Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXI - Strona 21 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2016-05-19, 13:04   #601
Lidia1984
Lady Dior
 
Avatar Lidia1984
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 618
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXI

Cytat:
Napisane przez Miskaa78 Pokaż wiadomość
ogrodnicy i śka minęli, ale jeszcze dziś u mnie było 3 stopnie, a pomidorki już kwitną - sobota będzie najlepsza, u mnie zapewne jutro albo też w sobotę

kupiłam chojoki, powinnam iść sadzić ale nie ma mi kto obiadu zrobić za godzine jadę po młode potem znowu do roboty
tak mi się skojarzyło
Lidia1984 jest teraz online  
Stary 2016-05-19, 13:06   #602
amyz
Chanel Lady
 
Avatar amyz
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 23 509
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXI

Cytat:
Napisane przez Nikkolaa Pokaż wiadomość

dziękuję wszystkim, którzy pytają o moje ucho to miłe.
Nie bylam u lekarza. Siedzę w robocie. Boli ale już nie leci krew, czyli lepiej. Gorączka z rana 39,2 st.
ojć ale czemu z taką gorączką w pracy siedzisz
amyz jest teraz online  
Stary 2016-05-19, 13:06   #603
AnoIi
Zakorzenienie
 
Avatar AnoIi
 
Zarejestrowany: 2015-10
Wiadomości: 6 026
Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXI

Cytat:
Napisane przez Miskaa78 Pokaż wiadomość
Nikola bardzo to nieodpowiedzialne co robisz
wiem, że masz pełno na głowie, ale wg zasady "martwy ratownik, to żaden ratownik" to samo można przekierować o matce
Musisz sie wziać za to jak najszybciej, pranie czy sprzątanie nie jest wazniejsze od życia i zdrowia

zgadzam się.
Nikola, proszę Cię śmigaj do lekarza!!!

Edytowane przez AnoIi
Czas edycji: 2016-05-19 o 13:11
AnoIi jest offline  
Stary 2016-05-19, 13:06   #604
love1234
Born to shop
 
Avatar love1234
 
Zarejestrowany: 2015-06
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 5 772
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXI

Cytat:
Napisane przez Miskaa78 Pokaż wiadomość
Nikola bardzo to nieodpowiedzialne co robisz
wiem, że masz pełno na głowie, ale wg zasady "martwy ratownik, to żaden ratownik" to samo można przekierować o matce
Musisz sie wziać za to jak najszybciej, pranie czy sprzątanie nie jest wazniejsze od życia i zdrowia
Bardzo dobrze napisane.
Nikola, masz dla kogo żyć
__________________
Moje skromne progi :
http://www.fragrantica.pl/uzytkownicy/9385/
love1234 jest offline  
Stary 2016-05-19, 13:08   #605
paulina aurora
Kosmetykoholiczka
 
Avatar paulina aurora
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 2 717
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXI

Cytat:
Napisane przez korinka3 Pokaż wiadomość
Dziewczyny znające się na ogrodzie
Mogę już wsadzić pomidory ? Czy lepiej poczekać? Chyba już nie będzie mrozów... aaaaaaaaaaa nie wiem co robić?
Mozesz spokojnie

---------- Dopisano o 13:08 ---------- Poprzedni post napisano o 13:07 ----------

Cytat:
Napisane przez GlamKitty Pokaż wiadomość
Dziewczyny, mam tu duze zaleglosci. Powiedzcie mi tylko, czy Wy tez zamawiajac w D. z dostawa do salonu, dostalyscie paragon Poczta? To troche smieszna sytuacja, bo za produkty jeszcze nie zaplacilam ani ich nie odebralam, a mam paragon... Pewnie nie wiecie, ze to idealna sytuacja zeby okrasc sklep. Czy oni naprawde nie mysla?

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
Ja tak mam
__________________
Instagram


YouTube
paulina aurora jest offline  
Stary 2016-05-19, 13:09   #606
pingwintastas
Explorer siłowni 💪🏼😎
 
Avatar pingwintastas
 
Zarejestrowany: 2012-02
Wiadomości: 10 723
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXI

Cytat:
Napisane przez paulina aurora Pokaż wiadomość
A gdyby ktoś pytał o Chanel te ankiety.. po pierwsze nie ma ich w produktach, bo produkty są stare. A w starych nie ma.
Po drugie, jak wypełnicie ankietę u pani konsultantki marki, to przyjdzie Wam list powitalny bez gratisów (długo po ponad miesiącu).
Po trzecie, możliwe, że przyjdzie jakiś dziwny mail, w stylu "witamy, nic nie dostaniesz, ale fajnie, że mamy twoje dane" i tyle..

