Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXIV - Strona 76 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2016-07-04, 21:39   #2251
sand
Zakorzenienie
 
Avatar sand
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 4 435
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXIV

Cytat:
Napisane przez oliwia18 Pokaż wiadomość


Ja jestem po pierwszej rozmowie z deweloperem. Zarezerwowałam mieszkanie, które chciałam. Za tydzień zaczynamy negocjacje, ale schodzimy w dół z ceny, którą zakładałam jako końcową Więc liczę na dobrą cenę Z tych nemocji mnie już ucho i gardło boli
Cytat:
Napisane przez oliwia18 Pokaż wiadomość
57 m plus taras 115m
Czyli wszystko po Twojej myśli? Taras
__________________
sand jest offline  
Stary 2016-07-04, 21:46   #2252
xxxescapismxxx
Pani Pech
 
Avatar xxxescapismxxx
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 6 324
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXIV

Cytat:
Napisane przez ranka Pokaż wiadomość
ja tam zawsze powiem scinac !
wlosy nie zeby - odrosną
tez dzis bylam
I co ciekawego?
Cytat:
Napisane przez love1234 Pokaż wiadomość
Mi tez one nie leżą jakoś, takie biedamelissy . Ozdoby jedynie fajne

Nie szkoda Ci włosów, takich ładnych
Dziękuję 🌷 Nie szkoda, końce to siano. Ale myślę właśnie czy tylko końce czy może lob? Może wycieniowac ?

Na pewno wycinam trochę tyłu na wzorki

Muszę foty pooglądać jakieś

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
xxxescapismxxx jest offline  
Stary 2016-07-04, 21:53   #2253
Oktawiaaa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 10 097
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXIV

Cytat:
Napisane przez liv87 Pokaż wiadomość
Gratuluje zakupow nie wiem czy wezme boxa rzodkiewy nie biore, bo nawet nie mam pomyslu co brac do boxa

Przyszlam sie pochwalic zakupami w D - bylam w szoku, ze te limitowane letnie Meteorki juz sa dostepne stacjonarnie - chcialam zapolowac na feelunique, bo skoro funt sobie tak ladnie spada to powinnam z tego skorzystac, ale nie doczekalam sie pojawienia sie online, wiec myslalam, ze wszystko przepadlo...
Oto zdjecia Pearls Carousel Guerlain :kupi: w gratisie dostalam trzy probki perfum Guerlain oraz miniaturke pianki do oczyszczania twarzy Sensai
Sprawdzalam na rece, sa delikatne, wcale nie rozowe.
Załącznik 6519906Załącznik 6519911

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz


---------- Dopisano o 21:49 ---------- Poprzedni post napisano o 21:48 ----------

Cytat:
Napisane przez oliwia18 Pokaż wiadomość
Budowa trwa, moje mieszkanie już stoi, osiedle oddane za rok. Więc szybko zleci. Już mam mętlik w głowie co wybrać, chociaż wiem, że całe mieszkanie będzie w szarości, bieli i drewnie


---------- Dopisano o 21:50 ---------- Poprzedni post napisano o 21:49 ----------

Cytat:
Napisane przez AnoIi Pokaż wiadomość
Czyli dom nie jest na sprzedaż?
A działki fajnie położone? Jakiś las, rzeka?
Domek stoi na jednej z działek, którą już sprzedał
Położenie to przy głównej ulicy, chyba że bralibyśmy działkę za tą działką i za domkiem i wtedy mamy widok na pola

---------- Dopisano o 21:51 ---------- Poprzedni post napisano o 21:50 ----------

Cytat:
Napisane przez AnoIi Pokaż wiadomość
Oktawia, z tym uzbrojeniem, to trzeba dokładnie sprawdzić, co jest. Podpytać gdzieś ile kosztują poszczególne media. U nas miała być uzbrojona i była... energia elektryczna. Gaz gazownia robi ryczałem przed samym odbiorem. Koszt niewielki. A kanaliza nas dobiła. Wszystko zależy ile uzbrojenia trzeba kłaść. Trzeba sprawdzić, bo może rzeczywiście opłaca się uzbrojoną brać.
Jasne, że najpierw wszystko sprawdzimy Cena sporo niższa, ale ja na promocje to jestem łasa tylko w S. i w D., a tutaj musimy wszystko dokładnie sprawdzić i przekalkulować

