Do filtromaniaczek:) - Strona 46 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2006-03-28, 18:36   #1351
Michał84
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 286
Dot.: Do filtromaniaczek:)

A i owszem,chyba jestem tu 1szym filtromaniakiem plci meskiej

Justa.Alchemiczka,Chocola tka,Erato - dzienks ogromne za informacje o tym filtrze Vichy,jak tylko skonczy mi sie bioderma zaopatrze sie w niego,bo juz nie moge patrezc na ta warstwe biala na mojej buzce.Przebolec mozna juz w sumie mala zawartosc Vichy,bede go stosowal w takim razie tylko gdy bede szedl do ludzi,a tak to cos innego sobie zakupie,ale wazne ze nie bedzie mi juz twarzy barwic na bialo
Alchemiczko,myslalem,o tym,zeby sie bawic wlasnie w to mieszanie tcyh Bioderm,ale nie moglem zdobyc nigdzie prbek tonujacej,a pozatym,niewiem czy u faceta nie wygladaloby to glupio.
w kazdym razie bioderme znow sobie zakupie ,i bede jej uzywac na zmiane z Vichy,gdy bede miec malo zajec na uczelni,albo dzien bede spedzac w domu,bofajny ten filtr jest,gdyby tylko tej warstewki nie zostawial,to bym nawet nie zmienial w sumie.
Michał84 jest offline  
Stary 2006-03-28, 20:00   #1352
joasiak1
Zakorzenienie
 
Avatar joasiak1
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 6 833
Wpisy w blogu: 1
GG do joasiak1
Dot.: Do filtromaniaczek:)

Cytat:
Napisane przez Kajol
Witam po dłuższej nieobecności moje kochane filtromaniaczki i po nadrobieniu zaległości- ach, te wasze posty jakoś tak szybko narastają, chyba socjalizm rzeczywiście wam się udzielił - wyrabiacie 300% normy? Ja nie nadążam z czytaniem...

Do Nierdzewnej- w poszukiwaniu próbek polecam ci zajrzeć do apteki w Galerii Kazimierz, ja tam zawsze dostaję, ale już dawno tam nie byłam, więc nie wiem czy aktualnie jeszcze coś mają.


A teraz troche poważniejsze pytanie do wszystkich filtromaniaczek:
Nie zdarzył się wam jeszcze kryzys? Bo mnie nachodzą czarne myśli ostatnio, każdego poranka, kiedy patrzę na miarkę wypełnioną białą mazią po brzegi, kiedy pomyślę o tym wsmarowywaniu, świeceniu, skrobiowaniu ... Nawet J.Lo mnie nie pociesza Czy to "filtrowa deprecha"? Dopada was to czasem? Co wtedy robicie? Jakie pomysły na przetrwanie?

Kajol, z ust mi to wyjęłaś
Sama miałam dziś do Was o tym pisać, bo dziś rano to już prawie szlag mnie trafił przez te filtry diabelne:-( Dziś i tak przed wyjściem do pracy miałam dla siebie dużo czasu, bo szłam na 12, ale zazwyczaj chodzę na 7 rano i zamiast jak człowiek wyspać się, to ja wstaję o jakiejś koszmarnej porze, żeby krem zdążył się wchłonąć...A i tak pierun nie chce się wchłaniać, bo i jak ma się wchłonąć prawie 2 ml tłustej mazi?! A jak się trochę wchłonie, to posypana skroią kukurydzianą wyglądam fatalnie, bo jakby nie patrzeć to jednak daleko jej do pudru i po prostu widać ja na twarzy... Już i tak staram się w pracy nie podchodzić do ludzi za blisko i nie straszyć tym wypiekiem, który noszę na twarzy, ale ilez można?! Biel niweluję trochę bronzerem, ale to kolejna warstwa pudrowa na mojej twarzy, która uroku mi nie dodaje raczej. Dobrze, że chłopaka znalazłam, zanim zaczęłam używać filtrów, bo teraz to już nic by z tego nie było...A do tego na czole zaczyna mi wyłazić jakieś paskudne przebariwenie, którego nie powinno tam być, bo przecież smaruję się filtrami na tony!!!
Ratunku, bo jestem w rozpaczy i jeszcze pirzgnę to wszystko w diabły!
Kto mnie pocieszy...?
joasiak1 jest offline  
Stary 2006-03-28, 20:03   #1353
Paula07
Wtajemniczenie
 
