Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy - Strona 61 - Forum Wizaz.pl
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Wróć   Forum Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-11-27, 16:06   #1801
swiechu666
Przyczajenie
 
Avatar swiechu666
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: SkĄd PiSze Hmm...?? MUsZe SiĘ ZaStaNowIC Z KrKxD>D
Wiadomości: 22
GG do swiechu666
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

jest lipa;/ naprawde a tego kolca zrobie sobie dopiero w w kwietniu?? no moze poźniej bo chce wyjac ze sql zeby nauczyciele nie trzepiali sie.. a kolczyk 10mm może byc??
__________________
Nie bój się cieni. One świadczą o tym, że gdzieś znajduje się światło.

Never fear shadows, for shadows only mean there is a light shining somewhere near by. (ang.)

— Oscar Wilde
swiechu666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-27, 20:39   #1802
bubblegirl
Raczkowanie
 
Avatar bubblegirl
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 136
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

Jestes z Krakowa? Jesli tak, to raczej masz salon w pobliżu ;p
bubblegirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-28, 16:54   #1803
swiechu666
Przyczajenie
 
Avatar swiechu666
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: SkĄd PiSze Hmm...?? MUsZe SiĘ ZaStaNowIC Z KrKxD>D
Wiadomości: 22
GG do swiechu666
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

no czya ja jestem z krk?? hmm... obok niego i własniewie nie mam czsau by jechac to szkoła to jakis wypad itp:P
__________________
Nie bój się cieni. One świadczą o tym, że gdzieś znajduje się światło.

Never fear shadows, for shadows only mean there is a light shining somewhere near by. (ang.)

— Oscar Wilde
swiechu666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-29, 16:46   #1804
asthenia
Raczkowanie
 
Avatar asthenia
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 300
GG do asthenia
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

no jak Ci zalezy, to myślę, że bez problemu powinnaś znaleźć czas najlepiej zadzwonić do studia, umówić się na konkretny termin i wtedy już nie ma odwrotu, musisz jechać
__________________
"this world's an ugly place, but you're so beautiful to me..."



asthenia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-30, 15:45   #1805
swiechu666
Przyczajenie
 
Avatar swiechu666
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: SkĄd PiSze Hmm...?? MUsZe SiĘ ZaStaNowIC Z KrKxD>D
Wiadomości: 22
GG do swiechu666
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

ale to tego trzba miec lata i kase;/ a z tym i z tym kurcho a i jeszcze pozwolenie od rodzica a tego na 1000000000000000000000000 00% nie bd miec
__________________
Nie bój się cieni. One świadczą o tym, że gdzieś znajduje się światło.

Never fear shadows, for shadows only mean there is a light shining somewhere near by. (ang.)

— Oscar Wilde
swiechu666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-30, 16:27   #1806
snide
Zadomowienie
 
Avatar snide
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 1 088
GG do snide
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

jeśli ci naprawde zależy na kolczyku to wytrzymasz te kilka lat
__________________
freshairfiend.com forum poświęcone sneakersom

snidehead.blogspot.com sneakers
facebook.com/snidehead
snide jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-30, 16:44   #1807
asthenia
Raczkowanie
 
Avatar asthenia
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 300
GG do asthenia
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez swiechu666 Pokaż wiadomość
ale to tego trzba miec lata i kase;/ a z tym i z tym kurcho a i jeszcze pozwolenie od rodzica a tego na 1000000000000000000000000 00% nie bd miec

no to ja nie wiem o czym ta cała dyskusja ;D poczekaj - prosta sprawa
__________________
"this world's an ugly place, but you're so beautiful to me..."



asthenia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-30, 17:36   #1808
swiechu666
Przyczajenie
 
Avatar swiechu666
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: SkĄd PiSze Hmm...?? MUsZe SiĘ ZaStaNowIC Z KrKxD>D
Wiadomości: 22
GG do swiechu666
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

czekam juz roczek czy troche dłuzej.... i ni co z tego ja tak wiem ze go zrobie ale dopiro w wakcje bo w sql by miałam przerabane troche wiec wole poczekac
__________________
Nie bój się cieni. One świadczą o tym, że gdzieś znajduje się światło.