---------- Dopisano o 21:53 ---------- Poprzedni post napisano o 21:51 ----------

Cytat:
Napisane przez sand Pokaż wiadomość
trzymam kciuki, żeby się wyjaśniło i poukładało taka niepewność co się dzieje jest chyba najgorsza..


udanego polowania na lasta
Dzięki
Oktawiaaa jest offline  
Stary 2016-07-04, 21:57   #2254
iza89
Zakorzenienie
 
Avatar iza89
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 6 394
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXIV

O matko, jak dostałam maila o rzodkiewce TF, to się przeraziłam nie kusi na szczęście, czekam dalej
__________________
iza89 jest offline  
Stary 2016-07-04, 22:06   #2255
KiLaNeCzKa
Zakorzenienie
 
Avatar KiLaNeCzKa
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 5 055
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXIV

Cytat:
Napisane przez xxxescapismxxx Pokaż wiadomość
I co ciekawego?

Dziękuję 🌷 Nie szkoda, końce to siano. Ale myślę właśnie czy tylko końce czy może lob? Może wycieniowac ?

Na pewno wycinam trochę tyłu na wzorki

Muszę foty pooglądać jakieś

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Z doświadczenia powiem tak: zrezygnuj z cieniowania, wygryzania i innych tego typu pierdół, które zmuszają do codziennej stylizacji i używania temperatury. Obetniesz siano, żeby wkrótce znów je mieć
__________________
Wymienię książki:

http://wizaz.pl/forum/showthread.php...2#post50288312

Edytowane przez KiLaNeCzKa
Czas edycji: 2016-07-04 o 22:14
KiLaNeCzKa jest offline  
Stary 2016-07-04, 22:15   #2256
oliwia18
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 2 308
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXIV

Cytat:
Napisane przez Nikkolaa Pokaż wiadomość
Super, a jaka cena za taki metraż?

---------- Dopisano o 21:14 ---------- Poprzedni post napisano o 21:12 ----------



Gaz to ogromna wygoda, ustawiam temperaturę, jaka ma być w domu i piec się sam włącza, jak jest potrzeba. A piec mamy dwufunkcyjny, grzeje też wodę
No duża, bo mieszkam w stolicy, więcej szczegółów nie za bardzo chcę publicznie udzielać Jeszcze jakaś handlara przygrażyni i mi wykupi i sprzeda drożej

Cytat:
Napisane przez IrminaR Pokaż wiadomość
Taras bardzo chciałam mieszkanie z wielkim tarasem, ale jednocześnie chciałam na ostatnim pietrze i nie mielismy juz wyboru no ale nic, pierwsze nie musi być ostatnim
Kiedy bedzie gotowe?
Planuję jesień 2017 spędzić już na nowym

Cytat:
Napisane przez Oktawiaaa Pokaż wiadomość
To trzymam kciuki żeby się udało
Ja trzymam za waszą działkę. Nawet nie chcę myśleć jak pochłaniająca energię jest budowa własnego domu chyba bym oszalała

Cytat:
Napisane przez sand Pokaż wiadomość
Czyli wszystko po Twojej myśli? Taras
Nie zapeszając- tak na tym etapie nawet lepiej niż się nastawiałam

tym samym zaczynam projekt denko, żeby nie wozić tony kosmetiksów na nowe M sprzątam szafy, żeby nie wozić niepotrzebnych rzeczy. No i zbieram na wyposażenie i wykończenie te wszystkie blendery i inny superhiperpotrzebne pierdółki
oliwia18 jest offline  
Stary 2016-07-04, 22:19   #2257
sand
Zakorzenienie
 
Avatar sand
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 4 435
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXIV

od pół godziny próbuję kliknąć zamówienie w 5-10-15, chyba im serwery oszalały
__________________
sand jest offline  
Stary 2016-07-04, 22:21   #2258
AgataWozniak
Rozeznanie
 
Avatar AgataWozniak
 
Zarejestrowany: 2015-03
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Wiadomości: 664
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXIV

Raz jeszcze zapytuje Ile kosztowało po przecenie to serum ajzenberga
AgataWozniak jest offline  
Stary 2016-07-04, 22:22   #2259
saipan
Zadomowienie
 
Avatar saipan
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 1 540
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXIV

Dziewczyny miałyście moze olejek do twarzy z locccitane z masłem shea? Mam próbkę i fajnie koi moją skórę, ktora ostatnio szaleje po lekach

http://pl.loccitane.com/kojący-oleje...498,866051.htm
saipan jest offline  
Stary 2016-07-04, 22:30   #2260
korinka3
Melissa Lejdi :)
 
Avatar korinka3
 
Zarejestrowany: 2012-11
Lokalizacja: Śląsk :)
Wiadomości: 17 372
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXIV

Cytat:
Napisane przez oliwia18 Pokaż wiadomość
No duża, bo mieszkam w stolicy, więcej szczegółów nie za bardzo chcę publicznie udzielać Jeszcze jakaś handlara przygrażyni i mi wykupi i sprzeda drożej



Planuję jesień 2017 spędzić już na nowym



Ja trzymam za waszą działkę. Nawet nie chcę myśleć jak pochłaniająca energię jest budowa własnego domu chyba bym oszalała



Nie zapeszając- tak na tym etapie nawet lepiej niż się nastawiałam

tym samym zaczynam projekt denko, żeby nie wozić tony kosmetiksów na nowe M sprzątam szafy, żeby nie wozić niepotrzebnych rzeczy. No i zbieram na wyposażenie i wykończenie te wszystkie blendery i inny superhiperpotrzebne pierdółki
Super a taras ma 115m czy 11.5m?

---------- Dopisano o 22:30 ---------- Poprzedni post napisano o 22:29 ----------

Cytat:
Napisane przez AgataWozniak Pokaż wiadomość
Raz jeszcze zapytuje Ile kosztowało po przecenie to serum ajzenberga
Coś mi się kojarzy 130,albo 160 ale pewna nie jest
korinka3 jest offline  
Stary 2016-07-04, 22:31   #2261
AgataWozniak
Rozeznanie
 
Avatar AgataWozniak
 
Zarejestrowany: 2015-03
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Wiadomości: 664
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXIV

Cytat:
Napisane przez saipan Pokaż wiadomość
Dziewczyny miałyście moze olejek do twarzy z locccitane z masłem shea? Mam próbkę i fajnie koi moją skórę, ktora ostatnio szaleje po lekach

http://pl.loccitane.com/kojący-oleje...498,866051.htm
Jest świetny Do końca zużyłam z przyjemnością co się u mnie nie zdarza
AgataWozniak jest offline  
Stary 2016-07-04, 22:36   #2262
saipan
Zadomowienie
 
Avatar saipan
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 1 540
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXIV

Cytat:
Napisane przez AgataWozniak Pokaż wiadomość
Jest świetny Do końca zużyłam z przyjemnością co się u mnie nie zdarza
No to chyba się skuszę bo mam dodatkowo przy zakupie krem do rąk 75ml gratis. Właśnie zaskoczona byłam, że po użyciu wieczorem rano cera uspokojona i malo zaczerwienień i zastanawiałam sié czy to przypadek czy takie dobre jest. Dzięki
saipan jest offline  
Stary 2016-07-04, 22:37   #2263
oliwia18
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 2 308
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXIV

Cytat:
Napisane przez korinka3 Pokaż wiadomość
Super a taras ma 115m czy 11.5m?

---------- Dopisano o 22:30 ---------- Poprzedni post napisano o 22:29 ----------



Coś mi się kojarzy 130,albo 160 ale pewna nie jest
Bez przecinka
oliwia18 jest offline  
Stary 2016-07-04, 22:46   #2264
Malinum
Zakorzenienie
 
Avatar Malinum
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 3 740
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXIV

Cytat:
Napisane przez liv87 Pokaż wiadomość
Gratuluje zakupow nie wiem czy wezme boxa rzodkiewy nie biore, bo nawet nie mam pomyslu co brac do boxa

