Krem rozświetlająco koloryzujący Avon - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-01-13, 20:10   #1
Maripossa
Zakorzenienie
 
Avatar Maripossa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 3 883

Krem rozświetlająco koloryzujący Avon


Miała go może któraś z was?? Szukałam jego recenzji, ale nie znalazłam. W jednym jakimś starszym wątku przeczytałam 1 pozytywną opinię na jego temat, ale to tyle...Czytałam też gdzieś wątek o nim (nie na tym forum) i nie cieszył się za dobrą opinią Myślałam, że zadziała cuda z moją cerą, bo teraz zimną mam dość bladą Może któraś z was może mi coś o nim powiedziec? Czy rzeczywiście tak uczula i podrażnia skórę?? Jeśli tak, to jaki inny krem koloryzujący mogę kupić (dodam, że tak do 20zł.)? Aha...nie piszcie mi o kremie Ziaji SOPOT, bo już go miałam 2 razy
Pozdrawiam i czekam na jakieś spostrzeżenia
Maripossa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-13, 22:48   #2
justa79
Zakorzenienie
 
Avatar justa79
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Gdańsk/Sopot
Wiadomości: 4 062
GG do justa79
Dot.: Krem rozświetlająco koloryzujący Avon

a nie jest zgłoszony do KWC? wydawało mi się, że odpowiednio go objechałam czy uczula to nie wiem. lubię kosmetyki rozświetlające, ale nie natłuszczająco-nabłyszczające, jak ten krem. a szukasz właściwie kremu koloryzującego (jak ten Avon) czy brązującego (jak wspomniana Ziaja)?
__________________
Justa

Klikaj codziennie:
http://www.zmilosciserc.pl/donate.php
http://www.pajacyk.pl
http://www.polskieserce.pl

Nie udzielam indywidualnych porad poza forum!
justa79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-13, 23:06   #3
Maripossa
Zakorzenienie
 
Avatar Maripossa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 3 883
Dot.: Krem rozświetlająco koloryzujący Avon

Cytat:
Napisane przez justa79
a nie jest zgłoszony do KWC? wydawało mi się, że odpowiednio go objechałam czy uczula to nie wiem. lubię kosmetyki rozświetlające, ale nie natłuszczająco-nabłyszczające, jak ten krem. a szukasz właściwie kremu koloryzującego (jak ten Avon) czy brązującego (jak wspomniana Ziaja)?
Szukam kremu ktory nadal ladny koloryt mojej twarzy, ALE: nie chce podkladu i nie chce samoopalacza ani kremu brazujacego, bo mam dosc smerdzacego zapachu...niestety...Krem Ziaji w sumie byl niczego sobie, ale jednak pozniej zapach mial niezbyt ladny, a ten efekt "opalenizny" to jakby sie wpatrywac z godzine we mnie to moze by ktos zauwazyl...
Nie lubie uzywac podkladow, uzywam ich sladowe ilosci na jakies niedoskonalosci itp. Myslalam, ze ten krem bedzie odpowiedni, ze beda miala ladny kolor buzi Chaialm tez zakupic krem brzoskwiniowy na noc z Naturalsa, bo wymysliam sobie taki zestw: Naturals na noc, krem koloryzujacy na dzien i buzia jak marzenie:P hehe...ale to chyba nie realne, co? Mowisz, ze zle ocenilas tam ten krem? No nie wiem, ja go tam nie znalazlam, moze slepa jestem, ale przekopalam wszystkie kosmetyki Avonu
Wiec jaka jest twoja ostateczna ocena? Aha...dodam, ze moja skora jest raczej sucha, czesto sie przesusza.
Maripossa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-13, 23:46   #4
Maripossa
Zakorzenienie
 
Avatar Maripossa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 3 883
Dot.: Krem rozświetlająco koloryzujący Avon

Justa79
Masz racje szukalam jeszcze raz dokladnie i znalazlam go na KWC i twoja wypowiedz teraz sama nie wiem co robic...bo jest sporo dobrych i sporo zlych opinii na jego temat eh...ale chyba nie znajde kosmetyku ktory bedzie mial u wszystkich same pozytywy (pocieszam sie ) hehe...
Maripossa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-14, 12:43   #5
Kajol
Zadomowienie
 
Avatar Kajol
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 1 065
Dot.: Krem rozświetlająco koloryzujący Avon

A nie możesz poprosić swojej konsultantki o próbkę? Czasem robią takie specjalne oferty na próbki i moja siostra zamówiła ostatnio sporo saszetek tego kremu dla swoich klientek (żeby je skusić, bo krem jest akurat na promocji ). Ja go przetestowałam, czasem używam na wieczorne wyjścia- zamiast podkładu, ale na dzień i tak wolę barwione blokery. A ten krem Avonu nie jest taki zły- z twojego opisu wydaje mi się, że mógłby ci pasować. Zwłaszcza, jeżeli masz jasną karnację.
Kajol jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-14, 13:53   #6
Mediane
Raczkowanie
 