Never fear shadows, for shadows only mean there is a light shining somewhere near by. (ang.)

— Oscar Wilde
swiechu666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-11-30, 18:28   #1809
snide
Zadomowienie
 
Avatar snide
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 1 088
GG do snide
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

w wakacje to nie najlepszy pomysł
__________________
freshairfiend.com forum poświęcone sneakersom

snidehead.blogspot.com sneakers
facebook.com/snidehead
snide jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-01, 14:14   #1810
xxjustixx
Raczkowanie
 
Avatar xxjustixx
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 177
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

Siema mam pytanie.Od 3 tyg nie mam już kolczyka.Czym mam smarować ślad,żeby nie zrobiła mi sie za duża blizna???
xxjustixx jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-01, 17:15   #1811
swiechu666
Przyczajenie
 
Avatar swiechu666
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: SkĄd PiSze Hmm...?? MUsZe SiĘ ZaStaNowIC Z KrKxD>D
Wiadomości: 22
GG do swiechu666
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

hmm.. chyba cie rozumiem dlaczego.... ale kiedy ja nie w wakacje??
__________________
Nie bój się cieni. One świadczą o tym, że gdzieś znajduje się światło.

Never fear shadows, for shadows only mean there is a light shining somewhere near by. (ang.)

— Oscar Wilde
swiechu666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-01, 19:16   #1812
snide
Zadomowienie
 
Avatar snide
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 1 088
GG do snide
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

w wakacje zazwyczaj wszystko się wolniej goi
__________________
freshairfiend.com forum poświęcone sneakersom

snidehead.blogspot.com sneakers
facebook.com/snidehead
snide jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-01, 21:09   #1813
meggara
Wtajemniczenie
 
Avatar meggara
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 2 711
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

swiechu666 chodzi o cieplo, slonce, pot. Nie mozna sie kapac w basenach, jeziorach i innych rzeczkach. Z powodu ciepla gorzej sie goi, moze bardziej puchnac.
Ja mialam robione w czerwcu - na szczescie trafilam na lekka wiosenna pogode a nie na upaly
__________________
Zaprzeczam stwierdzeniom, że kot to coś pomiędzy psem a paprotką.
Psy są fajne.
Czasem potrzebne.
Ale koty to potęga.
Co Wizaż robi z Kobietami?
Odpowiedź:
Farmaceutka
meggara jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-03, 15:11   #1814
swiechu666
Przyczajenie
 
Avatar swiechu666
 
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: SkĄd PiSze Hmm...?? MUsZe SiĘ ZaStaNowIC Z KrKxD>D
Wiadomości: 22
GG do swiechu666
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

No ja juz czytałam o tym... I wiem czym to moze grozic i wogóle ale tera nie moge tego zrobic ale moze pomysle cos o wiosnie?? co myślicie?? bo hmm.. jak to powiedzec wszystko mam ale nauczyciele by krzywo patrzyli jak bym chodziła do odpowiedzi czy nawet jak bym z nimi gadała;/ bo juz to sprawdziłam włozyłam dla picu kolczyka i krzywo sie na mnie patrzyli wiec albo wakacje albo wiosna??;*
__________________
Nie bój się cieni. One świadczą o tym, że gdzieś znajduje się światło.

Never fear shadows, for shadows only mean there is a light shining somewhere near by. (ang.)

— Oscar Wilde
swiechu666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-03, 19:51   #1815
effulla
Zakorzenienie
 
Avatar effulla
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 3 402
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

Dziewczyny, gdzie jest jakiś dobry salon we Wrocku ?
__________________
effulla jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-03, 20:28   #1816
czokled
Wtajemniczenie
 
Avatar czokled
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 2 788
GG do czokled
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez effulla Pokaż wiadomość
Dziewczyny, gdzie jest jakiś dobry salon we Wrocku ?
ja byłam we Wrocku prywatnie ale u osoby poleconej mi przez Miss Venflon i teraz ja polecam jeśli będziesz zainteresowana to na priva mogę Ci podać namiary.
__________________
I have only two emotions - careful fear and dead devotion

30 day squat challenge
6/30
Wylaszczona!
czokled jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-04, 23:43   #1817
Denise93
Raczkowanie
 
Avatar Denise93
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Myszung
Wiadomości: 81
Wyślij wiadomość przez ICQ do Denise93 GG do Denise93 Send a message via Skype™ to Denise93
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

a taka zima jak jest teraz to dobry pomysł? myśle żeby zrobić 19 grudnia, bo 18 ide do dentysty to nie za bardzo xP
__________________
She was a teenage zombie!