Tak że nie wiem, Chanel się opuściło chyba
Ja nie dostałam ani maila, ani nic. Ankietę wysłałam dawno...
pingwintastas jest offline  
Stary 2016-05-19, 13:09   #607
paulina aurora
Kosmetykoholiczka
 
Avatar paulina aurora
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 2 717
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXI

Cytat:
Napisane przez Nikkolaa Pokaż wiadomość

dziękuję wszystkim, którzy pytają o moje ucho to miłe.
Nie bylam u lekarza. Siedzę w robocie. Boli ale już nie leci krew, czyli lepiej. Gorączka z rana 39,2 st.
Do lekarza!!

Cytat:
Napisane przez love1234 Pokaż wiadomość
Na to wygląda, przynajmniej w PL.
Purchawy, nie można kupić online
Bo online może nie mają w magazynach takich starych specjalnie dla Polski?
__________________
Instagram


YouTube
paulina aurora jest offline  
Stary 2016-05-19, 13:09   #608
Miskaa78
Kazar Lady
 
Avatar Miskaa78
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 22 052
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXI

Cytat:
Napisane przez Lidia1984 Pokaż wiadomość
tak mi się skojarzyło
dokładnie



bosz Anoli, ale mi też ciulowo, że nie mogę tego czegoś kupić
ale fajne
ale
__________________


Sarkazm to obrona osób inteligentnych przed otaczającą głupotą..

Miskaa78 jest offline  
Stary 2016-05-19, 13:11   #609
Margo25
Zadomowienie
 
Avatar Margo25
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 1 339
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXI

Cytat:
Napisane przez pannawiosna Pokaż wiadomość
I co zrobiłaś z tą płatnością ?? Jestem od kilku minut w podobnej sytuacji Kurier zostawił mi paczkę, którą w poniedziałek anulowałam i powiedział, że opłacona z góry Prezenty nam D. zrobił czy jak Gdzie ja mam to teraz opłacić, a może oddać No burdel na kółkach





Dostałam dzisiaj takie samo
Wstrzelili sie idealnie, wczoraj wysmarowałam ostatnią kropelkę ANR; dzisiaj już użyłam tego
Mocno pachnie pomarańczowo, troche klejące, ale miłe w użyciu, zobaczymy czy nie zapcha
Ja jestem albo za uczciwa, albo głupia Poprosili o przelew
Margo25 jest offline  
Stary 2016-05-19, 13:12   #610
AnoIi
Zakorzenienie
 
Avatar AnoIi
 
Zarejestrowany: 2015-10
Wiadomości: 6 026
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXI

Cytat:
Napisane przez Miskaa78 Pokaż wiadomość
dokładnie



bosz Anoli, ale mi też ciulowo, że nie mogę tego czegoś kupić
ale fajne
ale

No przepraszam. Chciałam dobrze
AnoIi jest offline  
Stary 2016-05-19, 13:13   #611
GlamKitty
Zakorzenienie
 
Avatar GlamKitty
 
Zarejestrowany: 2014-05
Wiadomości: 3 318
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXI

Cytat:
Napisane przez paulina aurora Pokaż wiadomość
Mozesz spokojnie

---------- Dopisano o 13:08 ---------- Poprzedni post napisano o 13:07 ----------



Ja tak mam
Nie wierze, ze sie na tym nie przejada. W Super Pharm to najczestszy sposob na kradziez: ktos ma paragon, wchodzi do sklepu, bierze perfumy z polki (te ktore byly na paragonie) i idzie do kasy zrobic zwrot. Ten paragon ze sklepu internetowego troche sie rozni od zwyklego, ale mimo wszystko to troche dziwna sprawa, dostac paragon za cos, czego sie jeszcze nie kupilo

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
__________________
Wymiana
GlamKitty jest offline  
Stary 2016-05-19, 13:14   #612
amyz
Chanel Lady
 
Avatar amyz
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 23 509
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXI

Cytat:
Napisane przez Lidia1984 Pokaż wiadomość
Pięknie jest, ja byłam właśnie w sklepie ogrodniczym kupić lawendę, zaraz będę ją sadzić na tarasie

Omg wykończysz się idź koniecznie jak najszybciej do lek. niech da Ci zwolnienie
ja tez posadziłam już lawendę i goździki i pelargonie no i drzewo
amyz jest teraz online  
Stary 2016-05-19, 13:14   #613
maarthusia
Shoe addict :)
 
Avatar maarthusia
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 27 874
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXI

Cytat:
Napisane przez poison0123 Pokaż wiadomość
Przyszlo moje zamówienie rozbiórkowe Cavalli edp i Angel Eau Sucree. Kosmetyczka z cacharel nie jest najgorsza były gorsze, probka niepsodzianka to eris oczywiście, druga probka niespodzianka to krem yonelle.


