 2016-05-03, 18:15   #4135
MissScareAll
Zakorzenienie
 
Avatar MissScareAll
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Wawa i okolice
Wiadomości: 8 641
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Cytat:
Napisane przez be_zludna Pokaż wiadomość
No ta, teraz już nie będzie owania, tylko będzie królowa nudziaków
owanie () będzie zawsze aktualne, ale uważam, że <---- jednak mimo wszystko ładniej wyglądałby w makijażu
Cytat:
Napisane przez Merys Pokaż wiadomość
W lipcu będę w PL to potestuje.
Hah właśnie wrzucili na trendmoodzie krótki filmik Strobe Powders http://ink361.com/app/users/ig-13349...000_1334969743
W tym samym momencie to zobaczyłam gdzieś w necie O i to jest coś, co mnie porywa w końcu
Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Zanim to napisałas skończyłam własnie ogladac i stwierdziłąm, ze bedzie wyskakiwanie z kasy
Ciekawe kiedy u nas
Cytat:
Napisane przez pin3ska Pokaż wiadomość
chce
Pełna zgodność w wątku tym razem
Cytat:
Napisane przez Merys Pokaż wiadomość
Nie mam pojęcia, oby do stałej.

No ja tu się na rozświetlacz od jeffree już nastawiłam, a tu bach wrzucają coś takiego.
Ten tęczowy? Czy Skin Frosty? Sam/sama Jeffree wprowadza mnie lekko w klimat groteski aczkolwiek kosmetyki są świetne. Też chcę.
Rozświetlacz to chyba mój ulubiony typ kosmetyku, tylko ile ich można mieć. Pamiętam, że w pewnym momencie postawiłam sobie za cel któryś zużyć, to w lato nakładałam na całe ciało, a i tak ubytek był prawie żaden Jedynie jeden MACowy zużyłam, ale wtedy miałam wyłącznie jego i w dodatku był idealny. A np. taki Lightscapade męczę już chyba z piąty rok.

---------- Dopisano o 18:15 ---------- Poprzedni post napisano o 18:07 ----------

Cytat:
Napisane przez p4w Pokaż wiadomość
he he ja tez nie klikam - jestem twarda... bo w sumie mam pełno podobnych cieni
chciałam coś z innej firmy wypróbować ale pewnie w moim wieku powinnam się trzymać matów macowych a nie cudować

czy Hot Chocolate jest też w stałej ofercie czy tylko teraz będzie dostępna - myślę czy czekać na B2M

---------- Dopisano o 09:14 ---------- Poprzedni post napisano o 09:04 ----------



daj znać jak pomadka z colourpop - obawiałam się że taka jasna matowa pomadka będzie podkreślać wszystkie nierówności ust...



w porównaniu do UD to ona wygląda skromnie - ja ją bardzo lubię, ale dla mnie UD jest zbyt intensywna i zbyt błyszcząca



hehe i to chciałam przeczytać
Wydaje mi się, że właśnie nic nie będzie podkreslać, dlatego ją kupiłam. To nie pełen mat, tylko satyna, na Temptalii dostała świetną ocenę. Poza tym mam płynną pomadkę Jeffree Star I'm nude, bardzo jasna i zupełnie nie przekłada się to na wysuszanie albo jakiś nieładny wygląd, jest świetna. Faktycznie z MACa i innych firm mam doświadczenia, że im jaśniejszy produkt do ust, tym bardziej skopana formuła, ale tu na szczęście jest inaczej.
__________________
MissScareAll jest offline  
Stary 2016-05-03, 18:22   #4136
Merys
Zakorzenienie
 
Avatar Merys
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 7 190
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Cytat:
Napisane przez GlamKitty Pokaż wiadomość
Ma byc szesc odcieni
hyhyh
Cytat:
Napisane przez MissScareAll Pokaż wiadomość
owanie () będzie zawsze aktualne, ale uważam, że <---- jednak mimo wszystko ładniej wyglądałby w makijażu

W tym samym momencie to zobaczyłam gdzieś w necie O i to jest coś, co mnie porywa w końcu


Pełna zgodność w wątku tym razem

Ten tęczowy? Czy Skin Frosty? Sam/sama Jeffree wprowadza mnie lekko w klimat groteski aczkolwiek kosmetyki są świetne. Też chcę.
Rozświetlacz to chyba mój ulubiony typ kosmetyku, tylko ile ich można mieć. Pamiętam, że w pewnym momencie postawiłam sobie za cel któryś zużyć, to w lato nakładałam na całe ciało, a i tak ubytek był prawie żaden Jedynie jeden MACowy zużyłam, ale wtedy miałam wyłącznie jego i w dodatku był idealny. A np. taki Lightscapade męczę już chyba z piąty rok.
Skin frost ice cold opakowanie ma wielkie, także też nie prędko zużyjesz. haha dobry pomysł z nakładaniem na ciało zrobię tak z soft gentle.
Merys jest offline  
Stary 2016-05-03, 22:38   #4137
neath
Zakorzenienie
 