Avatar Paula07
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Dania
Wiadomości: 2 053
Post Dot.: Do filtromaniaczek:)

Cytat:
Napisane przez Kajol
A teraz troche poważniejsze pytanie do wszystkich filtromaniaczek:
Nie zdarzył się wam jeszcze kryzys? Bo mnie nachodzą czarne myśli ostatnio, każdego poranka, kiedy patrzę na miarkę wypełnioną białą mazią po brzegi, kiedy pomyślę o tym wsmarowywaniu, świeceniu, skrobiowaniu ... Nawet J.Lo mnie nie pociesza Czy to "filtrowa deprecha"? Dopada was to czasem? Co wtedy robicie? Jakie pomysły na przetrwanie?
Nie przejmuj się Kajol mnie także dopada deprecha filtrowa . Ostatnio wydaje mi się, albo tak jest, że w niektóre dni filtr bardzo ładnie mi wsiąka a w niektóre świecę sie jak wysmarowana smalcem i właśnie dzisiaj miałam taki dzień. Oststnio nawet zaczęła przetłuszczać mi sie skóra, prawdopodobnie po Omedze, więc muszę iść do apteki po tak zachwalany MSM i mam nadzeję, że poprawi się wchłanialność filtra na mojej twarzy. A jak sobie radzę, pociesza mnie myśl,że za 10 lat nie będę miała zmarch i codziennie nakładam tą miarkę wypełniona po brzegi mazią.

Joasiak my teraz się pomęczymy a później będziemy miały buźki gładkie jak niemowlaki, a twoje koleżanki pomarszone jak rodzynki
Paula07 jest offline  
Stary 2006-03-28, 20:08   #1354
Paula07
Wtajemniczenie
 
Avatar Paula07
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Dania
Wiadomości: 2 053
Post Dot.: Do filtromaniaczek:)

Cytat:
Napisane przez Michał84
A i owszem,chyba jestem tu 1szym filtromaniakiem plci meskiej
Ale miło czytać wypowiedzi oświeconego faceta , poniewaz większość osobników z twojego gatunku na słowo krem ucieka w siną dal .
Mam nadzieję, że będziesz zaglądał do nas częściej .
Paula07 jest offline  
Stary 2006-03-28, 21:04   #1355
Alchemiczka :D
Zadomowienie
 
Avatar Alchemiczka :D
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Biochemia kosmetyczna :)
Wiadomości: 1 298
Dot.: Do filtromaniaczek:)

Kajol ja też od czasu do czasu zastanawiam się czy to wszystko ma sens, ale jak spojrzę, na Wizaż, tj. na Nasz watek, na artykuły Basi itd. to zaciskam zęby i dalej filtry na twarz. Potem mija mi to, lecz po ajkimś czasie znów powraca na chwilę. Tak szczerze, to ciężkie jest to nasze filtromaniacze życie, jednak w rzeczywistości tylko coś co kosztuje człowieka wysiłek przynosi potem efekty -> tym się pocieszam

Pozdrawiam
__________________
"Na wszystkie sprawy pod niebem jest wyznaczona pora"
Alchemiczka :D jest offline  
Stary 2006-03-28, 21:42   #1356
Sandija
Gość
 
Wiadomości: n/a
Dot.: Do filtromaniaczek:)

Witaj Michał- też polecam Vichy, do tłustych buź są bardzo dobre - sama kiedyś się nim zachwycałam, teraz nie mam cery tłustej, więc wolę inne, bardziej odżywcze.