Cytat:
Napisane przez GlamKitty Pokaż wiadomość
Dziewczyny, mam tu duze zaleglosci. Powiedzcie mi tylko, czy Wy tez zamawiajac w D. z dostawa do salonu, dostalyscie paragon Poczta? To troche smieszna sytuacja, bo za produkty jeszcze nie zaplacilam ani ich nie odebralam, a mam paragon... Pewnie nie wiecie, ze to idealna sytuacja zeby okrasc sklep. Czy oni naprawde nie mysla?

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
Ja tak miałam paragon przyszedł pocztą w czwartek, a w piątek odbierałam zamówienie w D.
maarthusia jest offline  
Stary 2016-05-19, 13:14   #614
Margo25
Zadomowienie
 
Avatar Margo25
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 1 339
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXI

Cytat:
Napisane przez paulina aurora Pokaż wiadomość
A gdyby ktoś pytał o Chanel te ankiety.. po pierwsze nie ma ich w produktach, bo produkty są stare. A w starych nie ma.
Po drugie, jak wypełnicie ankietę u pani konsultantki marki, to przyjdzie Wam list powitalny bez gratisów (długo po ponad miesiącu).
Po trzecie, możliwe, że przyjdzie jakiś dziwny mail, w stylu "witamy, nic nie dostaniesz, ale fajnie, że mamy twoje dane" i tyle..

Tak że nie wiem, Chanel się opuściło chyba
Nie opuściło, już dawno temu tak postępowali, kiedyś pisałam na wątku, że jak wypełnia się ankietę u Konsultantki to przesyłają ulotki, maile :/
Margo25 jest offline  
Stary 2016-05-19, 13:16   #615
maarthusia
Shoe addict :)
 
Avatar maarthusia
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 27 874
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXI

Cytat:
Napisane przez Lidia1984 Pokaż wiadomość
tak mi się skojarzyło


---------- Dopisano o 13:16 ---------- Poprzedni post napisano o 13:15 ----------

Cytat:
Napisane przez Nikkolaa Pokaż wiadomość

dziękuję wszystkim, którzy pytają o moje ucho to miłe.
Nie bylam u lekarza. Siedzę w robocie. Boli ale już nie leci krew, czyli lepiej. Gorączka z rana 39,2 st.
maarthusia jest offline  
Stary 2016-05-19, 13:17   #616
amyz
Chanel Lady
 
Avatar amyz
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 23 509
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXI

Cytat:
Napisane przez GlamKitty Pokaż wiadomość
Nie wierze, ze sie na tym nie przejada. W Super Pharm to najczestszy sposob na kradziez: ktos ma paragon, wchodzi do sklepu, bierze perfumy z polki (te ktore byly na paragonie) i idzie do kasy zrobic zwrot. Ten paragon ze sklepu internetowego troche sie rozni od zwyklego, ale mimo wszystko to troche dziwna sprawa, dostac paragon za cos, czego sie jeszcze nie kupilo

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
o rany bezczelność ludzka nie zna granic
amyz jest teraz online  
Stary 2016-05-19, 13:17   #617
maarthusia
Shoe addict :)
 
Avatar maarthusia
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 27 874
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXI

Cytat:
Napisane przez GlamKitty Pokaż wiadomość
Nie wierze, ze sie na tym nie przejada. W Super Pharm to najczestszy sposob na kradziez: ktos ma paragon, wchodzi do sklepu, bierze perfumy z polki (te ktore byly na paragonie) i idzie do kasy zrobic zwrot. Ten paragon ze sklepu internetowego troche sie rozni od zwyklego, ale mimo wszystko to troche dziwna sprawa, dostac paragon za cos, czego sie jeszcze nie kupilo

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
w życiu bym na takie coś nie wpadła
maarthusia jest offline  
Stary 2016-05-19, 13:18   #618
love1234
Born to shop
 
