jaka fryzurka do twarzy? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-11-27, 02:09   #1
marti86
Zakorzenienie
 
Avatar marti86
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: ostróda
Wiadomości: 5 294

jaka fryzurka do twarzy?


niedlugo zbliza mi sie studniowka!mam problem otoz nie wiem w co bym mogla sie uczesac!szukalam i przegladalam wiele fryzur jednak nie mam zielonego pojecia jakie sie nadaja do ksztaltu mojej twarzy!w gre wchodza i spiete i rozpuszczone!(wolalabym jednak miec rozpuszczone jesli jednak znajdzie sie cos ciekawego to sie skusze
wysylam zdjecia i bardzo prosze o radez gory dziekuje
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Resize of CAM_1695.JPG (34,3 KB, 822 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Resize of CAM_0104.JPG (49,9 KB, 530 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Resize of CAM_0712.JPG (60,9 KB, 573 załadowań)
__________________
Laura
4.01.2007

marti86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-27, 02:14   #2
marti86
Zakorzenienie
 
Avatar marti86
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: ostróda
Wiadomości: 5 294
Dot.: jaka fryzurka do twarzy?

a i chcialam jeszcze dolaczyc jedno zdjecie!zapewne to jest istotne mam dosc plaskie czolo!!
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg CAM_0128.JPG (78,8 KB, 339 załadowań)
marti86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-27, 16:25   #3
kaska222
Moderator
 
Avatar kaska222
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Bayern/DE
Wiadomości: 6 515
Dot.: jaka fryzurka do twarzy?

na pierwszym zdjeciu masz boskie wlosy,mozna wiedziec jakich kosmetykow uzywasz ze masz takie lsniace,blyszczace i zdrowe a co do fryzurki to mozesz fajnie pokrecic kwiatek za ucho dac,fajnie spiac i kilka pasemek rozpuscic kolo twarzy.Tak jak na fotkach zalaczonych
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 6_broooke_burke.jpg (13,5 KB, 71 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg G102311_b.jpg (20,4 KB, 76 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 0.jpg (36,0 KB, 117 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 09_a_2700.jpg (14,0 KB, 57 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg HBh9EVlJ_Pxgen_r_285xA.jpg (19,2 KB, 113 załadowań)
__________________



RegulaminWizaz.pl
mikroREKLAMA
Metamorfoza-uwolnij swoje piekno.
Chcesz wygladac inaczej jak na codzien,wystarczy jak zalaczysz zdjecie wraz z opisem.A my doradzimy co zmienic w Tobie,we fryzurze,makijazu,ubiorze.Zapraszamy bardzo na nasze forum.

Ta reklama pokazywana jest pod 6 515 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
kaska222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-27, 17:09   #4
trishia
Raczkowanie
 
Avatar trishia
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 395
Dot.: jaka fryzurka do twarzy?

masz chyba idealnie proste włosy, więc ja bym była za jakąś asymetryczną grzyweczką (ale nie wiem czy cięcie w ogóle wchodzi w grę)
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 2d.jpg (53,7 KB, 46 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 3!!!!.jpg (13,9 KB, 34 załadowań)
trishia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-27, 17:17   #5
marti86
Zakorzenienie
 
Avatar marti86
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: ostróda
Wiadomości: 5 294
Dot.: jaka fryzurka do twarzy?

Cytat:
Napisane przez kaska222
na pierwszym zdjeciu masz boskie wlosy,mozna wiedziec jakich kosmetykow uzywasz ze masz takie lsniace,blyszczace i zdrowe a co do fryzurki to mozesz fajnie pokrecic kwiatek za ucho dac,fajnie spiac i kilka pasemek rozpuscic kolo twarzy.Tak jak na fotkach zalaczonych
musze sie przyznac ze z natury mam loki! a wlosy prostuje!co do kosmetykow to uzywam roznych!szamony to dove nivea glisskur (oczywiscie do wlosow zniszczonych) a odzywki to zawsze glisskura. wloski moje nie sa zdowe tak bardzo!mam porozdawajne koncowki ale lsniace owszem mam i nie wiem od czego to zalezy!od zawsze takie mialam i to chyba nie ma zadnego zwiazku z uzywanymi kosmetykami!! dziekuje za zdjecia!!mam nadzieje ze jeszcze troszke dostane i cos wybiore
__________________
Laura
4.01.2007

marti86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-27, 17:24   #6
marti86
Zakorzenienie
 
Avatar marti86
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: ostróda
Wiadomości: 5 294
Dot.: jaka fryzurka do twarzy?

