nowosci z serii spa - avon - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-12-13, 22:08   #1
bulba_z_kafeterii
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 35

nowosci z serii spa - avon


Mam na mysli tez zestaw Spa Gorace piaski Arizony. W jego sklad wchodza: maseczka pod oczy, eksfoliujaco-rozgrzewajaca maseczka do twarzy i parafinowa kuracja do stop i rak. Na razie widzialam tylko ten zestaw jako demo, ale chcialam wiedziec, czy ktoras z Was juz go uzywala i moze podzielic sie wrazeniami?
bulba_z_kafeterii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-13, 23:10   #2
agusia_1
Zakorzenienie
 
Avatar agusia_1
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Wiadomości: 3 574
GG do agusia_1
Dot.: nowosci z serii spa - avon

Cytat:
Napisane przez bulba_z_kafeterii
Mam na mysli tez zestaw Spa Gorace piaski Arizony. W jego sklad wchodza: maseczka pod oczy, eksfoliujaco-rozgrzewajaca maseczka do twarzy i parafinowa kuracja do stop i rak. Na razie widzialam tylko ten zestaw jako demo, ale chcialam wiedziec, czy ktoras z Was juz go uzywala i moze podzielic sie wrazeniami?
ja własnie jestem na etapie zastanawiania się czy wziąść ten zestaw w demo więc też jestem ciekawa opinii o nim tylko czy ktoś już ma te rzeczy ... ??
__________________
Zapraszam na naszego funpage'a pomocowego Zwierzaki z Mińska Pomóż nam pomagać potrzebującym zwierzętom!

Szukasz kota/psa do adopcji? Może Twoi znajomi szukają? Zajrzyj do nas!

Adopcje na terenie Warszawy i okolic
agusia_1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-17, 23:29   #3
justa79
Zakorzenienie
 
Avatar justa79
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Gdańsk/Sopot
Wiadomości: 4 062
GG do justa79
Dot.: nowosci z serii spa - avon

szybko się chyba nie dowiesz, bo przed Świętami Avon zawiódł na całej linii i są ogromne braki, w tym m.in. właśnie ten zestaw, ja dostanę z niego tylko kurację parafinową do rąk, a resztę pewnie dopiero za miesiąc, jak dobrze pójdzie... ale to pół biedy, bo to miało być dla mnie, ale co powiedzieć znajomym, którzy nie dostaną kosmetyków zamówionych na prezent? chyba już całkiem przerzucę się na konkurencję
__________________
Justa

Klikaj codziennie:
http://www.zmilosciserc.pl/donate.php
http://www.pajacyk.pl
http://www.polskieserce.pl

Nie udzielam indywidualnych porad poza forum!
justa79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-17, 23:41   #4
agusia_1
Zakorzenienie
 
Avatar agusia_1
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Wiadomości: 3 574
GG do agusia_1
Dot.: nowosci z serii spa - avon

Cytat:
Napisane przez justa79
szybko się chyba nie dowiesz, bo przed Świętami Avon zawiódł na całej linii i są ogromne braki, w tym m.in. właśnie ten zestaw, ja dostanę z niego tylko kurację parafinową do rąk, a resztę pewnie dopiero za miesiąc, jak dobrze pójdzie... ale to pół biedy, bo to miało być dla mnie, ale co powiedzieć znajomym, którzy nie dostaną kosmetyków zamówionych na prezent? chyba już całkiem przerzucę się na konkurencję
Właśnie sprawdziłam na stronie avonu moje zamówienie połowy rzeczy chyba nie ma zaczynają przeginać ostatnio koleżanka na kubek czekała chyba 2 czy 3 miesiące
__________________
Zapraszam na naszego funpage'a pomocowego Zwierzaki z Mińska Pomóż nam pomagać potrzebującym zwierzętom!

Szukasz kota/psa do adopcji? Może Twoi znajomi szukają? Zajrzyj do nas!

