Kosmetyki M.A.C. cz.10 - Strona 67 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2016-02-03, 11:16   #1981
earthpace
Zakorzenienie
 
Avatar earthpace
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Wro
Wiadomości: 5 003
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Cytat:
Napisane przez Jowita Agnieszka Pokaż wiadomość
Dowiedziałam się od poznańkiej Macówki, że kolekcja Flamingo będzie dostępna stacjonarnie tylko w Warszawie....
Może to Urban Legend. Po co by szkolili śląskie MACówki z Flamingo?
__________________
The two most powerful warriors are patience and time - Tołstoj

Moja pielęgnacja
earthpace jest offline  
Stary 2016-02-03, 11:31   #1982
Jowita Agnieszka
Rozeznanie
 
Avatar Jowita Agnieszka
 
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Za siedmioma morzami...Sydney:-)
Wiadomości: 540
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Cytat:
Napisane przez earthpace Pokaż wiadomość
Może to Urban Legend. Po co by szkolili śląskie MACówki z Flamingo?
No właśnie Wkrótce się przekonamy o co kaman
Jowita Agnieszka jest offline  
Stary 2016-02-03, 11:33   #1983
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 121
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Jakos watpię aby wieksza wiosenna kolekcja miała sie nie pojawić we wszystkich macach stacjonarnie. To już prędzej Chang, jesli juz. Coś im sie musiało pomerdać
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 121 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2016-02-03, 11:33   #1984
Jowita Agnieszka
Rozeznanie
 
Avatar Jowita Agnieszka
 
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Za siedmioma morzami...Sydney:-)
Wiadomości: 540
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

A co do Spellbindera, to u mnie wypada ciepło i jest boski (ja mam bardzo jasną cerę z żóltymi/złotymi podtonami)
Jowita Agnieszka jest offline  
Stary 2016-02-03, 11:35   #1985
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 121
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

U mnie Spellbinder jest taki jakby neutralny. Chyba
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 121 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2016-02-03, 11:39   #1986
Lukrecja_Borgia
Killing me softly
 
Avatar Lukrecja_Borgia
 
Zarejestrowany: 2003-11
Wiadomości: 5 411
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Cytat:
Napisane przez earthpace Pokaż wiadomość
Po raz kolejny oglądałam Stone i po raz kolejny się dziwiłam tej szmince ale dziwny ten kolor.. Nazwa idealna
No dziwny Ale mi się wkręcił, bo nic podobnego nie mam. Popytam u siebie i we Wrocławiu, poszukam online i jak będzie mi pisana to ją kupię, tak sobie tłumaczę
__________________
Nienawidzę nieoświeconego tłumu i unikam go.
Lukrecja_Borgia jest offline  
Stary 2016-02-03, 11:42   #1987
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 121
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Cytat:
Napisane przez Lukrecja_Borgia Pokaż wiadomość
No dziwny Ale mi się wkręcił, bo nic podobnego nie mam. Popytam u siebie i we Wrocławiu, poszukam online i jak będzie mi pisana to ją kupię, tak sobie tłumaczę
Stone kcoham od pierwszego maźnięcia Od razu ja wziełam
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 121 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2016-02-03, 12:32   #1988
be_zludna
Zakorzenienie
 
Avatar be_zludna
 
Zarejestrowany: 2014-03
Lokalizacja: podróżuję :)
Wiadomości: 3 578
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Ale mnie denerwuje ta dezinformacja z Flamingiem a chciałabym zmacać kilka pomadek. Zobaczymy co mi powiedzą we Wrocławiu.

W ogóle jarałam się kupnem Men love mistery i teraz jak mam wybrać czym się rano pomazać, to odrzucam ją jako pierwszą, jak żyć
be_zludna jest offline  
Stary 2016-02-03, 12:39   #1989
neath
Zakorzenienie
 
Avatar neath
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Zagłębie ;)
Wiadomości: 8 212
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Ze tez i sie chce rozjasnaic
A NW 10 sam jest za jasny dla Ciebie?

