Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :) - Strona 117 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Naturalne paznokcie

Notka

Naturalne paznokcie Manicure, pielęgnacja paznokci, odżywki do paznokci, choroby paznokci, olejowanie, lakiery do paznokci, sposoby na wzmocnienie paznokci.

Pokaż wyniki sondy: czy leczyłaś kiedy panokcie i jaki dało to efekt
tak 0 0%
nie 1 33,33%
tak,ale zaprzestałam-nie chciało mi się 1 33,33%
wyleczyłam całkowicie. 1 33,33%
Głosujący: 3. Nie możesz głosować w tej sondzie

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-02-03, 16:24   #3481
Aralka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 328
Wpisy w blogu: 1
GG do Aralka Send a message via Skype™ to Aralka
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Musiałam teraz spiłować na króciutko i od nowa zapuszczam
__________________
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=457800
Moja wymianka!
Aralka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-03, 18:32   #3482
mmuszka2
Raczkowanie
 
Avatar mmuszka2
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Przemyśl
Wiadomości: 184
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

No to zaczynamy. Koniec obgryzania, dzisiaj nie obgryzane więc dzień 1. Zobaczymy jak będzie dalej. Tylko czym zająć ręce, żeby ich nie gryźć? Chyba zabiorę się za szydełko....
__________________
[B]

"Czasem cały świat oznacza mniej, niż jeden człowiek którego brak..."
"Tęsknie, i nadal nie wierzę..." K.C.
mmuszka2 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-03, 21:10   #3483
mamaNiny
Zakorzenienie
 
Avatar mamaNiny
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 6 635
GG do mamaNiny
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez zelaa144 Pokaż wiadomość
zycze powodzenia ! ja kiedys mialam okropnee paznokcie wstyd mi bylo a teraz zapuscilam i są sliczne jak sie chce to sie da
ja dłuuugo nosiłam akryl-będzie z 6lat bez przerwy, w zeszłym roku jak zaszłam w ciążę, to stwierdziłam, że pora zadbać o własne, bo dzidzie wyssie ze mnie wszystkie witaminki i pod akylem będę miała papier nie paznokcie.. na szczęście po akrylu miałam ładną nie zniszczoną płytkę i do porodu miałam długiego pięknego frencza podem obciełam, co by dziecia nie skrzywdzić (jak pojechałam do szpitala rodzić to położne się gpiły na moje pazury z politowaniem hehehe). no i teraz nie mogę zapuścić przez te kciuki! a

Cytat:
Napisane przez mmuszka2 Pokaż wiadomość
Cześć kobitki. Mogę się do Was przyłączyć? Ja też obgryzam paznokcie... Odkąd pamiętam. Jakiś czas temu (pół roku) przestałam je obgryzać i zapuściłam śliczne, długie paznokcie, ale tydzień temu z nie wiem jakiego powodu znów je obgryzłam. I szał obgryzania trwa do dzisiaj... Teraz są krótkie, brzydkie, paskudne (bo obgryzione na maxa) . Może z Waszą pomocą znowu doprowadzę je do stanu używalności???
A za pozostałe dziewczyny walczące z tym nałogiem trzymam
powodzenia!

Cytat:
Napisane przez Carrie85 Pokaż wiadomość
zgadzam sie jak sie chce to sie da




walcze juz od wakacji i mam dosc ladne pazurki jeszcze zapuszczam bo chce zrovbic sobie ladny frenczyk
ja maluję sobie na ciemne kolory albo mam tylko NT na swoich. frencz na moich króciakach wygląda dziwacznie..


Cytat:
Napisane przez Aralka Pokaż wiadomość
Musiałam teraz spiłować na króciutko i od nowa zapuszczam
rozumiem Cię, też tego nei lubię.

Cytat:
Napisane przez mmuszka2 Pokaż wiadomość
No to zaczynamy. Koniec obgryzania, dzisiaj nie obgryzane więc dzień 1. Zobaczymy jak będzie dalej. Tylko czym zająć ręce, żeby ich nie gryźć? Chyba zabiorę się za szydełko....
albo ładnie je pomaluj, może wtedy będzie Ci ich szkoda
__________________
NINA
z zamiłowania Koronkarka

Mikołaj <3
mamaNiny jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-04, 14:17   #3484
Paati89
Zakorzenienie
 
Avatar Paati89
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 9 256
Send a message via Skype™ to Paati89
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Dzisiaj o dziwo w pracy nic nie złamałam,bo w sumie nie ma już co łamać... zaczynam znow od zera...ale nie poddam się
__________________
Tattoomaniaczka
Początkowa Włosomaniaczka
Akcja : Zapuszczanie włosów trwa