Zapuszczam włosy!!!
19>>>>>67
Denise93 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-08, 14:59   #1818
waciach
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 5
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

Witam

5 tyg temu zrobiłem sobie kolczyk w wardze (ofc w profesjonalnym studiu) jednak od około 3 tyg pojawia mi sie ropa (bezwonne, gęste, kleiste, żółtawe, czasem białawe więc to chyba to) i nie wiem czy sie niepokoic i wyjmować kolczyk poniewaz oprócz tego jest ok, nie boli, nie spuchło a jedynie jest leciutko fioletowe w okolicy przekłucia (coś w koloże siniaka) jednak to mam prawie od początku i coraz mniejsze to jest. Co myślicie?? dodam że oczywiście dbałem jak należy, ostatnio stosowałem nawet octinasept ale on raczej nic nie dawał a nawet po odłożeniu tego specyfiku zauważyłem znacznie mniejsze pojawianie sie wydzieliny. jedyne co moge sobie zażucić to spozywanie alkocholu w 3 dni po przebiciu ale to chyba nic mi nie zaszkodziło ;]
waciach jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-08, 15:15   #1819
miss venflon
Zakorzenienie
 
Avatar miss venflon
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: bielsko
Wiadomości: 3 607
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez waciach Pokaż wiadomość
Witam

5 tyg temu zrobiłem sobie kolczyk w wardze (ofc w profesjonalnym studiu) jednak od około 3 tyg pojawia mi sie ropa (bezwonne, gęste, kleiste, żółtawe, czasem białawe więc to chyba to) i nie wiem czy sie niepokoic i wyjmować kolczyk poniewaz oprócz tego jest ok, nie boli, nie spuchło a jedynie jest leciutko fioletowe w okolicy przekłucia (coś w koloże siniaka) jednak to mam prawie od początku i coraz mniejsze to jest. Co myślicie?? dodam że oczywiście dbałem jak należy, ostatnio stosowałem nawet octinasept ale on raczej nic nie dawał a nawet po odłożeniu tego specyfiku zauważyłem znacznie mniejsze pojawianie sie wydzieliny. jedyne co moge sobie zażucić to spozywanie alkocholu w 3 dni po przebiciu ale to chyba nic mi nie zaszkodziło ;]
masz objawy stanu zapalnego-powinnaś się wspomóc maścią z antybiotykiem-jesli nie jesteś uczulona na któryś ze składników to może to być Tribiotic(stosuj nie dłuzej niz 7 dni-2-3 razy dziennie po uprzednim oczyszczeniu miejsca Octeniseptem)
__________________
MISS VENFLON PORTFOLIO
miss venflon jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-08, 15:28   #1820
waciach
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 5
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

tribiotic posiadam, octenisept również więc spróbuje. powinno pomóc??

Edytowane przez waciach
Czas edycji: 2008-12-08 o 15:32
waciach jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-08, 23:58   #1821
vkor666
Przyczajenie
 
Avatar vkor666
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: miasto złodzieji
Wiadomości: 5
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

witam jestem osoba nowa na tym forum
zalogowałam sie poniewaz ciekawi mnie jedna rzecz od piątku mam kolczyka w wardze<lecz jest on pionoso wbity jenakulka w brodzie druga miedzy wargami spokojnie sobiespoczywa na dolnej wardze>... głupio sie przyznac ale sama go zrobiłam co prawda po raz kolejny<dosc spore doswiadcze mam wsumie>...
przez pierwsze dwa dni warga byla lekko spuchnieta ..lecz teraz bardziej spuchło...nie jest sine,ani nic tych rzeczy tylko boli<mimo ze jestem odporna na ból> wiem ze wybrałam sobie miejsce które jest jakby na to nie patrzec w ciągłym ruchu, np podczas mowy i goi sie troche dłuzej niz w brodzie ale ile moze to potrwac i jak powstrzymac zagłebianie sie kulki górnej w wardze <pewnie spowodowane opuchlizną> ...czekam na odpowiedz...