U mnie Chanel do nałozenia do zmycia bez zadnych strat Boże, chociaż jeden Cahenl mi pasuje pod każdym względem, ciesze się jak głupia, bo dotychczas diory, chanele, guerlainy jak nie kolor, to zachowanie sie na ryjku nie tak było

Jeszcze planuje kupno tego pudru Givenchy LE, benefitu bazy i na razie do Flaminga pass. Z Flaminga raczej też nie będzie mnie stać na nic jak kupię w/w plus to, co juz kupiłam

Ja musze potestowac moje mroczne pomadki które ponabywałam jak jeszcze miałam ciemne włosy. Bo kiedyś mi pasowały, ale teraz to sama nie wiem jak bedzie, skoro Ariana wyglądała okropnie

Błyszczyk nie jest jakimś unikatem, ale testowałam juz wiele błyszczyków i ten jest super - drugi dopiero obok Steel Kiss o którym moge szczerze powiedzieć ze uwielbiam
Ogólnie ostatno jakos nie chce mi sie nosic szminek kolorowych jakos. Ograniczam sie własnie do nudziakó typu ten błyszczyk baslam Diora, jasniutkich pomadek typu Mariah, etc

A i juz obczaiłam które roze Burberry capne jeszcze - Peony i Tangerine
A jakoś tak wyszło, polubiłam się ze Studio Fixem NW10 jest przede wszystkim za różowy i z pół tonu za jasny chyba (zależy jak na to patrzeć , ale taka mieszanka lepiej się prezentuje).

Trochę się boję, że będę musiała kupić Chanela , ale to po kilku dniach ocenię dopiero. No i postawiłam sobie warunek, że Bobbika najpierw zużyję, zanim kupię jakikolwiek podkład.

Na puder Givenchy nawet nie patrzę, bardziej interesuje mnie nowy Diorowy sypkacz z linii Forever - wyglądał na ładnie rozświetlający

Testowałam też wczoraj najciemniejszą Velvetease (kolor podobny do Ariany) i też była kiepska jakościowo

Ja ostatnio w Faux biegam albo tylko w balsamie do ust a tyle kolorów czeka w szufladzie.

Róż Burberry mam w pamięci też, ale vipy są za słabe
Cytat:
Napisane przez earthpace Pokaż wiadomość
Po raz kolejny oglądałam Stone i po raz kolejny się dziwiłam tej szmince ale dziwny ten kolor.. Nazwa idealna
Ja w niej wyglądałam jak zombie, topielec czy inny stwór
Cytat:
Napisane przez Jowita Agnieszka Pokaż wiadomość
Dowiedziałam się od poznańkiej Macówki, że kolekcja Flamingo będzie dostępna stacjonarnie tylko w Warszawie....
Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Jakos watpię aby wieksza wiosenna kolekcja miała sie nie pojawić we wszystkich macach stacjonarnie. To już prędzej Chang, jesli juz. Coś im sie musiało pomerdać
Też tak myślę
neath jest offline  
Stary 2016-02-03, 12:47   #1990
Jowita Agnieszka
Rozeznanie
 
Avatar Jowita Agnieszka
 
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Za siedmioma morzami...Sydney:-)
Wiadomości: 540
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Cytat:
Napisane przez be_zludna Pokaż wiadomość
Ale mnie denerwuje ta dezinformacja z Flamingiem a chciałabym zmacać kilka pomadek. Zobaczymy co mi powiedzą we Wrocławiu.

W ogóle jarałam się kupnem Men love mistery i teraz jak mam wybrać czym się rano pomazać, to odrzucam ją jako pierwszą, jak żyć
Ta dezinformacja to standard, dotyczy nie tylko MACa.Pożyjemy, zobaczymy A co do MLM może poczekaj jak się ociepli i będzie więcej kolorów na ulicy....?(wtedy poczujesz się pewniej co do tego odcienia)
Ja o tej porze roku lepiej się czuję w przygaszonych kolorach pomadek, za to nadrabiam różami Generalnie światło dnia ma na mnie duży wpływ i skóra wygląda zupełnie inaczej w różnych porach roku...
Jowita Agnieszka jest offline  
Stary 2016-02-03, 13:15   #1991
earthpace
Zakorzenienie
 
Avatar earthpace
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Wro
Wiadomości: 5 003
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