wlasnie takie wloski mam naturalne jak ta dziewczyna z kwiatkiem za uchem!ale nie mam zadnych zdjec!dlatego wysylam w prostych!z reszta nie przepadam za kreconymi:/swoimi oczywiscie bo u kogos mi sie podobaja:P
__________________
Laura
4.01.2007

marti86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-27, 17:32   #7
kaska222
Moderator
 
Avatar kaska222
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Bayern/DE
Wiadomości: 6 515
Dot.: jaka fryzurka do twarzy?

wlasnie,ja tez uzywam z gliss kura ale niemam takich blyszczacych moze dlatego ze od kilku lat je rozjasniam,Jak znajde jakies fryzurki to napewno wkleje :Pozdrawiam
__________________



RegulaminWizaz.pl
mikroREKLAMA
Metamorfoza-uwolnij swoje piekno.
Chcesz wygladac inaczej jak na codzien,wystarczy jak zalaczysz zdjecie wraz z opisem.A my doradzimy co zmienic w Tobie,we fryzurze,makijazu,ubiorze.Zapraszamy bardzo na nasze forum.

Ta reklama pokazywana jest pod 6 515 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
kaska222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-27, 17:36   #8
marti86
Zakorzenienie
 
Avatar marti86
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: ostróda
Wiadomości: 5 294
Dot.: jaka fryzurka do twarzy?

dziekuje kochana jestes mozliwe ja od 4 lat ani nie maluje ani nie rozjasniam mam calkowicie naturalny kolor!nie susze tez wlosowani nie uzywam lakierow zeli itp!jedynie co z nimi robie to prostuje!ale to chyba nadrabia za wszystko
__________________
Laura
4.01.2007

marti86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-27, 17:37   #9
marti86
Zakorzenienie
 
Avatar marti86
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: ostróda
Wiadomości: 5 294
Dot.: jaka fryzurka do twarzy?

i jesczez chcialam dodac ze masz bardzo ladniutkie wloski!jak mozesz to pochwal sie jescze jakims zdjeciem
__________________
Laura
4.01.2007

marti86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-27, 18:17   #10
kaska222
Moderator
 
Avatar kaska222
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Bayern/DE
Wiadomości: 6 515
Dot.: jaka fryzurka do twarzy?

Cytat:
Napisane przez marti86
i jesczez chcialam dodac ze masz bardzo ladniutkie wloski!jak mozesz to pochwal sie jescze jakims zdjeciem

Chodzi Tobie o zdjecie z avatarka to nie ja jestem tylko Kelly Clarkson
__________________



RegulaminWizaz.pl
mikroREKLAMA
Metamorfoza-uwolnij swoje piekno.
Chcesz wygladac inaczej jak na codzien,wystarczy jak zalaczysz zdjecie wraz z opisem.A my doradzimy co zmienic w Tobie,we fryzurze,makijazu,ubiorze.Zapraszamy bardzo na nasze forum.

Ta reklama pokazywana jest pod 6 515 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
kaska222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-27, 18:27   #11
marti86
Zakorzenienie
 
Avatar marti86
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: ostróda
Wiadomości: 5 294
Dot.: jaka fryzurka do twarzy?

Cytat:
Napisane przez kaska222
Chodzi Tobie o zdjecie z avatarka to nie ja jestem tylko Kelly Clarkson
teraz to mi glupio:P nigdy nawet nie slyszlalam tego nazwiska ani nie widzialam tej buzuilkiwiec pomyslalam ze to Ty
__________________
Laura
4.01.2007

marti86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-27, 18:43   #12
kaska222
Moderator
 
Avatar kaska222
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Bayern/DE
Wiadomości: 6 515
Dot.: jaka fryzurka do twarzy?

moze nazwiska nie znasz ale napewno teledysk jej slyszalas bo dosc ostatnio czesto w radiach i na mtv,viva puszczaja,teraz ma dlugie wlosy jasne blad



znalazlam jeszcze takie fryzurki
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 1416618_Jessi_Spell.jpg (33,1 KB, 88 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg emarrivev.jpg (34,3 KB, 75 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg emmys05c2.jpg (32,0 KB, 84 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg maria_menounos-006.jpg (47,3 KB, 63 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg tarareid_008.jpg (39,9 KB, 79 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg normal_jane_edit1.jpg (14,7 KB, 39 załadowań)
__________________



RegulaminWizaz.pl
mikroREKLAMA
Metamorfoza-uwolnij swoje piekno.
Chcesz wygladac inaczej jak na codzien,wystarczy jak zalaczysz zdjecie wraz z opisem.A my doradzimy co zmienic w Tobie,we fryzurze,makijazu,ubiorze.Zapraszamy bardzo na nasze forum.