Avatar love1234
 
Zarejestrowany: 2015-06
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 5 772
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXI

Cytat:
Napisane przez lidia1984 Pokaż wiadomość
tak mi się skojarzyło :d
:d

---------- Dopisano o 12:18 ---------- Poprzedni post napisano o 12:17 ----------

Cytat:
Napisane przez GlamKitty Pokaż wiadomość
Nie wierze, ze sie na tym nie przejada. W Super Pharm to najczestszy sposob na kradziez: ktos ma paragon, wchodzi do sklepu, bierze perfumy z polki (te ktore byly na paragonie) i idzie do kasy zrobic zwrot. Ten paragon ze sklepu internetowego troche sie rozni od zwyklego, ale mimo wszystko to troche dziwna sprawa, dostac paragon za cos, czego sie jeszcze nie kupilo

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
Makabra, czego to ludzie nie wymyślą
__________________
Moje skromne progi :
http://www.fragrantica.pl/uzytkownicy/9385/
love1234 jest offline  
Stary 2016-05-19, 13:19   #619
Margo25
Zadomowienie
 
Avatar Margo25
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 1 339
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXI

Cytat:
Napisane przez Lidia1984 Pokaż wiadomość
tak mi się skojarzyło
Margo25 jest offline  
Stary 2016-05-19, 13:19   #620
maarthusia
Shoe addict :)
 
Avatar maarthusia
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 27 874
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXI

Cytat:
Napisane przez pingwintastas Pokaż wiadomość
Nie ma opcji zmiany na cokolwiek - próbowałam kilka razy i jak masz na przelew, to mogą Ci tylko anulować o złożyć na nowo zamówienie jak produkty są dostępne.

---------- Dopisano o 13:02 ---------- Poprzedni post napisano o 13:01 ----------



Za 2$ można 3 kupić Super gratis od takiego progu
Faktycznie nie spojrzałam na cenę tych maseczek pojechali z koxem
maarthusia jest offline  
Stary 2016-05-19, 13:19   #621
paulina aurora
Kosmetykoholiczka
 
Avatar paulina aurora
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 2 717
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXI

Cytat:
Napisane przez maarthusia Pokaż wiadomość




Ja tak miałam paragon przyszedł pocztą w czwartek, a w piątek odbierałam zamówienie w D.
Mi przyszedł paragon zamin dostałam informację o możliwości odbioru a zamówienia nie odebrałam.. tak że mogłabym coś zwrócić mimo, że nigdy za to nie płaciłam..
__________________
Instagram


YouTube
paulina aurora jest offline  
Stary 2016-05-19, 13:19   #622
Miskaa78
Kazar Lady
 
Avatar Miskaa78
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 22 052
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXI

Cytat:
Napisane przez GlamKitty Pokaż wiadomość
Nie wierze, ze sie na tym nie przejada. W Super Pharm to najczestszy sposob na kradziez: ktos ma paragon, wchodzi do sklepu, bierze perfumy z polki (te ktore byly na paragonie) i idzie do kasy zrobic zwrot. Ten paragon ze sklepu internetowego troche sie rozni od zwyklego, ale mimo wszystko to troche dziwna sprawa, dostac paragon za cos, czego sie jeszcze nie kupilo

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
już miałam pytać o co chodzi z tym okradaniem
mój mózg tego by nie ogarnał
__________________


Sarkazm to obrona osób inteligentnych przed otaczającą głupotą..

Miskaa78 jest offline  
Stary 2016-05-19, 13:19   #623
love1234
Born to shop
 
Avatar love1234
 
Zarejestrowany: 2015-06
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 5 772
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXI

Cytat:
Napisane przez maarthusia Pokaż wiadomość
w życiu bym na takie coś nie wpadła
__________________
Moje skromne progi :
http://www.fragrantica.pl/uzytkownicy/9385/
love1234 jest offline  
Stary 2016-05-19, 13:20   #624
Miskaa78
Kazar Lady
 
Avatar Miskaa78
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 22 052
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXI

__________________


Sarkazm to obrona osób inteligentnych przed otaczającą głupotą..

