Tanie hybrydy oraz paznokciowe gadżety z aliexpress - Strona 69 - Forum Wizaz.pl
Rejestracja
Płeć: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzibą przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane będą przetwarzane w celu świadczenia usług za pomocą portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powyżej zgód.

Osoba podająca dane ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mogą być udostępnione innym podmiotom z grupy kapitałowej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Proszę czekać
Nie możesz się zalogować? Przypomnij hasło
Masz już konto? Zaloguj się!
Odzyskiwanie utraconego hasła
Odzyskiwanie utraconego hasła. Proszę czekać
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj się!
Masz już konto? Zaloguj się!

Wróć   Forum Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Manicure hybrydowy

Notka

Manicure hybrydowy Wszystko związane z manicure hybrydowym - porady, problemy, lakiery, techniki ozdabiania.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2016-03-04, 20:05   #2041
chickencrazy
Rozeznanie
 
Avatar chickencrazy
 
Zarejestrowany: 2010-10
Wiadomości: 918
Dot.: Tanie hybrydy oraz paznokciowe gadżety z aliexpress

Cytat:
Napisane przez marlena_smc Pokaż wiadomość
Najlepiej narkozę xD

Ale te lakiery są naprawdę fajne. Wyszły po 4zł z haczykiem... a przecież głupi golden rose, który się często poleca kosztuje 6zł! A mam teraz porównanie i pigmentacja między nimi to jak porównać niebo do ziemi!
No to się poleczyłam... Zamawiam dalej
chickencrazy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-03-04, 20:08   #2042
marlena_smc
Rozeznanie
 
Avatar marlena_smc
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 878
Dot.: Tanie hybrydy oraz paznokciowe gadżety z aliexpress

Cytat:
Napisane przez beatka2307 Pokaż wiadomość
Dziewczyny miala ktoras te lakiery??
http://pl.aliexpress.com/item/Candy-...OrigTitle=true

jak ze sciaganiem??
Na grupie mówią że dobrze schodzą... i mają całkiem fajne opinie. Sama sie właśnie czaję na dwa kolorki i top na spróbowanie.
__________________
Moje Aliexpressowe zakupy i recenzje pazurkowe:
http://arvensisart.blogspot.com/

marlena_smc jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-03-05, 00:13   #2043
CherrryCat
Zakorzenienie
 
Avatar CherrryCat
 
Zarejestrowany: 2012-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 928
Dot.: Tanie hybrydy oraz paznokciowe gadżety z aliexpress

Natalczak
Ja kupilam cazki na allie ale tez sa to moje pierwsze cazki do skorek, odnosze wrazenie ze moglyby byc ostrzejsze ale szczerze to sie nie znam, opinie na aukcji sa dobre. Moge podeslac link
__________________
Instagram

Wymiana

CherrryCat jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-03-05, 09:29   #2044
natalczak
Zadomowienie
 
Avatar natalczak
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 1 184
Dot.: Tanie hybrydy oraz paznokciowe gadżety z aliexpress

Cytat:
Napisane przez CherrryCat Pokaż wiadomość
Natalczak
Ja kupilam cazki na allie ale tez sa to moje pierwsze cazki do skorek, odnosze wrazenie ze moglyby byc ostrzejsze ale szczerze to sie nie znam, opinie na aukcji sa dobre. Moge podeslac link
Poprosze,zerkne sobie na nie

Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
natalczak jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-03-05, 16:59   #2045
CherrryCat
Zakorzenienie
 
Avatar CherrryCat
 
Zarejestrowany: 2012-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 928
Dot.: Tanie hybrydy oraz paznokciowe gadżety z aliexpress

Proszę bardzo Nati


http://m.aliexpress.com/item/3225663...bilesitedetail
__________________
Instagram

Wymiana

CherrryCat jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-03-06, 09:49   #2046
madamemi
Raczkowanie
 
Avatar madamemi
 
Zarejestrowany: 2016-01
Wiadomości: 50
Dot.: Tanie hybrydy oraz paznokciowe gadżety z aliexpress

