L'oreal Casting czy Wella Color Soft ? - Strona 3 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-01-26, 21:12   #61
Versa
Raczkowanie
 
Avatar Versa
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 346
GG do Versa
Dot.: pilne...loreal Casting czy Wella Color Soft?

Którym kolorkiem z farb Castinga można uzyskać taki odcień jak na zdjęciu?
Versa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-26, 21:18   #62
Versa
Raczkowanie
 
Avatar Versa
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 346
GG do Versa
Dot.: pilne...loreal Casting czy Wella Color Soft?

Cytat:
Napisane przez _cleooo_
a czy któraś z was nakładała ten odcień?
Podpinam się pod twoje pytanie Cleooo
Versa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-26, 21:40   #63
_cleooo_
Raczkowanie
 
Avatar _cleooo_
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 382
Dot.: pilne...loreal Casting czy Wella Color Soft?

czy nikt tego nie nakładał na włosy?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg ciemny blond.jpg (25,4 KB, 102 załadowań)
__________________
_cleooo_


_cleooo_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-26, 21:48   #64
nielle
Raczkowanie
 
Avatar nielle
 
Zarejestrowany: 2002-06
Lokalizacja: trochę tu, trochę tam
Wiadomości: 158
Dot.: pilne...loreal Casting czy Wella Color Soft?

Cytat:
Napisane przez magda_wiki
Dzisiaj pomalowałam włosy farbą Loreala nr5 (jasny brąz) i jestem bardzo rozczarowana Włosy są zdecydowanie za ciemne wogóle mi nie pasuję do twarzy wyglądam brzydko i staro!! Mam nadzieje, ze czym predzej się zmyje i coś z nimi zrobie.
kurcze moze jednak nie jest tak zle jak myslisz? moze to po prostu pierwsze wrazenie..
wlasnie jutro mialam farbowac sobie wlosy tym odcieniem, ale teraz troche sie waham, bo juz na opakowaniu kolor jest raczej ciemny, popielaty..a skoro wychodzi jeszcze ciemniejszy.. to nie koniecznie to o czym marzę..ehh dylematy
nielle jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-27, 22:16   #65
wewelinka
Zadomowienie
 
Avatar wewelinka
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 1 717
Dot.: pilne...loreal Casting czy Wella Color Soft?

Cytat:
Napisane przez nielle
kurcze moze jednak nie jest tak zle jak myslisz? moze to po prostu pierwsze wrazenie..
wlasnie jutro mialam farbowac sobie wlosy tym odcieniem, ale teraz troche sie waham, bo juz na opakowaniu kolor jest raczej ciemny, popielaty..a skoro wychodzi jeszcze ciemniejszy.. to nie koniecznie to o czym marzę..ehh dylematy
ja tez sie boje mi zdecydowanie czarny nie pasuje choć teraz mam ciemne włosy to na czarny pozwolic sobie nie moge....
__________________
"Żyj tak aby znajomym zrobiło się nudno gdy umrzesz!"
wewelinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-28, 01:27   #66
Kobieta_słonecznik
Zakorzenienie
 
Avatar Kobieta_słonecznik
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: słonecznikowe pole :-)
Wiadomości: 3 176
Wpisy w blogu: 2
Dot.: pilne...loreal Casting czy Wella Color Soft?

Casting jest rewelacyjny Używam odcienia Głęboki Burgund Długo trzyma się na włosach i są one jak by bardziej odżywione.
W opakowaniu jest go bardzo dużo. Mam bardzo długie, gęste upierzenie, więc jedno opakowanie jest w sam raz !!! Polecam !!!!
Kobieta_słonecznik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-29, 14:28   #67
zelka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 20
Dot.: pilne...loreal Casting czy Wella Color Soft?

Ja farbowalam wlosy kasztanem.wychodzi naprawde fajny braz a wlosy nie sa wcale zniszczone.
zelka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-29, 20:16   #68
wewelinka
Zadomowienie
 
Avatar wewelinka
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 1 717
Dot.: pilne...loreal Casting czy Wella Color Soft?

naprawde nikt nie ma fotki jasnego brązu?
__________________
"Żyj tak aby znajomym zrobiło się nudno gdy umrzesz!"
wewelinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-31, 14:44   #69
Versa
Raczkowanie
 
Avatar Versa
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 346
GG do Versa
Dot.: pilne...loreal Casting czy Wella Color Soft?