Kajol, Joasiak Wy nam się tu nie załamujcie, no Tak jak napisała Paula, jak za dwadzieścia lat my będziemy w rozkwicie naszej urody, jędrne i miękkie jak pupcie niemowlaczka, nasze, teraz superopalone (i matowe ), koleżanki będą pomarszczone i obwisłe jak za duże galoty A poza tym, spójrzcie na to z innej strony - już sama aplikowanie filtrów, ten minimasaż, to swego rodzaju masaż przeciwzmarszczkowy - nie czujecie, jak Wam od razu rośnie produkcja kolagenu i elastyny?
Ja tam nie mam czasu na depresji - walę tonę filtra, bo wiem, ile on znaczy dla mojej cery. Potem jadę ze skrobią, brązerem i jak tu mam mieć zły humor? Toż to wiele osób nie wiem, jakich ekstremalnych przeżyć jest pozbawionych, nie "zadając się " z filtrami, jakie oni muszą mieć ubogie życie

A, teraz Wam powiem,co dziś wyczytałam siedząc u fryzjera. W którymś tam ELLE, możlwie, że marcowym, był artykuł o nartach itp. No i jako niezbędnik na górskie warunki polecali Antka z szalonym filtrem w postaci... spf 20
Myślałam, że padnę! To ja bym wróciła z Alp z karnacją, jak nie przymierzając, rodowita Włoszka
 
Stary 2006-03-28, 21:43   #1357
Pogoda
Rozeznanie
 
Avatar Pogoda
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 683
Dot.: Do filtromaniaczek:)

Michal84(nie moge sie oprzec zeby sie nie pochwalic) ja kilka(nascie) stron wczesniej w miare obszernie pisalam o tym filtrze Vichy, o ktory pytasz

Tez dzis przechodze filtrowa depresje: cos mnie zapycha i jest to albo Avenka, albo skrobia ziemniaczanka sie na mnie scina, po paru godzinach chodze wiec tlysta z twarozkiem na twarzy wygladam gorzej niz zle, ale sie trzymam!!!

Czy moze mi ktos poinformowany powiedziec (wiem, powinnam znac odpowiedz na swoje pytanie) czy TV i ekran komputera emituja promieniowanie UV??? Bo teraz, kiedy jestem po kapieli po raz 2 i to tylko na jakies 2-3 h nakladam 2,5 ml filtra, czy koniecznie?? Dzieki temu po 2,5 tygodnia konczy mi sie tubka 100 ml filtra

PS. Moja klawiaturaznow skrajkuje, przepraszam za utrudnienia w czytaniu
Pogoda jest offline  
Stary 2006-03-28, 21:59   #1358
ewunia2
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2004-07
Lokalizacja: Z stąd gdzie mi dobrze;-)
Wiadomości: 1 275
Dot.: Do filtromaniaczek:)

Cytat:
Napisane przez Sandija
Tak jak napisała Paula, jak za dwadzieścia lat my będziemy w rozkwicie naszej urody, jędrne i miękkie jak pupcie niemowlaczka, nasze, teraz superopalone (i matowe ), koleżanki będą pomarszczone i obwisłe jak za duże galoty

Dobre, dobre
ewunia2 jest offline  
Stary 2006-03-28, 22:04   #1359
ewunia2
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2004-07
Lokalizacja: Z stąd gdzie mi dobrze;-)
Wiadomości: 1 275
Dot.: Do filtromaniaczek:)

Jejku jak fajnie się czyta gdy facet jest świadomy i wie że należy używać filtrów, mój to uparty jak osioł , nawet zwykłego kremu pod oczy nie chce używać
ewunia2 jest offline  
Stary 2006-03-28, 22:07   #1360
Erato
Wtajemniczenie
 
Avatar Erato
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 2 343
Dot.: Do filtromaniaczek:)

No dobra, to ja też się przyznam: nienawidzę filtrów! Mam tłustą cerę, nic się we mnie nie wchłania, nawet pół mililitra! Bez makijażu wyglądam okropnie, a na filtrze każdy podkład wytrzymuje około pół godziny! Marzę o położeniu rano podkładu na krem matujący! Marzę o matowej skórze, która się nie klei w dotyku
Gdyby nie Wy, to w życiu bym się tak nie męczyła....
Pozdrawiam wszystkie filtromanki w depresji...
Erato jest offline  
Stary 2006-03-28, 22:23   #1361
marianna
Rozeznanie
 
Avatar marianna
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Wlkp.
Wiadomości: 933
Dot.: Do filtromaniaczek:)

Ojej bidulki... słoneczko na dworze w Wy depresji dostajecie?

