Żel na naturalne pazurki dla wzmocnienia.... - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Naturalne paznokcie

Notka

Naturalne paznokcie Manicure, pielęgnacja paznokci, odżywki do paznokci, choroby paznokci, olejowanie, lakiery do paznokci, sposoby na wzmocnienie paznokci.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-11-26, 22:21   #31
Ania_G
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 59
Dot.: Żel na naturalne pazurki dla wzmocnienia....

Do naturalnych paznokci spokojnie mozesz stosowac zele z Bass Cosmetics.
Ja osobiście wole praować w systemie trójfazowym, ale jednofazowe z tej firmy równiez sie nadają. Zele z BC bardzo fajnie sie nakłąda, a jednoczesnie bardzo dobrze sie trzymają, wiec jesli dobrze zabezpieczysz wolny brzeg nauralnego paznokcia, to będą sie super spisywać na naturalnej płytce..

W celu uzyskania efektu delikatnie mlecznych paznokci, najlepiej użyć żel do frencha mleczno-rózowego kryjącego (oznaczenie: french P), który wygląda bardzo naturalnie, rozjasnia delikatnie płytkę, jakby była pomalowana bezbarwnym lakierem i nawet jeśli naturalny pznokcieć jest zółtawy, to włąsnie idealnie go wybieli.

Wklejam nienajlepsze zdjecie, ale ważne że widać jak wyglądają naturalne paznokcie utwardzone właśnie tym żelem french róż:



W systemie trójfazowym BC, po odtłuszczeniu używa sie primera żelowego a nastepnie żelu podkłądowego bardzo cieniutko, pózniej nakłądasz juz dowolnie żele budujace albo frenchowe
Ania_G jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-26, 22:22   #32
knotie
Rozeznanie
 
Avatar knotie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 778
Dot.: Żel na naturalne pazurki dla wzmocnienia....

Paula, spojrz troszke nizej - zarzadzaj zalacznikami - kliknij, otworzy Ci sie okno, potem przegladaj - wybierz to zdjecie, ktore potrzebujesz potem dodaj i..gotowe!

Lub zerknij na sciagawe Zlosia - rozpisywal sie jak to mamy robic
knotie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-26, 22:23   #33
knotie
Rozeznanie
 
Avatar knotie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 778
Dot.: Żel na naturalne pazurki dla wzmocnienia....

Cytat:
Napisane przez Ania_G
Do naturalnych paznokci spokojnie mozesz stosowac zele z Bass Cosmetics.
Ja osobiście wole praować w systemie trójfazowym, ale jednofazowe z tej firmy równiez sie nadają. Zele z BC bardzo fajnie sie nakłąda, a jednoczesnie bardzo dobrze sie trzymają, wiec jesli dobrze zabezpieczysz wolny brzeg nauralnego paznokcia, to będą sie super spisywać na naturalnej płytce..

W celu uzyskania efektu delikatnie mlecznych paznokci, najlepiej użyć żel do frencha mleczno-rózowego kryjącego (oznaczenie: french P), który wygląda bardzo naturalnie, rozjasnia delikatnie płytkę, jakby była pomalowana bezbarwnym lakierem i nawet jeśli naturalny pznokcieć jest zółtawy, to włąsnie idealnie go wybieli.

Wklejam nienajlepsze zdjecie, ale ważne że widać jak wyglądają naturalne paznokcie utwardzone właśnie tym żelem french róż:

http://republika.pl/blog_ro_260620/3...gosia_bass.jpg

W systemie trójfazowym BC, po odtłuszczeniu używa sie primera żelowego a nastepnie żelu podkłądowego bardzo cieniutko, pózniej nakłądasz juz dowolnie żele budujace albo frenchowe
Aniu! To jest to, o co mi chodzilo!!!! Chyba zabiore ze soba ta fotke do gabinetu i poprosze o to samo (jesli pozwolisz)
knotie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-26, 22:30   #34
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Żel na naturalne pazurki dla wzmocnienia....

Ehmm.. no znalazlam! Dzieki ci wielkie Tylko nie wiem co dalej Bo zaznaczylam załączniki a tu nic nie widac!
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg HPIM1346.jpg (57,0 KB, 121 załadowań)
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-26, 22:34   #35
knotie
Rozeznanie
 
Avatar knotie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 778
Dot.: Żel na naturalne pazurki dla wzmocnienia....

Cytat:
Napisane przez paulakrk
Ehmm.. no znalazlam! Dzieki ci wielkie Tylko nie wiem co dalej
Hmmm, ale co dalej? ! Wybierasz plik, ktory chcesz zalaczyc, potem zaladuj i zamknij okienko. A na koniec wyslij odpowiedz
knotie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-26, 22:39   #36
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Żel na naturalne pazurki dla wzmocnienia....

Ale superowo!!!!!!!!!!!!!!!!! !! Moja pierwsza fotka na forum!!!!!!!!!!!!!!!:cmok : Dzieki Ci kochana za pomoc bo gdy chodzi o kompy to jemioł ze mnie straszny Z radosci ( i zeby poćwiczyć) wrzuciłabym jeszcze jedna ale ma za duży rozmiar.....
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-26, 22:42   #37
knotie
Rozeznanie
 
Avatar knotie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 778
Dot.: Żel na naturalne pazurki dla wzmocnienia....

