Ktory Kolorek Najlepszy???? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-11-23, 15:49   #1
olla22
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-02
Wiadomości: 235
GG do olla22

Ktory Kolorek Najlepszy????


Witam
mam pytanko:jaki kolor najbardziej mi pasuj. jestem podobno chlodnym typem i powinnam takie wloski nosic ale ja sie lubuje w cieplych......
naturalny kolor to sredni blond mysi tylko brwi mam ciemne jakies.
wklejam 4 fotki w roznych kolorach.
olla22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-23, 15:52   #2
Laura2112
Raróg
 
Avatar Laura2112
 
Zarejestrowany: 2004-02
Lokalizacja: koniec internetu (ta da!!) :D Kujawianka :)
Wiadomości: 56 611
Wpisy w blogu: 141
Send a message via Skype™ to Laura2112
Dot.: Ktory Kolorek Najlepszy????

Wszędzie wygladasz ładnie, nie znam się zbytnio na typach kolorystycznych, ale podobasz mi się w blondzie (3 fotka) Ładny makijaż
__________________
Cytat:
Napisane przez lomo
opm drze gębę pod blokiem jak jest pijana
pe pe pe pe pe pe bla bla bla i *uj wie o co jej chodzi.


🌹14 lat z Wizaż.pl

Nie mogę chodzic, ale nie wolno mi prosic o pomoc...

Laura2112 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-23, 15:55   #3
olla22
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-02
Wiadomości: 235
GG do olla22
Dot.: Ktory Kolorek Najlepszy????

Oj dziekuje bardzo no to jak w blondzie czyli w tym w ktorym podobno mi najlepiej powinno byc! tylko ze ja lubie cos mocniejszego i w ogole wyraznego...mama mowi ze blond najladniejszy i najdelikatniejszy a mi jakos nie pasuje. podobno w ciemnych wygladam starzej......
czekam dalej ;-)
olla22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-23, 15:59   #4
MarciaM
Raczkowanie
 
Avatar MarciaM
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 181
GG do MarciaM
Dot.: Ktory Kolorek Najlepszy????

Ja też uważam, ze blondzik góruje wyglądasz w nim bardzo ładnie i świeżo a jeśli lubisz tak bardzo brązowe włoski to może dodaj parę pasemek brązowych do blondu...
MarciaM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-23, 16:07   #5
Filusia88
Zadomowienie
 
Avatar Filusia88
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 1 536
Dot.: Ktory Kolorek Najlepszy????

nie jestm ekspertką ale z tego co zauwazylam wyglada na to, ze mama ma racje :P i te ciemne kolorki Cie postarzają :/ moim zdaniem w blondzie Ci najlepiej
__________________
Basia
17.09.2012
Filusia88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-23, 16:17   #6
olla22
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-02
Wiadomości: 235
GG do olla22
Dot.: Ktory Kolorek Najlepszy????

hmmmm.......no to chyba bede schodzic do blondu...w chwili obecnej mam kolorek taki jak na fotce nr.4
to moze podpowiecie mi jakie kolrki dobrac zeby wygladalo ladnie??? moze jakies fotki ladnych balejazy??
olla22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-23, 16:24   #7
ewa.nea
Zakorzenienie
 
Avatar ewa.nea
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 3 502
Dot.: Ktory Kolorek Najlepszy????

Zdecydowanie blond z trzeciego zdjęcia. Wyglądasz w nim tak "kwitnąco". Grzywka też fajna. A ciemny faktycznie Cię postarza.
ewa.nea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-23, 16:31   #8
lorinka
Rozeznanie
 
Avatar lorinka
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 898
Dot.: Ktory Kolorek Najlepszy????

w blondzie ślicznie
__________________
Ze wszystkich rzeczy, które kiedykolwiek utraciła, najbardziej żal jej było rozumu...

Gdzieśtam czeka na nią Książe w lazurowoniebieskich kalesonach... kiedyś ją znajdzie. Bo ona nie szuka. Nie teraz. Nie... nie teraz...

She walks on the boulevard of broken dreams.


lorinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-23, 16:44   #9
karolina2020
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 1 557
Dot.: Ktory Kolorek Najlepszy????

