Lampy UV - wątek zbiorczy - Strona 17 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Przedłużanie paznokci

Notka

Przedłużanie paznokci Techniki przedłużania paznokci, pytania o produkty do przedłużania paznokci, porady, paznokcie żelowe, akrylowe, kursy, szkolenia przedłużania paznokci

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-01-26, 20:58   #481
Zizione
Raczkowanie
 
Avatar Zizione
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 321
Dot.: Lampy UV - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez byliczka Pokaż wiadomość
Wiecie co mnie przeraża?
Ja ciągle dążę do tego żeby moje paznokcie tzn. te które przedłużam były jak najbardziej naturalne.
A takie dziewczynki kupią zestaw z allegro nawalą kupścinę na paznokcie i będą wystawiać je na naszej klasie szczytując jakie to są zdolne.
Dziewczyny GDZIE WASZE POCZUCIE JAKIEGOKOLWIEK SMAKU?
Podpisuje się łapkami i stópkami pod tym co napisałaś byliczko.
Dodatkowo przeraż mnie ilość syfnych zestawów jakie są sprzedawane na All.
Sprawdzałam przed chwilą-ok 35 sprzedanych zestawów "do tipsów' za... 130 złotych :/
__________________
69.68.67.66.65.64.63,62.61.60.59.58.57.56

Mój nałóg
HOWRSE
Zizione jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-26, 21:10   #482
anick88
Wtajemniczenie
 
Avatar anick88
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 2 549
Dot.: Lampy UV - wątek zbiorczy

bo widzisz byli.. sa takie pannice, ktore CHCA aby ich paznokcie wygladaly na sztuczne. ja robie co w mojej mocy, aby uzyskac efekt naturalnych, a one wrecz przeciwnie. a nagorsze jest to, ze uwazaja, ze sztuczne panokcie musza wygladac na sztuczne- taki jest zamysl... no trudno..
ArdnaskelaK - ale z tym kursem pisalam bardzo powaznie.. bo pozniej bedzie bieda. to nie jest zabawa, mozesz sobie narobic takiego syfu na paznokciach, ze uuu...
__________________
"Niektórym ludziom należałoby wytoczyć proces myślenia. "

nie mam polskich znakow. nie bede miec. trzeba z tym jakos zyc.
anick88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-26, 21:23   #483
ArdnaskelaK
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 4
Dot.: Lampy UV - wątek zbiorczy

ja wiem..przeciez pisalam w pierwszym poscie, ze dopiero sie ucze.. co oznacza, ze rozpoczelam kurs!
ArdnaskelaK jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-26, 21:29   #484
anick88
Wtajemniczenie
 
Avatar anick88
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 2 549
Dot.: Lampy UV - wątek zbiorczy

oj to wcale na tym forum tak nie jest, ze dziewczyny sie ucza w formie kursu. chyba jako jedna z nielicznych napisalas to w tym rozumieniu
__________________
"Niektórym ludziom należałoby wytoczyć proces myślenia. "

nie mam polskich znakow. nie bede miec. trzeba z tym jakos zyc.
anick88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-26, 21:45   #485
byliczka
Zakorzenienie
 
Avatar byliczka
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Cracow
Wiadomości: 9 876
Dot.: Lampy UV - wątek zbiorczy

Dokładnie.
W większości dopiero się uczę oznacza:
Właśnie dostałam nowy zestaw kupiony na allegro i się uczę.
I chwała Ci że zaczęłaś od kursu. Teraz postąpiła bym tak samo
__________________
byliczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-26, 22:07   #486
Zizione
Raczkowanie
 
Avatar Zizione
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 321
Dot.: Lampy UV - wątek zbiorczy

Przekopałam ten wątek i nie znalazłam. Dziewczyny... jak się wymienia żarówki w lampie?
Muszę ją rozkręcić? Próbowałam wyciągnąć, ale ani drgnie, a nie chcę połamać...


Lampę mam taka jak na zdjęciu, ale najgorsze jest to że tam wchodzą żarówki 7W.
Jedyne 7W jakie znalazłam to jakieś na All za 10zł, a mi tak zależało na czymś dobrym. Choć nie mam pojęcia jakich firm żarówki są dobre... nie bijcie

A co będzie jak zmontuje do niej 9watówkę? Mój TZ mówi że nic sie nie stanie, ale nie ufam mu

Załącznik coś nawalił więc podaję linka http://buynail.com/index.asp?PageAct...ROD&ProdID=302
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg progel20014w.jpg (12,0 KB, 22 załadowań)
__________________
69.68.67.66.65.64.63,62.61.60.59.58.57.56

Mój nałóg
HOWRSE

Edytowane przez Zizione
Czas edycji: 2009-01-26 o 22:12
Zizione jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-26, 22:31   #487
anick88
Wtajemniczenie
 