A ktoś może o ciemniejszej karnacji bawił się Spellbinderem i może coś powiedzieć?
__________________
The two most powerful warriors are patience and time - Tołstoj

Moja pielęgnacja
earthpace jest offline  
Stary 2016-02-03, 19:58   #1992
Lukrecja_Borgia
Killing me softly
 
Avatar Lukrecja_Borgia
 
Zarejestrowany: 2003-11
Wiadomości: 5 411
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Dostałam Stone Byłam w GK i postanowiłam zajrzeć do MACa, bez szczególnej nadziei, że będzie. Kupiłam i aktualnie się jaram
Chyba była dostawa, bo panie wkładały masowe ilości pomadek do szuflad. Nie wiem, czy faktycznie kolor jest tak trudno dostępny, w każdym razie wytłumaczyłam sobie, że skoro jest to powinnam go nabyć
__________________
Nienawidzę nieoświeconego tłumu i unikam go.
Lukrecja_Borgia jest offline  
Stary 2016-02-03, 20:01   #1993
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 121
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Ja rozkminiam Mariah Znaczy będę rozkminiac na dniach, bo na nieumalowany ryjek mi ona nie pasuje Ale jak sie umaluje z konturówka to moze
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 121 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2016-02-03, 20:02   #1994
panna mrau
Zakorzenienie
 
Avatar panna mrau
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: okołowarszawska
Wiadomości: 3 593
GG do panna mrau
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Cytat:
Napisane przez Lukrecja_Borgia Pokaż wiadomość
Dostałam Stone Byłam w GK i postanowiłam zajrzeć do MACa, bez szczególnej nadziei, że będzie. Kupiłam i aktualnie się jaram
Chyba była dostawa, bo panie wkładały masowe ilości pomadek do szuflad. Nie wiem, czy faktycznie kolor jest tak trudno dostępny, w każdym razie wytłumaczyłam sobie, że skoro jest to powinnam go nabyć
zazdraszczam ja dalej poluję...
__________________
wymieniam kolorówkę

blog. I am Paula
TOP 5: produkty do konturowania
#newin: Rossmann -40%, MAC, KOBO, Inglot
MAC Wash & Dry
panna mrau jest offline  
Stary 2016-02-03, 20:10   #1995
LeejdiNaati
Zakorzenienie
 
Avatar LeejdiNaati
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Rzeszów
Wiadomości: 23 112
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Dziewczyny doradzicie jakas fajna koralowa pomadke z MAC? mysle nad Vegas Volt ale boje sie ze bedzie zbyt razaca. Co myslicie? Niestety stacjonarnie nie mam MACa, dlatego probuje zdobyc swatche, informacje z innych zrodel
__________________
LeejdiNaati jest offline  
Stary 2016-02-03, 22:17   #1996
be_zludna
Zakorzenienie
 
Avatar be_zludna
 
Zarejestrowany: 2014-03
Lokalizacja: podróżuję :)
Wiadomości: 3 578
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Cytat:
Napisane przez Lukrecja_Borgia Pokaż wiadomość
Dostałam Stone Byłam w GK i postanowiłam zajrzeć do MACa, bez szczególnej nadziei, że będzie. Kupiłam i aktualnie się jaram
Chyba była dostawa, bo panie wkładały masowe ilości pomadek do szuflad. Nie wiem, czy faktycznie kolor jest tak trudno dostępny, w każdym razie wytłumaczyłam sobie, że skoro jest to powinnam go nabyć
Dopiero teraz zobaczyłam, ale fajowiutko na swatchach wygląda, ale znając życie, na mnie by wyglądało jak na zombie trudno dostępna, ale testery są?