Przyszlam sie pochwalic zakupami w D - bylam w szoku, ze te limitowane letnie Meteorki juz sa dostepne stacjonarnie - chcialam zapolowac na feelunique, bo skoro funt sobie tak ladnie spada to powinnam z tego skorzystac, ale nie doczekalam sie pojawienia sie online, wiec myslalam, ze wszystko przepadlo...
Oto zdjecia Pearls Carousel Guerlain :kupi: w gratisie dostalam trzy probki perfum Guerlain oraz miniaturke pianki do oczyszczania twarzy Sensai
Sprawdzalam na rece, sa delikatne, wcale nie rozowe.
Załącznik 6519906Załącznik 6519911

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
o mamo jakie cuda : oklaski: teraz proszę mi napisać, że są do niczego, brzydko na twarzy wyglądają i ich kategorycznie nie potrzebuję
Malinum jest offline  
Stary 2016-07-04, 22:54   #2265
AnoIi
Zakorzenienie
 
Avatar AnoIi
 
Zarejestrowany: 2015-10
Wiadomości: 6 027
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXIV

Cytat:
Napisane przez oliwia18 Pokaż wiadomość
57 m plus taras 115m
Super!
Cytat:
Napisane przez IrminaR Pokaż wiadomość
Taras bardzo chciałam mieszkanie z wielkim tarasem, ale jednocześnie chciałam na ostatnim pietrze i nie mielismy juz wyboru no ale nic, pierwsze nie musi być ostatnim
Kiedy bedzie gotowe?
Ostatnie piętro ma ten minus, że latem szybciej się nagrzewa, ale za to nikt Ci nad głową nie tupie
AnoIi jest offline  
Stary 2016-07-04, 22:55   #2266
kleo_4
Zakorzenienie
 
Avatar kleo_4
 
Zarejestrowany: 2011-03
Wiadomości: 7 570
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXIV

Ile nadrabiania, bedecytowac 5 lat

Cytat:
Napisane przez amyz Pokaż wiadomość


ja tez nic nie kupuję w Estee
Kleo
to ja byłabym idealnym odwiedzającym bo ja się do małych dzieci nie zbliżam do większych zresztą też mój instynkt macierzyński jest nadal na wycieczce na Antarktydzie

---------- Dopisano o 11:58 ---------- Poprzedni post napisano o 11:57 ----------



to tak jak ja

Cytat:
Napisane przez aniyam Pokaż wiadomość
Mam te same zachowania instynkt nadal w dżungli... A najlepsze jest to, że zawsze jestem najlepszą ciotką

Cytat:
Napisane przez amyz Pokaż wiadomość
to ja mam to samo swoje bym chciała kiedyś ale chyba mamie na wychowanie oddam chociaż może jak człowiek swoje ma to mu się podoba
Przyjdze kryska na matyska a tak serio, to tez nie mialam instynktu i dzieci mnie stresowaly. Wiem ze powtarzam to co wszyscy i na prawde NIGDY sama w to nie wierzylam, ale swoje to co innego Cudze jak marudzi to juz bym rodzicon oddala, a moje...to moje


Cytat:
Napisane przez AgataWozniak Pokaż wiadomość
Rozumiem Cię... Bratowa po porodzie czuła sie strasznie słabo, brat musiał wrócić do pracy, więc sporo im pomagałam i też goniłam... Zawsze byłam ta najgorsza, bo nie dość że tylko ciocia i to jeszcze młoda to się mądrzy, ale jak tam jestem zdania, że dziecko to nie lalka, i niestety ktoś musi być ten zły
Teraz bratowa już super doszła do siebie, więc to ona i brat są źli jak nie pozwolą dziecka wziąć na ręce jak ktoś z dworu włazi i nie umyje łap
Hehe ja tez ten zly policjant wiecznie


