heeeeeeeeeeelp !!!!! - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2004-12-26, 19:10   #1
someonelikeme
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-12
Wiadomości: 14

heeeeeeeeeeelp !!!!!


jeeeesu....! nie zycze nikomu takiego czegoos! otoz posmarowalam sie brevoxylem no i mam ! moja skora na twarzy jest czerwna swedzi a na dodatek pokryta jest krostkami takimi babelkami straszne! czym mozna zalagodzic to?jak sie pozbyc ????
someonelikeme jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-12-26, 19:15   #2
bluegirl
Zakorzenienie
 
Avatar bluegirl
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Busko Zdrój
Wiadomości: 16 909
GG do bluegirl Send a message via Skype™ to bluegirl
Re: heeeeeeeeeeelp !!!!!

moze pomoze sudocrem, on jest dobry na wszelkie podraznienia, dobrze lagodzi i koi, tez uzywalam brevoxylu ale nie mialam takich przypadkow, ale strasznie swiecaca skore
na zlagodzenie polecam Sudocrem
__________________
Świat w moich oczach nie mieni się tysiącem barw, ale za to pięknie pachnie.

http://bluegirl-ewa.blogspot.com/
bluegirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-12-26, 19:41   #3
kasiura
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 708
GG do kasiura
Re: heeeeeeeeeeelp !!!!!

ja mialam takie same objawy po benzacne, i teraz wiem, ze najlepiej to przetrzymac do 24h godzin wszystko powinno clakowicie zniknac, ale jesli naprawde nie mozesz juz wytrzymac i nie wierzysz ze zniknie! (choc zniknie na 100% to kup sobie Alantan Plus - rewelacyjny krem na wszelakie podraznienia i kosztuje cos 7 zl

pozdrawiam
__________________
[eucerin][/eucerin]
kasiura jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-12-26, 20:23   #4
someonelikeme
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-12
Wiadomości: 14
Re: heeeeeeeeeeelp !!!!!

no tak... ale kiedys mialam juz taki wypadek tyle ze bylo gorzej i schodzilo tydzien.. a teraz mam mniej takjakby poczatki ;/ czuje sie poharatana itp mam hydrocotizon czy jakos tak to jest od lagodzenia poparzen itp takie ruzne no i smaruje to oxycortem moze pomoze... a zaras sylwester ... a ja chcialam jeszcze na solarium zdazyc aaaaaj nawet z domu nei wychodze bo sie wstydze z tym pokazac
someonelikeme jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 13:16.