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Ja rozkminiam Mariah Znaczy będę rozkminiac na dniach, bo na nieumalowany ryjek mi ona nie pasuje Ale jak sie umaluje z konturówka to moze
Poka poka
be_zludna jest offline  
Stary 2016-02-03, 22:54   #1997
Merys
Zakorzenienie
 
Avatar Merys
 
Zarejestrowany: 2009-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 7 190
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Cytat:
Napisane przez LeejdiNaati Pokaż wiadomość
Dziewczyny doradzicie jakas fajna koralowa pomadke z MAC? mysle nad Vegas Volt ale boje sie ze bedzie zbyt razaca. Co myslicie? Niestety stacjonarnie nie mam MACa, dlatego probuje zdobyc swatche, informacje z innych zrodel
Poczekaj na flamingo park collection. https://www.youtube.com/watch?v=wkmhj__EaKs pigmentacja róży mnie dobiła
Merys jest offline  
Stary 2016-02-03, 23:02   #1998
neath
Zakorzenienie
 
Avatar neath
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Zagłębie ;)
Wiadomości: 8 212
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Cytat:
Napisane przez Lukrecja_Borgia Pokaż wiadomość
Dostałam Stone Byłam w GK i postanowiłam zajrzeć do MACa, bez szczególnej nadziei, że będzie. Kupiłam i aktualnie się jaram
Chyba była dostawa, bo panie wkładały masowe ilości pomadek do szuflad. Nie wiem, czy faktycznie kolor jest tak trudno dostępny, w każdym razie wytłumaczyłam sobie, że skoro jest to powinnam go nabyć

Cytat:
Napisane przez Merys Pokaż wiadomość
Poczekaj na flamingo park collection. https://www.youtube.com/watch?v=wkmhj__EaKs pigmentacja róży mnie dobiła
Wow Nadal chcę What I Fancy
neath jest offline  
Stary 2016-02-04, 07:45   #1999
earthpace
Zakorzenienie
 
Avatar earthpace
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Wro
Wiadomości: 5 003
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Cytat:
Napisane przez LeejdiNaati Pokaż wiadomość
Dziewczyny doradzicie jakas fajna koralowa pomadke z MAC? mysle nad Vegas Volt ale boje sie ze bedzie zbyt razaca. Co myslicie? Niestety stacjonarnie nie mam MACa, dlatego probuje zdobyc swatche, informacje z innych zrodel
Zależy jakie inne szminki Ci pasowały, bo każdemu nieco inny odcień i nasycenie odpowiada.
Vegas Volt wydaje się raczej nasyconym kolorem, ale jeszcze nie intensywnie ciepłym więc może być znośny jeśli nie masz ciepłej kolorystyki. Faktycznie kolekcja Flamingo może przynieść Ci parę propozycji

Mi się z Flaminga podoba ta szminka Long legged & .. w myśl chyba zasady super to, co może kiepsko mi pasować I jeszcze dużo rzeczy
__________________
The two most powerful warriors are patience and time - Tołstoj

Moja pielęgnacja
earthpace jest offline  
Stary 2016-02-04, 08:28   #2000
Lukrecja_Borgia
Killing me softly
 
Avatar Lukrecja_Borgia
 
Zarejestrowany: 2003-11
Wiadomości: 5 411
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Cytat:
Napisane przez be_zludna Pokaż wiadomość
Dopiero teraz zobaczyłam, ale fajowiutko na swatchach wygląda, ale znając życie, na mnie by wyglądało jak na zombie trudno dostępna, ale testery są?
Jest tester. Generalnie polecam sprawdzić kolor na ustach, bo na ręce może dziwić i zniechęcać ;-) a warto dać mu szansę.
__________________
Nienawidzę nieoświeconego tłumu i unikam go.
Lukrecja_Borgia jest offline  
Stary 2016-02-04, 10:27   #2001
kicia555
Zakorzenienie
 
Avatar kicia555
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: pomorze
Wiadomości: 5 049
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Cytat:
Napisane przez LeejdiNaati Pokaż wiadomość
Dziewczyny doradzicie jakas fajna koralowa pomadke z MAC? mysle nad Vegas Volt ale boje sie ze bedzie zbyt razaca. Co myslicie? Niestety stacjonarnie nie mam MACa, dlatego probuje zdobyc swatche, informacje z innych zrodel
jak koralowa to Make me Gorgeous co prawda chyba ciężko ją już dostać, Vegas Volt wypada u mnie bardziej pomarańczowo ale też fajna i też lubię
__________________

GALAXIA



kicia555 jest offline  
Stary 2016-02-04, 10:51   #2002
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 61 121
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