Paati89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-04, 20:51   #3485
laza
Zakorzenienie
 
Avatar laza
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 3 345
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

ja dziś rozpoczęłam moją kurację codziennie 2 razy dziennie będę wcierać odzywkę keratynową i wit.a i ręce kremem smarować, aby mieć piękne pazurki i skórki kształt w miarę ok jest bo wczoraj spiłowałąm znów na bardziej kwadrat tylko nad jednym kciukiem popracować muszę
__________________
jeśli spodziewasz się zbyt wiele,
to nic nie jest w stanie Cię zadowolić,
kiedy niczego nie oczekujesz
– wszystko może Cię uszczęśliwić.
laza jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-05, 11:44   #3486
zabawka
Raczkowanie
 
Avatar zabawka
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Sosnowiec
Wiadomości: 453
GG do zabawka
Dot.: Zapuszczanie paznokci...bardzo proszę o radę.

Ja musze zaopiekowac sie moimi pazurkami po tipsach...
Pierwszy i ostatni raz ;P

Ja używam odżywki z Rossmana Nail Care i mi pomaga
A ten pomarańczowa odżywka jakos nie pprzypadła mi do gustu a specjalnych efektów tez nie zauważyłam ;/
__________________
"Mówi sie że nie można żyć
bez miłości, osobiście uważam
ze ważniejszy jest tlen"
dr. House

http://☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠/przyj...1-a6199064503a

Studentka
zabawka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-05, 18:18   #3487
e_myszka
Zakorzenienie
 
Avatar e_myszka
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 3 137
Dot.: Zapuszczanie paznokci...bardzo proszę o radę.

Musze poczytać tu u Was na wątku jaka odżywka bedzie najlepsza.
Ja zaczęłam brać tabletki na włosy i paznokcie i zauważyłam,że paznokcie stały się trochę twardsze. Mimo to, musze zainwestować w coś wo wcierania w pazurki
__________________
e_myszka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-05, 21:14   #3488
Paati89
Zakorzenienie
 
Avatar Paati89
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 9 256
Send a message via Skype™ to Paati89
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Ja dzisiaj jestem po kolejnej aplikacji SH cieszy mnie to ze pazurki rosna jak na drozdzach Dobrze by bylo gdyby udalo mi sie je wyhodowac a nie ciagle łamać tylko
__________________
Tattoomaniaczka
Początkowa Włosomaniaczka
Akcja : Zapuszczanie włosów trwa

Paati89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-06, 20:19   #3489
laza
Zakorzenienie
 
Avatar laza
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 3 345
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

za mną 3 dzień mojej `kuracji` ;p postanowiłam wcierać odzywkę + maść raz dziennie i kremować kremem kilka razy dziennie a jak będzie czas to 2 razy dziennie odżywką + maścią ;> jeszcze 11 dni ;p
__________________
jeśli spodziewasz się zbyt wiele,
to nic nie jest w stanie Cię zadowolić,
kiedy niczego nie oczekujesz
– wszystko może Cię uszczęśliwić.
laza jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-07, 10:00   #3490
zjedzmniebejbe
Zakorzenienie
 
Avatar zjedzmniebejbe
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 3 180
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Witam..
To ZNOWU ja, ale tym razem się uda, wiem, boo..
kupiłam sobie odżywkę Nail Tek II foundation! pampamrarampa!
Nie oczekuję cudów, ale szkoda mi jest tych 7,5zł (kupiłam odżywę na pół z kuzynką XD) , żeby je potem zjeść! ;p
Tylko hm - jak się to stosuje?
Czytałam gdzieś, że nakłada się codziennie jedną warstwę (mogę dodać, że preparat kiedy wyschnie, jest jakby warstewka wosku- bez połysku, ale taka 'elastyczna', wodą nie da się jej zmyć), ale.. jak codziennie bd nakładać kolejne, to przecież ta najbardziej górna warstwa nie 'przeciśnie' się przez tamte poprzednie i nie dotrze do pazura ? yy...