Adopcje na terenie Warszawy i okolic
agusia_1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-19, 19:24   #5
Hosenka*
Moderator KWC
 
Avatar Hosenka*
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 46 850
Dot.: nowosci z serii spa - avon

ja zuzyłam narazie tylko próbke tej maseczki - rzeczywiście rozgrzewa skóre ma malutko tych drobinek złuszczających (piasku). całkiem fajna, tylko dziwnie działa na lakier - nie "zrzera" go, ale tworzy sie na nim taka dziwna warstewka która można zmywaczem zmyc (leciutko, tak aby nie zmyc lakieru). i tak właśnie sie waham - kupic czy nie ... ??
__________________
13.12 - Antyperspiranty nie barwiące ubrań

10.12 - Kosmetyczne nowości listopada
mikroREKLAMA
Kosmetyki nowe i używane
24.11 - ostatni dzień darmowej dostawy do paczkomatów na Allegro - sprawdź aukcje i skorzystaj!

Ta reklama pokazywana jest pod 46 850 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Hosenka* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-25, 16:32   #6
bulba_z_kafeterii
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 35
Dot.: nowosci z serii spa - avon

Zamowilam ten zestaw i rowniez dostalam tylko kuracje parafinowa. Jeszcze jej nie wyprobowalam, ale podziele sie wrazeniami w najblizszym czasie. A co do produktow demo z Avonu, to czy ktoras z Was zamowila moze te perfumy Be...Kissable (lub miala okazje je powachac) lub zestaw Soft&Firming?
Pozdrawiam i życze wesolych swiat
bulba_z_kafeterii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-25, 21:19   #7
Kajol
Zadomowienie
 
Avatar Kajol
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 1 065
Dot.: nowosci z serii spa - avon

Moja siostra z całego zestawu demo też niestety dostała tylko tą maseczkę parafinową do rąk. Obydwie zgodnie stwierdziłyśmy po jej przetestowaniu ( i przeanalizowaniu składu ), że to... po prostu krem do rąk. Ale muszę przyznać, że bardzo dobry krem do rąk i chyba zamówię go dla siebie (żeby używać oczywiście jako kremu do rąk ).
Kajol jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-26, 12:36   #8
natii4
Zakorzenienie
 
Avatar natii4
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 12 363
Dot.: nowosci z serii spa - avon

Ja też mam tą kurację parafinową do rąk i jakoś mnie nie zachwyciła.Taka sobie,właściwie to ona nie robi nic
__________________

Bieganie i czytanie
to
klucz do życia

natii4 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-29, 13:41   #9
Tapcia
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 1 640
GG do Tapcia
Dot.: nowosci z serii spa - avon

Przy zakupieniu ok 30 kosmetyków z Avon'u ze światecznej oferty katalogowej otrzymałam 10 próbek różnych produktów Avon'u i właśnie jedną z nich była maseczka do twarzy eksfoliująco - rozgrzewająca. Napewno rozgrzewa skórę, usuwa martwy naskórek, oczyszcza dzięki drobinom piasku i glince - choć miałam wrażenie że to nie piasek Arizony tylko najzwyklejszy cynamon
Lecz mogło mi sie wydawać...ale...ale...Kto by chciał lecieć do Arizony po piach? Moja skóra sie strasznie zaczerwieniła ale nic poza tym...Maseczka ma bardzo ładny zapach i nie jest taka zła
__________________

Tapcia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-29, 14:19   #10
Hosenka*
Moderator KWC
 
Avatar Hosenka*
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 46 850
Dot.: nowosci z serii spa - avon

Tapcia - dostałas 10 próbek?? Ja miałam 2 wielkie pudła (było w nich dokładnie 56 kosmetyków (nie licze tu zestawów - ztn zestaw liczyłam jako 1 rzecz, licząc osobno, byłoby ponad 60 kosmetyków) nie dostałam NIC!!!! grrr
__________________
13.12 - Antyperspiranty nie barwiące ubrań

10.12 - Kosmetyczne nowości listopada
mikroREKLAMA
Kosmetyki nowe i używane
24.11 - ostatni dzień darmowej dostawy do paczkomatów na Allegro - sprawdź aukcje i skorzystaj!