Ta reklama pokazywana jest pod 6 515 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
kaska222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-27, 21:52   #13
marti86
Zakorzenienie
 
Avatar marti86
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: ostróda
Wiadomości: 5 294
Dot.: jaka fryzurka do twarzy?

[QUOTE=kaska222]moze nazwiska nie znasz ale napewno teledysk jej slyszalas bo dosc ostatnio czesto w radiach i na mtv,viva puszczaja,teraz ma dlugie wlosy jasne blad



mozliwe!ale te dziewczyny teraz takie metamorfozy przechodza ze sa nie do poznania!dziekuje za fryzurki
__________________
Laura
4.01.2007

marti86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-29, 12:41   #14
misia00
Zakorzenienie
 
Avatar misia00
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: ♥♥♥♥♥
Wiadomości: 3 599
Wpisy w blogu: 3
Arrow Dot.: jaka fryzurka do twarzy?

masz śliczne włoski i bardzo fajne rysy twarzy naprawde masz wiele mozliwosci co do fryzurek ja bym cie widziala w czyms takim.Wygladalabys drapieznie i kusicielsko moim zdaniem bomba!!Mam nadzieje ze Ci pomoge.Pozdrawiam
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg gwen.jpg (37,7 KB, 56 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 1724064.jpg (29,6 KB, 57 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg hair17.jpg (24,9 KB, 77 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg hair16.jpg (36,8 KB, 61 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg mollenberg8.jpg (96,3 KB, 42 załadowań)
Rodzaj pliku: jpeg 33_180287658_0004_H213502_L.jpeg (53,1 KB, 80 załadowań)
misia00 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-29, 22:42   #15
marti86
Zakorzenienie
 
Avatar marti86
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: ostróda
Wiadomości: 5 294
Dot.: jaka fryzurka do twarzy?

dziekuje misia00zawstydzilam sie troszke fryzurki sa swietne a szczeglonie ta j.lo pozdrowionka
__________________
Laura
4.01.2007

marti86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-30, 01:07   #16
zuza81
Raczkowanie
 
Avatar zuza81
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 192
Dot.: jaka fryzurka do twarzy?

Przesliczne masz włosy! Wręcz wzorcowo lśnią! naprawde rzadko mozna mspotkac na ulicy osobę z taką długością i takim blaskiem włosów.
A co do Clarkson to wygrała ona edycje "Idola" w Stanach.
zuza81 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-30, 14:06   #17
marti86
Zakorzenienie
 
Avatar marti86
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: ostróda
Wiadomości: 5 294
Dot.: jaka fryzurka do twarzy?

Cytat:
Napisane przez zuza81
Przesliczne masz włosy! Wręcz wzorcowo lśnią! naprawde rzadko mozna mspotkac na ulicy osobę z taką długością i takim blaskiem włosów.
A co do Clarkson to wygrała ona edycje "Idola" w Stanach.
dziekuje Dziewczyny za takie mile slowabo popadne w samozachwyt :Pteraz mam jesczez dluzsze wloski!te zdjecie robione bylopol roku temu!jak bedemiala jakies nowe to wklejepozdrawiam
__________________
Laura
4.01.2007

marti86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-30, 17:29   #18
wydzia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 231
Dot.: jaka fryzurka do twarzy?

cześć! masz bardzo ładne długie włoski i świetnie ci w rozpuszczonych...moim zdaniem na studnióke nie powinnaś robić jakiś wymyślnych koków itp. albo loczki doradzam...lub fryzurka w stylu "irokez" wiesz o co chodzi...no i życze miłej zabawy
__________________
::::Ofiarować oznacza dawać drugiemu to, co wolałoby się zatrzymać dla siebie::::





Wymianka http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=273064
wydzia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-30, 20:58   #19
marti86
Zakorzenienie
 
Avatar marti86
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: ostróda
Wiadomości: 5 294
Dot.: jaka fryzurka do twarzy?

dziekuje bardzo ja ten nie jestem przekonana do zwiazanych wloskow!najbardziej odpowiadalyby mi rozpuszczone modelowane jakos ladnie!ale narazie nic ciekawego nie znalazlam!poza zdjeciem ktore dolaczam!ma je tak fajnie pooddzielane tez bym tak chciala ale nie wiem czy na moich wlosach bedzie taki fajny efekt jak tutaj!
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg jennifer20.jpg (40,2 KB, 60 załadowań)
__________________
Laura
4.01.2007

marti86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-01, 15:35   #20
oliwkadawida
Raczkowanie
 