No i Mariah jest super do umalowanego ryjka i razem z konturówką Dervish. Bo sama to tak średnio- za duzo brokatu. Do oliwkowej cery bedzie jeszcze lepiej wygladała
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 61 121 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2016-02-04, 10:58   #2003
Pakipsi
Wtajemniczenie
 
Avatar Pakipsi
 
Zarejestrowany: 2012-09
Lokalizacja: Wawa
Wiadomości: 2 045
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Cytat:
Napisane przez LeejdiNaati Pokaż wiadomość
Dziewczyny doradzicie jakas fajna koralowa pomadke z MAC? mysle nad Vegas Volt ale boje sie ze bedzie zbyt razaca. Co myslicie? Niestety stacjonarnie nie mam MACa, dlatego probuje zdobyc swatche, informacje z innych zrodel
polecam Ravishing
Pakipsi jest offline  
Stary 2016-02-04, 11:20   #2004
Fermina_Daza123
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2015-06
Wiadomości: 87
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Nouvele vauge to była limitowana szminka?
Fermina_Daza123 jest offline  
Stary 2016-02-04, 11:48   #2005
kicia555
Zakorzenienie
 
Avatar kicia555
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: pomorze
Wiadomości: 5 049
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Cytat:
Napisane przez Fermina_Daza123 Pokaż wiadomość
Nouvele vauge to była limitowana szminka?
niestety limitka
__________________

GALAXIA



kicia555 jest offline  
Stary 2016-02-04, 11:58   #2006
your Angel
czyli Endżi
 
Avatar your Angel
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Home is where the heart is
Wiadomości: 10 809
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

A co myślicie o płynnych Retro Mattach?
Strasznie śmieszna formuła.

Mam Tailored to Tease, na wszystkich słoczach różowa fuksja - na moich ustach ewidentny fiolecik
__________________
wymiana

pachnę
your Angel jest offline  
Stary 2016-02-04, 11:59   #2007
warzywniak
Raczkowanie
 
Avatar warzywniak
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 358
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Myślicie, że te róże z Flamingo będą noszalne? Cholernie podobają mi się te czerwienie i z chęcią bym którąś przytuliła. Jako niezbyt duża wielbicielka róży szukam czegoś na co dzień i do wszystkiego.
warzywniak jest offline  
Stary 2016-02-04, 12:13   #2008
kicia555
Zakorzenienie
 
Avatar kicia555
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: pomorze
Wiadomości: 5 049
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Cytat:
Napisane przez warzywniak Pokaż wiadomość
Myślicie, że te róże z Flamingo będą noszalne? Cholernie podobają mi się te czerwienie i z chęcią bym którąś przytuliła. Jako niezbyt duża wielbicielka róży szukam czegoś na co dzień i do wszystkiego.
podoba mi się jedynie Spring Flock, ale obawiam się, że będzie za delikatny czekam na więcej słoczy a pozostałe dla mnie nienoszalne takie papuzie kolory to ze 20 lat bedę zużywać wolę utopić $$$ w coś innego choć nie ukrywam, że wizualnie fajne
__________________

GALAXIA



kicia555 jest offline  
Stary 2016-02-04, 12:43   #2009
warzywniak
Raczkowanie
 
Avatar warzywniak
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 358
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

Cytat:
Napisane przez kicia555 Pokaż wiadomość
podoba mi się jedynie Spring Flock, ale obawiam się, że będzie za delikatny czekam na więcej słoczy a pozostałe dla mnie nienoszalne takie papuzie kolory to ze 20 lat bedę zużywać wolę utopić $$$ w coś innego choć nie ukrywam, że wizualnie fajne
Pomyślałam, że jakby tak tego tylko trochę i delikatnie to wyglądałyby może całkiem całkiem. W sumie te dwie czerwienie mają kolor moich rumieńców.
__________________
wątek wymiankowy http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=837792
warzywniak jest offline  
Stary 2016-02-04, 12:58   #2010
be_zludna
Zakorzenienie
 
Avatar be_zludna
 
Zarejestrowany: 2014-03
Lokalizacja: podróżuję :)
Wiadomości: 3 578
Dot.: Kosmetyki M.A.C. cz.10

No i nie ma Flaminga online Bo niby dziś miał być.
be_zludna jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-06-25 14:08:43


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:08.