Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XIV - Strona 136 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2016-05-18, 05:32   #4051
unhumblee
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 270
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XIV

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Kliknęłam sobie w końcu podkład Kat von D
No gdzie Corii, gdzie? Trafiłaś 44 czy inny wybrałaś?
__________________

unhumblee jest offline  
Stary 2016-05-18, 08:14   #4052
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 58 450
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XIV

Cytat:
Napisane przez unhumblee Pokaż wiadomość
No gdzie Corii, gdzie? Trafiłaś 44 czy inny wybrałaś?
45 na premium usa

---------- Dopisano o 09:14 ---------- Poprzedni post napisano o 09:13 ----------

Cytat:
Napisane przez be_zludna Pokaż wiadomość
Gdzie?
Premium Usa. Cene trzeba jakos przelknac, ale przynajmniej tam nie ma chaosu, bo raz juz kupowałam.
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 58 450 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2016-05-18, 08:16   #4053
unhumblee
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 270
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XIV

Dzięki
__________________

unhumblee jest offline  
Stary 2016-05-18, 08:17   #4054
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 58 450
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XIV

Cytat:
Napisane przez unhumblee Pokaż wiadomość
Dzięki
Bierzesz?
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 58 450 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2016-05-18, 08:22   #4055
ilios
PIP.
 
Avatar ilios
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 19 140
Wpisy w blogu: 1
GG do ilios
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XIV

Cytat:
Napisane przez milka-pilka Pokaż wiadomość
Dziękuję, chętnie skorzystam z propozycji wymiany próbkowej - daj tylko znać co Ty byś chciała wypróbować.
Dzięki na namiar do sklepu, widzę, że koszty wysyłki (27 zł) mają takie same, jak japanstore. Ale wiadomo, jeśli coś jest fajne i pasuje to warto.


O widzisz, pamiętam, że ja też używałam często tego puszku z pudrem Kanebo, ale nie pomyślałam, że to zasługa samego aplikatora. Muszę go odszukać.
Ja co prawda Remarcable miałam na twarzy ze 3 razy dopiero, ale wydawało mi się, że wyglądał całkiem znośnie. Muszę go znowu wypróbować. Ja go nakładałam na prawdę niewiele (ociupinkę) i szybko rozcierałam pędzlem.


I bardzo dobrze Cały czas jesteś moim wzorem oszczędzania. Jak na razie idzie mi marnie, ale lepiej niż przedtem. Napisz czasem Iliosku o swoich planach oszczędnościowych - to mnie mobilizuje.

---------- Dopisano o 15:41 ---------- Poprzedni post napisano o 15:39 ----------


Potwierdzam Trójka znajomych młodszych nastolatków robi tam zakupy.

choc to nie jest do konca tak, ze nic nie kupuje ograniczam w zasadzie kolorowke, bo mam tego tyle, ze spokojnie moge jechac na zapasach obecnie moje oszczędzanie wiąże się z tym, że mega sporo kasy pakuję w tym roku w różne kursy i szkolenia, a robię to w jedyny działający na mnie sposób - zaraz po wypłacie większość kasy przelewam sobie na różne konta oszczędnościowe i udaję, że jej nie ma i nie było bardzo pomaga tez to, ze obecnie w sieciowkach nie ma NIC co by mi sie podobalo [choc z 2 strony przez to kupuje mniej ale drozsze, mam np rzymskie wakacje z riska w 2 kolorach, bo uznalam, ze to sukienka idealna dla mnie ] kocham ogolnie ostatnio polskie ciuchy i dodatki, obecnie jestem zakochana w worku zofii chylak wiec po prostu kupuje, ale bardziej przemyslane mam te zakupy
Cytat:
Napisane przez user_k Pokaż wiadomość
Dostałam właśnie list z douglasa z paragonem za zamówienie
Cytat:
Napisane przez zoila Pokaż wiadomość
Ja też . Śmieszne to.
douglas tak robi, jeśli np w zamowieniu wybralyscie pakowanie na prezent wtedy wysyla paczke bez paragonu, a paragon osobno [na wypadek jakbyscie zamawialy prezent bezposrednio do osoby obdarowywanej]
[ja zawsze zaznaczam pakowanie na prezent wtedy sie czuje jakbym dostala prezent od siebie samej, a nie wydala kupe kasy ]
ilios jest offline  
Stary 2016-05-18, 08:24   #4056
unhumblee
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 270
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XIV

