DERMACOL - gdzie kupić? - Strona 5 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-03-27, 11:30   #121
kamaO
Wtajemniczenie
 
Avatar kamaO
 
Zarejestrowany: 2003-10
Wiadomości: 2 158
Dot.: DERMACOL - gdzie kupić?

Dziewczyny - nie macie może zdjęć kolorków? Powklejajcie fotki tych odcieni, które posiadacie - to ułatwi wybór innym Wizażankom
Ja chcę go używać jako korektora na sińce pod oczami - który odcień wybrać? Do tej pory używałam PanSTick MFR 112, ale mi się skończył - odcień mi pasował

Agabil ---> ty zdaje się masz porównanie tych dwóch kosmetyków - używałaś 112, a teraz Dermacolu. Który odcień polecasz na podkówki?
__________________
Psy mają właścicieli - koty mają służących
kamaO jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-27, 13:01   #122
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: DERMACOL - gdzie kupić?

kama, ten MF to TRUE BEIGE? Jeśli tak to 213 jest zbliżony odcieniem, 212 jest bardzo jasne
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg dermacol.jpg (95,3 KB, 422 załadowań)
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-27, 13:09   #123
o000agus
Zadomowienie
 
Avatar o000agus
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Wiadomości: 1 249
Dot.: DERMACOL - gdzie kupić?

Cytat:
Napisane przez o000agus
w wałbrzychu - jedno ze stoisk na bazarze (bodajże w środkowym rzędzie) i "senator" na ul. senatorskiej obydwa sklepy na podzamczu
dodam że na bazarze ok 12 zł a w senatorze za ok 9 zł
o000agus jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-27, 14:18   #124
gorąca_czekolada
Raczkowanie
 
Avatar gorąca_czekolada
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Olsztyn
Wiadomości: 241
Dot.: gdzie kupić DERMACOL???

Cytat:
Napisane przez monikq
tak jak w temacie, bardzo prosze, przeszukałam chyba wszystkie apteki internetowe, wiem ze kidyś w jakiejś znalazłam, ale to było bardzo dawno i nie wiem w jakiej,
Ewentualnie moze w normalnej aptece, jestem z Olsztyna.
Bardzo bardzo prosze, niech mi ktoś pomoże!!!
Cześć! W Olsztynie można Demacol kupić w takim malym sklepie z kosmetykami w centrum miasta Kojarzysz gdzie jest budynek "Czarna perła" i "Inka"? W ciągu pomiędzy nimi jest sklep prowadzony przez takie starsze małżeństwo. W tym ciągu są ze trzy sklepy z biżuteria, apteka, pasmanteria, "kiosk" z gazetami, antykwariat, sklep z torebkami i właśnie ten sklepik z kosmetykami, w którym kupiłam Dermacol. Jakoś zawile to opisałam, ale wierzę, że wiesz gdzie to jest jak coś to pytaj jeszcze pozdrawiam!
gorąca_czekolada jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-27, 14:27   #125
gorąca_czekolada
Raczkowanie
 
Avatar gorąca_czekolada
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Olsztyn
Wiadomości: 241
Dot.: DERMACOL - gdzie kupić?

Cytat:
Napisane przez kamaO
Dziewczyny - nie macie może zdjęć kolorków? Powklejajcie fotki tych odcieni, które posiadacie - to ułatwi wybór innym Wizażankom
Na tej stronie są opisane kolory, mi to ułatwiło wybór, może i innym pomoże, bo z testerami w sklepach jakoś ciężko...
http://www.esentia.pl/servlet/SNFPro...f2db07cf98db74

Gdyby jakieś Olsztynianki szukały Dermacolu, to w Olsztynie można go kupić w takim malym sklepie z kosmetykami w centrum miasta. W ciągu pomiędzy "Czarną perłą" a "Inką" jest sklep prowadzony przez takie starsze małżeństwo. W tym ciągu są ze trzy sklepy z biżuteria, apteka, pasmanteria, "kiosk" z gazetami, antykwariat, sklep z torebkami i właśnie ten sklepik z kosmetykami, w którym kupiłam Dermacol. Pozdrawiam!
gorąca_czekolada jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-27, 14:33   #126
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: DERMACOL - gdzie kupić?

kurczę wątki o Dermacolu w cudowny sposób się rozmnażają
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-27, 14:41   #127
FEMME_BANALE
Wtajemniczenie
 
Avatar FEMME_BANALE
 
Zarejestrowany: 2002-05
Wiadomości: 2 418
Dot.: DERMACOL - gdzie kupić?

