Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury > Pielęgnacja włosów

Notka

Pielęgnacja włosów Twoje włosy są suche, pozbawione blasku, zniszczone? Tutaj dowiesz się, jak pielęgnować włosy, by były zdrowe i lśniące. Jakich kosmetyków do włosów warto używać?

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2016-01-21, 21:39   #211
sandrek
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2014-07
Lokalizacja: wielkopolskie
Wiadomości: 5 521
Dot.: Włosowo-plotkowy zakątek początkujących włosomaniaczek cz. V

Ja tez się trzymam denkowania i zasady "najpierw zużyję, potem otwieram nowe" Ale rosyjskie kuszą i to bardzo. Jak zejde do minimalnej ilości to coś kupię. Opłaca się kupować na lawendowej szafie lub właśnie Skarbach Syberii.
__________________
11.2011 - dbam o włosy
Filmy 2016: 170
Książki 2016: 34
* * * 2017 * * *
Filmy 2017: 44
Książki 2017: 2
sandrek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-01-22, 08:03   #212
Eluvtus
Zakorzenienie
 
Avatar Eluvtus
 
Zarejestrowany: 2010-10
Wiadomości: 5 786
Dot.: Włosowo-plotkowy zakątek początkujących włosomaniaczek cz. V

Dla tych kosmetyków rezygnuję z denkowania
__________________
Out here I'm judge, jury and executioner.

lista potwierdzonych ziół fotouczulających

właśnie dlatego suplement diety to nie lek
Eluvtus jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-01-22, 16:13   #213
Pjerniczek
Zadomowienie
 
Avatar Pjerniczek
 
Zarejestrowany: 2011-11
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 1 321
Dot.: Włosowo-plotkowy zakątek początkujących włosomaniaczek cz. V

Cytat:
Napisane przez sandrek Pokaż wiadomość
Ja tez się trzymam denkowania i zasady "najpierw zużyję, potem otwieram nowe" Ale rosyjskie kuszą i to bardzo. Jak zejde do minimalnej ilości to coś kupię. Opłaca się kupować na lawendowej szafie lub właśnie Skarbach Syberii.
Ja mam tak z natury, nie lubię otwierać czegoś nowego, jak nie skończę pierwszego Przy szamponach i maskach trochę odbiegam od tej reguły, żeby się włosy i skóra nie przyzwyczaiły, ale np. olej mam jeden w użyciu i basta. Czasem tylko sobie podwąchuję te czekające w kolejce i marzę o zdenkowaniu

Dzisiaj trzecie olejowanie włosów TŻeta. Sesa Men działa - łupież się zmniejsza, a skóra jest ukojona

Moje włosy nie lubią już Isany mocznikowej Dokładnie rok temu działała doskonale, a teraz za każdym razem są brzydkie po niej. Myślałam, że może zmienili skład, ale jednak nie...
__________________
olejowanie paznokci od 30.12.2014
włosomaniacząc od 28.04.2015


77 58 50
Pjerniczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-01-22, 18:00   #214
pseudofeministka
Zakorzenienie
 
Avatar pseudofeministka
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 4 903
Dot.: Włosowo-plotkowy zakątek początkujących włosomaniaczek cz. V

Cytat:
Napisane przez Pjerniczek Pokaż wiadomość
Bardzo bym się zdziwiła, gdyby w hurtowniach fryzjerskich były rosyjskie, organiczne kosmetyki. Ja kupuję na Allegro, czasem na Skarbach Syberii, bo tam przesyłka maleje od wartości zamówienia i są ciągle jakieś promocje. Tylko całość transakcji trwała 3 tygodnie :/ Za to chyba nigdy nie skuszę się na Helfy - drogo, a ja nie cierpię przepłacać. Konto założone i ciągle spamują rabatami, bo nic nadal nie zamówiłam
Jezeli i chodzi o rosyjskie kosmetyki to polecam lawendowaszafe24. Choc ostatnio zauwazylam, ze ceny dosc mocno wzrosly. Fajna i dosc tania oferte ma tez iwos.

Natomiast stajonarnie to w moim miescie w jednej z niesieciowyh drogerii ostatnio widzialam rosyjskie, czasami tez sa w aptekach czy sklepach zielarskich.

