Jak zrobic taka fryzure?? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-01-16, 21:40   #1
aneczka911
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 189
GG do aneczka911

Jak zrobic taka fryzure??


Niby z pozoru wydaje sie proste, ale jak sie do tego zabralam to nic mi nie wychodzilo... powiedzcie jak zrobic taka fryzure? Przedewszystkim chodzi mi o to z tylu...Pomozcie bo bardzo mi sie ona podoba
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpeg 37.jpeg (26,2 KB, 110 załadowań)
__________________

aneczka911 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-16, 21:58   #2
Sweet Babe
Raczkowanie
 
Avatar Sweet Babe
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 167
Dot.: Jak zrobic taka fryzure??

Uuu...ladna mi sie wydaje ze wloski z tylu sa podzielone na dwie czesci jak do dwoch kitek...i dalej hmm chyba sa zawijane w okol palca i podpinane z drugiej strony bardziej do gory i pozniej sa przelozeone tak samo zrobionymi z drugiej str
juz tak spiete mozna zawinac w koczek zeby przykryc te podpiete wsuwkami zwiniete pasma ... mam nadzieje ze cos podobnego by wyszlo
__________________
Sweet sweet baby
Life is crazy
But there's one thing
I am sure of
See I
I'm your lady
Always baby
And I love you now and ever


Sweet Babe jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-16, 22:02   #3
aneczka911
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 189
GG do aneczka911
Dot.: Jak zrobic taka fryzure??

wlasnie probowalam tak, tylko problem jest w tym, ze jak chce podpiac te z lewej, to te nie mam co zrobic z tymi z prawej i nic nie wychodzi, wlasnie pomyslalam, ze moze trzeba je najpierw pozwijac, a potem dopiero pozpinac, ale nie wiem :/
__________________

aneczka911 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-16, 22:11   #4
Sweet Babe
Raczkowanie
 
Avatar Sweet Babe
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 167
Dot.: Jak zrobic taka fryzure??

no tak ale rozwina sie pewnie chyba ze wynajmiesz pomocnikow co beda ci trzymac te jzu poskrecane
__________________
Sweet sweet baby
Life is crazy
But there's one thing
I am sure of
See I
I'm your lady
Always baby
And I love you now and ever


Sweet Babe jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-19, 17:05   #5
aneczka911
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 189
GG do aneczka911
Dot.: Jak zrobic taka fryzure??

hehe nom musze wyprobowac pomocnikow ;p
__________________

aneczka911 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 16:35.