Ta reklama pokazywana jest pod 46 850 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Hosenka* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-29, 16:51   #11
Tapcia
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 1 640
GG do Tapcia
Dot.: nowosci z serii spa - avon

Ja również liczyłam jeden zestaw składający sie z czterech produktów jako jeden kosmetyk, ale takich zestawów były tylko dwa. Co do prezentów w formie próbek to ja je dostałam może, dlatego że w Avonie mam wielu znajomych i juz wiele przekrętów dla mnie zrobili, ale nie wymienię nazwisk, bo wylecą
__________________

Tapcia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-29, 17:02   #12
kasienka.b
Wcale nie be, tylko cacy kasieńka
 
Avatar kasienka.b
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Diamentowa wyspa
Wiadomości: 9 924
GG do kasienka.b
Thumbs down Dot.: nowosci z serii spa - avon

Mnie tez Avon wqrza. Qrcze czekalam na cien ze 2 miesiace. A teraz zamowilam balsam dla cioci i tez nie przyszedl I musiaam jej powiedziec : Sorki, ale Avon jest kiepski i nie doszedl jescze twoj prezent Powiedzial, ze no problem, ale widzialam ze jej smutno. I to ma byc porzadna firma??? Tak sie nie traktuje klientów Na szczescie w Avonie zamawiam tyle co nic.
__________________
Blog
kasienka.b jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-29, 18:47   #13
Tapcia
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 1 640
GG do Tapcia
Dot.: nowosci z serii spa - avon

Kasienka zamawiasz przez net? Ja mam 6 konsultantek z Avon'u...najdłuzej czekałam 2 tygodnie ale tylko dlatego ze dorwałam najświeższy katalog, a tak to 2 dni albo dzwonie do jednej z nich i w tym samym dniu przywozi mi kosmetyki z Avon'u jak i również z Oriflame'u
__________________

Tapcia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-29, 19:28   #14
Hosenka*
Moderator KWC
 
Avatar Hosenka*
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 46 850
Dot.: nowosci z serii spa - avon

tapciu no tak, bo w krakowie jest jest COK a tam konsultantki moga kupować nawet pojedyncze rzeczy. wiec nic dziwnego ze dostajesz w tym samym dniu. Ja tez nieraz kupuje klientkom "na bieżąco" - np któras zamawia rano na wykładnie, a jak mam przerwe to lece do COK i juz na nastepnym ma
__________________
13.12 - Antyperspiranty nie barwiące ubrań

10.12 - Kosmetyczne nowości listopada
mikroREKLAMA
Kosmetyki nowe i używane
24.11 - ostatni dzień darmowej dostawy do paczkomatów na Allegro - sprawdź aukcje i skorzystaj!

Ta reklama pokazywana jest pod 46 850 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Hosenka* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-29, 20:58   #15
kootek_mamrotek
Zakorzenienie
 
Avatar kootek_mamrotek
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 6 773
GG do kootek_mamrotek
Dot.: nowosci z serii spa - avon

ja mam probke tej maseczki rozgrzewajacej do twarzy , ale ze jestem dzika na wszelkie nowosci tak na nią tesh:/ boje sie ze mnie podrażni, a ja musze byc nieskazitelna na sylwka
__________________
"Burza łamie drzewa, a trzciną tylko kołysze.."
kootek_mamrotek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-30, 01:30   #16
liwiamaja
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Tychy
Wiadomości: 25
Dot.: nowosci z serii spa - avon

ja też z całego zestawu dostałam tylko kurację parafinową - kurcze trudno to samemu stosować- bo trzeba trzymać w ciepłym ręczniku a ten za moment stygnie i nie ma super efektu. Ja zastosowałam kurację 2 razy po pracach domowych i zauważyłam różnicę tj poprawę- fajnie nawilżyła i wygładziła skórę i paznokcie ładniejsze sie zrobiły ale efekt krótkotrwały i zapach zbyt intensywny.konsystencja zbyt lejąca przez co wydajność niska
liwiamaja jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-30, 10:23   #17
Domina
Zakorzenienie
 
Avatar Domina
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: K@towice
Wiadomości: 3 291
Dot.: nowosci z serii spa - avon

Mam cały zestaw i jestem z niego bardzo zadowolona. Kuracji parafinowej nie używa się jak krem tylko się ją nakłada na dłonie które owija się w ciepły ręcznik lub folie aluminiową. Nie wyobrażam sobie żebym mogła to stosować jako krem do rąk bo przecież to się klei!!