---------- Dopisano o 19:00 ---------- Poprzedni post napisano o 18:52 ----------

Cytat:
Napisane przez sandrek Pokaż wiadomość
Ja tez się trzymam denkowania i zasady "najpierw zużyję, potem otwieram nowe" Ale rosyjskie kuszą i to bardzo. Jak zejde do minimalnej ilości to coś kupię. Opłaca się kupować na lawendowej szafie lub właśnie Skarbach Syberii.
Ja teraz juz tez zuzywam zapasy od dluzszego czasu. W zasadzie wszysckie moje kosmetyzne zachcianki mam juz na polce, wiec mnie nie iagnie wkierunku eksperymentow :P Tym bardziej, ze stan moich wlosow w miare sie poprawia, wiec wiekszosc kosmetykow daja fajne efekty.
__________________
Wymiankowy:

Dokładka: Oleje, hybrydy, Bioetika, Lucy Minerals , rosyjskie:

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=795843
pseudofeministka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-01-23, 06:18   #215
sandrek
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2014-07
Lokalizacja: wielkopolskie
Wiadomości: 5 521
Dot.: Włosowo-plotkowy zakątek początkujących włosomaniaczek cz. V

Cytat:
Napisane przez pseudofeministka Pokaż wiadomość
Jezeli i chodzi o rosyjskie kosmetyki to polecam lawendowaszafe24. Choc ostatnio zauwazylam, ze ceny dosc mocno wzrosly. Fajna i dosc tania oferte ma tez iwos.

Natomiast stajonarnie to w moim miescie w jednej z niesieciowyh drogerii ostatnio widzialam rosyjskie, czasami tez sa w aptekach czy sklepach zielarskich.

---------- Dopisano o 19:00 ---------- Poprzedni post napisano o 18:52 ----------



Ja teraz juz tez zuzywam zapasy od dluzszego czasu. W zasadzie wszysckie moje kosmetyzne zachcianki mam juz na polce, wiec mnie nie iagnie wkierunku eksperymentow :P Tym bardziej, ze stan moich wlosow w miare sie poprawia, wiec wiekszosc kosmetykow daja fajne efekty.
U mnie tak samo. Obojętnie co użyję włosy są fajne, tylko czasem się zdarzy bhd. Teraz już niezwykle rzadko. U mnie kluczem jest to, jak suszę włosy. Jak nie mam czasu użyć suszarki to przerzucam je za poduszkę, a nie tak jak kiedyś pozostawiam je sobie albo wiąże. I super spisuje się u mnie odżywka Garnier, Color Resist.
__________________
11.2011 - dbam o włosy
Filmy 2016: 170
Książki 2016: 34
* * * 2017 * * *
Filmy 2017: 44
Książki 2017: 2
sandrek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-01-23, 07:59   #216
Eluvtus
Zakorzenienie
 
Avatar Eluvtus
 
Zarejestrowany: 2010-10
Wiadomości: 5 786
Dot.: Włosowo-plotkowy zakątek początkujących włosomaniaczek cz. V

Cytat:
Napisane przez sandrek Pokaż wiadomość
U mnie tak samo. Obojętnie co użyję włosy są fajne, tylko czasem się zdarzy bhd. Teraz już niezwykle rzadko. U mnie kluczem jest to, jak suszę włosy. Jak nie mam czasu użyć suszarki to przerzucam je za poduszkę, a nie tak jak kiedyś pozostawiam je sobie albo wiąże. I super spisuje się u mnie odżywka Garnier, Color Resist.
Ja związuje w warkocz i za poduche

Kiedyś uwielbiałam Garniera. Musiałabym upolować i znowu przetestować
__________________
Out here I'm judge, jury and executioner.

lista potwierdzonych ziół fotouczulających

właśnie dlatego suplement diety to nie lek
Eluvtus jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-01-23, 08:05   #217
sandrek
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2014-07
Lokalizacja: wielkopolskie
Wiadomości: 5 521
Dot.: Włosowo-plotkowy zakątek początkujących włosomaniaczek cz. V

Cytat:
Napisane przez Eluvtus Pokaż wiadomość
Ja związuje w warkocz i za poduche

Kiedyś uwielbiałam Garniera. Musiałabym upolować i znowu przetestować
Ja w warkocz nie, bo mi nie wyschną do rana. A poza tym, zależy mi na prostych włosach, a po warkoczu i nocy są takie... dziwne.
__________________
11.2011 - dbam o włosy
Filmy 2016: 170
Książki 2016: 34
* * * 2017 * * *
Filmy 2017: 44
Książki 2017: 2
sandrek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-01-23, 11:01   #218
pseudofeministka
Zakorzenienie
 