Cytat:
Napisane przez buahhot Pokaż wiadomość
Całkowicie rozumiem. Jak mały był malutki, w ogóle zrezygnowałam z perfum, tak samo moja mama. Co jak co, ale jak dziecko dostanie uczulenia, ciężko nawet czasami stwierdzić od czego- czy od czegoś nowego do jedzenia czy właśnie proszek lub kosmetyk/perfumy w które dziecko się "wytarło". Uczulenia ciężko leczyć, szkoda dziecko leczyć maściami ze sterydami czy innymi. Sama przerabiałam uczulenie skórne małego, jak miał czerwone plamy pod kolanami- na szczęście zwykła zasypka i sudokrem pomogły. Lekarka też nie wiedziała od czego, płyn do prania i do płukania ten sam, innych środków "chemicznych" nie używałam w międzyczasie żeby mały mógł mieć kontakt... no ale się udało wyleczyć. Wiadomo, trzymanie stale pod kloszem też nie może być, prędzej czy później dziecko do buzi będzie ładować piach z piaskownicy czy szyszke (przerabialiśmy to ), ale na to spokojnie jest czas, dziecko przyzwyczai się do zarazków czy innych bakterii, a jeśli jest małe to takie ryzyko powinno się ograniczyć do minimum (perfumy, proszki, płyny do płukania- ogólnie chemia domowa).
Dokladnie, tez staram sie oszczedzac jej takich atrakcji. Nawet jak mam podklad na buzi to nie pozwalam jej dotykac raczkami. Siostra Tz umalowana i bardzo sie swiecila i malej buzie dawala do dotykania, caly podklad, puder, sebum na paluszki, i paluszki potem do buzi chciala pchac i musialam jej lapki wytrzec. Ja moze tez jestem za bardzo brzydliwa, ale no po prostu nie moge...


Cytat:
Napisane przez AnoIi Pokaż wiadomość
Tel mi padł i chyba mi odp zjadło

Kleo współczuje koszmarnej rodzinki. Trzymaj się! Dużo asertywności Ci życzę!

Magdaleno za brownie!
Dziekuje, przyda sie asertywnosc
__________________
Kiedy kobieta ma na sobie uśmiech, cała reszta to tylko dodatki do stylizacji

Kocham i jestem kochana

14.12.2015♥ Moje malutkie-największe szczęście
kleo_4 jest offline  
Stary 2016-07-04, 22:57   #2267
IrminaR
Specjalista ds. zakupów
 
Avatar IrminaR
 
Zarejestrowany: 2015-12
Wiadomości: 7 301
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXIV

Cytat:
Napisane przez AnoIi Pokaż wiadomość
Super!

Ostatnie piętro ma ten minus, że latem szybciej się nagrzewa, ale za to nikt Ci nad głową nie tupie


Po tym jak był ten cyrk ze niby zalewamy ludzi pod nami i obok, to juz nie chce mieszkać pod kimś a poza tym podoba mi się panorama miasta
__________________
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone...
IrminaR jest offline  
Stary 2016-07-04, 22:58   #2268
Malinum
Zakorzenienie
 
Avatar Malinum
 
Zarejestrowany: 2011-05
Wiadomości: 3 740
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXIV

Dziękuję za wsparcie przed dentystą czeka mnie też usuwanie zębów mądrości ale po Waszych opowieściach mi raźniej

Oliwia za mieszkanie Oktwia za działkę

Wrzucam czerwcowe dno spóźnione
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC_0072.jpg (70,0 KB, 34 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC_0075.jpg (72,0 KB, 32 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC_0087.jpg (73,6 KB, 30 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC_0076.jpg (63,1 KB, 27 załadowań)
Malinum jest offline  
Stary 2016-07-04, 23:03   #2269
michalina_86
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2015-02
Wiadomości: 4 556
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXIV

Aaa, widzę, że same dobre wiadomości - z wyjątkiem rzodkiewki... Jak zobaczyłam, że to znowu TF, to mi ręce opadły. I rzeczywiście źle to wróży boxowi, a ja potem wyjeżdżam i coś czuję, że z moim pechem będzie ...upa, a nie box

Oktawia, to chyba nawet lepiej z tymi działkami, co? Większy wybór Mówiłaś, że u Was ciężko coś znaleźć, a proszę, jak się trafiło Na początku pewnie większy stres, bo trzeba skalkulować koszty, położenie, rozmiar, ale za to możecie znaleźć coś bardziej "pod siebie". Trzymam kciuki!!!