Co do maseczki to uważam że jest naprawdę świetna. Rzeczywiście rozgrzewa ale nie polecam osobom które mają silny trądzik ponieważ maseczka jeszcze bardziej go podrażnia. Ja stosuje tylko na policzki i nosek
Domina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-30, 15:41   #18
klaudynia
Raczkowanie
 
Avatar klaudynia
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 309
Dot.: nowosci z serii spa - avon

A ja dostałam wszystkie produkty które zamówiłam w demoTrzeba było dziewuszki nie czekac do ostatniej chwili.
A więc,kuracja parafinowa jakos mnie równiez nie zachwyciła,niby nie owinęłam rąk ciepłym ręcznikiem tylko folia spożywczą,ale ani to nie natłuściło rąk na co cicho liczyłam ani w sumie nic nie zrobiło,może lekko nawilzyło,ale ja nie takiego efektu oczekiwałam.Maseczka eksfoliująca jak dla mnie jest łudząco podobna do maseczki rogrzewającej.Jak dla mnie to jest to jedno i to samo.Rozgrzewa skóre no i co tu więcej pisać,jak uzywałyście tamtej to znacie efekty.Maseczka pod oczy...znowu to samo,jakos mi przypomina żel peptydowy...
Jakos czasem mam wrażenie,że avon zmienia tylko opakowanie i inaczej nazywa nowe produkty a w środku jest dokładnie to samo co w innych produktach,które juz są albo juz były(nie mam tu na myśli oczywiście samej zmiany opakowania co robią dośc często).Tez macie takie odczucie???
Tyle razu sobie mówie,nie bierz żadnych wynalazków,bo znowu wydasz tylko kase a rzecz wcale nie będzie nowa i nie będzie zachwycac,ale tak mnie kuszą te nowe oferty i niekiedy niskie ceny,że niewytrzymuje a potem żałuje.
klaudynia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-30, 16:27   #19
justa79
Zakorzenienie
 
Avatar justa79
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Gdańsk/Sopot
Wiadomości: 4 062
GG do justa79
Dot.: nowosci z serii spa - avon

Cytat:
Napisane przez klaudynia
A ja dostałam wszystkie produkty które zamówiłam w demoTrzeba było dziewuszki nie czekac do ostatniej chwili.
w każdym okręgu obowiązują inne terminy składania zamówień - że ja na to wcześniej nie wpadłam, żeby zamówić w terminie, który obowiązuje u Ciebie, a nie u mnie!
__________________
Justa

Klikaj codziennie:
http://www.zmilosciserc.pl/donate.php
http://www.pajacyk.pl
http://www.polskieserce.pl

Nie udzielam indywidualnych porad poza forum!
justa79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-30, 16:41   #20
Kajol
Zadomowienie
 
Avatar Kajol
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 1 065
Dot.: nowosci z serii spa - avon

Klaudynia zgadzam się z tobą w stu procentach- zwłaszcza ta linia Naturals... A ostatnio namiętnie wczytuję się w składy różnych produktów, więc jeszcze bardziej zauważam te podobieństwa; tyle, że nie dotyczy to tylko Avonu...
Kajol jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-30, 17:04   #21
Hosenka*
Moderator KWC
 