Dziewczyny juz jakiś czas temu założyłam osobne konto na Fb zeby przeglądać na nim grupy i nadal nikt mnie nie przyjął w grupie paznokciowej..ile mam czekac


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

---------- Dopisano o 09:49 ---------- Poprzedni post napisano o 09:48 ----------

Przy okazji dostałam zwrot za ten prawie pusty lakier cat eye


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
madamemi jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2016-03-06, 10:32   #2047
travis
Wtajemniczenie
 
Avatar travis
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: London
Wiadomości: 2 607
GG do travis
Dot.: Tanie hybrydy oraz paznokciowe gadżety z aliexpress

bycmoze dlatego ze widza ze konto jest fake?
__________________
Drink provokes
the desire
but takes away
the performance.
travis jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2016-03-06, 10:48   #2048
Madzeska75
Zadomowienie
 
Avatar Madzeska75
 
Zarejestrowany: 2015-01
Wiadomości: 1 916
Dot.: Tanie hybrydy oraz paznokciowe gadżety z aliexpress

Myślę,że powodem jest to ,że masz nowe konto i mało znajomych

Wysłane z mojego Note 4 &Tapatalk 📱
Madzeska75 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-03-06, 10:58   #2049
CAR0LKA
Rozeznanie
 
Avatar CAR0LKA
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: KRK
Wiadomości: 665
Dot.: Tanie hybrydy oraz paznokciowe gadżety z aliexpress

Cytat:
Napisane przez madamemi Pokaż wiadomość
Dziewczyny juz jakiś czas temu założyłam osobne konto na Fb zeby przeglądać na nim grupy i nadal nikt mnie nie przyjął w grupie paznokciowej..ile mam czekac


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

---------- Dopisano o 09:49 ---------- Poprzedni post napisano o 09:48 ----------

Przy okazji dostałam zwrot za ten prawie pusty lakier cat eye


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
to samo u mnie
CAR0LKA jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-03-06, 11:35   #2050
madamemi
Raczkowanie
 
Avatar madamemi
 
Zarejestrowany: 2016-01
Wiadomości: 50
Dot.: Tanie hybrydy oraz paznokciowe gadżety z aliexpress

no ok dziewczyny no ale co z tego ze mam konto fake? napislaam juz do dwoch administratorek ze swojego starego konta ktore bylo dodane do grupy wiec potwierdzilam kim jestem no ale zostalam olana i nadal nikt mnie nieprzyjął
madamemi jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2016-03-06, 11:39   #2051
Higurashi
Czarna owca
 
Avatar Higurashi
 
Zarejestrowany: 2014-05
Lokalizacja: Hotel Marmur
Wiadomości: 8 890
Dot.: Tanie hybrydy oraz paznokciowe gadżety z aliexpress

Cytat:
Napisane przez madamemi Pokaż wiadomość
no ok dziewczyny no ale co z tego ze mam konto fake? napislaam juz do dwoch administratorek ze swojego starego konta ktore bylo dodane do grupy wiec potwierdzilam kim jestem no ale zostalam olana i nadal nikt mnie nieprzyjął
A nie możesz dołączyć do grupy z głównego konta?
Higurashi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-03-06, 11:48   #2052
Madzeska75
Zadomowienie
 
Avatar Madzeska75
 
Zarejestrowany: 2015-01
Wiadomości: 1 916
Dot.: Tanie hybrydy oraz paznokciowe gadżety z aliexpress

Cytat:
Napisane przez Higurashi Pokaż wiadomość
A nie możesz dołączyć do grupy z głównego konta?
Właśnie ? Po co zakładać drugie ?

