Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :) - Strona 141 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Naturalne paznokcie

Notka

Naturalne paznokcie Manicure, pielęgnacja paznokci, odżywki do paznokci, choroby paznokci, olejowanie, lakiery do paznokci, sposoby na wzmocnienie paznokci.

Pokaż wyniki sondy: czy leczyłaś kiedy panokcie i jaki dało to efekt
tak 0 0%
nie 1 33,33%
tak,ale zaprzestałam-nie chciało mi się 1 33,33%
wyleczyłam całkowicie. 1 33,33%
Głosujący: 3. Nie możesz głosować w tej sondzie

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-12-15, 17:16   #4201
Wizazanka492
Zadomowienie
 
Avatar Wizazanka492
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Z domku:)
Wiadomości: 1 922
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

AhaaaDzięki za odpowiedź

Tylko zauważyłam, że teraz ta odżywka z wibo z wapniem występuje tylko w formie lakieru, a kiedyś dawniej kupowałam jeszcze taką normalną co się smarowało i od razu wysychała... hm, a może źle patrzyłam na te wszystkie odzywki i nie zauważyłam...

jeśli chodzi o tę z herba studio, to strasznie mnie denerwuje w niej to, że postać taką twardą konsystencję i trudno ją się rozprowadza...
__________________
Wymianka kosmeyczna:
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?p=30110072 #post30110072


_________________________ __________________

Wizazanka492 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-12-22, 14:35   #4202
Negadir
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-09
Wiadomości: 230
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Zapuszczałam paznokcie, ale trzy mi się zadarły i musiałam obciać Ale pozostałe zostały. Teraz dbam o nie bardziej, moczę codziennie w soku z cytryny, smaruję kremem do dłoni i paznokci oliwkowym z zjaji i piję drożdże. Nie mogę ich malować, bo od lakieru i zmywacza się niszczą Mam nadzieje, że do sylwestra trochę urosną

Edytowane przez Negadir
Czas edycji: 2010-12-22 o 14:36
Negadir jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-12-29, 20:09   #4203
magdalena969
Raczkowanie
 
Avatar magdalena969
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: wloszakowice
Wiadomości: 74
GG do magdalena969
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Dziewczyny, a znacie skuteczne sposoby rzucania tego strasznego nałogu jakim jest obgryzanie paznokci próbuje zaprzestać od lat i może raz udało mi się je ładnie zapuścić ....
__________________
"..look into the mirror at yourself, don't u like you? "

najwieksze szczescie w moim zyciu:
  • Olivia Adaobi 3.01.2014
  • 24 tc
  • 610 gram, 32 cm
magdalena969 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-12-29, 20:58   #4204
sabbatha
Zakorzenienie
 
Avatar sabbatha
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 12 081
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

maluj paznokcie kolorywm lakierem. Ale mega ładnie i dokładnie. Jak się namęczysz to nie będziesz chciała obgryzać
__________________
Blog lakierowy - SpookyNails Zapraszam


sabbatha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-12-29, 21:16   #4205
magdalena969
Raczkowanie
 
Avatar magdalena969
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: wloszakowice
Wiadomości: 74
GG do magdalena969
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

hah! dobre ale wierz mi (lub nie :P) NIGDY nie malowałam moich paznokci żadnym kolorowym lakierem niestety takie krótkie ani trochę ładnie wyglądają uff próbowałam już tych z serii "gorzki pazurek" ale wcale mi to nie przeszkadzało a silnej woli brak :P
__________________
"..look into the mirror at yourself, don't u like you? "

najwieksze szczescie w moim zyciu:
  • Olivia Adaobi 3.01.2014
  • 24 tc
  • 610 gram, 32 cm
magdalena969 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-12-29, 21:34   #4206
sabbatha
Zakorzenienie
 
Avatar sabbatha
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 12 081
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

trzeba sie przelamac, ja obgryzalam tez strasznie ale zaczelam w tym roku malowac i juz nie obgryzam. niech urosną z 1 mm, opiłuj je równo, odsuń skórki i DOKŁADNIE pomaluj (popraw patyczkiem boki itp). nie musi byc wyrazisty kolor, ale np mietowy bedzie ok albo jakiś inny jasny kolorek. Ale nie bezbarwny albo bezowy, bo oskubiesz taki zeby bylo widac jak popsujesz
__________________
Blog lakierowy - SpookyNails Zapraszam



Edytowane przez sabbatha
Czas edycji: 2010-12-29 o 21:36
sabbatha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-07, 20:58   #4207
Agaciok xD
Wtajemniczenie
 
Avatar Agaciok xD
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 2 445
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Przylaczam sie do Was kolejny raz dziewczyny! moje paznokcie jakos ostatnio sie tak nie rozdwajaja jak kiedys (a nawet wcale) na szczescie, wiec mysle ze latwiej je bedzie zapuscic dzisiaj sobie je obetne zeby zaczac 'od zera' bo na pewno sa troche oslabione, pomaluje je delikatnym lakierem i 'jazda'!
__________________