Jeżeli ktoś wie, jak to badziewie stosować - hhhheeeelp! ;D

PS pozdrawiam forumowiczki zapuszczaki-obgryzaczki-odżywkaczki ! : *
__________________


plecaczkiem: 7250 km

Edytowane przez zjedzmniebejbe
Czas edycji: 2009-02-07 o 10:12
zjedzmniebejbe jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-07, 10:50   #3491
wiosenka84
Zadomowienie
 
Avatar wiosenka84
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 1 641
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez zjedzmniebejbe Pokaż wiadomość
Witam..
To ZNOWU ja, ale tym razem się uda, wiem, boo..
kupiłam sobie odżywkę Nail Tek II foundation! pampamrarampa!
Nie oczekuję cudów, ale szkoda mi jest tych 7,5zł (kupiłam odżywę na pół z kuzynką XD) , żeby je potem zjeść! ;p
Tylko hm - jak się to stosuje?
Czytałam gdzieś, że nakłada się codziennie jedną warstwę (mogę dodać, że preparat kiedy wyschnie, jest jakby warstewka wosku- bez połysku, ale taka 'elastyczna', wodą nie da się jej zmyć), ale.. jak codziennie bd nakładać kolejne, to przecież ta najbardziej górna warstwa nie 'przeciśnie' się przez tamte poprzednie i nie dotrze do pazura ? yy...

Jeżeli ktoś wie, jak to badziewie stosować - hhhheeeelp! ;D

PS pozdrawiam forumowiczki zapuszczaki-obgryzaczki-odżywkaczki ! : *
Codziennie jedną warstwę nakłada się ale Nail Tek II Intensive Therapy.

A ta odżywka którą Ty kupiłaś to jest odżywka podkładowa i ją nakłada się tylko jedną warstwę na goły paznokieć a na nią dopiero NT II IT kolejne warstwy. Ale nie musi to być koniecznie NT II IT.Może byc inna odżywka albo po prostu lakier i wtedy nie trzeba koniecznie codziennie dokładać nowych warstw. Ważne zeby coś na nią nałożyć, bo się lepi.

A to link do wątku o nail teku:
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=56588
wiosenka84 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-07, 13:05   #3492
zjedzmniebejbe
Zakorzenienie
 
Avatar zjedzmniebejbe
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 3 180
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Hm - Wiosenka84 - przeczytałam prawie cały ten wątek i nie znalazłam odpowiedzi..
Niestety nie mam NT IT, muszę się zadowolić NT foundation.
Więc mam ją nakładać raz na np 4 dni, nałożyć odżywkę w formie lakieru - np. bardzo fajna podobno i skuteczna jest z Soray'i.
Ale to mi się gryzie z teorią, że NT F trzeba nakładać codziennie..
No super, jestem w kropce. :/
Dobra, jakoś sobie poradzę.

Ahm - no i mój NT trzyma mi się bez problemu na paznokciu, nie klei się i nie odrywa.. Sądzę, że najlepszym wyjściem będzie malować je codziennie, i co 4 dzień zmyć zmywaczem bezacetonowym..
Dzięki za pomoc. ;]]]]
__________________


plecaczkiem: 7250 km
zjedzmniebejbe jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-07, 14:13   #3493
wiosenka84
Zadomowienie
 
Avatar wiosenka84
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 1 641
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez zjedzmniebejbe Pokaż wiadomość
Hm - Wiosenka84 - przeczytałam prawie cały ten wątek i nie znalazłam odpowiedzi..
Niestety nie mam NT IT, muszę się zadowolić NT foundation.
Więc mam ją nakładać raz na np 4 dni, nałożyć odżywkę w formie lakieru - np. bardzo fajna podobno i skuteczna jest z Soray'i.
Ale to mi się gryzie z teorią, że NT F trzeba nakładać codziennie..
No super, jestem w kropce. :/
Dobra, jakoś sobie poradzę.

Ahm - no i mój NT trzyma mi się bez problemu na paznokciu, nie klei się i nie odrywa.. Sądzę, że najlepszym wyjściem będzie malować je codziennie, i co 4 dzień zmyć zmywaczem bezacetonowym..
Dzięki za pomoc. ;]]]]
Ja też przeczytałam cały ten wątek i nic tam nie pisalo, żeby NT foundation nakładać codziennie... No ale może coś przegapiłam...
Spróbuj napisać maila do nailclubu, to może oni odpowiedzą na Twoje pytania i rozwieją Twoje wątpliwpści.
pozdrawiam i życze udanej walki o zdrowe pazurki
wiosenka84 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-07, 18:47   #3494
zjedzmniebejbe
Zakorzenienie
 
Avatar zjedzmniebejbe
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 3 180
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Dziękuje bardzo !