Jasny brąz- farbowałam wczoraj Kolor wyszedł troszkę za ciemny, ale jestem zadowolona
(nigdy nie miałam tak błyszczących włosków )

Ps. przepraszam za słabą jakość zdjęć
Versa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-31, 23:56   #70
wewelinka
Zadomowienie
 
Avatar wewelinka
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 1 717
Dot.: pilne...loreal Casting czy Wella Color Soft?

Cytat:
Napisane przez Versa
Jasny brąz- farbowałam wczoraj Kolor wyszedł troszkę za ciemny, ale jestem zadowolona
(nigdy nie miałam tak błyszczących włosków )

Ps. przepraszam za słabą jakość zdjęć

na tym 4 zdjeciu wyglądaja ślicznie tak w świetle dziennym wyglądaja? te 4 zdjecie odroznia sie od reszty...ma fajny kolor a ile trzymałaś na włosach ? miałaś odrosty wcześniej ?
__________________
"Żyj tak aby znajomym zrobiło się nudno gdy umrzesz!"
wewelinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-02, 23:13   #71
yedanna
Zakorzenienie
 
Avatar yedanna
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Mazowieckie
Wiadomości: 4 345
Dot.: pilne...loreal Casting czy Wella Color Soft?

Ja też polecam wszystkim L'oreal Casting i dziękuję Ewce.mnk Włoski są śliczne, kolor dokładnie jak na zdjęciu, które zamieściła Jestem baaaardzo zadowolona. To najlepsza farbka/szampon spośród tych których używałam Włosy błyszczą jak szalone Polecam.

P.S. Używałam kilku farb z L'oreala i zawsze wychodzą ciemniejsze niż na opakowaniu!! ale też kolor troszkę się spłukuje po kilku myciach i kończy się na odcieniu z opakowania
__________________
Akuku
yedanna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-03, 17:35   #72
modliszka000
Raczkowanie
 
Avatar modliszka000
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 125
Dot.: pilne...loreal Casting czy Wella Color Soft?

Js tez farbowalam tym jasnym brazem i wyszedl kolor zdecydowanie ciemniejszy(taki jak na zdjeciach wyzej )Pierwsze wrazenie tragiczne:/ale teraz sie troche juz spralo (po 4 myciach) i jest taka rudawa poswiata o jaka mi chodzilo) Dodam tylko,ze przed zabiegiem mialam naturalny kolor wlosow-ciemny vlond.Niczym nie paprane
__________________
"I tak zaczyna się ta niewiarygodna historia...choć ostrzegałam go,on płonął jak żywa pochodnia....więc jaki sens w kochaniu jest,gdy wokół miejsca brak dla spalonych serc?!
Kochanie Ty strzeż się,strzeż"
modliszka000 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-03, 20:33   #73
Sara1
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 72
Dot.: pilne...loreal Casting czy Wella Color Soft?

Cleoo ja użyłam juz drugi raz tego szmponu co masz na zdjęciu (ciemny blond) Chcę zapuscic włoski i musiałam zrezygnowac z rozjasniania.
Żeby nie było widac odrostów zrobiłam włoski tym kolorkiem (radykalna zmiana z jasnych na ciemne ) . I co mogę napisać, kolor wychodzi trochę ciemniejszy niz na obrazku (myslałam ze to przez to ze mam włosy rozjasniane ale przy drugim użyciu jest tak samo). Po paru myciach kolorek jest prawie identyczny jak na zdjęciu. Przyznam jednak że ten ciemny też jest niczego sobie, kumpela stwierdziła ze nawet lepszy niz ten co wychodzi po paru myciach .Wstawie zdjęcie :
1 po paru myciach
2 na swieżo (wczoraj farbowane castingiem ciemny blond)
zdjęcia robione są wieczorem przy oswietleniu żarówkowym jak będziesz chciała to zrobię w dzien
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Obraz 024.JPG (2,0 KB, 2106 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Obraz 044.JPG (4,4 KB, 612 załadowań)
Sara1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-03, 20:35   #74
Sara1
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 72
Dot.: pilne...loreal Casting czy Wella Color Soft?

Pierwszy raz wstawiam zdjecia i widze że wyszły odwrotnie 1 swieżo robione 2 po pary myciach
Sara1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-03, 21:36   #75
iwciunia
Zakorzenienie
 
Avatar iwciunia
 
Zarejestrowany: 2003-11
Wiadomości: 3 190
Dot.: pilne...loreal Casting czy Wella Color Soft?

