Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy - Strona 65 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-01-04, 22:05   #1921
TatteredAndTorn
Zadomowienie
 
Avatar TatteredAndTorn
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Las Vegas!
Wiadomości: 1 179
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

Witam was bardzo serdecznie
Chciałam zrobić kolczyk w wardze, lecz nawet typowy powitalny buziak na przywitanie z przyjaciółką która ma kolca jest dość nieprzyjemne, całowanie z kimś kto ma też czasami może skonczyć się niefajnie więc zrezygnowałam. Nie wiem jak jest z kółkiem
Niestety chłopak i przeżycia sprawiły, że zmieniłam zdanie CHOCIAŻ nie wiem jak jest z kulką
Moze ktoś miał okazje się przekonać?

ps. boje się, że zapomne o nie piciu/jedzeniu nabiału. Niestety bardzo często sięgam po jogurty

pozdrawiam!
__________________
Kto się psztyka, ten sie bzyka!
TatteredAndTorn jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-04, 22:09   #1922
czokled
Wtajemniczenie
 
Avatar czokled
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 2 788
GG do czokled
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez TatteredAndTorn Pokaż wiadomość
Witam was bardzo serdecznie
Chciałam zrobić kolczyk w wardze, lecz nawet typowy powitalny buziak na przywitanie z przyjaciółką która ma kolca jest dość nieprzyjemne, całowanie z kimś kto ma też czasami może skonczyć się niefajnie więc zrezygnowałam. Nie wiem jak jest z kółkiem
Niestety chłopak i przeżycia sprawiły, że zmieniłam zdanie CHOCIAŻ nie wiem jak jest z kulką
Moze ktoś miał okazje się przekonać?

ps. boje się, że zapomne o nie piciu/jedzeniu nabiału. Niestety bardzo często sięgam po jogurty

pozdrawiam!
ja przyznam że z całowaniem jakoś problemów nigdy nie miałam,a robiłam to zarówno z kulką jak i z podkową w każdym bądź razie chłopak nie narzeka :P
co do nabiału to szczerze mówiąc nie miałam pojęcia o tym,że nie wolno. a o co dokładnie chodzi,dlaczego nie?
__________________
I have only two emotions - careful fear and dead devotion

30 day squat challenge
6/30
Wylaszczona!
czokled jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-04, 22:30   #1923
TatteredAndTorn
Zadomowienie
 
Avatar TatteredAndTorn
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Las Vegas!
Wiadomości: 1 179
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

mogą być komplikacje w gojeniu sie... jest to w tym wątku w okolicach stron 57-60 o ile się nie myle
__________________
Kto się psztyka, ten sie bzyka!
TatteredAndTorn jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-05, 16:42   #1924
meggara
Wtajemniczenie
 
Avatar meggara
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 2 711
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez TatteredAndTorn Pokaż wiadomość
Witam was bardzo serdecznie
Chciałam zrobić kolczyk w wardze, lecz nawet typowy powitalny buziak na przywitanie z przyjaciółką która ma kolca jest dość nieprzyjemne, całowanie z kimś kto ma też czasami może skonczyć się niefajnie więc zrezygnowałam. Nie wiem jak jest z kółkiem
Niestety chłopak i przeżycia sprawiły, że zmieniłam zdanie CHOCIAŻ nie wiem jak jest z kulką
Moze ktoś miał okazje się przekonać?

ps. boje się, że zapomne o nie piciu/jedzeniu nabiału. Niestety bardzo często sięgam po jogurty

pozdrawiam!
eee tam mnie w ogole nie przeszkadza w niczym a juz szczegolnie w calowaniu. Czasami przy namietnym buziaku dysk stuknie mi o szkliwo i tyle. Zreszta mojemu TZ sie bardzo podoba. A moze Twoja kumpela ma za dlugi labret poprostu lub nie wygojone calkowicie?
Niestety nie wiem jak jest z kolkiem. Mam nadzieje ze sie dorobie koleczka to zobacze ale podejrzewam ze juz nie bedzie tak swobodnie...
zobaczymy
__________________
Zaprzeczam stwierdzeniom, że kot to coś pomiędzy psem a paprotką.
Psy są fajne.
Czasem potrzebne.
Ale koty to potęga.
Co Wizaż robi z Kobietami?
Odpowiedź:
Farmaceutka
meggara jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-05, 19:00   #1925
ewusiiaa
Raczkowanie
 