Avatar pseudofeministka
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 4 903
Dot.: Włosowo-plotkowy zakątek początkujących włosomaniaczek cz. V

Cytat:
Napisane przez sandrek Pokaż wiadomość
U mnie tak samo. Obojętnie co użyję włosy są fajne, tylko czasem się zdarzy bhd. Teraz już niezwykle rzadko. U mnie kluczem jest to, jak suszę włosy. Jak nie mam czasu użyć suszarki to przerzucam je za poduszkę, a nie tak jak kiedyś pozostawiam je sobie albo wiąże. I super spisuje się u mnie odżywka Garnier, Color Resist.
A u mnie kluzem jest olejowanie sprawdzonym olejem i to zeby za czesto nie uzywac szamponow z SLSesem. Ale tez juz dawno nie mialam niujarzmionych wlosow. W zasadzie moj jedyny problem to szybko niszczace sie koncowki, juz nawet z ta wierzhnia warstwa zdolalam sie uporac.

No nic, byle do przodu hehe
__________________
Wymiankowy:

Dokładka: Oleje, hybrydy, Bioetika, Lucy Minerals , rosyjskie:

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=795843
pseudofeministka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-01-23, 14:51   #219
birdbeauty
Raczkowanie
 
Avatar birdbeauty
 
Zarejestrowany: 2015-10
Lokalizacja: Podkarpacie
Wiadomości: 394
Dot.: Włosowo-plotkowy zakątek początkujących włosomaniaczek cz. V

Cytat:
Napisane przez pseudofeministka Pokaż wiadomość
A u mnie kluzem jest olejowanie sprawdzonym olejem i to zeby za czesto nie uzywac szamponow z SLSesem. Ale tez juz dawno nie mialam niujarzmionych wlosow. W zasadzie moj jedyny problem to szybko niszczace sie koncowki, juz nawet z ta wierzhnia warstwa zdolalam sie uporac.

No nic, byle do przodu hehe
U mnie to samo, większość masek działa prawie identycznie, za to olej makadamia działa cuda
birdbeauty jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-01-25, 10:25   #220
Eluvtus
Zakorzenienie
 
Avatar Eluvtus
 
Zarejestrowany: 2010-10
Wiadomości: 5 786
Dot.: Włosowo-plotkowy zakątek początkujących włosomaniaczek cz. V

U mówiłam się do fryzjera na czwartek będzie pozbycie się koncowek
__________________
Out here I'm judge, jury and executioner.

lista potwierdzonych ziół fotouczulających

właśnie dlatego suplement diety to nie lek
Eluvtus jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-01-25, 12:06   #221
ElaKluczynska
Raczkowanie
 
Avatar ElaKluczynska
 
Zarejestrowany: 2015-08
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 72
Dot.: Włosowo-plotkowy zakątek początkujących włosomaniaczek cz. V

Hej Wczoraj zaczęłam kurację Marion w ampułkach przeciw wypadaniu włosów. Ostatnio wypadanie się u mnie nasiliło, Jantar i Radical przestały działać Ktoś próbował?
__________________
Szczęście przychodzi wtedy, gdy przestajesz narzekać na problemy, które masz i zaczynasz doceniać to, jak wiele innych masz już za sobą
ElaKluczynska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-01-26, 15:28   #222
gusia52cc
Raczkowanie
 
Avatar gusia52cc
 
Zarejestrowany: 2015-02
Wiadomości: 278
Dot.: Włosowo-plotkowy zakątek początkujących włosomaniaczek cz. V

Zmagam sie z tymi wloskami odchylonymi hehe tu nie widac ale sa od nasady do samych koncow haha
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 20160123_141759.jpg (134,6 KB, 16 załadowań)
gusia52cc jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-01-26, 15:29   #223
gusia52cc
Raczkowanie
 
Avatar gusia52cc
 
Zarejestrowany: 2015-02
Wiadomości: 278
Dot.: Włosowo-plotkowy zakątek początkujących włosomaniaczek cz. V

Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 20160123_141807.jpg (97,8 KB, 19 załadowań)
gusia52cc jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-01-26, 15:34   #224
gusia52cc
Raczkowanie
 
Avatar gusia52cc
 
Zarejestrowany: 2015-02
Wiadomości: 278
Dot.: Włosowo-plotkowy zakątek początkujących włosomaniaczek cz. V