Cytat:
Napisane przez domininia
Jejku dziewczyny to ja nieiwem ile wy tego na glowe nakladacie? Ja mam duzo dluzsze niz za lopatki i geste i starczylo mi jedno opakowanie a nawet jeszcze zostalo(z wlosow to poprostu juz cieklo)
A ja mam włosy do ramion i jeszcze się NIE ZDARZYŁO żeby starczyło mi jedno opakowanie... Zależy co kto rozumie przez "gęste włosy"

Dziewczyny mam pytanie: czy Casting ma jakieś ciepłe jasne brązy w palecie? Moga być takie wpadające w rudy
iwciunia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-03, 22:02   #76
caira
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 42
Dot.: pilne...loreal Casting czy Wella Color Soft?

Czytając wasze posty i ogladając zdjecia bardzo sie przeraziłam że te kolory wychodzą tak ciemne!!!Kupilam 2 opakowania nr 24(NOYER brąż)mój naturalny kolor jest ciemny brąż i taki też kolor chciałam.Czy istnieje mozliwość ze mi te szampony przyjmą spowrotem w sklepie (ROSSMAN)i oddadzą pieniądze?????może któras z was jest chetna aby je odkupić Ela ,mój e-mail bieta2@tlen.pl
caira jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-03, 22:14   #77
_cleooo_
Raczkowanie
 
Avatar _cleooo_
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 382
Dot.: pilne...loreal Casting czy Wella Color Soft?

Cytat:
Napisane przez Sara1
Cleoo ja użyłam juz drugi raz tego szmponu co masz na zdjęciu (ciemny blond) Chcę zapuscic włoski i musiałam zrezygnowac z rozjasniania.
Żeby nie było widac odrostów zrobiłam włoski tym kolorkiem (radykalna zmiana z jasnych na ciemne ) . I co mogę napisać, kolor wychodzi trochę ciemniejszy niz na obrazku (myslałam ze to przez to ze mam włosy rozjasniane ale przy drugim użyciu jest tak samo). Po paru myciach kolorek jest prawie identyczny jak na zdjęciu. Przyznam jednak że ten ciemny też jest niczego sobie, kumpela stwierdziła ze nawet lepszy niz ten co wychodzi po paru myciach .Wstawie zdjęcie :
1 po paru myciach
2 na swieżo (wczoraj farbowane castingiem ciemny blond)
zdjęcia robione są wieczorem przy oswietleniu żarówkowym jak będziesz chciała to zrobię w dzien
Bardzo chetnie zobaczyłabym jak wyglada ten kolorek w swietle dziennym. ale na pewno mi sie spodoba, bo juz mi sie podoba na tych zdjeciach, które zamiescilas. a i jeszcze chcialam zapytac czy włosy miałas cale rozjasnione czy tylko pasemka i czy byl to bardzo jasny blond?
__________________
_cleooo_


_cleooo_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-03, 22:23   #78
caira
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 42
Dot.: pilne...loreal Casting czy Wella Color Soft?

Cześc Ewo!!!Dzisiaj zakupiłam 2 opakowania tego szamponu (NOYER brąż)i chce go odsprzedac poniewaz zależy mi na duzo jaśniejszym kolorze a nie prawie czarnym,jaki wychodzi przy tym szamponie.Jesli byłabyś zainteresowana odkupieniem tych szamponów to prosze napisz na bieta2@tlen.pl Ela(jestem z Katowic)
caira jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-03, 22:34   #79
Sara1
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 72
Dot.: pilne...loreal Casting czy Wella Color Soft?

Włoski miałam rozjasniane przez czepek ,joanną , czyli pasemka , włoski raczej miały kolor słomkowy niż biały jutro zrobię zdjęcia w swietle dziennym i pokaże Ci jak to wygląda bo napewno bedą miały troszke inny odcien.A Ty jaki masz teraz kolorek włosów ? Casting jest o tyle dobry że już za pierwszym razem zrobił jednolity kolorek na moich włosach (mimo pasemek) .
Sara1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-03, 23:00   #80
ewka.mnk
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 2 076
Dot.: pilne...loreal Casting czy Wella Color Soft?

Caira, spóźniłas się, bo na mnie czeka już w domu opakowanie Noyera.
Piszesz, ze Twój kolor to ciemny brąz, mój tez i właśnie taki wychodzi noyer. Czemu więc chesz go sprzedać? Casting troszkę się spłukuje przy pierwszych myciach.
BTW, na wizażu handel jest zabroniony.

