Malinowa sukienka - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-12-18, 12:13   #1
chloe
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 28

Malinowa sukienka


DZiewczyny pomożcie!
Jakim kolorem cieni pomalowac oczy, jesli sukienka jest koloru malinowego (dokladnie ciemna malina)? hm.... zastanawiam sie juz od jakiegos czasu i nic mi do glowy nie przychodzi, moglabym uzyc cienia zblizonego do koloru sukienki, ale szczerze mowiac "zlewa" sie to wszystko.
Moze Wy mi cos doradzicie ?
chloe jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-18, 17:23   #2
buska
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 186
Dot.: Malinowa sukienka

a moze jakis złoty? w moich wyobrazeniach ladnie by sie komponowało
buska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-18, 17:39   #3
Justyś
Raczkowanie
 
Avatar Justyś
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: świetokrzyskie
Wiadomości: 105
GG do Justyś
Dot.: Malinowa sukienka

Brązik ze złotem albo takie przydymione oczki do takie sukienki supcio!!!
Justyś jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-18, 22:19   #4
chloe
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 28
Dot.: Malinowa sukienka

Złota nie mogę bo mam srebrne dodatki (a wlasciwie cyrkoniowe hihi) , a jesli chodzi o braz......hm...to myslalam o takim, ale przydymionym, takim zimnym i np. z dodatkiem jasnego rózu...tylko czy to pasuje?
chloe jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-19, 08:48   #5
aptekus
Rozeznanie
 
Avatar aptekus
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Wielko Polska
Wiadomości: 654
Dot.: Malinowa sukienka

ja myśle, że zdecydowanie oczy w mocnym charakterze powinnaś umalować..
spróbuj może cienia grafitowego z połyskiem, rozswietl to brokacikowym srebrem pod brwiami i w wewnętrznych kocikach oczu

usta oczywiście malinowe, błyszczące, nie za mocne

pozdro
aptekus jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-19, 10:05   #6
chloe
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 28
Dot.: Malinowa sukienka

DZeikuje aptekusku za pomysl - chyba bardzo mi odpowiada , dzis lece do miasta poszukac takiego grafitowego o jakim piszesz . I dzis zabieram sie do dziela !!!

Dziekuje jeszcze raz za pomysly, bo szczerze piszac to naet mi do glowy nie przyszlo, aby do malinowej sukienki pomalowac powieki na cos ciemnego (hihi) ....

No coz, co kilka glow to nie jedna . Pozdrowka !
chloe jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-19, 21:02   #7
Madz!uHa
Zadomowienie
 
Avatar Madz!uHa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Stolica Polskiej Miedzi
Wiadomości: 1 689
GG do Madz!uHa
Dot.: Malinowa sukienka

brrrrązy...
__________________
There's no sadness, no cry...

just take it and fly...
Madz!uHa jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 16:29.