Mogę to nawet jeść, żeby tylko trochę pomogło..
Mam do siebie żal, że jestem prawie dorosła, a mam nawyk jak dziecko <wstyd>..
Przecież obgryzanie paznokci to taki paskudny nałóg, to tak nieestetycznie wygląda a ja nic z tym nie robię.. Szkoda, że tak późno to sobie uświadamiam.
Ale mam wielką motywacje - w wakacje zaczynam naukę na flecie poprzecznym .
Jaaaaki będzie wstyd, jak przyjdę do nauczyciela a tu takie.. ogryzki..
Więc koniec marudzenia, i palce z buzi WON!
Uda mi się, reszcie dziewczynek też!!!!!!
__________________


plecaczkiem: 7250 km
zjedzmniebejbe jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-09, 08:02   #3495
saszon
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: kraków
Wiadomości: 54
GG do saszon
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Dzień dobry! Po roku wracam.. a to dlatego, że znów obgryzam Miałam bardzo ładne paznokcie, chwilowe załamanie i pach! poszły wszystkie.
Dlatego zwracam się do Was ponownie, bo wsparcie mi potrzebne zdecydowanie.
Nie dam się nałogowi.
Trzymajcie się!
saszon jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-09, 10:17   #3496
Paati89
Zakorzenienie
 
Avatar Paati89
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 9 256
Send a message via Skype™ to Paati89
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Saszon no wlasnie,nie daj sie nałogowi!
Dasz rade, jak my wszystkie
__________________
Tattoomaniaczka
Początkowa Włosomaniaczka
Akcja : Zapuszczanie włosów trwa

Paati89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-09, 22:04   #3497
patunia140
Przyczajenie
 
Avatar patunia140
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 28
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Ja Mogę z czystym sumieniem polecić tabletki musujące do kapieli paznokci z Zennera. Znajdziecie je na odzywki do paznokci są na ostatnim miejscu oczywiście na liście wszystkich odżywek. Kiedyś kupiłam je z ceikawości. Mówię o do kąpieli, wreszcie cos nie w lakierze i mówie takiego gażedtu nie mam wiec biore. Kiedys jak miałam robione tipsy i mi babka robiła wczesniej manicure to też moczyła mi pazurki w takich tabletkach, ale oczywiście innej firmy. Po nich pazurki są ładniejsze, wybielone mają końcówki i nawet sie wzmacniają Ja taka kapiel sotsuje róznie co 3 dni, 4 dni i daje po pół tabletki. Krusze ją w miseczce żeby sie szybciej rozpuściła i zalewam wrzątkiem. Potem to sie rozpusza przy czym szybko stygnie i jak ostygnie mocze pazurki aż woda bedzie zmina. Ogólnie są one rewelacujne. Skończył mi sie jeden arsenał wiec szybko poszłam po drugi Polecam jeszcze raz i pozdrawiam
__________________
ZaPrAszaM Na MoJeGo PaZuRkOwEgO BlOgA


www.patunia140.blog.onet. pl
patunia140 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-09, 22:43   #3498
wiosenka84
Zadomowienie
 
Avatar wiosenka84
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 1 641
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez patunia140 Pokaż wiadomość
Ja Mogę z czystym sumieniem polecić tabletki musujące do kapieli paznokci z Zennera. Znajdziecie je na odzywki do paznokci są na ostatnim miejscu oczywiście na liście wszystkich odżywek. Kiedyś kupiłam je z ceikawości. Mówię o do kąpieli, wreszcie cos nie w lakierze i mówie takiego gażedtu nie mam wiec biore. Kiedys jak miałam robione tipsy i mi babka robiła wczesniej manicure to też moczyła mi pazurki w takich tabletkach, ale oczywiście innej firmy. Po nich pazurki są ładniejsze, wybielone mają końcówki i nawet sie wzmacniają Ja taka kapiel sotsuje róznie co 3 dni, 4 dni i daje po pół tabletki. Krusze ją w miseczce żeby sie szybciej rozpuściła i zalewam wrzątkiem. Potem to sie rozpusza przy czym szybko stygnie i jak ostygnie mocze pazurki aż woda bedzie zmina. Ogólnie są one rewelacujne. Skończył mi sie jeden arsenał wiec szybko poszłam po drugi Polecam jeszcze raz i pozdrawiam
A gdzie można kupić takie tabletki?? I ile kosztują?? Bo też mam ochote je wypróbować.Napr awdę wybielają końcówki? Bardziej niż cytryna??
wiosenka84 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-10, 00:00   #3499
CzarnaPanienka
Przyczajenie
 