A tu zdjecie moich wlosow pod spodem ktore sa mojego naturalnego koloru od samej nasady do konca dlugosci i ktore nie rozjasniam wogole ale jaka roznica w wygladzie
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 20151208_173528.jpg (151,5 KB, 20 załadowań)
gusia52cc jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-01-26, 15:34   #225
sandrek
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2014-07
Lokalizacja: wielkopolskie
Wiadomości: 5 521
Dot.: Włosowo-plotkowy zakątek początkujących włosomaniaczek cz. V

Bh sterczą u mnie głównie przy nasadzie. Denerwuje mnie to.
__________________
11.2011 - dbam o włosy
Filmy 2016: 170
Książki 2016: 34
* * * 2017 * * *
Filmy 2017: 44
Książki 2017: 2
sandrek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-01-26, 16:17   #226
201612060923
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2013-01
Wiadomości: 6 533
Dot.: Włosowo-plotkowy zakątek początkujących włosomaniaczek cz. V

Gusiu, masz naprawdę ładne i zadbane włosy.

Mi na długości odstaje sporo włosów-już nie mówię o burzy bejbików przy nasadzie, bo to jest tabun, który żyje własnym życiem. Wciąż szukam sposobu na te odstające włosy na długości, ale nigdy nie znajdę sposobu, bo nie mogę się doszukać przyczyny.

Mi się ostatnio włosy bardziej plączą, nieco elektryzują i sobie ich niemało wyrywam podczas czesania, choć czeszę delikatnie i zaczynam to robić od końcówek. Jednak chyba te leki osłabiły moje włosy.
Choć nie mogę też na nie zbytnio narzekać-są gładkie(a to ci heca, są gładkie i się plączą), mam wysyp bejbików po brzozówce Isany i ogólnie się dobrze prezentują.

Dzisiaj rozpieszczam je masłem shea na długości i skalpie, potem mycie i Nivea Long Repair na jakieś 20 minut.

Czeka mnie zakup odżywki, planuję dwie. Wiem, że jedną będzie Garnier Oil Repair, ale nie wiem jaką wziąć drugą-myślę nad Alterrą albo recydywą z Niveą Long Repair, bo jakoś nie wyobrażam sobie, że jej nie mam w łazience.
201612060923 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-01-26, 17:04   #227
gusia52cc
Raczkowanie
 
Avatar gusia52cc
 
Zarejestrowany: 2015-02
Wiadomości: 278
Dot.: Włosowo-plotkowy zakątek początkujących włosomaniaczek cz. V

Abisans dziekuje a ja rowniez mam tak samo jak Ty !! Wlosy mi sie placza i lamia przy rozczesywaniu :/
gusia52cc jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-01-26, 18:29   #228
pseudofeministka
Zakorzenienie
 
Avatar pseudofeministka
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 4 903
Dot.: Włosowo-plotkowy zakątek początkujących włosomaniaczek cz. V

A ja powiem Wam , ze wciaz sie zachwycam efektem jaki daje odzywczy olejek Babkii Agafii. Pod wzgledem dzialania nawet przebija mojego ulubienca - migdala. Juz trzeci raz pod rzad go uzylam i wlosy tak sie blyszcza, sa wygladzone, dociazone, bardzo ladnie sie ukladaja, porobily mi sie takie delikatne fale. Jedynie koncokwi troche sie strakuja, ale ogolnie naprawde Nowa milosc olejowa
__________________
Wymiankowy:

Dokładka: Oleje, hybrydy, Bioetika, Lucy Minerals , rosyjskie:

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=795843
pseudofeministka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-01-26, 21:53   #229
Annulka21
Zakorzenienie
 
Avatar Annulka21
 
Zarejestrowany: 2013-07
Wiadomości: 16 427
Dot.: Włosowo-plotkowy zakątek początkujących włosomaniaczek cz. V

Cytat:
Napisane przez gusia52cc Pokaż wiadomość
Twoje włosy są coraz piękniejsze
__________________
Annulka21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-01-26, 23:40   #230
FleurDeCerisier
Raczkowanie
 
Avatar FleurDeCerisier
 
Zarejestrowany: 2015-01
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 386
Dot.: Włosowo-plotkowy zakątek początkujących włosomaniaczek cz. V

Gusia piękne te Twoje włosy, bardzo się zmieniły przez ten rok

Kupiłam dziś te gumki invisibobble, są świetne, rzeczywiście włosy się w nie nie wplątują i ładnie trzymają koczka czy kucyka
__________________
włosomaniaczka od 01.01.2015
FleurDeCerisier jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-01-27, 13:12   #231
Pjerniczek
Zadomowienie
 
Avatar Pjerniczek
 
Zarejestrowany: 2011-11
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 1 321
Dot.: Włosowo-plotkowy zakątek początkujących włosomaniaczek cz. V

Gusiu, miażdżysz system przemianą swoich włosów

Czas umówić się na cięcie fryzjerskie - wczoraj zrobił mi się kołtunik z tyłu, potworny. Nie dało rady tego rozplątać - musiałam obciąć... Końce domagają się ujarzmienia. Rozdwojone nie są, ale suche i lubią się rozcapierzać.