Oliwia, ale świetnie, że tak szybko i sprawnie Ci idzie załatwianie mieszkania Własne to jednak własne - komfort niezaprzeczalny. Trzymam kciuki, żeby dalej było tak dobrze. A taras marzenie Nie wiedziałam nawet, że w Warszawie takie duże sprzedają do normalnego metrażu, a nie apartamentu. Ciekawa jestem, jaka okolica, ale pewnie nie chcesz ujawniać Teraz te nowe powstają w fajnych lokalizacjach, takich zielonych
michalina_86 jest offline  
Stary 2016-07-04, 23:05   #2270
kleo_4
Zakorzenienie
 
Avatar kleo_4
 
Zarejestrowany: 2011-03
Wiadomości: 7 570
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXIV

Cytat:
Napisane przez amyz Pokaż wiadomość
gratuluję zamówień w S ja chyba chora jestem bo mnie nie kusi nawet za tą cenę :conf used: zapisałam się juz do psychiatry
A mnie sie peeling skonczyl akurat, co za przypadek

Cytat:
Napisane przez michalina_86 Pokaż wiadomość
No właśnie, dziewczyny, ja nie klikam tych masełek, ale gdyby któraś potrzebowała darmowej dostawy, to chętnie zrobię zamówienie za pobraniem
Nie kus, nie kus tym razem odpuszczam, juz sie wypstrykalam z kasy.
Poszlam z cora i przyjaciolka na spacer, zeby tu juz nie miec zadnych pokus i nic nie kliknac, to wrocilam z 2 torebkami, kombinezonem i bluzka

Rzodkiewy tez nie wzielam, choc bronzer TF lubie. Teraz bede brac MJ

Cytat:
Napisane przez Oktawiaaa Pokaż wiadomość
Internet to zuuuuo, nie chodzę stacjonarnie po sklepach bo nie mam możliwości teraz, ale klikam jak szalona.
Teraz klikłam to:

https://www.zalando.pl/adidas-perfor...1a0v5-j11.html

https://www.zalando.pl/adidas-perfor...1e0c0-j11.html

https://www.zalando.pl/adidas-perfor...1e0c2-c11.html

https://www.zalando.pl/nike-performa...1e038-q13.html

https://www.zalando.pl/nike-performa...1e075-j11.html

https://www.zalando.pl/twintip-perfo...1ha17-g11.html

Strój kąpielowy to tak tylko żeby zobaczyć, dopiero rozglądam się za czymś.
Pozostałe rzeczy mam, ale mi się podobały. Nowe buty do ćwiczeń i spodenki kupowałam w marcu
Spodenek to mam już chyba z 6 par, legginsów 5, buty do ćwiczeń będą trzecie. Mogłam chociaż wziąć do biegania, bo te to szybciutko zajeżdżam
klask i: wszystko jakie fajne, zywe i kolorowe
__________________
Kiedy kobieta ma na sobie uśmiech, cała reszta to tylko dodatki do stylizacji

Kocham i jestem kochana

14.12.2015♥ Moje malutkie-największe szczęście
kleo_4 jest offline  
Stary 2016-07-04, 23:06   #2271
ewelinka_
Wtajemniczenie
 
Avatar ewelinka_
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 2 640
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXIV

Cytat:
Napisane przez AgataWozniak Pokaż wiadomość
Raz jeszcze zapytuje Ile kosztowało po przecenie to serum ajzenberga
179,90zł
__________________

Poszukuję La Cautiva Fueguia


ewelinka_ jest offline  
Stary 2016-07-04, 23:07   #2272
michalina_86
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2015-02
Wiadomości: 4 556
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXIV

Cytat:
Napisane przez sand Pokaż wiadomość
udanego polowania na lasta
Dziękuję!

---------- Dopisano o 23:07 ---------- Poprzedni post napisano o 23:07 ----------

Cytat:
Napisane przez ewelinka_ Pokaż wiadomość
Dobrze ze nie lubię tej marki

Wklejam wyprzedażowe lupy
WOW! Ile dobra, ile Eisenbergów
michalina_86 jest offline  
Stary 2016-07-04, 23:14   #2273
love1234
Born to shop
 
Avatar love1234
 
Zarejestrowany: 2015-06
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 5 772
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXIV

Cytat:
Napisane przez xxxescapismxxx Pokaż wiadomość
I co ciekawego?