Co do ilości potrzebanych opakowań, to na moje (gęste i dość grube) włosy wychodzi tak:
- włosy max do ramion - wystatrcza jedno, choć "na styk".
- juz troche poniżej ramion - potrzeba dwóch opakowań (przynajmniej odzywki tez jest 2x więcej, a ja ją uwielbiam! ).

Yedanno, ciesz się, ze Tobie równiez ten kolor przypadł do gustu.
__________________

ewka.mnk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-04, 11:03   #81
modliszka000
Raczkowanie
 
Avatar modliszka000
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 125
Dot.: pilne...loreal Casting czy Wella Color Soft?

Dziewczyny,pewnie to juz gdzies bylo,ale spytam jeszcze raz,liczac na cierpliwosc z Waszej strony Castingiem mozna tylko przyciemnic wlosy,tak?
__________________
"I tak zaczyna się ta niewiarygodna historia...choć ostrzegałam go,on płonął jak żywa pochodnia....więc jaki sens w kochaniu jest,gdy wokół miejsca brak dla spalonych serc?!
Kochanie Ty strzeż się,strzeż"
modliszka000 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-04, 12:06   #82
caira
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 42
Dot.: pilne...loreal Casting NOYER brąż

Dziewczyny prosze jesli możecie oceńcie same moj naturalny kolor włosów ,bo mam straszny dylemat czy zafarbowac włosy (NOYER brąż)wklejam 3 zdjecia na 1 i 2 (moj naturalny kolor) na 3 całe włosy(efekt po baleyagu robionym ponad rok temu)Chce aby te jasne sie przyciemniły i były zblizone bardzo do mojego naturalnego koloru,nie chce aby za bardzo sie ściemniły całe.Czy NOYER brąż jest odpowiednim kolorem do moich włosów czy lepiej uzyc czegos jasniejszego(np.jasny brąż)???????Z góry wam bardzo dziękuje za udzielenie rady.Ela
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg ZDJĘCIA 077.jpg (87,1 KB, 547 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg ZDJĘCIA 072.jpg (75,3 KB, 280 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg ZDJĘCIA 070.jpg (74,8 KB, 548 załadowań)
caira jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-04, 12:33   #83
_cleooo_
Raczkowanie
 
Avatar _cleooo_
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 382
Dot.: pilne...loreal Casting czy Wella Color Soft?

Cytat:
Napisane przez Sara1
Włoski miałam rozjasniane przez czepek ,joanną , czyli pasemka , włoski raczej miały kolor słomkowy niż biały jutro zrobię zdjęcia w swietle dziennym i pokaże Ci jak to wygląda bo napewno bedą miały troszke inny odcien.A Ty jaki masz teraz kolorek włosów ? Casting jest o tyle dobry że już za pierwszym razem zrobił jednolity kolorek na moich włosach (mimo pasemek) .
później zrobie zdjęcie to ci pokaże jaki mam kolor
__________________
_cleooo_


_cleooo_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-04, 14:23   #84
ewka.mnk
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 2 076
Dot.: pilne...loreal Casting NOYER brąż

Cytat:
Napisane przez caira
Dziewczyny prosze jesli możecie oceńcie same moj naturalny kolor włosów ,bo mam straszny dylemat czy zafarbowac włosy (NOYER brąż)wklejam 3 zdjecia na 1 i 2 (moj naturalny kolor) na 3 całe włosy(efekt po baleyagu robionym ponad rok temu)Chce aby te jasne sie przyciemniły i były zblizone bardzo do mojego naturalnego koloru,nie chce aby za bardzo sie ściemniły całe.Czy NOYER brąż jest odpowiednim kolorem do moich włosów czy lepiej uzyc czegos jasniejszego(np.jasny brąż)???????Z góry wam bardzo dziękuje za udzielenie rady.Ela
Rzeczywiście, Twoje włosy nie sa takie ciemne jak myślałam (pisałaś że masz ciemny brąz, ale wyglądają na jasniejsze). Lepszy będzie jasniejszy odcień. Noyer może być za ciemny. http://www.wizaz.pl/forum/attachment...7&d=1137961132
__________________

ewka.mnk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-04, 14:52   #85
caira
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 42
Dot.: pilne...loreal Casting NOYER brąż