Avatar neath
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Zagłębie ;)
Wiadomości: 8 200
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Jakby ktoś coś - wstawiam foto 2 szminek BC na ustach
Ładne, ale raczej bez szału - portfel odetchnął z ulgą
Cytat:
Napisane przez Merys Pokaż wiadomość
W lipcu będę w PL to potestuje.
Hah właśnie wrzucili na trendmoodzie krótki filmik Strobe Powders http://ink361.com/app/users/ig-13349...000_1334969743
Chcę
Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Zanim to napisałas skończyłam własnie ogladac i stwierdziłąm, ze bedzie wyskakiwanie z kasy
Ciekawe kiedy u nas

Cytat:
Napisane przez GlamKitty Pokaż wiadomość
Ma byc szesc odcieni
Jak tu wybrać?

Nie chcę zapeszać, ale chyba polubiłam się z Patiną więc jej nie zbywam na razie. Nawet ładnie komponuje się z Quarry w załamaniu przy takim lekkim dzienniaku
neath jest teraz online  
Stary 2016-05-04, 17:14   #4138
p4w
Zakorzenienie
 
Avatar p4w
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 12 237
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Cytat:
Napisane przez MissScareAll Pokaż wiadomość
owanie () będzie zawsze aktualne, ale uważam, że <---- jednak mimo wszystko ładniej wyglądałby w makijażu

W tym samym momencie to zobaczyłam gdzieś w necie O i to jest coś, co mnie porywa w końcu


Pełna zgodność w wątku tym razem

Ten tęczowy? Czy Skin Frosty? Sam/sama Jeffree wprowadza mnie lekko w klimat groteski aczkolwiek kosmetyki są świetne. Też chcę.
Rozświetlacz to chyba mój ulubiony typ kosmetyku, tylko ile ich można mieć. Pamiętam, że w pewnym momencie postawiłam sobie za cel któryś zużyć, to w lato nakładałam na całe ciało, a i tak ubytek był prawie żaden Jedynie jeden MACowy zużyłam, ale wtedy miałam wyłącznie jego i w dodatku był idealny. A np. taki Lightscapade męczę już chyba z piąty rok.

---------- Dopisano o 18:15 ---------- Poprzedni post napisano o 18:07 ----------


Wydaje mi się, że właśnie nic nie będzie podkreslać, dlatego ją kupiłam. To nie pełen mat, tylko satyna, na Temptalii dostała świetną ocenę. Poza tym mam płynną pomadkę Jeffree Star I'm nude, bardzo jasna i zupełnie nie przekłada się to na wysuszanie albo jakiś nieładny wygląd, jest świetna. Faktycznie z MACa i innych firm mam doświadczenia, że im jaśniejszy produkt do ust, tym bardziej skopana formuła, ale tu na szczęście jest inaczej.
dzięki za opinię
idę oglądać pomadkę Jeffree stara

omg nie sądziłam, ze to powiem, ale za jasna ona dla mnie
__________________
Tomuś - nasz skarb jest z nami od 29.06.2009



3220g 54 cm

------------------
rekontrukcja piersi Sz-n dr A.Ś.
p4w jest offline  
Stary 2016-05-04, 18:31   #4139
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 104
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Dzisiaj z ciekawości testowałam ten 4-kolorowy puder z Vibe Tribe na cała twarz - bo tak macówka nałozyła sobie też. I generalnie, jesli puchatym pędzlem sie przejedzie, to powiem ze efekt niczego sobie. Coś jak meteoryty widoczniejsze. Ładnie rozświetla. Myślę, ze jak rozświetlacz mozna go wykorzystać, bo pigmentacja kolorów delikatna, wiec nalozyć jako roz./brozner moze byc cieżko.

Tuszu nie testowałam - nie mieli szczoteczek jednorazowych, a nie pozwolili użyć tej w tuszu. Proponowali inne szczoteczki, na co podziękowałam, bo jakiż jest sens testowac tusz inną szczoteczką niz mu dedykowana - wiadomo ze to ona robi najwiecej
Takze tusz odpuszczam i kupię Benefitowy, jak zakąłdałam wczesniej.
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 104 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2016-05-04, 20:01   #4140
MissScareAll
Zakorzenienie
 
Avatar MissScareAll
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Wawa i okolice
Wiadomości: 8 641
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Cytat:
Napisane przez p4w Pokaż wiadomość
dzięki za opinię
idę oglądać pomadkę Jeffree stara

omg nie sądziłam, ze to powiem, ale za jasna ona dla mnie
jest na poziomie Mac Myth, wbrew pozorom ciężko coś takiego znaleźć. Na ustach wygląda pięknie, szczególnie z konturowka. Tu chyba nawet nie o samą jasność chodzi, a o ton, bo na Yt oglądałam filmiki, gdzie dziewczyny o ciemniejszej cerze, niż moja, wyglądały w niej dobrze. Ale takie, co wyglądały źle też były
__________________
MissScareAll jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-06-25 14:08:43


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:57.