Cytat:
Napisane przez paulakrk
Ale superowo!!!!!!!!!!!!!!!!! !! Moja pierwsza fotka na forum!!!!!!!!!!!!!!!:cmok : Dzieki Ci kochana za pomoc bo gdy chodzi o kompy to jemioł ze mnie straszny Z radosci ( i zeby poćwiczyć) wrzuciłabym jeszcze jedna ale ma za duży rozmiar.....
Brawo Paula No i duzy buziak za fotke Dziewczyny, ja sobie serio te foteczki wydrukuje i zabiore ze soba
knotie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-26, 22:57   #38
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Żel na naturalne pazurki dla wzmocnienia....

Jesli mowa o naturalnych pazurkach to dorzuce jeszcze 2 fotki
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IMG_1160.JPG (9,0 KB, 85 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_1162.JPG (8,4 KB, 72 załadowań)
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-26, 23:01   #39
Ania_G
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 59
Dot.: Żel na naturalne pazurki dla wzmocnienia....

Cytat:
Napisane przez knotie
Aniu! To jest to, o co mi chodzilo!!!! Chyba zabiore ze soba ta fotke do gabinetu i poprosze o to samo (jesli pozwolisz)

nie ma najmniejszego problemu, bedzie mi miło jeśli będziesz mogła cieszyć sie pazurkami i mieć takie jakie sobie wymyśliłas



paulakrk,
Na jakich żelach pracujesz? Ten mleczny jest z czego?
Ania_G jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-26, 23:06   #40
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Żel na naturalne pazurki dla wzmocnienia....

A żebym to ja pamiętała czym to robiłam... Pracuje przede wsyztskim na ESN ale z domieszką Christrio, i ze sprawdzonymi elementami Magic Nails
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-26, 23:24   #41
Ania_G
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 59
Dot.: Żel na naturalne pazurki dla wzmocnienia....

Cytat:
Napisane przez paulakrk
A żebym to ja pamiętała czym to robiłam... Pracuje przede wsyztskim na ESN ale z domieszką Christrio, i ze sprawdzonymi elementami Magic Nails

Hmmm.. ale mieszasz je jakoś i robisz jakiś wybuchowy super Mix ?
Bo nie pamietam, zeby christrio czy ESN miały mleczne żele w ofercie...
Ania_G jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-26, 23:37   #42
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Żel na naturalne pazurki dla wzmocnienia....

Tylko,że ja głowy sobie nie dam obciąć ,ze to jest żel a nie lakier Niestety fotek mam bardzo malutko bo nie mam swojego aparatu i uwieczniam pazurki tylko wtedy jak uda mi sie od kogos pożyczyc. Stąd niektore zdjecia sa naprawdę stare i żywcem nie pamiętam nawet kiedy je robiłam i którymi zelami ( bo eksperymentuje często)! Ale napewno nie mieszałabym firm!!!!
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-26, 23:40   #43
Ania_G
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 59
Dot.: Żel na naturalne pazurki dla wzmocnienia....

Szkoda
Ale pazurki bardzo ładne
Ania_G jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-27, 00:25   #44
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Żel na naturalne pazurki dla wzmocnienia....

Eureka To pazurki których częsc jest tylko utwardzona żelem a częsć to żelowe tipsy ( wszystko ESN ) , pomalowane nieśmiertelnym inglotem 82
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-27, 16:56   #45
knotie
Rozeznanie
 
Avatar knotie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 778
Dot.: Żel na naturalne pazurki dla wzmocnienia....

Dziewczyny, a ja mam jeszcze jedno pytanie - wiem, ze plytke pod zelem lub akrylem trzeba pielegnowac i wcierac w paznokietki olejek. Ja chcialam Was zapytac o rade - czy wystarczy zwykle rycynowy lub oliwka dla dzieci, czy moze polecacie jakies specjalne produkty firm typu Killy's lub Allesandro?

Caluje mocno i przepraszam, jesli zadalam pytanie zadane juz kilka razy (szukalam w archiwum ale nic nei znalazlam )
knotie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-27, 18:50   #46
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Żel na naturalne pazurki dla wzmocnienia....

Nie musisz kupować nic specjalnego - takie "srodki zastępcze " jakie wymieniasz powinny w zupełności wystarczyc!!
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-27, 19:25   #47
knotie
Rozeznanie
 
Avatar knotie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 778
Dot.: Żel na naturalne pazurki dla wzmocnienia....

Cytat:
Napisane przez paulakrk
Nie musisz kupować nic specjalnego - takie "srodki zastępcze " jakie wymieniasz powinny w zupełności wystarczyc!!
Dziekuje Ok, czyli oliwka dla dzieci i olejek rycynowy gora
Paula, a jesli jednak mialabys polecic cos "specialnego", to jaki srodek?
knotie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-27, 19:31   #48
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Żel na naturalne pazurki dla wzmocnienia....