U mnie się invisibobble nie sprawdziły, ale jak o gumeczkach rozmawiamy, to dzisiaj się budzę, a tu przy łóżku nowiutka gumeczka z jedwabiu uszyta z rana przez mamę
__________________
olejowanie paznokci od 30.12.2014
włosomaniacząc od 28.04.2015


77 58 50
Pjerniczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-01-27, 13:35   #232
Smerfetka696969
Zakorzenienie
 
Avatar Smerfetka696969
 
Zarejestrowany: 2012-03
Lokalizacja: Podkarpacie
Wiadomości: 12 034
Dot.: Włosowo-plotkowy zakątek początkujących włosomaniaczek cz. V

Cytat:
Napisane przez Pjerniczek Pokaż wiadomość
Gusiu, miażdżysz system przemianą swoich włosów

Czas umówić się na cięcie fryzjerskie - wczoraj zrobił mi się kołtunik z tyłu, potworny. Nie dało rady tego rozplątać - musiałam obciąć... Końce domagają się ujarzmienia. Rozdwojone nie są, ale suche i lubią się rozcapierzać.

U mnie się invisibobble nie sprawdziły, ale jak o gumeczkach rozmawiamy, to dzisiaj się budzę, a tu przy łóżku nowiutka gumeczka z jedwabiu uszyta z rana przez mamę
Ja w lutym idę jak zrobię Kative(prostowanie) w ogóle będę robić sama pierwszy raz, a właściwie mama mi zrobi :P
__________________
Suplementacja
Siemie lniane
34/100

Nie używamy cukru
Smerfetka696969 jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2016-01-27, 13:43   #233
Eve00
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-06
Wiadomości: 809
Dot.: Włosowo-plotkowy zakątek początkujących włosomaniaczek cz. V

Cytat:
Napisane przez Smerfetka696969 Pokaż wiadomość
Ja w lutym idę jak zrobię Kative(prostowanie) w ogóle będę robić sama pierwszy raz, a właściwie mama mi zrobi :P
Oooo ja też mam w planach Kative w lutym, właśnie jestem w trakcie czytania wątku o kp. Kurcze mam tyle obaw co do tego prostowania
__________________
APARATKA
góra kryształ -16.06.2015 dół mieszany - 12.10.2015

DBAM O WŁOSY
Eve00 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-01-27, 13:50   #234
Annulka21
Zakorzenienie
 
Avatar Annulka21
 
Zarejestrowany: 2013-07
Wiadomości: 16 427
Dot.: Włosowo-plotkowy zakątek początkujących włosomaniaczek cz. V

Cytat:
Napisane przez Smerfetka696969 Pokaż wiadomość
Ja w lutym idę jak zrobię Kative(prostowanie) w ogóle będę robić sama pierwszy raz, a właściwie mama mi zrobi :P
Co to Kative? Czuję się zainteresowana
__________________
Annulka21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-01-27, 13:52   #235
Smerfetka696969
Zakorzenienie
 
Avatar Smerfetka696969
 
Zarejestrowany: 2012-03
Lokalizacja: Podkarpacie
Wiadomości: 12 034
Dot.: Włosowo-plotkowy zakątek początkujących włosomaniaczek cz. V

Cytat:
Napisane przez Eve00 Pokaż wiadomość
Oooo ja też mam w planach Kative w lutym, właśnie jestem w trakcie czytania wątku o kp. Kurcze mam tyle obaw co do tego prostowania
O widzisz ja miałam dwa lata temu robione w salonie Alfaparf, ale efekt taki sobie a mi bardziej chodzi o efekt prostych włosów
Jeśli zabieg zrobisz tak jak należy to wszystko będzie dobrze(będę pisać na bieżąco w wątku, także jak chcesz zrobię go pierwsza )
Cytat:
Napisane przez Annulka21 Pokaż wiadomość
Co to Kative? Czuję się zainteresowana
Keratynowe prostowanie :P zapraszam na wątek o KP.
__________________
Suplementacja
Siemie lniane
34/100