Nie jestem fanka blond wlosow, ale musze sie zgodzic, ze w nim Ci najlepiej
__________________
karolina2020 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-23, 17:05   #10
minka76
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: śląskie
Wiadomości: 38
Dot.: Ktory Kolorek Najlepszy????

Blondzik tak! Szukaj raczej popielatych odcieni. Możesz teraz zejśc do blondu balejażem- cieniutkimi pasemkami blond na tym co masz teraz, wtedy osiagniesz fajny "melanż" i potem będzie Ci łatwiej przejsć do blondu.
minka76 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-23, 17:08   #11
ghola
Raczkowanie
 
Avatar ghola
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 323
Dot.: Ktory Kolorek Najlepszy????

zdecydowanie blond!! ciemny Cię postarza - a przynajmniej tak na zdjęciach wyglądało aż pomyślałam, że to może razem z jakąś starszą koleżanką pytacie o kolory włosów
więc słuchaj mamusi- one zawsze mają rację
ghola jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-23, 17:58   #12
karii86
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: jasło
Wiadomości: 151
Dot.: Ktory Kolorek Najlepszy????

jak na moje oko to zdecydowanie w blondzie wygladasz tak świeżótko ,oczywiscie w ciemniejszych włosach tez Ci do twarzy ale jak dla mnie to blond
__________________
Ciuszki , buty firmówki .Listopad http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=569705
karii86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-23, 18:12   #13
ma-li-na
Zadomowienie
 
Avatar ma-li-na
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Śląsk :)
Wiadomości: 1 787
Dot.: Ktory Kolorek Najlepszy????

ja tez jestem za blondem
ma-li-na jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-23, 18:14   #14
sabinkaa_22
Przyczajenie
 
Avatar sabinkaa_22
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: opolskie
Wiadomości: 15
GG do sabinkaa_22
Dot.: Ktory Kolorek Najlepszy????

Nie wiedzialam,ze kolor wlosow moze postarzac . A moze te fotki sa z roznych okresow i te w blond bylo robione wczesniej, przez to wygladasz tak mlodo??
sabinkaa_22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-23, 18:15   #15
layla_lbn
Zakorzenienie
 
Avatar layla_lbn
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Warszawa (czasem Lublin)
Wiadomości: 17 440
Wpisy w blogu: 2
GG do layla_lbn Send a message via Skype™ to layla_lbn
Dot.: Ktory Kolorek Najlepszy????

3 najlepszy, ewentualnie 4
__________________
Gdy już posmakowałeś lotu,
zawsze będziesz chodzić po ziemi z oczami utkwionymi w niebo,
bo tam właśnie byłeś i tam zawsze będziesz pragnął powrócić.

Chciałbym poznać człowieka, który wymyślił seks, żeby zobaczyć nad czym teraz pracuje


layla_lbn jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-23, 18:27   #16
olla22
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-02
Wiadomości: 235
GG do olla22
Dot.: Ktory Kolorek Najlepszy????

o kurcze! jestem zszokowana waszymi wypowiedziami nie no zdjatka byly robione w przeciagu 2 lat wiec nie moglabym sie tak az zestarzec. w koncu mam tylko......
no wlasnie ciekawe ile mi dacie latek? ja szukalam tych blondow i nic nie znalazlam ciekawego. moze macie jakies fotki balejazy takich chlodnych? cio??
olla22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-23, 20:04   #17
neysa
Raczkowanie
 
Avatar neysa
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 443
GG do neysa
Dot.: Ktory Kolorek Najlepszy????

Zdecydowanie korzystniej wyglądasz w jasniejszych włosach. Ciemne dodają Ci lat niestety. Nie wiem, jak jest faktycznie , ale na zdjęciu w kapturze wyglądasz mi na ok.40 lat, a w blondzie na ok.30-kilka.
__________________
Kiedy jestem z Tobą
Wiatr użycza mi swych westchnień
Gdy jestem przy Tobie- to czuję, że jestem

When I'm in your arms, nothing seems to matter!
neysa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-23, 20:17   #18
Aga_ta22
Raczkowanie
 
Avatar Aga_ta22
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 136
Dot.: Ktory Kolorek Najlepszy????