Agaciok xD jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-07, 21:09   #4208
TakaJednaDziwnaOsoba
Wtajemniczenie
 
Avatar TakaJednaDziwnaOsoba
 
Zarejestrowany: 2010-10
Wiadomości: 2 655
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

ja wlasnie zakupilam ladny morski kolor i nosze go caly czas. i mam dlugie paznokcie tylko u 2 reki sa krotsze, ale juz powoli rosna, jestem z siebie dumna
__________________
zapuszczam włosy
1.08.2011-12cm
1.09.2011-13cm
Cel: 50 cm
odchudzam się!

suwaczek
TakaJednaDziwnaOsoba jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-08, 17:45   #4209
Agaciok xD
Wtajemniczenie
 
Avatar Agaciok xD
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 2 445
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez TakaJednaDziwnaOsoba Pokaż wiadomość
ja wlasnie zakupilam ladny morski kolor i nosze go caly czas. i mam dlugie paznokcie tylko u 2 reki sa krotsze, ale juz powoli rosna, jestem z siebie dumna
brawo! wklejalas moze zdj swoich pazurkow?
__________________

Agaciok xD jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-08, 21:48   #4210
TakaJednaDziwnaOsoba
Wtajemniczenie
 
Avatar TakaJednaDziwnaOsoba
 
Zarejestrowany: 2010-10
Wiadomości: 2 655
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Dobrze wklejam, sorry za jakos, ale robione z kamerki na szybkiego a no i to nie jest wymarzona dlugosc, jestem w trakcie zapuszczania, ale i tak daleko zaszlam, bo moje paznokcie byly obgryzione do krwi.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Picture0430.jpg (11,1 KB, 66 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Picture0428.jpg (10,9 KB, 85 załadowań)
__________________
zapuszczam włosy
1.08.2011-12cm
1.09.2011-13cm
Cel: 50 cm
odchudzam się!

suwaczek

Edytowane przez TakaJednaDziwnaOsoba
Czas edycji: 2011-01-08 o 21:52
TakaJednaDziwnaOsoba jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-08, 22:21   #4211
klajdla
Wtajemniczenie
 
Avatar klajdla
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 308
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Zapuszczam z Wami
W czerwcu skusilam sie na tipsy, ktore 'nosilam' az do wrzesnia... No i widzialam tego efekty... W listopadzie obcielam ostatnia czesc paznokci, ktore byly wczesniej pokryte zelem I cieszylam sie juz swoja naturalna plytka w calosci
Ostatnio kupilam odzywke Herba Studio i jak na razie jestem zadowolona Paznokcie sa jakby troche twardsze Czekam na dalsze efekty! Moze uda mi sie zapuscic do zadowalajacej dlugosci
klajdla jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-09, 00:02   #4212
Agaciok xD
Wtajemniczenie
 
Avatar Agaciok xD
 
Zarejestrowany: 2009-10
Wiadomości: 2 445
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

TakaJednaDziwnaOsoba swietne masz te paznokcie! A kolorek rzeczywiscie ladny
__________________

Agaciok xD jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-18, 21:13   #4213
CzarnaKawaBuni
Raczkowanie
 
Avatar CzarnaKawaBuni
 
Zarejestrowany: 2010-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 440
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Dołączam się mam bardzo słabe paznokcie a chciałabym mieć długie bo raz miałam na studniówkę robione żelowe i mi się spodobały
__________________
"By dojść do źródła, trzeba płynąć pod prąd."-S.Lec

Dieta.

Wzrost:152
75.......45




sierżant Jillian rzecze "no one messes with me!!! "
CzarnaKawaBuni jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-19, 16:32   #4214
klarka___
Przyczajenie
 
Avatar klarka___
 
Zarejestrowany: 2011-01
Wiadomości: 1
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

też zamierzam zapuścić. nie obgryzam już 2 dni co mi się nie zdarzyło chyba nigdy wiele razy już próbowałam ale nie wychodziło. trzymajcie kciuki
klarka___ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-19, 17:17   #4215
marcowa5
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 125
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

ja tez obgryzam.. ale juz tego nie robie ok 2 tygodni i widze efekty!! tak bardzo chcę się tego oduczyć !! pozdrawiam wszystich
__________________
Nie śniło jej się nawet, że życie może nieść tyle bólu, chociaż fizycznie nic człowiekowi nie dolega.

