Jak zrobić żeby brwi były ciemniejsze? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-12-11, 12:31   #1
karolcia1991
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 106
Question

Jak zrobić żeby brwi były ciemniejsze?


Hej kochane mam pytanie.. mój chłopak poprosił mnie żebym sie dowiedziała jak zrobic żeby brwi były ciemniejsze.. są jakieś domowe sposoby? bo wiem że henną sie da.. tylko że on nie chce.. czekam na odpowiedzi pozdrawiam!!paa:rolleye s:
__________________
"...Nigdy nie pozwól aby strach wyeliminował Cię z dalszej Gry..."
karolcia1991 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-11, 13:30   #2
Sylwiasta
Zadomowienie
 
Avatar Sylwiasta
 
Zarejestrowany: 2003-12
Lokalizacja: Krakow
Wiadomości: 1 555
Dot.: Jak zrobić żeby brwi były ciemniejsze?

Podobno systematycznie stosowany olej rycynowy (nalewasz na lyzeczke, ogrzewasz np nad gazem - byle nie za bardzo, bo mozna sie poparzyc!!!, naklada sie na noc na brwi szczoteczk po jakims zuzytym juz tuszu) moze dzialac przyciemniajaco i wzmacniajaco.
Uwaga, zeby sie nie dostal do oka, bo bedzie nieprzyjemnie...
Sylwiasta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-15, 14:00   #3
karolcia1991
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 106
Dot.: Jak zrobić żeby brwi były ciemniejsze?

Cytat:
Napisane przez Sylwiasta
Podobno systematycznie stosowany olej rycynowy (nalewasz na lyzeczke, ogrzewasz np nad gazem - byle nie za bardzo, bo mozna sie poparzyc!!!, naklada sie na noc na brwi szczoteczk po jakims zuzytym juz tuszu) moze dzialac przyciemniajaco i wzmacniajaco.
Uwaga, zeby sie nie dostal do oka, bo bedzie nieprzyjemnie...
aha.. dzięki sa jeszcze jakieś sposoby? pozdrawiam!! paa
__________________
"...Nigdy nie pozwól aby strach wyeliminował Cię z dalszej Gry..."
karolcia1991 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-15, 14:06   #4
Doroti
Raczkowanie
 
Avatar Doroti
 
Zarejestrowany: 2003-09
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 132
GG do Doroti
Dot.: Jak zrobić żeby brwi były ciemniejsze?

Oprócz olejku rycynowego i henny to chyba tylko kredka do brwi ewentualnie ciemny cień Ale tego raczej mężczyzna nie będzie chciał stosować
__________________
Supergirls just fly...
Doroti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-15, 22:46   #5
Dreamgirl
Rozeznanie
 
Avatar Dreamgirl
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 813
GG do Dreamgirl
Dot.: Jak zrobić żeby brwi były ciemniejsze?

Cytat:
Napisane przez Sylwiasta
Podobno systematycznie stosowany olej rycynowy (nalewasz na lyzeczke, ogrzewasz np nad gazem - byle nie za bardzo, bo mozna sie poparzyc!!!, naklada sie na noc na brwi szczoteczk po jakims zuzytym juz tuszu) moze dzialac przyciemniajaco i wzmacniajaco.
Uwaga, zeby sie nie dostal do oka, bo bedzie nieprzyjemnie...
A ja mam pytanko do tego olejku rycynowego: czy musi być podgrzany? Taki w temperaturze pokojowej nie daje efektu (również wzmacniającego)?
__________________
"Nie idź za mną, bo nie umiem prowadzić.
Nie idź przede mną, bo mogę za Tobą nie nadążyć.
Idź po prostu obok mnie i bądź moim przyjacielem."
/Albert Camus/
Dreamgirl jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 05:18.