moja twarz - okronpaa :( - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-12-28, 12:03   #1
buska
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 186

moja twarz - okronpaa :(


Hej Dziewczyny pomóżcie, ja już nie wiem co mam zrobić z twarza.. tzn ze skórą na niej
Wszystko było ok, do czasu kiedy sie zimno zaczęło robić Teraz moja skóra jest strasznie sucha, schodzi z niej skóra takimi drobniutkimi płatkami..
Robiłam peelingi, maseczke, i nic nie pomaga no
nie wiem co mam z tym zrobić, za niedługo sylwester
Kosmetyki jakich używam do krem dermosan zielony, ten półtłusty, czasem nivea, i twarz przemywam tonikiem garniera zielonym.
Czytałam gdzieś, że podczas zimna nie można używać kremów, które zawierają wode..nie wiem czy to prawda??
Poradzcie co mam używać, bo tak to załamka z moją twarzą..
Ledwo co nałoże krem na twarz, to szybko wsiąka i znowu jest tak samo.
Nie wiem, może powinnam używac jakiś tłustych kremów? tylko nie lubie ale cóż
Dziewczyny HELP !
buska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-28, 12:16   #2
buska
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 186
Dot.: moja twarz - okronpaa :(

aha i zapomniałam dodać, że się strasznie łuszczy
buska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-28, 13:57   #3
baby_s
Przyczajenie
 
Avatar baby_s
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Świnoujście
Wiadomości: 19
Dot.: moja twarz - okronpaa :(

Zimą niestety, ale nasza skóra jest narażona na gwałtowne zmiany temperatur. Z jednej strony zimne mroźne powietrze, a z drugiej gorące i suche w naszych domach prowadzi do przesuszenia delikatnej skóry twarzy. Po pierwsze, kup sobie nawilżacz powietrza, po drugie aplikuj na buźkę maseczki silnie nawilżające, które pomogą utrzymac wilgoć w naskórku. Na mróz oczywiście kremy z filtrami, które są tłuste i ochraniają twarz przed zimnem. Idealny na takie stany skóry jest również dostępny w aptekach Physiogel, może nie jest tani, ale bardzo skuteczny.
baby_s jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-28, 14:03   #4
baby_s
Przyczajenie
 
Avatar baby_s
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Świnoujście
Wiadomości: 19
Dot.: moja twarz - okronpaa :(

Aha, woda to podstawa wszelkich kremów i mazideł, więc i tak jej nie unikniesz. Stwierdzenie, że nie powinno się stosować kremów z wodą w czasie zimy jest oczywiście błedne( pisała już o tym Basia), ponieważ woda zawarta w kremach odparowuje prawie natychmiast po aplikacji na skóre, a nie, jak sądzono zamarza na niej po wyjściu na mrózDla uspokojenia jednak siebie nakładaj krem 15minut przed wyjściem.
baby_s jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-28, 15:11   #5
kamilak
Zadomowienie
 
Avatar kamilak
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 1 063
Dot.: moja twarz - okronpaa :(

Ja zauważyłam, że półtłuste kremy często tworzą na skórze taką warstwę olejową, a pod spodem ją wysuszają, dlatego raczej używam nawilżających.
A na takie podrażnienia i łuszczenie polecam krem Alantan plus - cudownie łagodzi i nawilża
kamilak jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-28, 16:15   #6
maja_s
Rozeznanie
 
Avatar maja_s
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Kalisz
Wiadomości: 801
GG do maja_s Wyślij wiadomość przez MSN do maja_s Send a message via Skype™ to maja_s
Dot.: moja twarz - okronpaa :(

busko wiele dziewczyn ma taki problem jak Ty. Otuz ja w tamtym roku borykalam sie z podobnym problemem. Nie pomagaly masczki odzywiajace, silnie nawilzajace a na noc natluszczajace kremy, peelingi itp. Poszlam do pani dermatolog, ktora przepisala krem cutibasa i cutivate <moze sie troche inaczej pisze> po kilkakrotnym zastosowaniu wszystko przeszlo. Jak narazie nie peelinguj skory ani nie wysuszaj. Nakladaj maseczki odzywcze, nie myj twarzy mydlem tylko delikatnymi plynami, zelami itp . Jezli to nie poskutkuje wybierz sie do dermatologa. Pozdrawiam
maja_s jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-28, 17:52   #7
buska
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 186
Dot.: moja twarz - okronpaa :(

Dzięki Dziewczyny, bardzo mi pomogłyście! W takim razie muszę sie wybrać po jakąs maseczke i kremiki
buska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-28, 19:32   #8
agasn
Raczkowanie
 
Avatar agasn
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Krk
Wiadomości: 162
Thumbs up Dot.: moja twarz - okronpaa :(

Twojej buzi najlepiej pomogą tzw bazy apteczne :
np elobaza, czy novabaza blau farmy, lipobase, nanobase astellas cutibaza, dermobaza glaxo, diprobase sherringa, albo cos z mocznikiem np Xerial SVR, optiderm Boots Healthcare, Hasceral, albo Topialyse SVR .
Jest tego dośc dużo także na pewno coś wybierzesz, i moze do Sylwestra uda sie wygładzić buzie. Polecam zwłaszcza te z mocznikiem.
agasn jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-28, 19:32   #9
agasn
Raczkowanie
 
Avatar agasn
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Krk
Wiadomości: 162
Thumbs up Dot.: moja twarz - okronpaa :(

Twojej buzi najlepiej pomogą tzw bazy apteczne :
np elobaza, czy novabaza blau farmy, lipobase, nanobase astellas cutibaza, dermobaza glaxo, diprobase sherringa, albo cos z mocznikiem np Xerial SVR, optiderm Boots Healthcare, Hasceral, albo Topialyse SVR .
Jest tego dośc dużo także na pewno coś wybierzesz, i moze do Sylwestra uda sie wygładzić buzie. Polecam zwłaszcza te z mocznikiem.