Ja jak mam dzień ohydy do filtra to po powrocie z pracy zmywam wszystko w cholerę i....nakładam Active C XL i udaję, że mam filtr na twarzy hi,hi,hi...trudno nie jestem ortodoksyjnym wyznawcą.

Ale fakt jak rano trzeba wyszykowac dwójkę dzieci plus siebie , no jeszcze ogarnąć rozlazłego męża i znaleźć i wyrzucić chowającego się kota - no to jest trudno z ta wchłanialnością - no i nie spóźnić się wszędzie...
marianna jest offline  
Stary 2006-03-28, 22:25   #1362
beoneself
Zakorzenienie
 
Avatar beoneself
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 9 487
Dot.: Do filtromaniaczek:)

Ja się filtruję dopiero od około miesiąca, więc jeszcze nie miało czasu dopaść mnie zwątpienie... Moje naczynkowe policzki chyba odetchnęły z ulgą, skóra cały czas z wartewką ochronną, nic mi jej nie wysuszy, a skórę mam taaaką gładką po Biodermie Nie wiem jak to jest, ale tak gładkiej twarzy to jeszcze nie miałam - zawsze narzekałam na jakieś grudki i inne [na szczęście pryszcze trzymają się ode mnie w daleka ]. I do tego wszystkiego zaczyna mi się podobać taka leciutko połyskująca twarz Wcześniej miałam obsesję matu, najchętniej cały czas sprawdzałabym w lusterku czy nosek matowy czy już nie A teraz, to już mi to wisi
beoneself jest offline  
Stary 2006-03-28, 22:27   #1363
Sandija
Gość
 
Wiadomości: n/a
Dot.: Do filtromaniaczek:)

No następna załamana filtromaniaczka Wam dziewczynki wiosna tak wpłynęła na hormony, że jakieś spadki nastroju? Toć on powienien lecieć w górę jak filtr wycieśnięty za mocno z tubki
Erato, a może masz zły podkład?
Bo ja używam Guerlain Divinory Semi-matt i rewalacja! Mogę go wklepać lekko palcami i uzyskuje glow J. Lo ale jak się przyprószę skrobią, to mam przepiękną, matową cerę
Im tłustsza cera, tym lżejszy,nawet lepiej rozświetlający podkład, bo przecież i tak się potem czyś matowisz/skrobowisz. A na filtrach jakieś cieższe w ogóle nie mają szans, bo się ważą i wygląda to sama wiesz jak A ten polecam!
Albo w ogóle zapomnij o podkładzie, kup świetny korektor, co to można maziać nim większe obszary jak podkładem (polecam Disapear EL), potem jakiś brązer/różyk i już.
BTW: jesteś na kwasach/retinoidach?
 
Stary 2006-03-28, 23:25   #1364
Erato
Wtajemniczenie
 
Avatar Erato
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 2 343
Dot.: Do filtromaniaczek:)

Sandija, zaraz Cię chyba dokarmię... Dzięki za zrozumienie, ale: A. moja skóra się przetłuszcza w sposób, który rujnuje każdy podkład. B. korektor mi nie wystarczy, bo mam naprawdę "problematyczną" (taki eufemizm) cerę C. Guerlaina nie próbowałam, bo to dla mnie za wysoka półka. Ale może dorwę jakąś próbkę w Douglasie czy Sephorze.
A poza tym już mi lepiej
BTW jestem tylko na Effaclarze, bo AHA robią mi z gęby pomidora A effaclarek miły jest i nie szkodzi nikomu Przymierzam się też do acne dermu na jakiś czas, bo chcę trochę pomęczyć przebarwienia, a azelainę dobrze znoszę.
A za kremem matującym tęsknię i tak
A w ogóle wiosna wreszcie przyszła i fajnie jest, nawet z kitem na gębie
Erato jest offline  
Stary 2006-03-28, 23:29   #1365
Erato
Wtajemniczenie
 
Avatar Erato
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 2 343
Dot.: Do filtromaniaczek:)

A może ułożę sobie jakąś mantrę...
"Jestem matowa, jestem matowa, nic mi sie nie klei, mąka się wcale ze mnie nie sypie, jestem blada i piękna jak dziewiętnastowieczna gruźliczka pod parasolką (Parsolką), melanocyty mam ujarzmione, kolagen mi się nie rozpada, mmmm, jestem matowa...."