Avatar oliwkadawida
 
Zarejestrowany: 2004-03
Lokalizacja: Krk/Londyn
Wiadomości: 121
GG do oliwkadawida Send a message via Skype™ to oliwkadawida
Talking Dot.: jaka fryzurka do twarzy?

hello!a ja chyba wiem czemu masz takie blyszczace wloski ...to przez prostowanie...ja tak mam!zaraz po wyprostowaniu nie dosc ze sie robia idealnie sypkie,miekkie to jeszcze blyszczace!Wydaje mi sie ze to wplyw ceramicznych plytek...a pozatym pewnie sie dobrze odzywiasz..
a co do fryzurki dla ciebie to bron panie boze nie rob sobie grzywki!!!masz niziutkie czolko i tylko sobie zaszkodzisz...ja obstawalabym przy lokach,jako ze studniowka to specjalna okazja i bedziesz wygladac inaczej niz zazwyczaj...jesli nie"panna z kwiatem we wlosach" to zepnij loczki tak jak na zalaczonym zdjeciu ma J.Lo...uwierz mi piekno tkwi w prostocie...
oliwkadawida jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-01, 19:48   #21
marti86
Zakorzenienie
 
Avatar marti86
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: ostróda
Wiadomości: 5 294
Dot.: jaka fryzurka do twarzy?

Cytat:
Napisane przez oliwkadawida
hello!a ja chyba wiem czemu masz takie blyszczace wloski ...to przez prostowanie...ja tak mam!zaraz po wyprostowaniu nie dosc ze sie robia idealnie sypkie,miekkie to jeszcze blyszczace!Wydaje mi sie ze to wplyw ceramicznych plytek...a pozatym pewnie sie dobrze odzywiasz..
a co do fryzurki dla ciebie to bron panie boze nie rob sobie grzywki!!!masz niziutkie czolko i tylko sobie zaszkodzisz...ja obstawalabym przy lokach,jako ze studniowka to specjalna okazja i bedziesz wygladac inaczej niz zazwyczaj...jesli nie"panna z kwiatem we wlosach" to zepnij loczki tak jak na zalaczonym zdjeciu ma J.Lo...uwierz mi piekno tkwi w prostocie...
po 1 prostuje wloski owszem ale zawsze mialam takie blyszczace i nie sadze zeby mialo na to wplyw prostowanie bo po 2 dniach sa takie same i jak mam loki na brak polysku tez nie narzekam po 2 to wlasnie mam naturaln e krecone i ich nie cierpie wolalabym cos z prostych bylam dzis u fryzjera cos tam jej nagadalam i chyba sie zrozumialysmy! co do grzywki to absolutnie!kiedysmialam i juz nie chce!dziekuje za rade buziaczki!i co do piekna w prostocie to calkowicie sie zgadzam!dlatego nie chce zadnych kokow itp
__________________
Laura
4.01.2007

marti86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-04, 17:46   #22
soniacz
BAN stały
 
Avatar soniacz
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 203
Dot.: jaka fryzurka do twarzy?

jezu jakie Ty masz piękne włosy! takie długie, proste i błyszczące. jak to robisz?
soniacz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-04, 18:06   #23
marti86
Zakorzenienie
 
Avatar marti86
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: ostróda
Wiadomości: 5 294
Dot.: jaka fryzurka do twarzy?

Cytat:
Napisane przez soniacz
jezu jakie Ty masz piękne włosy! takie długie, proste i błyszczące. jak to robisz?
szczerze??ten swiat jest pogiety a to dlaczego??juz Ci mowie!bo Ci ktorzy dbaja o cos i chce to osiagnac to albo przychodzi im to z wielkim trudem albo celu nie osiagaja!a z tymi co dzialaja zupelnie odwrotnie jest tak ze maja szczescie i wszytsko im przychodzi latwo!odniose to do swoich wloskow:Pnie dbam o nie przyznam sieszczerze!!uzywam ozdywki gliss kur raz na miesiac albo dwa w zaleznosci od dyponowanego wolnego czasu!i pomimo tego ze je prostuje dosc czesto sa takiejakie sa!wiec kochana recepty na to nie mam!chyba sie z takimi urodzilamale musze przyznac rowniez ze jem ogromne ilosci owocow!uwielbiam je moze to ma jakis wplyw na to nie mam pojecia ale zawsze mozesz sprawdzic!najwiecej jem bananow i pomaranczy!a pozatym arbuz winogrona!takze do dziela nie masz nic do stracenia a wrecz przeciewnie smakolyczki
__________________
Laura
4.01.2007

marti86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-04, 21:27   #24
anusia1979
Przyczajenie
 
Avatar anusia1979
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: zawoja
Wiadomości: 6
Dot.: jaka fryzurka do twarzy?