Myślę jeszcze nad kolorem ale pewnie skończy się tak, że kliknę go jak nic
__________________

unhumblee jest offline  
Stary 2016-05-18, 08:32   #4057
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 58 450
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XIV

Cytat:
Napisane przez unhumblee Pokaż wiadomość
Myślę jeszcze nad kolorem ale pewnie skończy się tak, że kliknę go jak nic
Ja po dokładnym przegladzie neta, stwierdziłam, ze jednak wolę bardziej zołty Najwyzej jak srednio mi podpasuje, to sprzedam i kupie 44 jak bedzie
Ale nie ma sie co zastanawiac bo lada chwila zniknie 45, a długo na nia czekałam, dopiero wczoraj sie pojawiła
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 58 450 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2016-05-18, 09:02   #4058
unhumblee
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 270
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XIV

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Ja po dokładnym przegladzie neta, stwierdziłam, ze jednak wolę bardziej zołty Najwyzej jak srednio mi podpasuje, to sprzedam i kupie 44 jak bedzie
Ale nie ma sie co zastanawiac bo lada chwila zniknie 45, a długo na nia czekałam, dopiero wczoraj sie pojawiła
To klikam i ja
__________________

unhumblee jest offline  
Stary 2016-05-18, 09:15   #4059
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 58 450
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XIV

Cytat:
Napisane przez unhumblee Pokaż wiadomość
To klikam i ja
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 58 450 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2016-05-18, 11:43   #4060
Kusum
Zakorzenienie
 
Avatar Kusum
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: lbn
Wiadomości: 7 510
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XIV

Ja podziękowałam za współpracę z D. Anulowałam zamówienie, bo nie chce mi się już czekać na przesyłkę, która nie wiadomo gdzie jest? Dougi online ma szanse zostać żenada roku
JMO kupię na stronie producenta. W Bobbi mam nadzieje, ze zaopatrzę się w outlecie.
__________________
"Kiedyś traktowałem ludzi dobrze. Teraz - z wzajemnością". A. Hopkins
Kusum jest offline  
Stary 2016-05-18, 12:18   #4061
mal00nie
Don Pedro
 
Avatar mal00nie
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 9 842
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XIV

Przyszła ogromna paczka ze szminkami a ze środka wyskoczył królik jak z kapelusza
__________________
---

mal00nie jest offline  
Stary 2016-05-18, 12:33   #4062
Beata.
Zakorzenienie
 
Avatar Beata.
 
Zarejestrowany: 2004-01
Wiadomości: 8 982
GG do Beata.
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XIV

Douglas od jakies czasu zawsze wysyla praganony listem. Ja nigdy nie biore pakowania na prezent i tak dostaję. Ale spodobal mi sie Twoj sposób Iliosku
Sliczna ta twoja sukienka, szkoda ze wiskoza tylko a jaka w dotyku jest ? Bo sa wiskozy i wiskozy
Ja juz od dawna kupuje ubrania ktore mi pasują w kilku kolorach tak samo jak buty, jak trafie na w miare wygodne to kupuje kilka par w kilku kolorach lub na zapas
__________________


Edytowane przez Beata.
Czas edycji: 2016-05-18 o 12:39
Beata. jest offline  
Stary 2016-05-18, 12:40   #4063
ilios
PIP.
 
Avatar ilios
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 19 140
Wpisy w blogu: 1
GG do ilios
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XIV

Cytat:
Napisane przez Beata. Pokaż wiadomość
Douglas od jakies czasu zawsze wysyla praganony listem. Ja nigdy nie biore pakowania na prezent i tak dostaję. Ale spodobal mi sie Twoj sposób Iliosku
Sliczna ta twoja sukienka, szkoda ze wiskoza tylko a jaka w dotyku jest ? Bo sa wiskozy i wiskozy
Ja juz od dawna kupuje w ubrania ktore mi pasują w kilku kolorach tak samo jak buty, jak trafie na w miare wygodne to kupuje kilka par w kilku kolorach lub na zapas
polecam robienie samej sobie prezentow
taaak, po tym jak kupiłam rok temu adidasy superstary białe wracając do czasów liceum teraz kupiłam sobie turkusowe [nie mowiac juz o melisskach np]