Sorry, już mam głupawkę o tej porze
Erato jest offline  
Stary 2006-03-28, 23:52   #1366
mckabi
Zadomowienie
 
Avatar mckabi
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: Piła
Wiadomości: 1 115
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Do filtromaniaczek:)

Chocolatko, jadę znowu w czwartek do Poznania, ale niestety tylko do M1 (na więcej nie będę miała za bardzo czasu). Nie pamiętam czy tam jest jakaś apteka , jeśli jest to może przypadkiem byłaś w niej po próbki I przy okazji, dostanę gdzieś w M1 tę nieszczęsną skrobię
mckabi jest offline  
Stary 2006-03-29, 00:05   #1367
chocolatka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 4 534
Dot.: Do filtromaniaczek:)

Cytat:
Napisane przez mckabi
Chocolatko, jadę znowu w czwartek do Poznania, ale niestety tylko do M1 (na więcej nie będę miała za bardzo czasu). Nie pamiętam czy tam jest jakaś apteka , jeśli jest to może przypadkiem byłaś w niej po próbki I przy okazji, dostanę gdzieś w M1 tę nieszczęsną skrobię
Mckabi, przykro mi, ale nie bywam w M1 Ostatni raz byłam tam jakiś rok temu. Ale pamiętam, że na pewno jest tam apteka (nie ma w niej części samoobsługowej). Nie wiem jaki ma wybór dermokosmetyków. Nie wiem też czy w M1 jest sklep ze zdrową żywnością.
Przykro mi, że nie mogę Ci udzielić więcej info
chocolatka jest offline  
Stary 2006-03-29, 00:13   #1368
mckabi
Zadomowienie
 
Avatar mckabi
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: Piła
Wiadomości: 1 115
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Do filtromaniaczek:)

Dzięki Chocolatko.

A może ktoś z filtromaniaczek jest też z Poznania i mógłby mi pomóc?
mckabi jest offline  
Stary 2006-03-29, 00:30   #1369
Hexxana
Zakorzenienie
 
Avatar Hexxana
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 12 057
Wpisy w blogu: 20
GG do Hexxana Wyślij wiadomość przez MSN do Hexxana
Dot.: Do filtromaniaczek:)

Zanim trafilam na swoj filtr to.......przezywalam tragedie i dlugie okresy nienawisci wobec wszelkich kremow z filtrami dlatego rozumiem jakie to trudne do przejscia kiedy nie mozna nalozyc normalnie makijazu a na twarzy tynk i borykamy sie z problemem jak pokazac sie ludziom na co dzien.
Udalo mi sie przetrwac chociaz mialam juz dosc testowania,probowania i kombinowania az....trafilam na swoj krem,czego wszystkim innym tez zycze!
__________________
Hexxana jest offline  
Stary 2006-03-29, 08:58   #1370
aanusza
Raczkowanie
 
Avatar aanusza
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 76
Dot.: Do filtromaniaczek:)

Cytat:
Napisane przez mckabi
Dzięki Chocolatko.

A może ktoś z filtromaniaczek jest też z Poznania i mógłby mi pomóc?
ja też bywam w M1 raz na rok, albo jeszcze rzadziej...więc też Tobie nie pomogę, pamiętam tylko, że na 100% jest tam apteka, ale na tym się moja wiedza kończy...

co do depresji filtrowej, to jeszce nie mam, chociaż wkurza mnie niemiłosiernie gdy przylepia mi się sierść kota(ten na Avatarze) do twarzy...brrr okropność

Edytowane przez aanusza
Czas edycji: 2006-03-29 o 09:24
aanusza jest offline  
Stary 2006-03-29, 09:23   #1371
Paula07
Wtajemniczenie
 
Avatar Paula07
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Dania
Wiadomości: 2 053
Post Dot.: Do filtromaniaczek:)

Cytat:
Napisane przez mckabi
Chocolatko, jadę znowu w czwartek do Poznania, ale niestety tylko do M1 (na więcej nie będę miała za bardzo czasu). Nie pamiętam czy tam jest jakaś apteka , jeśli jest to może przypadkiem byłaś w niej po próbki I przy okazji, dostanę gdzieś w M1 tę nieszczęsną skrobię
Mckabi a może prościej będzie jak zamówisz sobie jedwabny puder do ciała - Dr Hauschki. Ja go używam i jest super, skrobia ziemniaczana przy nim "wymięka" . Fajnie matuje nie zostawia białej twarzy. Fakt cena nie jest taka jak skrobi, ale ma sporą pojemność (50g) więc starczy naprawdę na długo .