Avatar CzarnaPanienka
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 21
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Chciałam się przywitać na początku, nowa jestem,. miło mi ;]
Więc tak...
Ja paznokci nie obgryzam, na szczęście, ale mam nałóg trzymania ich w buzi i obgryzania skórek. Miałam też problem z grzebaniem w paznokciach. Zawsze pod ręką było coś, czym mogłam w nich pogrzebać, przez co ta różowa płytka była bardzo krótka. Przez ostatnie 3 tygodnie miałam tipsy żelowe. Wczoraj się ich pozbyłam. Paznokcie mam strasznie cieniutkie. Jak papier. Zaczęłam moczyć w oliwie i cytrynie. Cierpliwie czekam na efekty. Na szczęście po ściągnięciu żelu okazało się ze różowa płytka się wydłużyła . Teraz kilka pytań mam :
1. Po jakim czasie paznokcie się poprawiają po moczeniu w oliwie i cytrytnie?
2. Czy któraś z was malowała paznokcie odżywką Rimmel'a Nail Rescue? Były efekty?
Z góry dziękuje za odpowiedź. I życze powodzenia w walce z obgryzaniem ;*
__________________
Bo życie jest tylko jedno.
Tak. jestem szczęśliwa.!
CzarnaPanienka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-10, 06:37   #3500
ananonda191
Zadomowienie
 
Avatar ananonda191
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 1 354
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

tak ja malowałam i maluję. Są efekty, zresztą w 90% to o tym gadam tu na forum, więc nie będę zachwalać znowu bo już mi się nie chce
ananonda191 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-10, 10:44   #3501
mmuszka2
Raczkowanie
 
Avatar mmuszka2
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Przemyśl
Wiadomości: 184
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Hej dziewczynki. Wpadłam do Was, bo muszę się pochwalić... Nie obgryzam już tydzień. Paznokcie wyglądają sto razy lepiej niż tydzień temu, widać, że odbiły się od dna i rosną . Już niedługo znowu będą tak ładne jak kilka tygodni temu.
Na razie wspomagam je odżywką przyśpieszającą wzrost z Adosa i odżywką witaminową z Yoko. Do tego krem kilka razy dziennie i balsam do paznokci Herba studio. Jest zdecydowanie lepiej, będzie jeszcze lepiej

Nie poddawajcie się... trzymam za Was
__________________
[B]

"Czasem cały świat oznacza mniej, niż jeden człowiek którego brak..."
"Tęsknie, i nadal nie wierzę..." K.C.
mmuszka2 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-10, 16:46   #3502
odada
Rozeznanie
 
Avatar odada
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Wiadomości: 958
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Przyszła pora i na mnie żeby trochę zawalczyć z pazurkami Od kiedy zaczęłam brać anty (na złe hormony) paznokcie zaczęły się psuć. Na początku mi to nie przeszkadzało bo krótkie wygodne paznokcie to było coś innego niż wiecznie długie. No ale to co się dzieje z nimi teraz jest nie do opisania. Mogłabym chodzić w rękawiczkach cały dzień żeby nikomu ich nie pokazywać.
Kupiłam już odżwykę Nail Tek II IT i używam jej od środy, a dodatkowo oliwka pielęgnacyjna do skórek i paznokci Infinity (jak dla mnie fajny skład, ale mogę się nie znać) oraz Balsam Herba studio. To na skórki, bo na paznokciach jest stale Nail Tek
Od wewnątrz Maxivit dla niej oraz tran. O wszelkich rezultatach będę informować
odada jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-10, 19:25   #3503
klada
Zakorzenienie
 
Avatar klada
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 16 740
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Moge sie zapisac? Tez zapuszczam paznokcie W sumie teraz juz mam rowna dlugosc u wszystkich, teraz zapuszczam ogolnie problemow nie mam- nie obgryzam, nie rozdwajaja mi sie. Czasem tylko mi sie zlamie jakis paznokiec Ale ogolnie chce poprostu miec z kim zapuszczac
__________________
Języki!
Angielski B1/B2
Francuski A1
Hiszpański A1


Włosomaniaczka


klada jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-10, 19:34   #3504
zjedzmniebejbe
Zakorzenienie
 
Avatar zjedzmniebejbe
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 3 180
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Pewnie, zapraszamy, witamy nowe dziewczynki () w tym wątku!

Ja nie obgryzam od y.. 5dni. Jestem z siebie dumna.
Codziennie starannie maluje nową warstwę Nail Tekiem, nakładam krem do rąk i paznokci w ciągu dnia, a wieczorem 'polewam' je olejkiem rycynowym, robię masażyk skórkom i idę spać.
Niestety innych odżywek nie stosuję bo cały czas NT na paznokciach.. (: !