Co do riska to oni maja bardzo fajne te materialy, nic sie nie mechaci, nie rozciaga, przyjemne w dotyku i skrojone tak miło jedyne czego u nich nie kocham to ceny, ale niestety, probowalam kilka razy kupic np z byinsomnia i szmata taka, ze nie nosze tego nigdzie poza domem :/
ilios jest offline  
Stary 2016-05-18, 12:52   #4064
ranka
Kici kici miau miau
 
Avatar ranka
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: 3 city
Wiadomości: 23 899
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XIV

odebralam kolejne zamowienie z perfumerii D, tej samej co ostatnio tym razem pudelko nie bylo otwierane, Pani tylko nabila na kase i podala.
ranka jest offline  
Stary 2016-05-18, 12:59   #4065
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 58 450
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XIV

No i proszę, podkład Kat Von D w kolorze 45 wykupiony, a było pełno rano jeszcze
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 58 450 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2016-05-18, 14:16   #4066
unhumblee
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 270
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XIV

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
No i proszę, podkład Kat Von D w kolorze 45 wykupiony, a było pełno rano jeszcze
Przyznawać się kto jeszcze
__________________

unhumblee jest offline  
Stary 2016-05-18, 14:19   #4067
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 58 450
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XIV

Cytat:
Napisane przez unhumblee Pokaż wiadomość
Przyznawać się kto jeszcze
Sama jestem ciekawa, bo nie wierze, ze 2 sztuki ino były, bo patrzalam na znaczek ilosci i pisało duzo
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 58 450 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2016-05-18, 14:41   #4068
neath
Zakorzenienie
 
Avatar neath
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Zagłębie ;)
Wiadomości: 7 275
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XIV

Ja nie klikałam Czekam na Wasze opinie
__________________
WYMIANKA
neath jest offline  
Stary 2016-05-18, 14:43   #4069
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 58 450
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XIV

Cytat:
Napisane przez neath Pokaż wiadomość
Ja nie klikałam Czekam na Wasze opinie
Moja opinie juz znasz przeca
No i teraz juz nie ma co klikac
Na House wymiotło nawet ten biały kolor ale tam to za pieniadze zadne by mnie nikt nie namówił juz na zakupy :/
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 58 450 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2016-05-18, 15:03   #4070
neath
Zakorzenienie
 
Avatar neath
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Zagłębie ;)
Wiadomości: 7 275
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XIV

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Moja opinie juz znasz przeca
No i teraz juz nie ma co klikac
Na House wymiotło nawet ten biały kolor ale tam to za pieniadze zadne by mnie nikt nie namówił juz na zakupy :/
Tak, znam ale o kolor mi też chodzi. żebym nie musiała rozjaśniać albo nakładać brązera na resztę ciała
__________________
WYMIANKA
neath jest offline  
Stary 2016-05-18, 15:07   #4071
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 58 450
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XIV

Cytat:
Napisane przez neath Pokaż wiadomość
Tak, znam ale o kolor mi też chodzi. żebym nie musiała rozjaśniać albo nakładać brązera na resztę ciała
A to kolor na pewno bedzie nieco ciemniejszy niz bym chciała, skoro 44 tez taki był. Byle nie za bardzo Ale jednak 44 dawała rade. No, ale co zólty to zólty odcien

A jak puder biały?
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 58 450 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2016-05-18, 16:15   #4072
pingwin2
Zakorzenienie
 
Avatar pingwin2
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 20 414
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XIV

Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość
polecam robienie samej sobie prezentow
taaak, po tym jak kupiłam rok temu adidasy superstary białe wracając do czasów liceum teraz kupiłam sobie turkusowe [nie mowiac juz o melisskach np]