Avatar anick88
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 2 549
Dot.: Lampy UV - wątek zbiorczy

nie widze jak w srodku sa zaczepiane te zarowki, ale zazwyczaj naciska sie takie hmm... zaczepki i wyjmuja sie bez problemow.
__________________
"Niektórym ludziom należałoby wytoczyć proces myślenia. "

nie mam polskich znakow. nie bede miec. trzeba z tym jakos zyc.
anick88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-27, 09:45   #488
Weronika1010
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: OLEŚNICA k.Wrocławia
Wiadomości: 406
GG do Weronika1010
Dot.: Lampy UV - wątek zbiorczy

ja mam stadartową tunelówkę i zarówki wyciagam po prostu stanowczym "szarpnieciem" tez balam sie je wymieniac pierwszym razem, bo jakos tak mocno siedział w gnieździe ale teraz jest ok, moze spróbuj po prostu mocno pociagnac zarówke do siebie..... chociaz nie wiem..... zeby pozniej nie było na mnie

poszukaj na forum kogos kto ma taka lampe....
Weronika1010 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-27, 19:12   #489
Zizione
Raczkowanie
 
Avatar Zizione
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 321
Dot.: Lampy UV - wątek zbiorczy

Rozkręciłam dziada! Okazało się że to jedyny sposób żeby wyjąć żarówki

teraz problem w tym, że znalażlam na necie tylko jedne jedyne żarówki 7W, jakiejś firmy z All.
Ale wyslalam tez wiadomosc do Philipsa-może produkują coś takiego
__________________
69.68.67.66.65.64.63,62.61.60.59.58.57.56

Mój nałóg
HOWRSE
Zizione jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-27, 19:35   #490
byliczka
Zakorzenienie
 
Avatar byliczka
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Cracow
Wiadomości: 9 876
Dot.: Lampy UV - wątek zbiorczy

A jeszcze co do tego czy mogą być mocniejsze żarówki.
To z tego co się orientuję to nie, bo może się lampa uszkodzić.
__________________
byliczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-28, 20:24   #491
atomowka23
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Leszno
Wiadomości: 9
Dot.: Lampy UV - wątek zbiorczy

mam pytanko czytajac chyba akademie paznokcia dowiedzialam sie ze zarowki w lampie trzeba wymieniac co 6-12 miesiecy ja niestety o tym nie wiedzialam i mam juz dluzej zarowki w lampie domyslilam sie ze zywotnosc zarowek moze miec wplyw na utwardzanie zeli czy zarowki tzn ich dlugosc juz w lampie moze powodowac odwarstawianie sie zelu tzn zel nie trzyma sie tipsa mimo poprawnego opracowania i zmatownienia tipsa
atomowka23 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-30, 09:42   #492
Qnegunda13
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 9
Dot.: Lampy UV - wątek zbiorczy

Właśnie kupiłam sobie zestaw do robienia pazurków żelowych. Mam lampę z jedną żarówką 15W i jakoś żel nie chce mi się w niej utwardzić. Czy to wina żarówki, czy żelu? Czy powinnam oddać ten zestaw i kupić coś innego? Za lampę, sekatorek do tipsów, pędzelek, pilniczki, i te inne "płynne" dodatki, żele, kleje itp zapłaciłąm 150 zł.
Poradźcie mi proszę
Qnegunda(13)
Qnegunda13 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-30, 09:46   #493
asikczek
Zadomowienie
 
Avatar asikczek
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Chorzów
Wiadomości: 1 041
GG do asikczek
Dot.: Lampy UV - wątek zbiorczy

Nie sekatorek tylko GILOTYNKA )) Napisz jakiej fimry masz produkty. Jesli to firma allegrowa.... no cóż wtopiłaś 150zł
asikczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-30, 09:47   #494
asikczek
Zadomowienie
 
Avatar asikczek
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Chorzów
Wiadomości: 1 041
GG do asikczek
Dot.: Lampy UV - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez atomowka23 Pokaż wiadomość
mam pytanko czytajac chyba akademie paznokcia dowiedzialam sie ze zarowki w lampie trzeba wymieniac co 6-12 miesiecy ja niestety o tym nie wiedzialam i mam juz dluzej zarowki w lampie domyslilam sie ze zywotnosc zarowek moze miec wplyw na utwardzanie zeli czy zarowki tzn ich dlugosc juz w lampie moze powodowac odwarstawianie sie zelu tzn zel nie trzyma sie tipsa mimo poprawnego opracowania i zmatownienia tipsa

MOże, żel jest niewystarczająco utwardzony.
asikczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-30, 10:01   #495
Qnegunda13
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 9
Dot.: Lampy UV - wątek zbiorczy