Wysłane z mojego Note 4 &Tapatalk 📱
Madzeska75 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-03-06, 11:48   #2053
madamemi
Raczkowanie
 
Avatar madamemi
 
Zarejestrowany: 2016-01
Wiadomości: 50
Dot.: Tanie hybrydy oraz paznokciowe gadżety z aliexpress

moge i jestem z glowego konta ale niechce miec juz zadnych grup ktorych mialam ponad 40 (cała tablica zawalona , zanim wgl cos znalazłam to troche mijało załozyłam sobie inne kono ktore mam w aplikacji facebook group i tam mam tylko grupy i jest mi znacznie latwiej
madamemi jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2016-03-06, 11:52   #2054
Cuddly
Bridezilla
 
Avatar Cuddly
 
Zarejestrowany: 2014-03
Wiadomości: 22 475
Dot.: Tanie hybrydy oraz paznokciowe gadżety z aliexpress

Cytat:
Napisane przez madamemi Pokaż wiadomość
moge i jestem z glowego konta ale niechce miec juz zadnych grup ktorych mialam ponad 40 (cała tablica zawalona , zanim wgl cos znalazłam to troche mijało załozyłam sobie inne kono ktore mam w aplikacji facebook group i tam mam tylko grupy i jest mi znacznie latwiej

Nie rozumiem przecież można pochować te wyskakujące posty grup i nadal być w grupie.
Ja tak mam i na grupy wchodzę jesli chce cos obczaić lub czegoś szukam.
__________________
28/52

Cuddly jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-03-06, 11:59   #2055
Domina
Wtajemniczenie
 
Avatar Domina
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: K@towice
Wiadomości: 2 706
Dot.: Tanie hybrydy oraz paznokciowe gadżety z aliexpress

Cytat:
Napisane przez chickencrazy Pokaż wiadomość
No. Tylko co się na to bierze?
Odciąć internet i pozamykać konta bankowe hahaha
__________________
https://www.facebook.com/oczyipazurki/?ref=hl
www.oczyipazurki.pl Własny osobisty blog <3
Pazurkoholiczka, rzęsoholiczka
https://www.facebook.com/Wstazki/?fref=ts MOJE CUDEŃKA WSTĄŻKOWE
Domina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-03-06, 12:33   #2056
madamemi
Raczkowanie
 
Avatar madamemi
 
Zarejestrowany: 2016-01
Wiadomości: 50
Dot.: Tanie hybrydy oraz paznokciowe gadżety z aliexpress

ta tylko ze juz wiekszosc grup przenioslam tam i opuscilam je z glownego konta..no nic
madamemi jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2016-03-06, 12:33   #2057
marlena_smc
Rozeznanie
 
Avatar marlena_smc
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 878
Dot.: Tanie hybrydy oraz paznokciowe gadżety z aliexpress

Parę słów odnośnie grupy na fejsie na której jestem jedną z adminek.

Dlaczego nie akceptujemy kont, które są na fb od paru dni, miesiąca, bez znajomych, żadnych informacji... tzw konta fake? Bo bardzo dużo osób dołączało tak do grupy żeby spamować reflinkami, wrzucać reklamy blogów, sklepów, płatne linki itp. Czasami zanim się zorientujemy to tacy delikwenci pod pierdylionem postów dorzucą jakieś linki o nieznanej i dziwnej treści. Nie chcemy narażać członków grupy na żadne nieprzyjemności, ściąganie sobie wirusów, czy cholera wie czego. A nie jesteśmy w stanie rozróżnić kto jest kim i co udostępnia. Ograniczamy ryzyko.

Żeby nie widzieć wszystkich tych postów wystarczy przestać obserwować grupę i wyłączyć powiadomienia, lub zablokować widoczność postów z grupy na swojej tablicy, ale nie trzeba przy tym opuszczać grupy i w każdej chwili można wejść i poczytać.
__________________
Moje Aliexpressowe zakupy i recenzje pazurkowe:
http://arvensisart.blogspot.com/

marlena_smc jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-03-06, 12:46   #2058
madamemi
Raczkowanie
 
Avatar madamemi
 
Zarejestrowany: 2016-01
Wiadomości: 50
Dot.: Tanie hybrydy oraz paznokciowe gadżety z aliexpress

to wydaje się byc zrozumiałe ale niekażde fejkowe konto to ktos kto spamuje czy cos w tym stylu tym bardziej jesli potwierdzialm swoja tozsamosci pod swoim imieniem i nazwiskiem jedynie obserwowalam grupe teraz chcialabym tez czasem napisac jakis komentarz co mysle o lakierach czy innych rzeczach a nie chcialabym aby moi znajomi widzieli co pisze po prostu na forach w grupach włosowych , paznokciowych, kosmetykowych innych wole pozostac anonimowa i to wszystko ale to nie znzaczy ze powinnam stac sie podejrzana a o ukrywaniu postow na tablicy nie pomyslalam wczesniej niestety
juz konce off
madamemi jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2016-03-06, 13:03   #2059
inka113
Raczkowanie
 
Avatar inka113
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 182
Dot.: Tanie hybrydy oraz paznokciowe gadżety z aliexpress

Czy ktoś mógłby polecić lakiery do stempli które dość szybko przyjdą? Najchętniej te w tych podłużnych butelkach.