Z tego typu "badziewi" ja osobiście uwielbiam oliwke Magic Nails ( ale to do kupienia tylko u producenta) - ma niesamowity zapach i peeling do skórek i paznokci Killys - naprawde skuteczny!!
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-27, 19:42   #49
knotie
Rozeznanie
 
Avatar knotie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 778
Dot.: Żel na naturalne pazurki dla wzmocnienia....

Cytat:
Napisane przez paulakrk
Z tego typu "badziewi" ja osobiście uwielbiam oliwke Magic Nails ( ale to do kupienia tylko u producenta) - ma niesamowity zapach i peeling do skórek i paznokci Killys - naprawde skuteczny!!
Paula, i tym peelingiem Killysa moge potraktowac paznokietki w zelach? Tzn ja wiem, ze to sie powinno wcierac u nasady, ale ja bym chciala wiedziec jak to technicznie powinno wygladac bo ja ciemna masa jestem
knotie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-27, 20:01   #50
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Żel na naturalne pazurki dla wzmocnienia....

Ja bym proponowała zrobić peelingiem masażyk skórek oraz spodu paznokcia pod tipsem. Zapobiegnie to żółknięciu płytki paznokcia i świetnie przygotuje "ciałko" do aplikacji oliwki!
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-27, 21:22   #51
knotie
Rozeznanie
 
Avatar knotie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 778
Dot.: Żel na naturalne pazurki dla wzmocnienia....

Cytat:
Napisane przez paulakrk
Ja bym proponowała zrobić peelingiem masażyk skórek oraz spodu paznokcia pod tipsem. Zapobiegnie to żółknięciu płytki paznokcia i świetnie przygotuje "ciałko" do aplikacji oliwki!
Dzieki za cenne porady - dostosuje sie Acz tipsow nie bedzie
p.s. tak sobie przegladam kwc zeby wiedziec, jak ten peeling wyglada i wpadlam jeszcze na takie cos - http://www.wizaz.pl/produkty/baza/ce...ls&itemid=2481
Paula, czy myslisz, jesli bede przy skorkach traktowac moje zeliki najpierw peelingiem a potem tym olejkiem to bedzie dobrze?
Wybacz, wiem, ze mecze

Edytowane przez knotie
Czas edycji: 2005-11-27 o 21:38 Powód: p.s.
knotie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-27, 22:07   #52
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Żel na naturalne pazurki dla wzmocnienia....

NIe ma problemu

Killys to naprawdę przyzwoita firma i myśle,że tej olejek będzie naprawdę dobry i spełni Twoje oczekiwania
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-27, 22:38   #53
knotie
Rozeznanie
 
Avatar knotie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 778
Dot.: Żel na naturalne pazurki dla wzmocnienia....

Cytat:
Napisane przez paulakrk
NIe ma problemu

Killys to naprawdę przyzwoita firma i myśle,że tej olejek będzie naprawdę dobry i spełni Twoje oczekiwania
dzieki
knotie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-28, 08:39   #54
Ania_G
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 59
Dot.: Żel na naturalne pazurki dla wzmocnienia....

Ja uważam, że preparaty przeznaczone bezpośrednio do pielęgnacji skórek są do nich najlepsze. Tj np oliwkę dla dzieci można stosować, bo lepszy rydz niż nic ale oliwki do skórek(zwłaszcza te profesjonalne) są zazwyczaj duzo bardziej gęste, pozostawiają dużo dłuższe uczuie nawilżenia nawet po umyciu rąk.. oliwka dla dzieci sie szybko ściera,a ta w żelu jest za tłusta (reka bardzo sie świeci)
Nie znam preparatów z Killys, wiec nie wiem jakie są.. Ale do skórek polecam olejek do pielęgnacji skórek z Inglota (zawiera wit A i E, olejej jajoba i chyba olejek z migdałow) - ma śliczny zapach i polecam ja wszystkich klientkom a sama jej używam w domu
Ania_G jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-28, 18:15   #55
knotie
Rozeznanie
 
Avatar knotie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 778
Dot.: Żel na naturalne pazurki dla wzmocnienia....

Cytat:
Napisane przez Ania_G
Ja uważam, że preparaty przeznaczone bezpośrednio do pielęgnacji skórek są do nich najlepsze. Tj np oliwkę dla dzieci można stosować, bo lepszy rydz niż nic ale oliwki do skórek(zwłaszcza te profesjonalne) są zazwyczaj duzo bardziej gęste, pozostawiają dużo dłuższe uczuie nawilżenia nawet po umyciu rąk.. oliwka dla dzieci sie szybko ściera,a ta w żelu jest za tłusta (reka bardzo sie świeci)
Nie znam preparatów z Killys, wiec nie wiem jakie są.. Ale do skórek polecam olejek do pielęgnacji skórek z Inglota (zawiera wit A i E, olejej jajoba i chyba olejek z migdałow) - ma śliczny zapach i polecam ja wszystkich klientkom a sama jej używam w domu
Dzieki Aniu Chyba tez sobie ta oliwke inglota zakupie - moim pazurkom z okazji mikolaja
knotie jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Naturalne paznokcie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:24.