Dziewczyny, alescie mi smaka narobily z tym DERMACOLEM.
Musze go sobie koniecznie zamowic w tej ESENTII.
A powiedzcie mi jeszcze z laski swojej - uzywajac go jak on sie rozprowadza, jak najczesciej go uzywacie - czy sam, czy w polaczeniu z innym podkladem. I jak dlugo "ostaje" sie na skorze?
__________________

"I DON'T NEED ALL YOUR TREASURES
I WANT TO BURRY ALL MY PRIDE
IT'S A PRECIOUS GIFT IT'S FREEDOM" houk
FEMME_BANALE jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-27, 14:55   #128
kelly1981
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9
Dot.: DERMACOL - gdzie kupić?

tu macie stronke z dermacolem i jego odcieniami mozna go rowniez tu zamowic podaje link http://www.esentia.pl/servlet/SNFPro...376b91b062ba45
kelly1981 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-27, 15:23   #129
Myszi
Wtajemniczenie
 
Avatar Myszi
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Solaris
Wiadomości: 2 129
Dot.: DERMACOL - gdzie kupić?

Cytat:
Napisane przez FEMME_BANALE
Dziewczyny, alescie mi smaka narobily z tym DERMACOLEM.
Musze go sobie koniecznie zamowic w tej ESENTII.
A powiedzcie mi jeszcze z laski swojej - uzywajac go jak on sie rozprowadza, jak najczesciej go uzywacie - czy sam, czy w polaczeniu z innym podkladem. I jak dlugo "ostaje" sie na skorze?
Moim zdaniem Dermacol jest raczej gęsty i ciężko się rozprowadza jako podkład. Oczywiście sprawa wygląda inaczej jeśli stosuje się go jako korektor (a wiele dziewczyn tak robi) .
Kryje bardzo dobrze i długo utrzymuje się na twarzy - przynajmniej mojej .

O łączeniu z innym podkładem -> http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=106150
__________________
To mówiłam ja - Myszi

Still figuring it out.
Myszi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-27, 15:39   #130
FEMME_BANALE
Wtajemniczenie
 
Avatar FEMME_BANALE
 
Zarejestrowany: 2002-05
Wiadomości: 2 418
Dot.: DERMACOL - gdzie kupić?

Dziekuje za linka Myszi!
Poszlam na zywiol i zamowilam 3 odcienie DERMACOLA z Esentii - co by jakos dobic do tego obowiazkowego 40 zl.
__________________

"I DON'T NEED ALL YOUR TREASURES
I WANT TO BURRY ALL MY PRIDE
IT'S A PRECIOUS GIFT IT'S FREEDOM" houk
FEMME_BANALE jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-27, 15:53   #131
Myszi
Wtajemniczenie
 
Avatar Myszi
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Solaris
Wiadomości: 2 129
Dot.: DERMACOL - gdzie kupić?

Cytat:
Napisane przez FEMME_BANALE
Dziekuje za linka Myszi!
Poszlam na zywiol i zamowilam 3 odcienie DERMACOLA z Esentii - co by jakos dobic do tego obowiazkowego 40 zl.
Jak mus, to mus !
__________________
To mówiłam ja - Myszi

Still figuring it out.
Myszi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-27, 17:51   #132
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: DERMACOL - gdzie kupić?

Aniu,
ja go stosuję albo jako korektor, albo zamiast podkładu. Rozprowadzam go wówczas cieniutką bardzo warstwą (trochę się namęczę ale warto).
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-27, 18:43   #133
eweska
Moderatoreska
 
Avatar eweska
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 20 145
Dot.: DERMACOL - gdzie kupić?

