co ja mam zrobic? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2004-12-27, 23:12   #1
MałgorzataRózik
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-12
Wiadomości: 1

co ja mam zrobic?


WitamJestem tu nowa i chcialabym wiedziec jak skorzystac z "metamorfozy" o ktorej tyle czytam.Chcialabym tez sobie poeksperymentowacMozliw e ze jest to banalne ale jestem blondynkaProsze o jakas podpowiedz.Dziekuje i pozdrawiam
MałgorzataRózik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-06, 23:50   #2
Goja_28
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 1
Dot.: co ja mam zrobic?

Kurcze moze to głupio zabrzmi...ale masz ładne oczy
Goja_28 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-07, 08:56   #3
Sam
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2003-09
Wiadomości: 1 452
Dot.: co ja mam zrobic?

przśslij jeszcze jakieś swoje zdjęcia- to jest dość jasne i nie widać kolorków;-)
pzdr
sam
Sam jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-08, 00:59   #4
oshinek
Wtajemniczenie
 
Avatar oshinek
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 2 843
Dot.: co ja mam zrobic?

oczka bardzo ładne , ale nie polecałabym ci cieni w kolorze jasnym,np.błękit czy nawet fiolet, bo zleje ci sie z teczówka.poza tym wydaje mi sie ze pasowałyby ci jakies mocniejsze kolorki, jakis brazik lub odcienie czerwieni(takie przygaszone, ale widoczne).poza tym chyba fajniej by ci było w dłuższych włosach, może wycieniowanych przy buzi(bo masz buzie o kształcie kwadratu). włoski powinny przysłaniac ci policzki, wtedy buzia bedzie bardziej owalna. jeszcze jedno apropo koloru włosów widziałabym cie w odrobine ciemniejszym kolorku, może ewentualnie jakichs pasemkach bo ten jest zdecydowanie za jasny do twojego koloru skóry.poza tym uzylabym różu na policzki w odcieniu moreli(ciemniejszy wygladalby chyba nienaturalnie) tak zeby je uwidocznic no i odwrócic uwage od kości zuchwy.naprawde jak cie zobaczylam moja pierwsza mysl to zapuscic włoski.spróbuj.fajna fryzurka to ta ze zdjecia, które załaczyla ada53 w wątku potrzebuje metamorfozy(zobacz).pa:cm ok:
oshinek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-12, 18:31   #5
goja_27
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 11
Dot.: co ja mam zrobic?

teraz załączyło mi sie zdjęcie ale tylko jedno inne nie chcą ponieważ wyskakuje komunikat "Za duży załącznik. Limit dla tego rodzaju plików wynosi 117,2 KB a Twój plik miał 533,0 KB. " Jak bede miala chwile to posiedze i poszukam innych mniejszych .
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IM002279.JPG (71,7 KB, 23 załadowań)
goja_27 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-14, 22:14   #6
goja_27
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 11
Dot.: co ja mam zrobic?

Może małe wyjaśnienie Małgorzata R to ja!!tyle ze zapomniałam swojego hasła i musiałam sie zalogować pod innym nickiem.Pozdrawiam i
goja_27 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-15, 21:25   #7
Faworyta
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 89
Dot.: co ja mam zrobic?

zapusc wlosy to bedzie fajnie wygladalo <i wycieniowane> tak Cie widze
Faworyta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-15, 21:34   #8
jami
Rozeznanie
 
Avatar jami
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 908
Dot.: co ja mam zrobic?

chcialam Ci zrobic jakies metamorfozy, ale niestety to zdjatko jest za male
jami jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-17, 19:50   #9
goja_27
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 11
Dot.: co ja mam zrobic?

Jami moge mailowo przesłać Ci zdjęcia to może coś wyczarujesz??
goja_27 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 16:19.