Dzięki za szybką odpowiedź!
Akuratto to nie Allegrowa, tylko ze sklepu. Firma "Princess nail studio".
Ta lampa jest jakaś dziwna - niebieska/granatowa...
Qnegunda13 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-30, 12:07   #496
misiajogi
Raczkowanie
 
Avatar misiajogi
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 39
Dot.: Lampy UV - wątek zbiorczy

Witam, polecam produkty tej firmy http://www.activeshop.com.pl/index.php i chociaż na allegro też można je znaleźć to uważam, że żele są świetne.
misiajogi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-30, 12:23   #497
byliczka
Zakorzenienie
 
Avatar byliczka
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Cracow
Wiadomości: 9 876
Dot.: Lampy UV - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez Qnegunda13 Pokaż wiadomość
Dzięki za szybką odpowiedź!
Akuratto to nie Allegrowa, tylko ze sklepu. Firma "Princess nail studio".
Ta lampa jest jakaś dziwna - niebieska/granatowa...
Niestety nie znam tej firmy,
myślę że jakość będzie bardzo zbliżona do tej allegrowej niestety
A w takiej lampie to chyba będziesz musiała do wakacji łapkę trzymać..
__________________
byliczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-30, 15:09   #498
Qnegunda13
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 9
Dot.: Lampy UV - wątek zbiorczy

Już dzwoniłam do tego sklepu. Na szczęście mogę oddać
Jaki sklep mi polecacie? Zaznaczam, że nie będę tej lampy używać kilka razy dziennie, bo to tylko dla mnie, więc nie potrzebuję jakiejś profesjonalnej, super wytrzymałej.
Qnegunda13 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-30, 15:44   #499
asikczek
Zadomowienie
 
Avatar asikczek
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Chorzów
Wiadomości: 1 041
GG do asikczek
Dot.: Lampy UV - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez Qnegunda13 Pokaż wiadomość
Już dzwoniłam do tego sklepu. Na szczęście mogę oddać
Jaki sklep mi polecacie? Zaznaczam, że nie będę tej lampy używać kilka razy dziennie, bo to tylko dla mnie, więc nie potrzebuję jakiejś profesjonalnej, super wytrzymałej.

jesli tylko bedziesz ją używć dla siebie proponuję ci lampkę na 1 żarówkę 9wat ( możesz kupić na allegro lun Euro-fashion, zreszta takich lampek jest dużo). Do tego jakieś fajne niedrogie żele (silcare, Ra Nails, nawet ibd można kupic teraz niedrogo)
asikczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-30, 16:45   #500
Qnegunda13
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 9
Dot.: Lampy UV - wątek zbiorczy

Na jedną wystarczy? A czym się różni kolor tych żarówek? Jedne są białe, a jedne takie granatowe - też pisze, że UV. Czym one się różnią (poza kolorem oczywiście)? Te granatowe, jak zauważyłam nie mają "wiatraczków"...
Qnegunda13 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-30, 19:46   #501
anick88
Wtajemniczenie
 
Avatar anick88
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 2 549
Dot.: Lampy UV - wątek zbiorczy

to nie zarowki maja inny kolor, tylko obudowa.
odradzam jedno zarowkowa - lepsze sa 4zarowkowe, nawet na wlasny uzytek. i w sumie nie ma roznicy jaka-przejrzyj watek, wszystko jest napisane.
a nastepnym razem zanim cos kupisz to najpierw pytaj, bo po co wyrzucac pieniadze?
i zanim sie wezmiesz za paznokcie, to idz na przeszkolenie, bo skoro nie wiesz podstwawowych rzeczy, to sobie niepotrzebnie zrobisz krzywde..
__________________
"Niektórym ludziom należałoby wytoczyć proces myślenia. "

nie mam polskich znakow. nie bede miec. trzeba z tym jakos zyc.
anick88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-31, 13:31   #502
Justyna M
Rozeznanie
 
Avatar Justyna M
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 502
Dot.: Lampy UV - wątek zbiorczy

gdzie kupujecie żarówki do tych lamp z różową przesłoną ? http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=533929238 kupiłam 4 szt żarówek nie zwracając na typ i żadna nie świeci ,żarówki są natomiast dobre bo w starej takiej zwykłej lampie za 80 zł działają
__________________
Dominik 20.01.2006
Karolinka 11.02.2011

Galeria pazurkowa
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=215208&page=23
Justyna M jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-31, 13:34   #503
proana005
Raczkowanie
 
Avatar proana005
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 290
GG do proana005 Send a message via Skype™ to proana005
Dot.: Lampy UV - wątek zbiorczy

moze z lampa cos nie tak??
__________________

proana005 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-31, 13:46   #504
Justyna M
Rozeznanie
 