Już nie umiem się doczekać jak będą długie i ładne.. ehh.. to byłoby piękne, no i wreszcie bym się ich nie wstydziła.
No ale nie poganiajmy ich, niech sobie rosną, powoli - ale mocne, które po 2 dniach mi się nie połamią .

Łaaaa, teraz już uciekam, czytam Lalkę i powiem, że mnie wciągnęła. ;D

Pozdrawiam ; *** !
Julia
__________________


plecaczkiem: 7250 km
zjedzmniebejbe jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-10, 20:56   #3505
patunia140
Przyczajenie
 
Avatar patunia140
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 28
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez wiosenka84 Pokaż wiadomość
A gdzie można kupić takie tabletki?? I ile kosztują?? Bo też mam ochote je wypróbować.Napr awdę wybielają końcówki? Bardziej niż cytryna??
Możesz ją kupić w jakis drogeriach lub tak jak ja w TESCO. Kosztuje 6.89zł znaczy tyle ja za nie płaciłam. Rzeczywiście wybielają końcówki paznokci no i wzmacniają je
__________________
ZaPrAszaM Na MoJeGo PaZuRkOwEgO BlOgA


www.patunia140.blog.onet. pl
patunia140 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-11, 19:42   #3506
alwayspecial
Raczkowanie
 
Avatar alwayspecial
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 95
GG do alwayspecial
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

u mnie paznokcie na środkowych palcach jest są takie nie wiadomo jakie, takie krzywe i za nic nie moge ich doprowadzić do kształtu pozostałych:/
co robić??
alwayspecial jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-11, 20:42   #3507
odada
Rozeznanie
 
Avatar odada
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Wiadomości: 958
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez alwayspecial Pokaż wiadomość
u mnie paznokcie na środkowych palcach jest są takie nie wiadomo jakie, takie krzywe i za nic nie moge ich doprowadzić do kształtu pozostałych:/
co robić??
Moje paznokcie an tych palcach są takie łopatowate i tez pomimo że piłuje je po bokach nie wyglądają fajnie (jak dla mnie). Pomimo, że reszta paznokci jest raczej mała, bo mam drobne dłonie.. Może coś jest w tych środkowych palcach nie tak?
odada jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-12, 15:19   #3508
Paati89
Zakorzenienie
 
Avatar Paati89
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 9 256
Send a message via Skype™ to Paati89
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Ja wczoraj w pracy zlamalam kciuka
Ale dzisiaj sobie zażelowalam pazurki, machnelam na czerwono i niech rosna... teraz beda twardsze to tak predko ich nie powinnam zlamac
__________________
Tattoomaniaczka
Początkowa Włosomaniaczka
Akcja : Zapuszczanie włosów trwa

Paati89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-13, 11:06   #3509
desporadka
Zadomowienie
 
Avatar desporadka
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Rzeszów
Wiadomości: 1 243
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Dziewczynki, mogę dołączyć?
też zapuszczam pazurki
od zawsze obgryzałam, no odkąd pamiętam i ich stan był koszmarny. Ok pół roku temu miałam już nawet długie ale nie były dostatecznie wzmocnione i jak się dwa złamały to wszystkie poszły do buzi i obgryzłam
ale jakooś wziełam się za siebie i od dokładnie 1 grudnia żaden nie powędrował do ząbków

wklejam zdjęcia obgryzków i dzisiejszych (ta krótka płytka..)

całusy
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg pz1.jpg (29,4 KB, 61 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg pz2.jpg (16,1 KB, 76 załadowań)
desporadka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-13, 13:40   #3510
zjedzmniebejbe
Zakorzenienie
 
Avatar zjedzmniebejbe
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 3 180
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

2 miesiące nie obgryzania i takie efekty !
No pięknie, gratuluję! Desporadka - bierzemy z Ciebie przykład,
świetne pazurki.. !

Ja nie obgryzam tydzień, ale jakoś poprawy nie widzę, prócz tego, że paznokcie niektóre w ogóle mi nie rosną, a kciuki maja już z 3mm
Tydzień Nail teka, nie widzę żadnej poprawy, ale będę cierpliwa, bo tydzień to malutko przecież ! : )))

Pozdrawiam! 3mam kciuki za Was!
__________________


plecaczkiem: 7250 km
zjedzmniebejbe jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Naturalne paznokcie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 11:47.