wiesz co??
faktycznie - wlosy slicznie ci lsnia..
ale sprawiaja wrazenie nieco ciezkich..
mozna je lekko skrocic i wycieniowac konce - beda wtedy lzejsze..
jesli sa tak geste jak na zdjeciu, to nawet mozna duzo wycieniowac, niech takie luzne opadaja na ramiona..
a grzywke - koniecznie taka dluga asymetryczna opadajaca na buzinke..
bedziesz wygladac po prostu bosko - przyszla krolowo balu )
jak myslisz?
pozdrawiam
ania
anusia1979 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-04, 23:12   #25
marti86
Zakorzenienie
 
Avatar marti86
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: ostróda
Wiadomości: 5 294
Dot.: jaka fryzurka do twarzy?

hmmm co dogrzywki to nie skurze sie bo mialam i...zle sie z nia czulam ale nad cieniowaniem to szczerze pomysleowszem wlosy mam bardzo grube ale co do ciezkosci to nie mam problemu:Pnie czuje sie z nimi ciezko pomimo ze sa geste!!dziekuje za tak mila sugestiepozdrawiam serdecznie i jak sie odwaze to napewno wysle zdjatko
__________________
Laura
4.01.2007

marti86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-05, 21:10   #26
NasteCzka
Wtajemniczenie
 
Avatar NasteCzka
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 2 357
Dot.: jaka fryzurka do twarzy?

ja zawsze marzyłam o tak długich włosach teraz mam za ramiona i nadal dąze aby uzyskać taki efekt dokładam fotke
__________________
www.nasteczka.blogspot.com <= Dopiero zaczynam z blogowaniem. Zapraszam chętnych do obserwowania
NasteCzka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-05, 21:11   #27
marti86
Zakorzenienie
 
Avatar marti86
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: ostróda
Wiadomości: 5 294
Dot.: jaka fryzurka do twarzy?

Cytat:
Napisane przez NasteCzka
ja zawsze marzyłam o tak długich włosach teraz mam za ramiona i nadal dąze aby uzyskać taki efekt dokładam fotke
dziekuje za zdjecie i kibicuje dla Twoich wloskow!!jedz duzoooooo owocow:Pefekt bedzie zapewniambuzka
__________________
Laura
4.01.2007

marti86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-05, 21:30   #28
NasteCzka
Wtajemniczenie
 
Avatar NasteCzka
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 2 357
Dot.: jaka fryzurka do twarzy?

Cytat:
Napisane przez marti86
dziekuje za zdjecie i kibicuje dla Twoich wloskow!!jedz duzoooooo owocow:Pefekt bedzie zapewniambuzka

dziękuję za radę
__________________
www.nasteczka.blogspot.com <= Dopiero zaczynam z blogowaniem. Zapraszam chętnych do obserwowania
NasteCzka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-07, 18:42   #29
soniacz
BAN stały
 
Avatar soniacz
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 203
Dot.: jaka fryzurka do twarzy?

Cytat:
Napisane przez marti86
szczerze??ten swiat jest pogiety a to dlaczego??juz Ci mowie!bo Ci ktorzy dbaja o cos i chce to osiagnac to albo przychodzi im to z wielkim trudem albo celu nie osiagaja!a z tymi co dzialaja zupelnie odwrotnie jest tak ze maja szczescie i wszytsko im przychodzi latwo!odniose to do swoich wloskow:Pnie dbam o nie przyznam sieszczerze!!uzywam ozdywki gliss kur raz na miesiac albo dwa w zaleznosci od dyponowanego wolnego czasu!i pomimo tego ze je prostuje dosc czesto sa takiejakie sa!wiec kochana recepty na to nie mam!chyba sie z takimi urodzilamale musze przyznac rowniez ze jem ogromne ilosci owocow!uwielbiam je moze to ma jakis wplyw na to nie mam pojecia ale zawsze mozesz sprawdzic!najwiecej jem bananow i pomaranczy!a pozatym arbuz winogrona!takze do dziela nie masz nic do stracenia a wrecz przeciewnie smakolyczki
no coś w tym jest. ja codziennie na moje nakładam odżywkę, nie suszę suszarką, nie używam lakierów ani innych silnych śródków do stylizacji, nie farbuję a one dalej wyglądają fatalnie :/
soniacz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-07, 21:52   #30
marti86
Zakorzenienie
 
Avatar marti86
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: ostróda
Wiadomości: 5 294
Dot.: jaka fryzurka do twarzy?

przykro mi widocznie taka ich natura!!
__________________
Laura
4.01.2007

marti86 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:29.