Edytowane przez agasn
Czas edycji: 2005-12-28 o 19:36 Powód: komp sie zawiesił i wysłało sie 2x
agasn jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-28, 20:14   #10
Sylussia
Raczkowanie
 
Avatar Sylussia
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Warszawa :)
Wiadomości: 152
GG do Sylussia
Dot.: moja twarz - okronpaa :(

Buska ja w tej chwili też mam ten sam problem co Ty na początku skóra łuszczyła mi w strefie T a potem zaczęła na caałej twarzy...używałam nawilżających kremów Nivea ale zupełnie nic mi nie pomagały a kiedy na buźke nakładałam fluid to wtedy była tragedia...na twarzy maiłam 'maske' więc przestałam się narazie mazać fluidem i na dodatek na policzkach zrobiły mi się takie suche 'placki', które wyglądały jak jakieś blizny niedawno zaczęłam smarowac twarz tłustym Iwostinem. Troszke pomogło ale zaczęły mi wyskakiwac krosty... właśnie mama umówiła mnie do dermatologa =P mam nadzieje, że to wszystko jakoś minie i Tobie tez tego życzę. 3maj się =*
Sylussia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-28, 21:48   #11
Justynusienka
Użytkownik ma kliknąć w link aktywujący (mail)
 
Avatar Justynusienka
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wawa
Wiadomości: 467
Dot.: moja twarz - okronpaa :(

Co do tej wody w kremie, rzeczywscie szkodzi i skora moze przez to zamarzac i schodzic ale to w klimacie podbiegunowym, a nie umiarkowanym;] pozdro;*
Justynusienka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-28, 21:59   #12
Sylwiasta
Zadomowienie
 
Avatar Sylwiasta
 
Zarejestrowany: 2003-12
Lokalizacja: Krakow
Wiadomości: 1 555
Dot.: moja twarz - okronpaa :(

Na wysuszona buzie, owszem piling, zeby sciagnac wysuszone skorki - ale nie czesciej niz raz w tygodniu, potem mozesz uzyc np nawilzajacej maseczki Dr Apotheker Scheller z melisa - jest w podwojnej saszetce, wystarczy na kilka razy.
Nakladaj gruba warstwa i zostaw na cala noc. Nie zapcha a ladnie nawilzy.
Teraz, zima i przy kaloryferach, mozesz uzywac poltlustego kremu, Agasn wymienila juz kilka wyzej
Sylwiasta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-28, 22:46   #13
buska
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 186
Dot.: moja twarz - okronpaa :(

Naprawdę dzięki Dziewczyny będę próbować wszystkiego po kolei, mam nadzieje ze pomoże! Czy te kremy, które wymieniła Agasn są drogie?
buska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-28, 23:16   #14
Sylwiasta
Zadomowienie
 
Avatar Sylwiasta
 
Zarejestrowany: 2003-12
Lokalizacja: Krakow
Wiadomości: 1 555
Dot.: moja twarz - okronpaa :(

Cytat:
Napisane przez buska
Naprawdę dzięki Dziewczyny będę próbować wszystkiego po kolei, mam nadzieje ze pomoże! Czy te kremy, które wymieniła Agasn są drogie?
Wiekszosc powinna byc w bazie kosmetykow - w zgloszeniach KWC podawane sa zwykle ceny.
Sylwiasta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-28, 23:38   #15
buska
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 186
Dot.: moja twarz - okronpaa :(

Super, jeszcze raz dziękuję !
buska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-31, 14:59   #16
agasn
Raczkowanie
 
Avatar agasn
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Krk
Wiadomości: 162
Smile Dot.: moja twarz - okronpaa :(

Buska są droższe i tańsze od ok 7-8zł do ok 30-40zł , napewno coś dla siebie wybierzesz
pozdrawiam

Edytowane przez agasn
Czas edycji: 2005-12-31 o 15:00 Powód: literówka
agasn jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-31, 22:28   #17
Brook
Zakorzenienie
 
Avatar Brook
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 9 500
Dot.: moja twarz - okronpaa :(

polecam jeszcze Atoderm PP pani dermatolog mi przepisala- tylko nie najtanszy :/ jest cos 200ml kosztuje 45 zl
Brook jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-01, 19:00   #18
blue18
Raczkowanie
 
Avatar blue18
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 160
Dot.: moja twarz - okronpaa :(

ja twarz po umyciu mam strasznie napieta... i po jakims czasie tez sie luszczy w niektorych miejscach..dlatego zaraz potem stosuje maseczke odzywcza w zelu (zielona tubka) z serii under 20 , a na to make-up matujacy z sorai za 8 zl i jestem baaaardzo zadowolona
faktem jest to ,ze kazdy ma inna cere... no ale..
A moze sprobuj stosowac jakie maseczki nawilzajace?
albo zrob sobie parowke..
a po niej peeling..
mysle, ze cos pomoze wkoncu
pozdrawiam
blue18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-19, 18:02   #19
kamilak
Zadomowienie
 
Avatar kamilak
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 1 063
Dot.: moja twarz - okronpaa :(

maja_s jak się sprawuje cutibaza? powiedz mi proszę, jak sie rozprowadza, jak chroni, czy jest bardzo tłusta i co Ci jeszcze przyjdzie do głowy.
Zastanawiam się nad jej kupnem, chociaż zima już w połowie, ale boję się, że mnie uczuli
kamilak jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 02:24.