Nie używamy cukru
Smerfetka696969 jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2016-01-27, 13:55   #236
Eve00
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2010-06
Wiadomości: 809
Dot.: Włosowo-plotkowy zakątek początkujących włosomaniaczek cz. V

Cytat:
Napisane przez Smerfetka696969 Pokaż wiadomość
O widzisz ja miałam dwa lata temu robione w salonie Alfaparf, ale efekt taki sobie a mi bardziej chodzi o efekt prostych włosów
Jeśli zabieg zrobisz tak jak należy to wszystko będzie dobrze(będę pisać na bieżąco w wątku, także jak chcesz zrobię go pierwsza )
Ja nigdy nie miałam jeszcze zabiegu kp. Najabardziej mi zależy na pozbyciu się puchu, proste idelanie nie musza być, tylko boję się, że jednak gdy keratyna się wypłucze będą włosy w gorszym stanie (ciągle o tym czytam). Z drugiej strony mam prostownice która nagrzewa sie do 195 stopni i nie wiem czy to nie za mało.
__________________
APARATKA
góra kryształ -16.06.2015 dół mieszany - 12.10.2015

DBAM O WŁOSY
Eve00 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-01-27, 13:57   #237
Annulka21
Zakorzenienie
 
Avatar Annulka21
 
Zarejestrowany: 2013-07
Wiadomości: 16 427
Dot.: Włosowo-plotkowy zakątek początkujących włosomaniaczek cz. V

Cytat:
Napisane przez Smerfetka696969 Pokaż wiadomość
Keratynowe prostowanie :P zapraszam na wątek o KP.
Z chęcią zajrzę! dzięki
__________________
Annulka21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-01-27, 14:24   #238
Smerfetka696969
Zakorzenienie
 
Avatar Smerfetka696969
 
Zarejestrowany: 2012-03
Lokalizacja: Podkarpacie
Wiadomości: 12 034
Dot.: Włosowo-plotkowy zakątek początkujących włosomaniaczek cz. V

Cytat:
Napisane przez Eve00 Pokaż wiadomość
Ja nigdy nie miałam jeszcze zabiegu kp. Najabardziej mi zależy na pozbyciu się puchu, proste idelanie nie musza być, tylko boję się, że jednak gdy keratyna się wypłucze będą włosy w gorszym stanie (ciągle o tym czytam). Z drugiej strony mam prostownice która nagrzewa sie do 195 stopni i nie wiem czy to nie za mało.
Trzeba po tym po prostu dbać o włosy a nie, że sobie zapuścimy bo będe piękne itp
Cytat:
Napisane przez Annulka21 Pokaż wiadomość
Z chęcią zajrzę! dzięki
Zapraszamy
__________________
Suplementacja
Siemie lniane
34/100

Nie używamy cukru
Smerfetka696969 jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2016-01-27, 14:29   #239
gusia52cc
Raczkowanie
 
Avatar gusia52cc
 
Zarejestrowany: 2015-02
Wiadomości: 278
Dot.: Włosowo-plotkowy zakątek początkujących włosomaniaczek cz. V

Dziekuje dziewczynki !!. oczywiscie sa dni w ktorych jest "push up " na glowie hehe i nie ladnie sie prezentuja !! Ale to wszystko dzieki Wam jak sobie przypomnw co bylo rok temu eh hahaha Kochane czy ktoras z Was uzywala Czarnej Maski Marokanskiej z Planety??? bo chce dodac kilka masek emolientowej a nie tylko ziaja oliwka i kallos cherry no bambusa biowaxa nie polubily hehe
gusia52cc jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2016-01-27, 15:28   #240
sandrek
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2014-07
Lokalizacja: wielkopolskie
Wiadomości: 5 521
Dot.: Włosowo-plotkowy zakątek początkujących włosomaniaczek cz. V

Cytat:
Napisane przez Smerfetka696969 Pokaż wiadomość
Ja w lutym idę jak zrobię Kative(prostowanie) w ogóle będę robić sama pierwszy raz, a właściwie mama mi zrobi :P
Ja będę robić w marcu, na święta.
__________________
11.2011 - dbam o włosy
Filmy 2016: 170
Książki 2016: 34
* * * 2017 * * *
Filmy 2017: 44
Książki 2017: 2
sandrek jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja włosów


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2017-08-19 15:31:01


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 06:06.