Avatar Justyna M
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 502
Dot.: Lampy UV - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez proana005 Pokaż wiadomość
moze z lampa cos nie tak??
nie, bo stare żarówki świecą dalej
__________________
Dominik 20.01.2006
Karolinka 11.02.2011

Galeria pazurkowa
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=215208&page=23
Justyna M jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-31, 14:12   #505
misiu235
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Opolskie
Wiadomości: 511
GG do misiu235
Dot.: Lampy UV - wątek zbiorczy

Do lamp z różową bądź niebieską osłoną musisz kupić żarówni z oznaczeniem DC - popytaj w hurtowniach - najlepiej zadzwoń, bo często w sklepach internetowych nie ma wszystkiego wystawionego
misiu235 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-31, 14:22   #506
Patka75
Raczkowanie
 
Avatar Patka75
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 320
Dot.: Lampy UV - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez Justyna M Pokaż wiadomość
gdzie kupujecie żarówki do tych lamp z różową przesłoną ? http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=533929238 kupiłam 4 szt żarówek nie zwracając na typ i żadna nie świeci ,żarówki są natomiast dobre bo w starej takiej zwykłej lampie za 80 zł działają
jak juz nie raz mowilam tych lamp nie nalezy kupowac bo ciezko do nich dostac zarowki. Zadna dobra firma np philips ich nie robi. Te co mozna kupic to straszna tandeta i po 2 tyg. uzywania lampy (intensywnego) nalezy je wymienic. Z tego co wiem sa to zarowki 7 watowe

Edytowane przez Patka75
Czas edycji: 2009-01-31 o 14:23 Powód: blad
Patka75 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-31, 14:38   #507
Sylwka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 2
Dot.: lampa uv na allegro

Witam wszystkich jestem nowicjuszką w przedłuzaniu paznokci meteodą zelową i mam kłopot. zamówiłam na allegro cały zestaw i niby wsio jest ok tylko w lampie nie działa jedna strona tzn nie świecą dwie zarówki jest to lampa tunelowa jak przekładałam zarówki to wygląda na to ze jedna jest spalona albo strząchnięta. czy jak kupie nowe zarówki to lampa bedzie działała?? proszę o pomoc.
Sylwka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-31, 14:54   #508
Patka75
Raczkowanie
 
Avatar Patka75
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 320
Dot.: lampa uv na allegro

Cytat:
Napisane przez Sylwka Pokaż wiadomość
Witam wszystkich jestem nowicjuszką w przedłuzaniu paznokci meteodą zelową i mam kłopot. zamówiłam na allegro cały zestaw i niby wsio jest ok tylko w lampie nie działa jedna strona tzn nie świecą dwie zarówki jest to lampa tunelowa jak przekładałam zarówki to wygląda na to ze jedna jest spalona albo strząchnięta. czy jak kupie nowe zarówki to lampa bedzie działała?? proszę o pomoc.

Najlepiej jak wstawisz zdjecie tej lampy, odp bedzie latwiejsza
Patka75 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-31, 15:18   #509
Justyna M
Rozeznanie
 
Avatar Justyna M
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 502
Dot.: Lampy UV - wątek zbiorczy

Cytat:
Napisane przez Patka75 Pokaż wiadomość
jak juz nie raz mowilam tych lamp nie nalezy kupowac bo ciezko do nich dostac zarowki. Zadna dobra firma np philips ich nie robi. Te co mozna kupic to straszna tandeta i po 2 tyg. uzywania lampy (intensywnego) nalezy je wymienic. Z tego co wiem sa to zarowki 7 watowe
jak już pisałam do tej pory nie miałam problemu ,pracuję z tymi lampami od ponad roku (mam dwie) i wszystko było ok.żarówki też długo świecą ale że pracuję dużo godzin dziennie wymieniam je srednio co 3-5 miesięcy w zależności kiedy zaczyna się robić czarna obrączka na nich. Acha a co dziwniejsze że ostatnio miałam w jednej jakieś zwykłe z allegro bez oznaczenia DC i było wszystko ok.a tu tym razem zonk.także to chyba jednak loteria -tylko szkoda że tak kosztowna.
__________________
Dominik 20.01.2006
Karolinka 11.02.2011

Galeria pazurkowa
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=215208&page=23
Justyna M jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-31, 15:50   #510
anick88
Wtajemniczenie
 
Avatar anick88
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 2 549
Dot.: Lampy UV - wątek zbiorczy

sylwak a nie łatwiej jest zareklamować lampę??
__________________
"Niektórym ludziom należałoby wytoczyć proces myślenia. "

nie mam polskich znakow. nie bede miec. trzeba z tym jakos zyc.
anick88 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
lampa do tipsow, maszyna, maszynka do tipsów, paznokcie, porada, tipsy, zakup

Nowe wątki na forum Przedłużanie paznokci


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2017-11-29 10:52:31


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 06:55.