Avatar Mediane
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Górny Sląsk
Wiadomości: 305
Dot.: Krem rozświetlająco koloryzujący Avon

A moze ten?:

http://www.wizaz.pl/produkty/baza/ce...ls&itemid=9353

Moja kolezanka uzywala i bardzo sobie chwalila... No i kolorek buzi miala taki ladny - brazowy ale jednocześnie naturalny...
Mediane jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-14, 14:05   #7
Maripossa
Zakorzenienie
 
Avatar Maripossa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 3 883
Dot.: Krem rozświetlająco koloryzujący Avon

Cytat:
Napisane przez Kajol
A nie możesz poprosić swojej konsultantki o próbkę? Czasem robią takie specjalne oferty na próbki i moja siostra zamówiła ostatnio sporo saszetek tego kremu dla swoich klientek (żeby je skusić, bo krem jest akurat na promocji ). Ja go przetestowałam, czasem używam na wieczorne wyjścia- zamiast podkładu, ale na dzień i tak wolę barwione blokery. A ten krem Avonu nie jest taki zły- z twojego opisu wydaje mi się, że mógłby ci pasować. Zwłaszcza, jeżeli masz jasną karnację.
Moja siostra jest moja konsultantka niestety probki nie ma a ja jakos nie pamietalam o tym, zeby ja o nia poprosic a teraz juz za pozno na to bo dzis zamawia a kremik jest w promocji, stad tak mi spieszno Mysle i mysle i biore tez pdo uwage opcje czy nie kupic 2 kremow brzoskwiniowych na dzien i na noc i ich uzywac...tez w koncu daja dobre efekty
Maripossa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-14, 14:07   #8
Maripossa
Zakorzenienie
 
Avatar Maripossa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 3 883
Dot.: Krem rozświetlająco koloryzujący Avon

Cytat:
Napisane przez Mediane
A moze ten?:

http://www.wizaz.pl/produkty/baza/ce...ls&itemid=9353

Moja kolezanka uzywala i bardzo sobie chwalila... No i kolorek buzi miala taki ladny - brazowy ale jednocześnie naturalny...
Tyle ze ja juz nie chce kremow brazujacych mialam ten z Ziaji i narazie nic brazujacego nie chce, ale dzieki za linka
Maripossa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-14, 14:41   #9
destiny666
Wtajemniczenie
 
Avatar destiny666
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 325
GG do destiny666
Dot.: Krem rozświetlająco koloryzujący Avon

Ja mam próbke tego kremu Kiedyś go zamówiłam ale nie spodobał mi się wogóle, nadawał buzi taki żółty kolor, blee
destiny666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-14, 15:04   #10
Olunia90
Zakorzenienie
 
Avatar Olunia90
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 3 451
Dot.: Krem rozświetlająco koloryzujący Avon

Cytat:
Napisane przez destiny666
Ja mam próbke tego kremu Kiedyś go zamówiłam ale nie spodobał mi się wogóle, nadawał buzi taki żółty kolor, blee
Dokładnie!
Moja siostra zamówiła go sobie.Rano zadowolona,że będzie miała ładniejszy kolorek buzi...patrzy w lustro a tam na buzi żółto-pomarańczowe plamy a co gorsza wcale nie było tak łatwo zmyć te plamki .
Olunia90 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-14, 17:58   #11
destiny666
Wtajemniczenie
 
Avatar destiny666
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 325
GG do destiny666
Dot.: Krem rozświetlająco koloryzujący Avon

Pozatym sam krem jest dziwny, po wyciśnięciu z tubki wypływa normalny biały krem z brązowymi granulkami, które trzeba na buzi rozmasowac i to one mają dać ten efekt "koloryzacji"
destiny666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-14, 18:19   #12
Hexxana
Zakorzenienie
 
Avatar Hexxana
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 12 057
Wpisy w blogu: 20
GG do Hexxana Wyślij wiadomość przez MSN do Hexxana
Dot.: Krem rozświetlająco koloryzujący Avon

Osobiscie polecam ten krem

http://www.wizaz.pl/produkty/baza/ce...s&itemid=10140

przyznam,ze to kolejny kosmetyk Avonu ktory bardzo przypadl mi do gustu
__________________
Hexxana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-14, 18:21   #13
destiny666
Wtajemniczenie
 
Avatar destiny666
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 325
GG do destiny666
Dot.: Krem rozświetlająco koloryzujący Avon