Avatar ewusiiaa
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: 71!
Wiadomości: 257
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

Mi nigdy w całowaniu nie przeszkadzało ...chłopakowi też nie )

..jeśli chodzi o nabiał to nie powinno się jeść w ciągu prau dni od przebicia,więc bez przesady, że to jakiś dramat! ..ale wątpie by zaszkodziło nawet,jesli się tego nie przestrzega!
__________________
"Sto tysięcy dni albo sto tysięcy sekund przede mną.."
E. <3

'..g-funk'iem poprawiamy humor' ;D
ewusiiaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-05, 20:06   #1926
myCocaine
Zadomowienie
 
Avatar myCocaine
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: .
Wiadomości: 1 424
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

Ja właściwie nie przestrzegałam tego zakazu z nabiałem. Jadłam serki, piłam mleczkio etc. i wszytsko ładnie mi sie goi
__________________
- What do you do when you win?
- PARTY!
- What do you do when you lose?
- PARTY HARDER!
myCocaine jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-10, 18:50   #1927
spioch7
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: to zależy gdzie w danym momencie jestem;D
Wiadomości: 1 038
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

Mam klopot od 8 miesiecy mam labret jest ladnie wygojony ale musze go na chwile wyjac do zdj RTG to konieczne czy wloze go spowrotem?chce wyjac rano w domu i wlozyc zaraz po powrocie pomocy
spioch7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-10, 18:55   #1928
TatteredAndTorn
Zadomowienie
 
Avatar TatteredAndTorn
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Las Vegas!
Wiadomości: 1 179
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez spioch7 Pokaż wiadomość
Mam klopot od 8 miesiecy mam labret jest ladnie wygojony ale musze go na chwile wyjac do zdj RTG to konieczne czy wloze go spowrotem?chce wyjac rano w domu i wlozyc zaraz po powrocie pomocy
może wyjmij w drodze na rtg i włóż od razu po. co za problem?
__________________
Kto się psztyka, ten sie bzyka!
TatteredAndTorn jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-10, 18:58   #1929
spioch7
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: to zależy gdzie w danym momencie jestem;D
Wiadomości: 1 038
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez TatteredAndTorn Pokaż wiadomość
może wyjmij w drodze na rtg i włóż od razu po. co za problem?

A no taki ze mam strasznie mocno zakrecony i nawet nie drgnie po za tym bez rekawiczek chyba nie dam rady?
spioch7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-10, 22:38   #1930
myCocaine
Zadomowienie
 
Avatar myCocaine
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: .
Wiadomości: 1 424
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

no to z rękawiczkami.
__________________
- What do you do when you win?
- PARTY!
- What do you do when you lose?
- PARTY HARDER!
myCocaine jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-10, 23:51   #1931
TatteredAndTorn
Zadomowienie
 
Avatar TatteredAndTorn
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Las Vegas!
Wiadomości: 1 179
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez myCocaine Pokaż wiadomość
no to z rękawiczkami.
no właśnie
w domu poluźnij rękawiczkami, na rtg zdejmij a potem przykręć tak żeby dało sie w razie czego odkręcić
rozumiem ze boisz sie że zarośnie?
__________________
Kto się psztyka, ten sie bzyka!
TatteredAndTorn jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-11, 09:37   #1932
spioch7
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: to zależy gdzie w danym momencie jestem;D
Wiadomości: 1 038
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez TatteredAndTorn Pokaż wiadomość
no właśnie
w domu poluźnij rękawiczkami, na rtg zdejmij a potem przykręć tak żeby dało sie w razie czego odkręcić
rozumiem ze boisz sie że zarośnie?
dokladnie tak;p
spioch7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-11, 11:15   #1933
snide
Zadomowienie
 