Co do riska to oni maja bardzo fajne te materialy, nic sie nie mechaci, nie rozciaga, przyjemne w dotyku i skrojone tak miło jedyne czego u nich nie kocham to ceny, ale niestety, probowalam kilka razy kupic np z byinsomnia i szmata taka, ze nie nosze tego nigdzie poza domem :/
Tez mam sporo obarczone lubię Riska, ajakość świetna, tylko rozmiarówka bardzo duża
__________________
Całkowite lekceważenie wszelkich zagrożeń sprawiało jakoś, że zagrożenia zniechęcały się, rezygnowały i znikały.Terry Pratchett
Doświadczenie jest szkołą, w której lekcje drogo kosztują


Fuksjowa Roma S. Pilewicz szuka nowego domu
Tous Rosa karmel i pomarańcz też szukają nowego domu




pingwin2 jest offline  
Stary 2016-05-18, 17:20   #4073
neath
Zakorzenienie
 
Avatar neath
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Zagłębie ;)
Wiadomości: 7 275
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XIV

Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
A to kolor na pewno bedzie nieco ciemniejszy niz bym chciała, skoro 44 tez taki był. Byle nie za bardzo Ale jednak 44 dawała rade. No, ale co zólty to zólty odcien

A jak puder biały?

Jakby był minimalnie za ciemny to może puder by pomógł
__________________
WYMIANKA
neath jest offline  
Stary 2016-05-18, 17:29   #4074
Beata.
Zakorzenienie
 
Avatar Beata.
 
Zarejestrowany: 2004-01
Wiadomości: 8 982
GG do Beata.
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XIV

Cytat:
Napisane przez pingwin2 Pokaż wiadomość
Tez mam sporo obarczone lubię Riska, ajakość świetna, tylko rozmiarówka bardzo duża

To sobie wypróbuję
Ty jestes drobniutka Pingusiu, ja nie mam tego problemu
__________________

Beata. jest offline  
Stary 2016-05-18, 17:36   #4075
pingwin2
Zakorzenienie
 
Avatar pingwin2
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 20 414
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XIV

Beata od czasu naszego spotkania to mnie jeszcze ubyło.
Jeśli lubisz taki styl to warto kupić.
__________________
Całkowite lekceważenie wszelkich zagrożeń sprawiało jakoś, że zagrożenia zniechęcały się, rezygnowały i znikały.Terry Pratchett
Doświadczenie jest szkołą, w której lekcje drogo kosztują


Fuksjowa Roma S. Pilewicz szuka nowego domu
Tous Rosa karmel i pomarańcz też szukają nowego domu




pingwin2 jest offline  
Stary 2016-05-18, 17:39   #4076
Beata.
Zakorzenienie
 
Avatar Beata.
 
Zarejestrowany: 2004-01
Wiadomości: 8 982
GG do Beata.
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XIV

A mnie przybyło
Czyli musimy sie znowu spotkać, zeby sprawdzic osobiscie
__________________

Beata. jest offline  
Stary 2016-05-18, 17:49   #4077
milka-pilka
Zakorzenienie
 
Avatar milka-pilka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 258
Wpisy w blogu: 4
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XIV

Ja jak ostatnio w Douglasie online zamawiałam Lunę mini to paragon miałam w środku.

Cytat:
Napisane przez ilios Pokaż wiadomość

choc to nie jest do konca tak, ze nic nie kupuje ograniczam w zasadzie kolorowke, bo mam tego tyle, ze spokojnie moge jechac na zapasach obecnie moje oszczędzanie wiąże się z tym, że mega sporo kasy pakuję w tym roku w różne kursy i szkolenia, a robię to w jedyny działający na mnie sposób - zaraz po wypłacie większość kasy przelewam sobie na różne konta oszczędnościowe i udaję, że jej nie ma i nie było bardzo pomaga tez to, ze obecnie w sieciowkach nie ma NIC co by mi sie podobalo [choc z 2 strony przez to kupuje mniej ale drozsze, mam np rzymskie wakacje z riska w 2 kolorach, bo uznalam, ze to sukienka idealna dla mnie ] kocham ogolnie ostatnio polskie ciuchy i dodatki, obecnie jestem zakochana w worku zofii chylak wiec po prostu kupuje, ale bardziej przemyslane mam te zakupy
Wiem, domyślam się, że tak zupełnie to tej kasy nie chomikujesz tylko wydajesz rozsądniej - i o to mi właśnie chodzi

Bardzo dobrze inwestujesz - różne kursy, szkolenia itd to najlepsza inwestycja.