P.S. Pogoda daj znać na PW.
Paula07 jest offline  
Stary 2006-03-29, 09:31   #1372
L_V
Zakorzenienie
 
Avatar L_V
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 12 590
Dot.: Do filtromaniaczek:)

Cytat:
Napisane przez Paula07
Nie przejmuj się Kajol mnie także dopada deprecha filtrowa . Ostatnio wydaje mi się, albo tak jest, że w niektóre dni filtr bardzo ładnie mi wsiąka a w niektóre świecę sie jak wysmarowana smalcem i właśnie dzisiaj miałam taki dzień. Oststnio nawet zaczęła przetłuszczać mi sie skóra, prawdopodobnie po Omedze, więc muszę iść do apteki po tak zachwalany MSM i mam nadzeję, że poprawi się wchłanialność filtra na mojej twarzy. A jak sobie radzę, pociesza mnie myśl,że za 10 lat nie będę miała zmarch i codziennie nakładam tą miarkę wypełniona po brzegi mazią.

Joasiak my teraz się pomęczymy a później będziemy miały buźki gładkie jak niemowlaki, a twoje koleżanki pomarszone jak rodzynki
Paula, myślę, że MSM popraw wchłanialość. Biorę go od 12 dni i chyba przerzucę się z mleczka avene na bardzije treściwą emulsję, bo mleczka ostatnio chlapnęłam chyba ze 3 ml na samą twarz i wsiąkło! Być może to też efekt stosowania retinoidów.
Ale MSMik fajna rzecz..sorry za off topic
L_V jest offline  
Stary 2006-03-29, 09:38   #1373
natii4
Zakorzenienie
 
Avatar natii4
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 12 363
Dot.: Do filtromaniaczek:)

Cytat:
Napisane przez mckabi
Chocolatko, jadę znowu w czwartek do Poznania, ale niestety tylko do M1 (na więcej nie będę miała za bardzo czasu). Nie pamiętam czy tam jest jakaś apteka , jeśli jest to może przypadkiem byłaś w niej po próbki I przy okazji, dostanę gdzieś w M1 tę nieszczęsną skrobię
W M1 apteka jest koło KFC-najpierw kułczaki,potem sklep z butami,a potem apteka Czy są próbki-nie wiem.

Jeżeli chodzi o skrobię to przecież to jest zwykła mąka ziemniaczana vel krochmal vel kartoflanka W każdym sklepie spożywczym można to dostać
__________________

Bieganie i czytanie
to
klucz do życia

natii4 jest offline  
Stary 2006-03-29, 09:39   #1374
L_V
Zakorzenienie
 
Avatar L_V
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 12 590
Dot.: Do filtromaniaczek:)

Cytat:
Napisane przez Pogoda
[

Tez dzis przechodze filtrowa depresje: cos mnie zapycha i jest to albo Avenka, albo skrobia ziemniaczanka sie na mnie scina, po paru godzinach chodze wiec tlysta z twarozkiem na twarzy wygladam gorzej niz zle, ale sie trzymam!!!

:

Pogodo, u mnie skrobia - ani ziemniaczana ani kukurydziana - zupelnie nie dogadywały się z avene. Ja jednak zdecydowałam, że avene zostaje i to skrobia musi odejsc. To dziwne, ale mialam wrazenie, że zapychała mnie [zaskorniki] i wysuszala jednoczesnie. Niestety, skrobia nie dla mnie. teraz poszukuje Pudru Idealnego...co tez nie jest proste, bo niby avene z niczym sie nie gryzie, to jednak nie wszystkie pudry sie ładnije i równomiernie na niej rozprowadzają [np. moj ukochany Max factor odpada].