mam jeszcze jedno pytanie czy ten kolczyk moze sie przetransportowa na pozycje poziomom jezeli go za blisko zebow zrobiłam??
vkor666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-09, 00:14   #1822
vkor666
Przyczajenie
 
Avatar vkor666
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: miasto złodzieji
Wiadomości: 5
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

sztanga ma 1,2mm szerokości -na długośc jest odpowiednia nie za krutka nie za długa.. kulka w warge wpada chyba dlatego ze jest na gorze bo luzu jest troszke ...

jeszcze jedną rzecz zauwazylam usta moga mnie bolec bo strasznie mi wyschly od okładów i popękały okaze sie za 2-3 dni jak usta dojda do siebie... lubie ból wiec to akurat mnie nie przeraża, ale opuchlizna zawsze mi schodzila po 2-3 dniach idzie 4 dzien i sie utrzymuje:/
vkor666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-09, 02:28   #1823
Annikkiteru
Raczkowanie
 
Avatar Annikkiteru
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 39
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

Sama robiłaś? O kurczę,to ja podziwiam.Sama to robiłam sobie co najwyżej w uchu.To 3ba robić szybko i pewnie,a ja 10 razy się zabierałam -.-' Też mam kolczyk w wardze,ale trochę mnie ta przyjemność kosztowała,czasami myślałam,że może gdzieś taniej dałoby radę..za przekłucie zapłaciłam 110 albo 120 zł,ale w sumie nie żałuję,bo wszystko mi dokładnie wytłumaczono,mam kolczyk w odpowiednim miejscu,bo jak widzę niektóre dziewczyny,które mają bardzo nisko zrobione i na siłę jakieś podkowy i kółka..Wg mnie to fajnie nie wygląda;/Skusiłabym się teraz nad górną wargą,ale tam już ponoć boli..

Edytowane przez Annikkiteru
Czas edycji: 2008-12-09 o 02:29 Powód: .
Annikkiteru jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-09, 12:36   #1824
vkor666
Przyczajenie
 
Avatar vkor666
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: miasto złodzieji
Wiadomości: 5
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

szczerze to drugi kolczyk w wardze robiłam sobie jeszcze w nosie w brwi no i oczywiście w uhu ...wiem ze nie powinnam ,ale brak pieniędzy i zainteresowanie piercingiem wzieło góre
zrobiłam to bezbolesnie ale teraz miejsce gdzie górna kóleczka przepija warge napaza mnie nie miłosiernie ... jeden koles w salonie mi powiedzial zebym sola kuchenna albo fizjologiczna sobie to miejsce przemywała... ale przeciez sol fizjologiczna rozrzadza krew,wiec nie wiem czy to taki dobry pomysł...4 dzien a opuchlizna sie utrzymuje :/. oby do pietku zeszła bo moj facet ma urodziny

dziurke dolną mam akurat nie zawysoko nie za nisko kóleczka jest malutka i ta nie boli wogole jakbym nie miala zadnej ranki za to same usta poniewaz sa w ciaglym ruchu bola ...zastanawiam sie czy za 2,5 tygodnia nie zmienic kolczyka a przynajmniej gornej kóleczki na wieksza bo tej prawie nie widac

Edytowane przez vkor666
Czas edycji: 2008-12-09 o 12:44 Powód: .
vkor666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-09, 12:59   #1825
miss venflon
Zakorzenienie
 
Avatar miss venflon
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: bielsko
Wiadomości: 3 607
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