Miskaa78 jest offline  
Stary 2016-05-19, 13:22   #625
IrminaR
Specjalista ds. zakupów
 
Avatar IrminaR
 
Zarejestrowany: 2015-12
Wiadomości: 7 263
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXI

Cytat:
Napisane przez love1234 Pokaż wiadomość
:d

---------- Dopisano o 12:18 ---------- Poprzedni post napisano o 12:17 ----------





Makabra, czego to ludzie nie wymyślą


Za to cos takiego nawet jak to będzie warte 5 zł od razu jest kwalifikowane jako przestępstwo a nie wykroczenie, bo to oszustwo

---------- Dopisano o 13:22 ---------- Poprzedni post napisano o 13:21 ----------

Cytat:
Napisane przez Miskaa78 Pokaż wiadomość
już miałam pytać o co chodzi z tym okradaniem
mój mózg tego by nie ogarnał


Ale kurcze mnie tez babka pytała czy płaciłam. Powiedziałam ze nie, a jakbym wzięła ze sobą paragon i powiedziała ze tak to i tak by mi te paczkę pewnie dała
Nie ogarniam tego D
__________________
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone...
IrminaR jest offline  
Stary 2016-05-19, 13:23   #626
maarthusia
Shoe addict :)
 
Avatar maarthusia
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 27 874
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXI

Cytat:
Napisane przez paulina aurora Pokaż wiadomość
Mi przyszedł paragon zamin dostałam informację o możliwości odbioru a zamówienia nie odebrałam.. tak że mogłabym coś zwrócić mimo, że nigdy za to nie płaciłam..
Na pewno ktoś to wykorzysta do niecnych celów D. powinien się lepiej przygotować do takiej akcji

Cytat:
Napisane przez love1234 Pokaż wiadomość
maarthusia jest offline  
Stary 2016-05-19, 13:28   #627
korinka3
Melissa Lejdi :)
 
Avatar korinka3
 
Zarejestrowany: 2012-11
Lokalizacja: Śląsk :)
Wiadomości: 17 320
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXI

Cytat:
Napisane przez Margo25 Pokaż wiadomość
Ja jestem albo za uczciwa, albo głupia Poprosili o przelew
mi z estyle przysłali maseczke bez zapłaty - olśniło mnie wczoraj wieczorem i napisałam @ - również poprosili o przelew.

---------- Dopisano o 13:26 ---------- Poprzedni post napisano o 13:24 ----------

Cytat:
Napisane przez amyz Pokaż wiadomość
ja tez posadziłam już lawendę i goździki i pelargonie no i drzewo
i co się chwali? gdzie foty?

---------- Dopisano o 13:28 ---------- Poprzedni post napisano o 13:26 ----------

Ja dzisiaj podjadę po lawendę i jakieś kwiatuchy do kwietniczka - odnowionego
korinka3 jest offline  
Stary 2016-05-19, 13:29   #628
Miskaa78
Kazar Lady
 
Avatar Miskaa78
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 22 052
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXI

piszę do swojej córeczki ze fajny zegarek jest dla taty, ale dość drogi, a ta do mnie "może na allegro jest tańszy"


podła żmija
__________________


Sarkazm to obrona osób inteligentnych przed otaczającą głupotą..

Miskaa78 jest offline  
Stary 2016-05-19, 13:31   #629
amyz
Chanel Lady
 
Avatar amyz
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 23 509
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXI

Cytat:
Napisane przez korinka3 Pokaż wiadomość
mi z estyle przysłali maseczke bez zapłaty - olśniło mnie wczoraj wieczorem i napisałam @ - również poprosili o przelew.

---------- Dopisano o 13:26 ---------- Poprzedni post napisano o 13:24 ----------


i co się chwali? gdzie foty?

---------- Dopisano o 13:28 ---------- Poprzedni post napisano o 13:26 ----------

Ja dzisiaj podjadę po lawendę i jakieś kwiatuchy do kwietniczka - odnowionego
poczekam aż trochę podrosnie
lawenda fajna rzecz
amyz jest teraz online  
Stary 2016-05-19, 13:36   #630
korinka3
Melissa Lejdi :)
 
Avatar korinka3
 
Zarejestrowany: 2012-11
Lokalizacja: Śląsk :)
Wiadomości: 17 320
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXI

Cytat:
Napisane przez amyz Pokaż wiadomość
poczekam aż trochę podrosnie
lawenda fajna rzecz
jednak nie pojadę dzisiaj ;/ tż też chce jechać i pojedziemy w niedziele na zakupy dzisiaj wsadzę kocimiętkę i będę dalej walczyć z obcinaniem thui
korinka3 jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-06-01 19:09:17


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 20:13.