EWA!a po ilu myciach włosy osiagają kolor jak na zdjeciu szamponu Noyer??????Czyli sugerujesz że moge mieć potem dużo ciemniejsze włosy,bo jak sama widzisz teraz mam różne kolory na włosach i wyglada to obrzydliwie.Znowu patrząc na zdjecia po szamponie jasny brąż(nie bardzo podoba mi sie odcień rudawy)Gdyby włosy po NOYER po kilku myciach były bardzo zbliżone kolorkiem do zdjęcia z opakowaniu byłabym bardzo zadowolona.Jak długo trzymac ten szampon bo w ulotce pisze 15 minut?????Ela
caira jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-04, 15:40   #86
ewka.mnk
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 2 076
Dot.: pilne...loreal Casting NOYER brąż

Cytat:
Napisane przez caira
EWA!a po ilu myciach włosy osiagają kolor jak na zdjeciu szamponu Noyer??????Czyli sugerujesz że moge mieć potem dużo ciemniejsze włosy,bo jak sama widzisz teraz mam różne kolory na włosach i wyglada to obrzydliwie.Znowu patrząc na zdjecia po szamponie jasny brąż(nie bardzo podoba mi sie odcień rudawy)Gdyby włosy po NOYER po kilku myciach były bardzo zbliżone kolorkiem do zdjęcia z opakowaniu byłabym bardzo zadowolona.Jak długo trzymac ten szampon bo w ulotce pisze 15 minut?????Ela
Hmmm, Casting rozjasnia się w ciągu ok 3 tygodni, potem rozjasnianie zatrzymuje się lub jest bardzo stopniowe, ale nie wiem czy osiagniesz kolor dokłanie jak na opakowaniu. Moje włosy są z natury bardzo ciemne, więc noyer nadaje im tylko ładniejszy odcień. I nawet jak się spłukuje, to i tak mam dalej ciemne włosy.
Co do czasu trzymania, to cięzko byłoby trzymać 15 min, gdyz samo nakładnie farby trwa dłużej, więc automatyczniew włosy farbowane najpier beda dłużej farbowane, niż te, co na końcu. U mnie skonczyło sie to tym, że miałam nierównomierny kolor.
Teraz trzymam ok 30-40 min. Ale nie wiem jak zareagują Twoje włosy (i skóra). U mnie nie pojawiąją się żadne efekty uboczne po takim czasie.
__________________

ewka.mnk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-04, 16:24   #87
Sara1
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 72
Dot.: pilne...loreal Casting czy Wella Color Soft?

Cleoo to zdjęcie zrobione przed chwilą przepraszam ze jedno ale zaraz mam autobus i wróce dopiero jutro a chciałam Ci jeszcze dzis je pokazac .
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Obraz 049.JPG (3,2 KB, 291 załadowań)
Sara1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-04, 16:26   #88
caira
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 42
Dot.: pilne...loreal Casting NOYER brąż

Moze ktos jeszcze moze sie wypowiedzieć na temat NOYER brąż,czy któraś z was nim farbowała włosy,mając swój naturalny kolor jasniejszy bądż połowe włosow jaśniejszych po baleyagu???????Czekam na wasze odpowiedzi,jak uzyskałyscie kolor,jak długo go trzymałyscie na włosach????
caira jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-04, 17:45   #89
modliszka000
Raczkowanie
 
Avatar modliszka000
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 125
Dot.: pilne...loreal Casting czy Wella Color Soft?

Dziewczyny plisssss.....odpowiedzcie tylko czy mozna farbowac na jasniejszy castingiem
__________________
"I tak zaczyna się ta niewiarygodna historia...choć ostrzegałam go,on płonął jak żywa pochodnia....więc jaki sens w kochaniu jest,gdy wokół miejsca brak dla spalonych serc?!
Kochanie Ty strzeż się,strzeż"
modliszka000 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-04, 19:33   #90
ewka.mnk
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 2 076
Dot.: pilne...loreal Casting czy Wella Color Soft?

To ja znowu sie wypowiem.
Caira, ja na swoich włosach miałam ślady po nieudanym farbowaniu (włosy rozjaśniły mi sie na jakis wypłowiały rudy) i ta częśc włosów jest teraz ciut jasniejsza niż reszta, (ale jest to róznica tak niewielka, że tylko ja ją widzę). Poza tym, nawet jeśli kolor by Ci sie wypłukał, to taki "wypłukany" odcień nie bedzie ładny. Lepiej odrazu uzyć jaśniejszego.
Popytaj wśród znajomych, może któraś z koleżanek od Ciebie odkupi ten Noyer i kup jesny brąz.

Modliszko, Casting nie rozjaśnia włosów, gdyż nie jest to tradycyjna farba z amoniakiem.
__________________

ewka.mnk jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 14:15.