To życze ci powodzenia z tą sztangą-wróżę tu szybką migrację z powodu silnego napięcia-nie doś że do verticali w okolichach ust daje się banany to na dodatek przekłuwa się pod odpowiednimi katami,żeby dyskomfort i ryzyko migracji były jak najmniejsze
dziwię się,ze z takim brakiem wiedzy zdecydowałaś się na tak technicznie trudne i w sumie trudne do gojenia przekłucie
górna kulka będzie zawsze przy tym typie przekłucia szukała miejsca w czerwieni wargowej-jesli jest za mała może grozić jej wchłonięcie przez opuchliznę,która lubi w przypadku tego miejsca długo się utrzymywac i powracać w przypadku minimalnego urazu(co często się zdarza przy jedzeniu naprzykład)
__________________
MISS VENFLON PORTFOLIO
miss venflon jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-09, 18:28   #1826
M4rt4_
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: OŚ
Wiadomości: 8
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

a ja mam takie pytanie.... bo kolczyka w wardze zrobiłam sobie jakoś w sobote . W sumie wszystko było ok, ale dzisiaj zauważyłam że od wewnętrznej strony (w ustach) jak się troche wysunie kolczyka to się wydziela prawdopodobnie ropa... co to może byc i co z tym zrobić ? :/ prawie po każdym posiłku staram się przepłukać usta dentoseptem i przemywam solą fizjologiczną..
M4rt4_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-09, 20:55   #1827
vkor666
Przyczajenie
 
Avatar vkor666
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: miasto złodzieji
Wiadomości: 5
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

venflon dzieki za informacje
nie wiem moze będzie migracja ale opuchlizna mineła. a na dodatek po przekłuciu wsadzilam wlasnie banana ... jak sie przesunie trudno oby nie ...dzisiaj jest zdecydowanie lepiej .opuchlizna zmalała... dyskomfortu nie mam zadnego nawet przy jedzeniu i piciu nic mi nie przeszkadza...

obawa jest tylko czy sie nie przesunie bo nawet jak sie robi w salonie często sie zdaza ze tak sie dzieje ...
p.s moa wiedza jest na tyle spora ze wiedzialam ze do tego typu przebic uzywa sie banana

zamieszcze zdjecie ..ocenisz czy sie cofnie mnie sie wydaje ze tak:/
kóleczke zmienie na wieksząi będzie git


http://wyslijplik.pl/download.php?sid=bDBEfi0b
__________________
We'REtheRAVERS..

acidRAVERS..

WE'reSLEEPallDAY..

&liveOUTatTHEnight!!!! !!

Edytowane przez vkor666
Czas edycji: 2008-12-09 o 22:04
vkor666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-09, 21:42   #1828
vkor666
Przyczajenie
 
Avatar vkor666
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: miasto złodzieji
Wiadomości: 5
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

wyglada tak

http://wyslijplik.pl/download.php?sid=bDBEfi0b
__________________
We'REtheRAVERS..

acidRAVERS..

WE'reSLEEPallDAY..

&liveOUTatTHEnight!!!! !!
vkor666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-12, 17:29   #1829
waciach
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 5
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

miss venflon: od czasu ostatniego postu stosuje octinasept i tribiotic codziennie (rano i wieczorem) i jakas poprawa jest ale specjalnej, znacznej poprawy niema i tu pytanie - czy mam sie obawiać poniewaz za niedługo będzie tydzień jak stosuje tribiotic i trzeba bedzie odstwaić?? zalezy mi na tym kolczyku w wardze i niewiem co dalej bo jeżeli sie nie wygoi w najblizszym czasie to chyba udam sie do studia na wyciągnięcie kolczyka i na tym sie przygoda zakończy
waciach jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-12-12, 17:44   #1830
miss venflon
Zakorzenienie
 
Avatar miss venflon
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: bielsko
Wiadomości: 3 607
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

nie trzeba rezygnowac z kolcyka-jeśli Tribiotic nie pomaga to trzeba sięgnąć po silniejszy antybiotyk-więc udać się do lekarza,żeby obejrzał i doradził coś-wypisał receptę
czasem się tak zdarza,że trzeba skorzystac z lekarskiej pomocy
__________________
MISS VENFLON PORTFOLIO
miss venflon jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
kolczyk, kolczyk w wardze, kolczyki, problem, warga

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-07-23 08:34:21


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:46.