Avatar Hosenka*
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 46 850
Dot.: nowosci z serii spa - avon

mój kumpel pracował jakis czas w Avonie (pod krakowem mają jakąs siedzibe, gdzie przepakowuja kosmetyki i rozsyłają na wschód) i mówil ze rzeczywiscie tak jest, ze zmieniają tylko nazwe... podobno tez, jak sie jakies perfumy przeterminują (mają wiec inny zapach) to tez wlewaja do innej buteleczki, wymislają inna nazwe i jest SUPER NOWOSC. i cienie podgrzewają w mikrofalówkach i błyszczyki, zeby były bardziej płynne hmmm
__________________
13.12 - Antyperspiranty nie barwiące ubrań

10.12 - Kosmetyczne nowości listopada
mikroREKLAMA
Kosmetyki nowe i używane
24.11 - ostatni dzień darmowej dostawy do paczkomatów na Allegro - sprawdź aukcje i skorzystaj!

Ta reklama pokazywana jest pod 46 850 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Hosenka* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-30, 17:32   #22
misioczat
Wtajemniczenie
 
Avatar misioczat
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 291
Dot.: nowosci z serii spa - avon

Mialam probke maseczki i bardzo i sie spodobala Zapach dla mnie po prostu bossski, bardzo oryginalny, jakbym dymny, jakby stechlizna starego kosciola.. Ale fajny, ja lubie takie dziwolagi A powiedzcie cos wiecej o tej maseczce pod oczy? Jaka ma konsystencje? Krem, czy zel? Stosuje sie ja jak zwykly krem pod oczy? I czy cala seria pachnie tak, jak maseczka?
misioczat jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-30, 19:18   #23
justa79
Zakorzenienie
 
Avatar justa79
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Gdańsk/Sopot
Wiadomości: 4 062
GG do justa79
Dot.: nowosci z serii spa - avon

Cytat:
Napisane przez Hosenka*
podobno tez, jak sie jakies perfumy przeterminują (mają wiec inny zapach) to tez wlewaja do innej buteleczki, wymislają inna nazwe i jest SUPER NOWOSC.
to by tłumaczyło, dlaczego wiele z tych zapachów ma jedną wspólną, bardzo podobną nutę a ja podejrzewałam, że je po prostu stworzył ten sam "nos"

Cytat:
Napisane przez Hosenka*
i cienie podgrzewają w mikrofalówkach i błyszczyki, zeby były bardziej płynne hmmm
to trochę bez sensu, bo zaraz po wystygnięciu wróciłyby do poprzedniego stanu.
__________________
Justa

Klikaj codziennie:
http://www.zmilosciserc.pl/donate.php
http://www.pajacyk.pl
http://www.polskieserce.pl

Nie udzielam indywidualnych porad poza forum!
justa79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-30, 21:03   #24
Hosenka*
Moderator KWC
 
Avatar Hosenka*
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 46 850
Dot.: nowosci z serii spa - avon

justa79 mi to opowiadal kumpel z roku, który to widział....
błyszczyki np. są w takich wielkich 50 -litrowych baniakach i z nich dopiero jest to rozlewane, cienie natomiast są w wielkich blokach i z tego są wycinane
__________________
13.12 - Antyperspiranty nie barwiące ubrań

10.12 - Kosmetyczne nowości listopada
mikroREKLAMA
Kosmetyki nowe i używane
24.11 - ostatni dzień darmowej dostawy do paczkomatów na Allegro - sprawdź aukcje i skorzystaj!

Ta reklama pokazywana jest pod 46 850 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Hosenka* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-31, 14:11   #25
rzyrafka
Zakorzenienie
 
Avatar rzyrafka
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 14 598
Dot.: nowosci z serii spa - avon

Ja na pewno kupię te maseczkę do twarzy! Użyłam próbke i jets świetna- ten efekt podgrzania po całodziennym zimowym zmęczeniu jest super Natomiast bardzo mnei zaintrygowała ta odżywka do ciała, która bedzei w następnym katalogu- czy to będzie żel pod prysznic, czy co??
__________________
*
Łydka
*
rzyrafka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-31, 14:24   #26
Hosenka*
Moderator KWC
 
Avatar Hosenka*
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 46 850
Dot.: nowosci z serii spa - avon