Miłośc do Riska rozumiem doskonale Faktem jest, przynajmniej dla mnie, że ceny są nieco za wysokie, ale za to krój jest świetny. Ja mam dwie sukienki "Małą czarną" i "Małą czarną long" - świetnie na mnie leżą, są idealne dla mojej figury i w zasadzie zakładam je na każdą okazję, tylko zmieniam dodatki Chciałabym, żeby uszyli taką w wersji letniej - z cieńszego materiału. Na pewno nie są to moje ostatnie ciuchy od nich.
Co do Byinsomni - ja mam sporo ich ubrań i trzymają się ok, a są bardzo mocno eksploatowane, tylko kroje ich ubrań są bardziej "domowo-podwórkowe", czyli do piaskownicy z dzieckiem idealne
(moja ulubiona to "Megan dress pocket", a jej starszą wersję bez kieszeni skróciłam trochę i jest taka zgrabniejsza, choć muszę przyznać, że ta sukienka dobrze wygląda na szczuplakach)

Generalnie też nie kupuję za dużo w sieciówkach, bo nie mam czasu łazić po sklepach (w necie tylko córce kupuję w sieciówkach) i staram się wybierać ubrania lepszej jakości i takie bardziej ponadczasowe. Teraz i tak jest moda na lata 90, więc mnie to zupełnie nie rusza, bo pamiętam ją nawet za dobrze

Cytat:
Napisane przez Kusum Pokaż wiadomość
Ja podziękowałam za współpracę z D. Anulowałam zamówienie, bo nie chce mi się już czekać na przesyłkę, która nie wiadomo gdzie jest? Dougi online ma szanse zostać żenada roku
JMO kupię na stronie producenta. W Bobbi mam nadzieje, ze zaopatrzę się w outlecie.
A gdzie jest outlet Bobbi?
milka-pilka jest offline  
Stary 2016-05-18, 17:50   #4078
Corii
👸🏼 Barbie 💜 M.A.C
 
Avatar Corii
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Holodeck
Wiadomości: 58 450
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XIV

Cytat:
Napisane przez neath Pokaż wiadomość
Jakby był minimalnie za ciemny to może puder by pomógł
To na pewno, ale jak będzie z pól do wiecej tonu, to juz klapa No, ale poczekam i zobaczę jak to będzie
__________________

Live long and prosper
🖖🏻



WYMIANKA


Semper fi !
mikroREKLAMA
moja reklama
Opis reklamy

Ta reklama pokazywana jest pod 58 450 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Corii jest offline  
Stary 2016-05-18, 17:59   #4079
pingwin2
Zakorzenienie
 
Avatar pingwin2
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 20 414
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XIV

Cytat:
Napisane przez Beata. Pokaż wiadomość
A mnie przybyło
Czyli musimy sie znowu spotkać, zeby sprawdzic osobiscie
To kiedy?


Ja w Risku kupuje tylko sportowe rzeczy. Co do ByInsomnia kiedyś u nich kupowałam tj. Mam chyba 10 meganek i dresy, ale szybko mi się znudziła i chyba gatunki też są gorsze niż na początku.
__________________
Całkowite lekceważenie wszelkich zagrożeń sprawiało jakoś, że zagrożenia zniechęcały się, rezygnowały i znikały.Terry Pratchett
Doświadczenie jest szkołą, w której lekcje drogo kosztują


Fuksjowa Roma S. Pilewicz szuka nowego domu
Tous Rosa karmel i pomarańcz też szukają nowego domu





Edytowane przez pingwin2
Czas edycji: 2016-05-18 o 18:02
pingwin2 jest offline  
Stary 2016-05-18, 18:12   #4080
mhm0808
Obcy 8 pasażer Nostromo
 
Avatar mhm0808
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Warszawa/Gdańsk
Wiadomości: 16 526
Dot.: Promocje w Sephora, Douglas i innych + OT - część XIV

mój douglas z NZ przyszedł, pudło oczywiście jak na kozaki, paragon w środku
__________________
wymieniam kosmetyki i ubrania
mhm0808 jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-08-17 18:22:48


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:25.