Avatar snide
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 1 086
GG do snide
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

może labret z bioplastu i akryl rozwiążą problem?
__________________
freshairfiend.com forum poświęcone sneakersom

snidehead.blogspot.com sneakers
facebook.com/snidehead

Edytowane przez snide
Czas edycji: 2009-01-11 o 11:17
snide jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-11, 12:14   #1934
meggara
Wtajemniczenie
 
Avatar meggara
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 2 711
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez spioch7 Pokaż wiadomość
Mam klopot od 8 miesiecy mam labret jest ladnie wygojony ale musze go na chwile wyjac do zdj RTG to konieczne czy wloze go spowrotem?chce wyjac rano w domu i wlozyc zaraz po powrocie pomocy
a moze zatyczke?
po 8 m-cach nie powinno zarosnac ale kanal sie zwęzi przez czas bez labretu i bedzie ciezko wlozyc. Powinnas wlozyc ale bedzie ciezko przepchnac. Zaopatrz sie w zatyczne albo jak radza powyzej zdejmij zaraz przed i wloz zaraz po.
__________________
Zaprzeczam stwierdzeniom, że kot to coś pomiędzy psem a paprotką.
Psy są fajne.
Czasem potrzebne.
Ale koty to potęga.
Co Wizaż robi z Kobietami?
Odpowiedź:
Farmaceutka
meggara jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-11, 13:34   #1935
elizka13
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 37
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

Hej
Chce sobie zrobic kolczyka tylko nie wiem gdzie lepiej w wardze czy nad ustami.I czy bedzie mi to pasowalo ...
Mama sie zgodzila i po urodzinach <28 chyba> idedo kosmetyczki zrobic..;d
elizka13 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-11, 13:36   #1936
czokled
Wtajemniczenie
 
Avatar czokled
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 2 788
GG do czokled
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez elizka13 Pokaż wiadomość
idedo kosmetyczki zrobic..;d
no to się pewnie ładnie załatwisz...
do salonu radzę.
__________________
I have only two emotions - careful fear and dead devotion

30 day squat challenge
6/30
Wylaszczona!
czokled jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-11, 13:47   #1937
elizka13
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 37
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

Czemu ?Właśnie wszyscy mowia ze do salonu...tylko ze u mnie nie ma .. Jest tylko kosmetyczka ktora sie tym zajmuje pepek tez u niej przekluwalam i wszysko ladnie mi sie zagoilo bez zadnych problemow .
elizka13 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-11, 13:53   #1938
czokled
Wtajemniczenie
 
Avatar czokled
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 2 788
GG do czokled
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez elizka13 Pokaż wiadomość
Czemu ?Właśnie wszyscy mowia ze do salonu...tylko ze u mnie nie ma .. Jest tylko kosmetyczka ktora sie tym zajmuje pepek tez u niej przekluwalam i wszysko ladnie mi sie zagoilo bez zadnych problemow .
czasem warto chociażby podjechać do najbliższego miasta gdzie jest jakiś porządny salon... bo przekłucie wargi to nie jest byleco,i ważny jest profesjonalizm którego kosmetyczkom generalnie brakuje z tego co się orientuję...
__________________
I have only two emotions - careful fear and dead devotion

30 day squat challenge
6/30
Wylaszczona!
czokled jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-11, 13:56   #1939
elizka13
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 37
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

Ahaa.No to jeszcze poczekam..w Lutym chyba sie do Warszawy wyprowadzam to tam napewno bedzie taki salon ..Najwyzej tam zrobie
...
elizka13 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-11, 13:57   #1940
snide
Zadomowienie
 
Avatar snide
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 1 086
GG do snide
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

kosmetyczka nie jest od body piercingu. czekasz, aż pojedziesz do jakiegoś innego miasta, w którym jest profesjonalne studio i tam się kłujesz a nie ryzykujesz zdrowie.
__________________
freshairfiend.com forum poświęcone sneakersom

snidehead.blogspot.com sneakers
facebook.com/snidehead
snide jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-11, 14:01   #1941
elizka13
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 37
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

Poczekam A wy macie kolczyki w wardze lub gdzies ?