Uszy do góry dziewczyny, co to ma być? Opóźniona depresja zimowa Was dopadła?? Wyjrzeć za okno!!! Słońce świeci?? Świeci! Filtr na twarsz okulary na nos i tak trzymać!!
L_V jest offline  
Stary 2006-03-29, 09:42   #1375
L_V
Zakorzenienie
 
Avatar L_V
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 12 590
Dot.: Do filtromaniaczek:)

Jeszcze raz proszę szanowne Filtromaniaczki o przypomnienie czy ten puder jedwabny do ciała można kupić w Internetowie, bo u mnie w Lbn nie uświadczysz....

Pozdrawiam gorąco Wszystkie Załamane
L_V jest offline  
Stary 2006-03-29, 09:51   #1376
Agy
Raczkowanie
 
Avatar Agy
 
Zarejestrowany: 2004-01
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 245
GG do Agy
Dot.: Do filtromaniaczek:)

Witajcie dziewczynki, mnie chyba dziś dopadło filtrowe zwątpienie ale patrząc przez okno na cudne słoneczko czynię swoją powinność i maziam twarz, na siłę, bo za boga nic mi sie nie chce wchłonąć :
Oświećcie mnie plis, co to jest Omega czy też MSM
Agy jest offline  
Stary 2006-03-29, 09:57   #1377
aanusza
Raczkowanie
 
Avatar aanusza
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 76
Dot.: Do filtromaniaczek:)

Cytat:
Napisane przez L_V
Jeszcze raz proszę szanowne Filtromaniaczki o przypomnienie czy ten puder jedwabny do ciała można kupić w Internetowie, bo u mnie w Lbn nie uświadczysz....

Pozdrawiam gorąco Wszystkie Załamane
tu jest ich strona
http://www.hauschka.pl/index.php
ale nie widzę opcji zamawiana, chcociaż pamętam, że dziewczyny pisały, że zamawiają przez net, może w aquaviecie, bo tam zanalazłam:
http://www.aquavitae.com.pl/catalog/...oducts_id=1104
aanusza jest offline  
Stary 2006-03-29, 10:17   #1378
marianna
Rozeznanie
 
Avatar marianna
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Wlkp.
Wiadomości: 933
Dot.: Do filtromaniaczek:)

Ta apteka w M1 dosyć drogawa jest dlatego tam nie zaglądam i nie jestem na bieżąco z ich zaopatrzeniem - zawsze mieli duży wybór kosmetyków Vichy.

Sklepu ze zdrową żywnością kiedyś był vis a vis wejścia na halę Realu (stojąc tyłem do Realu bardziej na prawo) ale wydaje mi się , że zlikwidowali - teraz tam jest sklep z herbatami...o ile dobrze pamiętam
marianna jest offline  
Stary 2006-03-29, 10:21   #1379
natii4
Zakorzenienie
 
Avatar natii4
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 12 363
Dot.: Do filtromaniaczek:)

Cytat:
Napisane przez marianna
Ta apteka w M1 dosyć drogawa jest dlatego tam nie zaglądam i nie jestem na bieżąco z ich zaopatrzeniem - zawsze mieli duży wybór kosmetyków Vichy.

Sklepu ze zdrową żywnością kiedyś był vis a vis wejścia na halę Realu (stojąc tyłem do Realu bardziej na prawo) ale wydaje mi się , że zlikwidowali - teraz tam jest sklep z herbatami...o ile dobrze pamiętam

Jeżeli chodzi o poznańskie apteki i ich zaopatrzenie to uwielbiam Euro Aptekę w SB. Dostaję tam kręćka z wrażenia
__________________

Bieganie i czytanie
to
klucz do życia

natii4 jest offline  
Stary 2006-03-29, 10:22   #1380
Paula07
Wtajemniczenie
 
Avatar Paula07
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Dania
Wiadomości: 2 053
Post Dot.: Do filtromaniaczek:)

Cytat:
Napisane przez Agy
Oświećcie mnie plis, co to jest Omega czy też MSM
Omega 3 - olej z ryb
MSM - siarka

Zapraszam na forum 30+ do wątku : "cudowne tabletki na zmarszczki" i tam jest wszystko opisane bardzo dokładnie.
Paula07 jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 00:18.