Edytowane przez inka113
Czas edycji: 2016-03-06 o 13:21
inka113 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-03-06, 13:22   #2060
Frutellka xD
Zadomowienie
 
Avatar Frutellka xD
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: Nisko
Wiadomości: 1 700
Dot.: Tanie hybrydy oraz paznokciowe gadżety z aliexpress

Kochane, a czy któraś z Was zamawiała może na ali proszki akrylowe? Szukam neonków, ale przeleciałam z 10 stron i nie znalazłam tego co chcę, może macie jakieś sprawdzone, ostatnio podpatrzyłam gradient takimi proszkami i wychodzi świetnie, chciałabym spróbować
__________________
"Szczęście jest rezultatem naszego osobistego wysiłku. Trzeba o nie walczyć, dążyć do niego, upierać się przy nim, a czasami nawet szukać go na drugim końcu świata."

Love Pazurkowe
Frutellka xD jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-03-06, 14:25   #2061
marlena_smc
Rozeznanie
 
Avatar marlena_smc
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 878
Dot.: Tanie hybrydy oraz paznokciowe gadżety z aliexpress

Cytat:
Napisane przez madamemi Pokaż wiadomość
to wydaje się byc zrozumiałe ale niekażde fejkowe konto to ktos kto spamuje czy cos w tym stylu tym bardziej jesli potwierdzialm swoja tozsamosci pod swoim imieniem i nazwiskiem jedynie obserwowalam grupe teraz chcialabym tez czasem napisac jakis komentarz co mysle o lakierach czy innych rzeczach a nie chcialabym aby moi znajomi widzieli co pisze po prostu na forach w grupach włosowych , paznokciowych, kosmetykowych innych wole pozostac anonimowa i to wszystko ale to nie znzaczy ze powinnam stac sie podejrzana a o ukrywaniu postow na tablicy nie pomyslalam wczesniej niestety
juz konce off
Nie wiem do której z adminek pisałaś. Ja nic nie dostałam. Skrobnij do mnie PW na fb. Po miniaturce znajdziesz mnie wśród adminek.

Btw. Jesli grupy są zamknięte, czyli trzeba czekać na akceptację to Twoi znajomi nie widzą co na tych grupach piszesz. Musieliby sami do nich należeć
__________________
Moje Aliexpressowe zakupy i recenzje pazurkowe:
http://arvensisart.blogspot.com/


Edytowane przez marlena_smc
Czas edycji: 2016-03-06 o 15:28
marlena_smc jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-03-06, 15:45   #2062
madamemi
Raczkowanie
 
Avatar madamemi
 
Zarejestrowany: 2016-01
Wiadomości: 50
Dot.: Tanie hybrydy oraz paznokciowe gadżety z aliexpress

chodzi Ci o takie proszki akrylowe ?
http://www.aliexpress.com/item/Hot-A...042257445.html

Edytowane przez madamemi
Czas edycji: 2016-03-06 o 16:30
madamemi jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2016-03-07, 15:24   #2063
akakowalska
Raczkowanie
 
Avatar akakowalska
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Wrocław, Żory
Wiadomości: 157
Dot.: Tanie hybrydy oraz paznokciowe gadżety z aliexpress

Cytat:
Napisane przez marlena_smc Pokaż wiadomość

A nie, przepraszam. 1,18$ i nadal są xD cos mi się pokickało z tym 1,14$

http://group.aliexpress.com/27002901...6040-vnQRBm27i
No i się pośpieszyłyśmy, teraz 15 centów taniej http://group.aliexpress.com/26956700...9627-mEMbyNJiE
akakowalska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-03-07, 17:38   #2064
marlena_smc
Rozeznanie
 