Wiem, ze takich pytan bylo juz pelno, ale nie znalazlam odpowiedzi Moze ktoras z wizazanek orientuje sie gdzie mozna kupic Dermacol w Sosnowcu, poniewaz juz nie wiem gdzie go szukac
eweska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-03, 19:11   #134
baybe3
Rozeznanie
 
Avatar baybe3
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: woj. śląskie
Wiadomości: 660
Gdzie mozna kupic Dermacol na Śląsku?

Prosze o informację jeżeli znacie jakiś miejsca na Śląsku gdzie można dostać Dermacol? Szczególnie interesują mnie okolice Mikołowa, Zabrza, Gliwic, Rudy Sląskiej. Dzięki.
baybe3 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-03, 20:00   #135
ANKA20
Wtajemniczenie
 
Avatar ANKA20
 
Zarejestrowany: 2003-01
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Wiadomości: 2 712
GG do ANKA20
Dot.: Gdzie mozna kupic Dermacol na Śląsku?

Ja swoj dermacol dostałam w Michałkowicach na targu, wiem, że chyba też jest w Katowicach na targu - chodzi o ten w kierunku Brynowa jak się idzie od rynku
__________________
Kobieta powinna powstrzymac swoje kokieteryjno-prowokacyjne zachowanie aby umozliwic mezczyznie wyksztalcenie pozagenitalnych form osobowej komunikacji

arte infantil

R jak Remont
ANKA20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-03, 20:25   #136
jaga_2001
Zakorzenienie
 
Avatar jaga_2001
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: ★ zakrzywiona czasoprzestrzeń ★
Wiadomości: 8 694
Wpisy w blogu: 8
Dot.: Gdzie mozna kupic Dermacol na Śląsku?

ja co prawda nie mieszkam na slasku lecz jestem z Bialegostoku, ale powiem wam, ze w moim miescie dosc czesto jest ciezko dostac upragniony kosmetyk. Dermacol dzis jednak kupilam w pierwszej lepszej drogerii
__________________
Każdy z Nas jest "białym krukiem"! Współżyjesz = jesteś gotowy na potomstwo! A.A.B.-P.

AV by jaga_2001
jaga_2001 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-04, 14:39   #137
Tomcia
Raczkowanie
 
Avatar Tomcia
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 35
Dot.: Gdzie mozna kupic Dermacol na Śląsku?

Dermacol można kupić w Bytomiu na ul.Podgórnej w takiej małelj drogerii.
Tomcia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-04, 14:44   #138
Ślicznotka;)
Rozeznanie
 
Avatar Ślicznotka;)
 
Zarejestrowany: 2004-01
Lokalizacja: Goleniów
Wiadomości: 930
GG do Ślicznotka;)
Dot.: Gdzie mozna kupic Dermacol na Śląsku?

Można go też kupić na stronie internetowej www.esentia.pl
Ślicznotka;) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-04, 18:33   #139
basiao84
Wtajemniczenie
 
Avatar basiao84
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Zabrze
Wiadomości: 2 423
Dot.: Gdzie mozna kupic Dermacol na Śląsku?

Cytat:
Napisane przez ANKA20
Ja swoj dermacol dostałam w Michałkowicach na targu, wiem, że chyba też jest w Katowicach na targu - chodzi o ten w kierunku Brynowa jak się idzie od rynku
Anka, a ja poroszę o wytłumaczenie ale wersja bez brynowa, bo zielonego pojecia nie mam gdzie on jest
jedyny targ jaki kojarze to ten kolo dworca autobusowego
o jaki Tobie chodzi?
basiao84 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-04, 23:48   #140
kasiuniaaa86
Zadomowienie
 
Avatar kasiuniaaa86
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Slask/Birmingham
Wiadomości: 1 900
GG do kasiuniaaa86
Dot.: Gdzie mozna kupic Dermacol na Śląsku?

A pytałaś w aptece?moja mama jak sie nie myle kupiła kiedyż Dermacol wlasnie w aptece
kasiuniaaa86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-05, 00:51   #141
Kobieta_słonecznik
Zakorzenienie
 
Avatar Kobieta_słonecznik
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: słonecznikowe pole :-)
Wiadomości: 3 176
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Gdzie mozna kupic Dermacol na Śląsku?