Edytowane przez elizka13
Czas edycji: 2009-01-11 o 14:03
elizka13 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-11, 14:12   #1942
czokled
Wtajemniczenie
 
Avatar czokled
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 2 788
GG do czokled
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

ja tak,w wardze
__________________
I have only two emotions - careful fear and dead devotion

30 day squat challenge
6/30
Wylaszczona!
czokled jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-11, 14:19   #1943
myCocaine
Zadomowienie
 
Avatar myCocaine
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: .
Wiadomości: 1 424
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

elizka13 przeczytaj ten wątek od początku, naprawdę sporo było pisane o przebijaniu u kosmetyczki etc.


Tak, Mmam kolca w wardze, na środku.
__________________
- What do you do when you win?
- PARTY!
- What do you do when you lose?
- PARTY HARDER!
myCocaine jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-11, 14:28   #1944
elizka13
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 37
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

I co robilyscie/robiliscie w salonie ?ile to tak mniej wiecej kosztuje czy roobia ze znieczuleniem ? Moze jest ktos tu z warszawy?
elizka13 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-11, 14:35   #1945
czokled
Wtajemniczenie
 
Avatar czokled
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 2 788
GG do czokled
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

ja robiłam prywatnie,w sensie że u kogoś w domu. płaciłam jakoś z 50 zł.,a w salonie to tak waha się w okolicach stówy.
__________________
I have only two emotions - careful fear and dead devotion

30 day squat challenge
6/30
Wylaszczona!
czokled jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-11, 14:37   #1946
snide
Zadomowienie
 
Avatar snide
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 1 086
GG do snide
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

jeśli chodzi o studio to cena przekłucia to koszt ok. 100 zł. istnieje również opcja: profesjonalny piercer kłujący prywatnie w tym wypadku koszt to ok. 50 zł-jak chcesz mogę ci podać namiary na jednego
__________________
freshairfiend.com forum poświęcone sneakersom

snidehead.blogspot.com sneakers
facebook.com/snidehead
snide jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-11, 14:38   #1947
elizka13
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 37
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

No możesz
elizka13 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-11, 14:40   #1948
ewusiiaa
Raczkowanie
 
Avatar ewusiiaa
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: 71!
Wiadomości: 257
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

w salonie 120 zl ..ale wartoooo !
__________________
"Sto tysięcy dni albo sto tysięcy sekund przede mną.."
E. <3

'..g-funk'iem poprawiamy humor' ;D
ewusiiaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-11, 14:41   #1949
myCocaine
Zadomowienie
 
Avatar myCocaine
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: .
Wiadomości: 1 424
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez elizka13 Pokaż wiadomość
I co robilyscie/robiliscie w salonie ?ile to tak mniej wiecej kosztuje czy roobia ze znieczuleniem ? Moze jest ktos tu z warszawy?

Z Warszawy nie jestem, ale: robiłam w salonie i płaciłam 60 PLNów. Ze znieczuleniem nie radzę. Po pierwsze: dodatkowe koszty, a przebicie to dosłownie ułamek sekundy. Po drugie widziałam na własne oczy i słyszałam o wielu przypadkach związanych ze znieczuleniem. Znajoma miała zamrażane i dostała krwotoku później. Naprawdę, nie radzę. Ból jest całkiem do zniesienia
__________________
- What do you do when you win?
- PARTY!
- What do you do when you lose?
- PARTY HARDER!
myCocaine jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-11, 14:45   #1950
elizka13
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 37
Dot.: Kolczyk w wardze - wątek zbiorczy

Ahaa...Moge zrobic bez..jezeli nie boli tak bardzo. ;d
Tylko teraz musze czekac az pojade gdzies do jakiegos wiekszego miasta gdzie bedzie salon ..
elizka13 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
kolczyk, kolczyk w wardze, kolczyki, problem, warga

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-07-23 08:34:21


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 10:56.