Avatar marlena_smc
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 878
Dot.: Tanie hybrydy oraz paznokciowe gadżety z aliexpress

Cytat:
Napisane przez akakowalska Pokaż wiadomość
No i się pośpieszyłyśmy, teraz 15 centów taniej http://group.aliexpress.com/26956700...9627-mEMbyNJiE
Widziałam i dlatego kupiłam kolejne parę sztuk hahaha
__________________
Moje Aliexpressowe zakupy i recenzje pazurkowe:
http://arvensisart.blogspot.com/

marlena_smc jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-03-07, 18:12   #2065
SzatAnka71
Zakorzenienie
 
Avatar SzatAnka71
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: ze Smoczej Jamy ;-)
Wiadomości: 11 051
GG do SzatAnka71
Dot.: Tanie hybrydy oraz paznokciowe gadżety z aliexpress

Dziewczyny a czy któraś widziała karuzelę z cyrkoniami kolorowymi 1mm?
__________________
SzatAnka71 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-03-08, 09:55   #2066
aga030491
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2014-01
Lokalizacja: Bielsko Biała
Wiadomości: 95
Dot.: Tanie hybrydy oraz paznokciowe gadżety z aliexpress

Hej! Powiedzcie mi czy któraś z Was miała candy gel lub cheese gel?
http://pl.aliexpress.com/item/MSK-Ch...8-eba62d226051


Zastanawiam się nad nimi i ciekawi mnie efekt czy rzeczywiście jest taki jak na zdjęciu.
aga030491 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-03-08, 11:44   #2067
czuszka82
Moderator z pazurem
 
Avatar czuszka82
 
Zarejestrowany: 2012-12
Lokalizacja: Święte Miasto
Wiadomości: 4 565
Dot.: Tanie hybrydy oraz paznokciowe gadżety z aliexpress

masz jedno zdjęcie w feedbacku w tej aukcji. Pierwsze słyszę o takim efekcie.
__________________
I will do what queens do. I will rule.

Wątek odlewkowy: odlewamy hybrydy
czuszka82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-03-08, 12:10   #2068
Cuddly
Bridezilla
 
Avatar Cuddly
 
Zarejestrowany: 2014-03
Wiadomości: 22 475
Dot.: Tanie hybrydy oraz paznokciowe gadżety z aliexpress

przyszły moje smarty i stempel
__________________
28/52

Cuddly jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-03-08, 12:11   #2069
_bagheera_
Zadomowienie
 
Avatar _bagheera_
 
Zarejestrowany: 2012-04
Lokalizacja: WLKP
Wiadomości: 1 194
Dot.: Tanie hybrydy oraz paznokciowe gadżety z aliexpress

Cytat:
Napisane przez Cuddly Pokaż wiadomość
przyszły moje smarty i stempel
A ja jeszcze czekam
__________________
"... to już dziś ten piękny dzień, dziś dwa serca w jedno łączą się..." 25.05.2012 r.



Franio


_bagheera_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-03-08, 12:26   #2070
Cuddly
Bridezilla
 
Avatar Cuddly
 
Zarejestrowany: 2014-03
Wiadomości: 22 475
Tanie hybrydy oraz paznokciowe gadżety z aliexpress

Kurczę tak czekałam na ten niebieski a on okropny jest dla porównania zdjęcia z aukcji tych które zamowilam



09855, 40504, 40522, 40519
I Swatche po dwie warstwy tylko niebieskiego trzy

Ten niebieski to porażka
__________________
28/52


Edytowane przez Cuddly
Czas edycji: 2016-03-08 o 16:55
Cuddly jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
aliexpress, aliexpress zakupy chiny, bling, hybrydy, lakiery hybrydowe, sioux, zakupy z chin

Nowe wątki na forum Manicure hybrydowy


Ten wątek obecnie przeglądają: 2 (1 użytkowników i 1 gości)
CzarnaKoteczka
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-12-04 16:56:38


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 19:26.