Dziękuję 🌷 Nie szkoda, końce to siano. Ale myślę właśnie czy tylko końce czy może lob? Może wycieniowac ?

Na pewno wycinam trochę tyłu na wzorki

Muszę foty pooglądać jakieś

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Lob, fajna sprawa. Dążę właśnie z boba. Jeszcze mi trochę zostało. Teraz włosy zaczęły mi szybko rosnąć , chyba od tej pokrzywy

Oliwia i Oktawia, powodzenia
__________________
Moje skromne progi :
http://www.fragrantica.pl/uzytkownicy/9385/
love1234 jest offline  
Stary 2016-07-04, 23:16   #2274
IrminaR
Specjalista ds. zakupów
 
Avatar IrminaR
 
Zarejestrowany: 2015-12
Wiadomości: 7 301
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXIV

Mój piękny, cudowny iPhone zaliczył właśnie upadek i mam wielkie stłuczenie i taką dziurę w tym aluminium
__________________
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone...
IrminaR jest offline  
Stary 2016-07-04, 23:17   #2275
love1234
Born to shop
 
Avatar love1234
 
Zarejestrowany: 2015-06
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 5 772
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXIV

klask i:
Cytat:
Napisane przez Malinum Pokaż wiadomość
Dziękuję za wsparcie przed dentystą czeka mnie też usuwanie zębów mądrości ale po Waszych opowieściach mi raźniej

Oliwia za mieszkanie Oktwia za działkę

Wrzucam czerwcowe dno spóźnione
spóźnione, ale zacne
__________________
Moje skromne progi :
http://www.fragrantica.pl/uzytkownicy/9385/
love1234 jest offline  
Stary 2016-07-04, 23:18   #2276
kleo_4
Zakorzenienie
 
Avatar kleo_4
 
Zarejestrowany: 2011-03
Wiadomości: 7 570
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXIV

Cytat:
Napisane przez IrminaR Pokaż wiadomość
Kupiłam Lunę



Cytat:
Napisane przez amyz Pokaż wiadomość
jesooooooooo nie rób tak się rzuciłam do biurka w poszukiwaniu portfela i kk i walnęłam głową w blat
Nie straszcie bo znowu bylam poza domem i bym przegapila

Cytat:
Napisane przez love1234 Pokaż wiadomość
Kliniety, dzięki
Powodzenia w D.
Amyz, trzymam kciuki za wypad na Karaiby

A w ogóle zapomniałam Wam napisać jaki ostatnio przystojniak mnie zaczepił, typ bierz i demoluj.
Aż szkoda, ze mam męża
__________________
Kiedy kobieta ma na sobie uśmiech, cała reszta to tylko dodatki do stylizacji

Kocham i jestem kochana

14.12.2015♥ Moje malutkie-największe szczęście
kleo_4 jest offline  
Stary 2016-07-04, 23:20   #2277
michalina_86
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2015-02
Wiadomości: 4 556
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXIV

Cytat:
Napisane przez kleo_4 Pokaż wiadomość
A mnie sie peeling skonczyl akurat, co za przypadek
Nie kus, nie kus tym razem odpuszczam, juz sie wypstrykalam z kasy.
Poszlam z cora i przyjaciolka na spacer, zeby tu juz nie miec zadnych pokus i nic nie kliknac, to wrocilam z 2 torebkami, kombinezonem i bluzka


Polecam się na przyszłość
michalina_86 jest offline  
Stary 2016-07-04, 23:20   #2278
AgataWozniak
Rozeznanie
 
Avatar AgataWozniak
 
Zarejestrowany: 2015-03
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Wiadomości: 664
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXIV

Cytat:
Napisane przez ewelinka_ Pokaż wiadomość
179,90zł
Dziękuję
Aż tak go chyba nie chcę...
AgataWozniak jest offline  
Stary 2016-07-04, 23:21   #2279
michalina_86
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2015-02
Wiadomości: 4 556
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXIV

Cytat:
Napisane przez love1234 Pokaż wiadomość
Lob, fajna sprawa. Dążę właśnie z boba. Jeszcze mi trochę zostało. Teraz włosy zaczęły mi szybko rosnąć , chyba od tej pokrzywy
A co robisz z tą pokrzywą? Pijesz? Mnie, niestety, straaasznie wolno rosną włosy. Dlatego obcinam tylko końcówki od kilku lat. Gdyby rosły szybciej, to chętniej bym eksperymentowała
michalina_86 jest offline  
Stary 2016-07-04, 23:23   #2280
kleo_4
Zakorzenienie
 
Avatar kleo_4
 
Zarejestrowany: 2011-03
Wiadomości: 7 570
Dot.: Próbki,mini zamówienia,promocje,kody - gdzie co można tanio dostać+OT cz.XXXIV

Cytat:
Napisane przez ewelinka_ Pokaż wiadomość
Dobrze ze nie lubię tej marki

Wklejam wyprzedażowe lupy



Cytat:
Napisane przez Corii Pokaż wiadomość
Ja tam bym ta rzodkiew chetnie brała, jakbym miała kase aby cokolwiek kliknac Bo do TF nic nei mam, baza pod cienie boska, palety z serii czekolady uwielbiam, tusz kocham, bronzera nie miałam, reszte co jest w zestawie chetnie bym wypróbowała No, ale z prożnego i salomon nie naleje
jakbym czytala o sobie



Cytat:
Napisane przez oliwia18 Pokaż wiadomość
Ale co tu czekać jak ja już rozrysowałam które ściany wywalić, co gdzie przenieść, jak zmieścić prysznic i wannę w łazience i zaplanowałam kuchnię No jak dla mnie to mogę się już wprowadzić, tyle że najpierw muszę: kupić mieszkanie, oni muszą je wybudować, ja muszę je urządzić, wcześniej załatwić kawałek kredytu i spakować swoje rzeczy do przeprowadzki Ale słowo się rzekło.
Gratuluje decyzji, odwagi i mieszkania trzymam zeby wszystko dalej sprawnie szlo


Cytat:
Napisane przez sand Pokaż wiadomość
Zaczęłam nadrabiać, cytować, przerwałam na czas kąpieli młodego a w międzyczasie wszystkie cytaty zjadło zatem z pamięci

moja teściowa jest bardzo w porządku nie planuję zamieniać

Lena witaj

Kleo_4 za zakupy. Mam jedno nieopłacone mini zamówienie z Sisley ale chyba odpuszczę, kadzidlane zapachy to nie moja bajka
a teściowa
Tam tez bardzo roze czuc co jeszcze z probek bralas?


Cytat:
Napisane przez liv87 Pokaż wiadomość
Gratuluje zakupow nie wiem czy wezme boxa rzodkiewy nie biore, bo nawet nie mam pomyslu co brac do boxa

Przyszlam sie pochwalic zakupami w D - bylam w szoku, ze te limitowane letnie Meteorki juz sa dostepne stacjonarnie - chcialam zapolowac na feelunique, bo skoro funt sobie tak ladnie spada to powinnam z tego skorzystac, ale nie doczekalam sie pojawienia sie online, wiec myslalam, ze wszystko przepadlo...
Oto zdjecia Pearls Carousel Guerlain :kupi: w gratisie dostalam trzy probki perfum Guerlain oraz miniaturke pianki do oczyszczania twarzy Sensai
Sprawdzalam na rece, sa delikatne, wcale nie rozowe.
Załącznik 6519906Załącznik 6519911

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
Piekne czaje sie na metorki juz dlugo, ale teraz z boxem mam nowe chciejstwo i znow ida w odstawke...


Cytat:
Napisane przez AgataWozniak Pokaż wiadomość
Gratuluje zakupów, ja dziś tylko te główkę do szczoteczki odebrałam i kupiłam przecenionę maseczkę z originsa z lini ginzing i dostałam od Sephorzanki krem pod ozy guerlain w tubeczce, więc wpadłam w szok zupełny
Ile kosztowało serum ajzenberga na wyprzedaży
super, hojnie
__________________
Kiedy kobieta ma na sobie uśmiech, cała reszta to tylko dodatki do stylizacji

Kocham i jestem kochana

14.12.2015♥ Moje malutkie-największe szczęście
kleo_4 jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-07-09 18:13:29


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:06.