Cytat:
Napisane przez Hexxana
Osobiscie polecam ten krem

http://www.wizaz.pl/produkty/baza/ce...s&itemid=10140

przyznam,ze to kolejny kosmetyk Avonu ktory bardzo przypadl mi do gustu
To właśnie o tym kremie jest mowa
destiny666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-14, 19:12   #14
Hexxana
Zakorzenienie
 
Avatar Hexxana
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 12 057
Wpisy w blogu: 20
GG do Hexxana Wyślij wiadomość przez MSN do Hexxana
Dot.: Krem rozświetlająco koloryzujący Avon

Cytat:
Napisane przez destiny666
To właśnie o tym kremie jest mowa

zmylil mnie wczesniejszy link do Sorayi

ale jakos nie moge sie dopatrzec zoltego efektu na twarzy,fakt rozswietla dosc intensywnie ale...teraz zalezy jaka jest kondycja cery.Nie mam wiekszych problemow z cera,jedynie zima uzywam podkladu a wiosna i latem polubilam ten krem,na zmiane go uzywalam z kremem na dzien dobry Avonu.

Jedno wiem na pewno,ze ten krem w zaden sposob nie sprawdza sie przy cerach tlustych i mieszanych,druga sprawa ze ogolnie kremy Avonu maja cos w sobie co uczula jednak na wlasnym przykladzie wiem,ze nie kazdy
__________________
Hexxana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-14, 22:28   #15
Maripossa
Zakorzenienie
 
Avatar Maripossa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 3 883
Dot.: Krem rozświetlająco koloryzujący Avon

Ehh...w takim razie poki co zamawiam tylko kremik brzoskwiniowy na non z Avonu i probke tego kremu rozswietlajacego. Jak mi sie spodoba to moze zdarze poleciec do sklepu Avonu i go kupic jeszcze po promocyjnej cenie choc z tego co widzialam w nowym katalogu tez jest w promocji (tylko chyba z1zl. lub 2zl. drozej) nie bede ryzykowac tych 20zl., skoro opinie sa ciagle sprzeczne wyproboje i wtedy zobacze
Dzieki wszystkim za odpowiedzi
pozdrawiam
Maripossa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-14, 22:32   #16
destiny666
Wtajemniczenie
 
Avatar destiny666
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 325
GG do destiny666
Dot.: Krem rozświetlająco koloryzujący Avon

Cytat:
Napisane przez Hexxana
zmylil mnie wczesniejszy link do Sorayi

ale jakos nie moge sie dopatrzec zoltego efektu na twarzy,fakt rozswietla dosc intensywnie ale...teraz zalezy jaka jest kondycja cery.Nie mam wiekszych problemow z cera,jedynie zima uzywam podkladu a wiosna i latem polubilam ten krem,na zmiane go uzywalam z kremem na dzien dobry Avonu.

Jedno wiem na pewno,ze ten krem w zaden sposob nie sprawdza sie przy cerach tlustych i mieszanych,druga sprawa ze ogolnie kremy Avonu maja cos w sobie co uczula jednak na wlasnym przykladzie wiem,ze nie kazdy
Ja mam cerę mieszano normalną więc może dlatego ten kremik mi tak wybitnie nie podpasował Pamiętam jeden krem Avonu, który był fajny. To była taka emulsja nawilżająco-matująca w zielonym opakowaniu z takim dozowniczkiem. Ale kiedy to było
destiny666 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-20, 23:20   #17
Maripossa
Zakorzenienie
 
Avatar Maripossa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 3 883
Dot.: Krem rozświetlająco koloryzujący Avon

Witam,

Chcialam sie jeszcze tylko podzielic wrazeniami na temat tego kremiku, poniewaz dostalam juz probke A wiec: jak dla mnie te grudki w kremie moga byc poniewaz zadnych smug u siebie nie widze, krem rozsmarowuje sie gladko i nie trzeba zadnych wysilkow zeby go dobrze rozsmarowac. Efekt jest przecietny: skora sie troche swieci, co mnie osobiscie nie przeszkadza, bo rzewczywiscie mi to pasuje kolorek moglby byc troche intensywniejszy, ale poza tym krem jak najbardziej mi odpowiada i chyba go niedlugo zakupie i pewnie jest tak jak mowicie: do cery suchej i normalnej to on sie nadaje, ale chyba nie do tlustej i mieszanej, skoro nadaje taki polysk....
pozdrawiam
Maripossa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-20, 23:54   #18
ka_ma
Zakorzenienie
 
Avatar ka_ma
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 3 115
Dot.: Krem rozświetlająco koloryzujący Avon

ja jestem z niego bardzo zadowolona, mam cere normalna, efekt jest bardzo fajny, skora nawilzona, rozswietlona, blyszczy sie lekko ale to raczej blask niz tlusta warstwa, generalnie mi pasuje
ka_ma jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 15:10.