Cytat:
Napisane przez rzyrafka
Ja na pewno kupię te maseczkę do twarzy! Użyłam próbke i jets świetna- ten efekt podgrzania po całodziennym zimowym zmęczeniu jest super Natomiast bardzo mnei zaintrygowała ta odżywka do ciała, która bedzei w następnym katalogu- czy to będzie żel pod prysznic, czy co??
mi tez ta maseczka wydaje sie swietna, jednak obawiam sie co ona ma tekigo w składzie, co zrzera lakier z paznokci... chyba jednak nie zaryzykuje.

tez mnie ciekawi ta odżywka...
__________________
13.12 - Antyperspiranty nie barwiące ubrań

10.12 - Kosmetyczne nowości listopada
mikroREKLAMA
Kosmetyki nowe i używane
24.11 - ostatni dzień darmowej dostawy do paczkomatów na Allegro - sprawdź aukcje i skorzystaj!

Ta reklama pokazywana jest pod 46 850 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
Hosenka* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-31, 16:33   #27
Domina
Zakorzenienie
 
Avatar Domina
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: K@towice
Wiadomości: 3 291
Dot.: nowosci z serii spa - avon

Odżywka po prysznic planet spa ma taką kremowa konsystencje, ale troszke mało jej jest:/ Nie próbowałam jej wiec nie wiem jak działa i czy w ogóle cos daje.

Co do podgrzewania błyszczyków w mikrofali...to przepraszam ale...jak duze są te mikrofalówki?? No i jak duzo oni ich tam mają?? A po za tym faceci mają tendencje do wymyslania takowych rzeczy by dziewczynom obrzydzić malowanie się kosmetykami.
Za to ja rozmawiałam z dzewczyną, która też pracowała w takim magazynie i nie mówiła nic takiego, wrecz przeciwnie...bardzo sobie chwaliła tą prace i przekonała sie iż kosmetyki są robione w bardzo dobrych warunkach.
Domina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-01, 19:23   #28
klaudynia
Raczkowanie
 
Avatar klaudynia
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 309
Dot.: nowosci z serii spa - avon

Cytat:
Napisane przez justa79
w każdym okręgu obowiązują inne terminy składania zamówień - że ja na to wcześniej nie wpadłam, żeby zamówić w terminie, który obowiązuje u Ciebie, a nie u mnie!
Ja sie nie bawie w cos takiego jak dowóz paczek do domu po 2 tygodniach od momentu rozpoczęcia nowego katalogu.Składam tylko i wyłącznie na odbiór własny najwcześniej jak się tylko da wiec paczke mam dokładnie dzień po rozpoczęciu nowego katalogu czyli w każdą sobote miesiąca!
klaudynia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-01, 19:34   #29
klaudynia
Raczkowanie
 
Avatar klaudynia
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 309
Dot.: nowosci z serii spa - avon

Cytat:
Napisane przez Kajol
Klaudynia zgadzam się z tobą w stu procentach- zwłaszcza ta linia Naturals... A ostatnio namiętnie wczytuję się w składy różnych produktów, więc jeszcze bardziej zauważam te podobieństwa; tyle, że nie dotyczy to tylko Avonu...
Tak,ja tez zwróciłam uwage na to.Nie wiem czy znasz polska firme ATW robiaca kosmetyki homeopatyczne.Wszystkie 3 żele do mycia twarzy jakie miałam przyjemność kupic mają dokładnie ten sam skład.Nie wiem jaki jest cele takiego czegoś?Ja sie czuje oszukana!!!
klaudynia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-02, 15:08   #30
anytsuj
Zadomowienie
 
Avatar anytsuj
 
Zarejestrowany: 2003-09
Lokalizacja: morza szum, ptaków śpiew
Wiadomości: 1 090
Dot.: nowosci z serii spa - avon

Moja kuzynka, która jest konsultantką dała mi do wypróbowania odżywkę pod prysznic, użyłam tylko jeden raz, ale nie jestem zadowolona. Mogłaby być bardziej gęsta, treściwsza.
anytsuj jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 15:03.