Nie wiem czy 22 w nicku to liczba lat, ale na moje oko wygladzasz na 25-27lat. Co do włosów to jak większość zdecydowanie blond. Pozdrawiam
Aga_ta22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-23, 21:07   #19
justynkaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 235
Dot.: Ktory Kolorek Najlepszy????

tak zdecydowanie blond !!!! i jeszcze raz blond !! ja bym ci ewentualnie doradzila jak lubiesz cos tez ciemniejszego pasemka blond z mocym brazem widuje czesto dziewczyna bardzo podobna do ciebie i slicznie jej w pasemakch blond i prawie czrnycj a te blond sa takie hmmm platynowe chyba !!
justynkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-23, 21:48   #20
olla22
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-02
Wiadomości: 235
GG do olla22
Dot.: Ktory Kolorek Najlepszy????

ok.40???? no nie.......bez przesady...chyba az tak zle nie wygladam.....
no jestem zdecydowanie mlodsza....nie mam jeszcze nawet 25 lat!
olla22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-23, 21:51   #21
olla22
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-02
Wiadomości: 235
GG do olla22
Dot.: Ktory Kolorek Najlepszy????

normalnie sie zmartwilam.......czy wygladam az tak staro???? :-(
olla22 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-23, 22:13   #22
ila78
Rozeznanie
 
Avatar ila78
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: uk
Wiadomości: 694
Dot.: Ktory Kolorek Najlepszy????

mi sie najbardziej podobasz w blondzie- na tym trzecim zdjęciu- tak subtelnie wygladasz
ila78 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-23, 22:31   #23
Mariti
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 2 431
Dot.: Ktory Kolorek Najlepszy????

zdecydowanie w blond to Twój kolor
__________________
"Well-behaved women rarely make history."

Marilyn Monroe
Mariti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-23, 23:11   #24
ewa.nea
Zakorzenienie
 
Avatar ewa.nea
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 3 502
Dot.: Ktory Kolorek Najlepszy????

Cytat:
Napisane przez olla22
normalnie sie zmartwilam.......czy wygladam az tak staro???? :-(
Nie przejmuj się, tylko zostań przy blondzie , wtedy nikt Cię nie postarzy.
ewa.nea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-23, 23:18   #25
Varinia
Raczkowanie
 
Avatar Varinia
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 201
Dot.: Ktory Kolorek Najlepszy????

Faktycznie w ciemniejszych wyglądasz poważniej ale wcale nie na 40 lat. Uważam jednak, że kolor blond to zdecydowanie twój kolor, tak jak pisały inne dziewczyny. Na tym trzecim zdjęciu wyglądasz po prostu ślicznie, tak promiennie i świeżo. Masz bardzo ładne oczy. Poszukam zdjęć z blondami i z blond pasemkami.
Varinia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-23, 23:29   #26
Martiq:)
Zadomowienie
 
Avatar Martiq:)
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 1 453
Dot.: Ktory Kolorek Najlepszy????

zdecydowanie blond
__________________
Nie staraj sie zrozumieć wszystkiego,
bo wszystko stanie się niezrozumiałe...
Martiq:) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-23, 23:45   #27
iff
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 737
Dot.: Ktory Kolorek Najlepszy????

Moim zdaniem na fotce drugiej jest najbardziej pasujący Ci kolorek. Rzeczywiście w blondzie wyglądasz młodziej, ale mniej Ci pasuje do twarzy - poza tym może to tylko takie ujęcie korzystne wyszło, że akurat tu najmłodziej wyglądasz.

Ja bym się decydowała na nr 2.
iff jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-24, 07:04   #28
nineczka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2003-01
Lokalizacja: CA, USA
Wiadomości: 2 385
Dot.: Ktory Kolorek Najlepszy????

zdjecie 3..najladniej Ci w tym kolorze
nineczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-24, 09:11   #29
AaniaA
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 8 630
Dot.: Ktory Kolorek Najlepszy????

no ja powiele opinie kolezanek - zdjecie nr 3 blond. bardzo ladnie!!! jestes wtedy taka subtelna. na tych dwoch pierwszych te kolorki postarzaja ciebie.
AaniaA jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-24, 10:57   #30
streepsil
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 95
Dot.: Ktory Kolorek Najlepszy????

zdecydowanie blond
streepsil jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 19:45.