Na 1000000% Dermacol mozna kupic w drogerii na dworcu PKP w Katowicach i nawet próbki tam maja
Pozdrawiam
Kobieta_słonecznik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-05, 09:04   #142
knotie
Rozeznanie
 
Avatar knotie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 778
Dot.: Gdzie mozna kupic Dermacol na Śląsku?

ta drogeria jest generalnie niezla - maja dermacol i nawet jego probki no i maja niektore produkty z apc
knotie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-05, 09:27   #143
__Madzia__
Raczkowanie
 
Avatar __Madzia__
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 497
Smile Dot.: Gdzie mozna kupic Dermacol na Śląsku?

Cytat:
Napisane przez Kobieta_słonecznik
Na 1000000% Dermacol mozna kupic w drogerii na dworcu PKP w Katowicach i nawet próbki tam maja
Pozdrawiam
Naprawde? , a gdzie dokładnie na dworcu, musze tam skoczyć, chciałam zamowić przez internet, ale moze taniej na dworcu bedzie .
__Madzia__ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-05, 10:03   #144
szakna
Raczkowanie
 
Avatar szakna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: woj.podlaskie
Wiadomości: 35
Dot.: Gdzie mozna kupic Dermacol na Śląsku?

jaga 2001 a w której drogerii? ... dziękuje z góry za odpowiedź
szakna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-05, 10:06   #145
ANKA20
Wtajemniczenie
 
Avatar ANKA20
 
Zarejestrowany: 2003-01
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Wiadomości: 2 712
GG do ANKA20
Dot.: Gdzie mozna kupic Dermacol na Śląsku?

Cytat:
Napisane przez basiao84
Anka, a ja poroszę o wytłumaczenie ale wersja bez brynowa, bo zielonego pojecia nie mam gdzie on jest
jedyny targ jaki kojarze to ten kolo dworca autobusowego
o jaki Tobie chodzi?
Hej, po prostu trzeba iść od rynku w górę, w kierunku katedry, ten targ jest na takim rondzie jakby. Obok jest Rossmann
__________________
Kobieta powinna powstrzymac swoje kokieteryjno-prowokacyjne zachowanie aby umozliwic mezczyznie wyksztalcenie pozagenitalnych form osobowej komunikacji

arte infantil

R jak Remont
ANKA20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-06, 00:49   #146
emilqa
Raczkowanie
 
Avatar emilqa
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 97
GG do emilqa
Question Dot.: DERMACOL - gdzie kupić?

a gdzie mozna go kupic w warszawie/>!@@#>$@??
emilqa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-06, 00:53   #147
emilqa
Raczkowanie
 
Avatar emilqa
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 97
GG do emilqa
Dot.: DERMACOL - gdzie kupić?

jak fajnie!!jutro tam polece!!dzieki
emilqa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-06, 02:30   #148
Leo$
Zadomowienie
 
Avatar Leo$
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: New York
Wiadomości: 1 025
Question Dot.: DERMACOL - gdzie kupić?

Cytat:
Napisane przez agabil1
wreszcie znalazłam go w Łodzi dla zainteresowanych-mały sklepik z farbami, tapetami itp róg Bałuckiego Rynku a Ceglanej. Aktualnie jest tylko 216 , po połowie przyszłego tygodnia będzie więcej odcieni.
hej...
moze to i dziwne, ale ja jeszcze nie wiem co to ten dermacol...
hmmm cudowny srodek jakis ???:c onfused:
Leo$ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-06, 05:55   #149
o000agus
Zadomowienie
 
Avatar o000agus
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Wiadomości: 1 249
Dot.: DERMACOL - gdzie kupić?

poszukaj a forum dermacol to najlepszy podkład kryjący (lub też korektor - jak kto woli )
o000agus jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-11, 01:05   #150
Mia22
Zakorzenienie
 
Avatar Mia22
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 4 488
Dot.: Gdzie mozna kupic Dermacol na Śląsku?

kasiunia a mozesz zapytac mamy w ktorej aptece

dziewczyny a tam w Katowicach jak sie poprosi o probke to daja bez problemu?
Mia22 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
gdzie, kupie, łódź

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-11-21 20:23:59


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:14.