tipsy - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Przedłużanie paznokci

Notka

Przedłużanie paznokci Techniki przedłużania paznokci, pytania o produkty do przedłużania paznokci, porady, paznokcie żelowe, akrylowe, kursy, szkolenia przedłużania paznokci

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2005-12-14, 16:52   #1
PięknaCzarna
Raczkowanie

tipsy

Wiem, że tu o tipsach sporo, ale większość z Was wie o tym sporo i trudno się zorientować u profesjonalistek, a chodzi mi o podstawowe pytania. Chcę zrobić sobie tipsy, moje paznokcie są beznadziejne! Słyszałam o akrylowych, żelowych- ale tak naprawdę nie mam pojęcia!
Proszę doradźcie jakie, jaki mniej więcej jest ich koszt i przede wszyskim jak później wygląda "dorabianie"?
Sorry za pytania ale jestem w tej kwestii zielona totalnie.
PięknaCzarna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-14, 17:44   #2
paulakrk
BAN stały

GG do paulakrk
Dot.: tipsy

A ja bym proponowała wpisać w wyszukiwarce "tipsy akrylowe,żelowe, uzupełnienie ,ceny" - z pewnością znajdziesz tam wszystkie potrzebne informacje.
paulakrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-15, 12:48   #3
PięknaCzarna
Raczkowanie

Tyle to ja wiem !
Myślałam, że ktoś może mi po prosu zasugerować, pokrótce wytłumaczyć.
Stary 2005-12-15, 14:29   #4
paulakrk
BAN stały

GG do paulakrk

Ehmmmm z moich 480 postów co najmniej 30 to włsnie takie "tłumaczenie"....:rolleye s: No ale niech będzie -