— Stephen King
"Lśnienie"
marcowa5 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-19, 20:28   #4216
laza
Zakorzenienie
 
Avatar laza
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 3 345
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez TakaJednaDziwnaOsoba Pokaż wiadomość
Dobrze wklejam, sorry za jakos, ale robione z kamerki na szybkiego a no i to nie jest wymarzona dlugosc, jestem w trakcie zapuszczania, ale i tak daleko zaszlam, bo moje paznokcie byly obgryzione do krwi.
wow pogratulować ja obgryza od przedszkola czyli już jakieś 13 lat ; o mam takie okresy e przestaję i udaje mi się trochę zapuścić ale zaraz paznokcie się łamią i zadzierają bo sa słabe i znowu to samo obgryzanie, zapuszczanie, łamanie i tak w kółko ;/
__________________
jeśli spodziewasz się zbyt wiele,
to nic nie jest w stanie Cię zadowolić,
kiedy niczego nie oczekujesz
– wszystko może Cię uszczęśliwić.
laza jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-20, 10:59   #4217
marcelina7
Raczkowanie
 
Avatar marcelina7
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: mazury
Wiadomości: 221
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

hej dziewczyny
dolaczam sie do wasod poniedzialku zapuszczam paznokcie a obgryzalam od zawsze...z przerwami w ktorych udawalo mi sie zapuscic naprawde dlugie mocne paznokcie ale pozniej znowu do buzki. stosowalam bardzo duzo odzywek.teraz zaczelam kuracje SH nailgrowth miracle zobaczymy jakie beda efektywczesniej stosowalam sh tyle ze ta srebrna to udalo mi sie zapuscic, byla calkiem niezlaco do nail teka II to dziala ale tylko podczas pierwszej kuracji pozniej zauwazylam ze strasznie wysusza paznokcie i robia sie takie matowe suche brzydkie....stosowalam tez balsam herba studio i z czystym sercem polecam!gdy go stosowalam nie malowalam paznokci tylko kilka razy dziennie smarowalam tym balsamem i efekty SUPER.kiedys nawet uderzylam niechcacy w sciane i pomyslalam sobie ze juz po paznokciu...patrze-paznokiec caly a pod paznokciem tynk!!
ostatnio robilam zele na naturalna plytke, myslalam ze wzmocnia mi sie paznokcie ale oczywiscie zaczelam przy nich dlubac i bylo po zelach i paznokciach...dlatego teraz postanowilam ze nie bede robic zeli tylko wzmocnie odzywka i sprobuje zahodować swoje
jak patrze na wasze paznokcie to juz chcialabym aby moje byly takielicze na wasze wsparcie!!

to moje paznokcie po tygodniu nie obgrazaniawiem, wiem...krzywe i brzydkie ale narazie nic nie robie poki nie podrosna bardziej
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg SAM_0362.jpg (15,7 KB, 50 załadowań)

Edytowane przez marcelina7
Czas edycji: 2011-01-25 o 11:20
marcelina7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-26, 15:44   #4218
Wiktusiaczek
Zadomowienie
 
Avatar Wiktusiaczek
 
Zarejestrowany: 2010-11
Wiadomości: 1 402
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Ładne naturalki Wkwestii paznokci żelowych... nigdy więcej ich nie zrobię (nie licząc stóp na lato), bo od 2007 roku miałam żelowe bez przerwy, w listopadzie 2010 stwierdziłam, że moje paznokcie naturalne są gorsze, niż u niemowlaka i walczę ostro o ich dobrą formę jak jeszcze troszkę podrosną to wrzucę zdjęcie :d
Wiktusiaczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-27, 12:46   #4219
marcelina7
Raczkowanie
 
Avatar marcelina7
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: mazury
Wiadomości: 221
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Wiktusiaczek to czekamy na zdjecie
a czym odzywiasz pazurki co polecasz?
marcelina7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-27, 16:32   #4220
_Nikki_
Zakorzenienie
 
Avatar _Nikki_
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Łomża
Wiadomości: 8 083
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Moje paznokcie są już w nieco lepszym stanie niż były wcześniej ^^
Nie obgryzam, nie pcham do ust, gram w scrabble
__________________
Zapuszczam włosy!
cel: za pupę
aktualnie: za ramiona


_Nikki_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-27, 18:36   #4221
Wiktusiaczek
Zadomowienie
 
Avatar Wiktusiaczek
 
Zarejestrowany: 2010-11
Wiadomości: 1 402
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez marcelina7 Pokaż wiadomość
Wiktusiaczek to czekamy na zdjecie
a czym odzywiasz pazurki co polecasz?
Nail Tek Intensive Therapy II, do tego Capivit Paznokcie Zdjęcie mi tu wstyd wstawić- jedna ręka super długie pazurki (jak na mnie to na prawdę są długie), a druga krótsza znacznie, nie biorę pod uwagę nawet kciuków, bo tam to kosmos Ale co tam- jak tylko zrobię zdjęcie to wstawię i żałuję, że nie mam z początku zapuszczania, bo to by była niezła przestroga dla wszystkich uzależnionych od przedłużania paznokci metoda żelową

Edytowane przez Wiktusiaczek
Czas edycji: 2011-01-27 o 18:37
Wiktusiaczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-27, 19:08   #4222
TakaJednaDziwnaOsoba
Wtajemniczenie
 
Avatar TakaJednaDziwnaOsoba
 
Zarejestrowany: 2010-10
Wiadomości: 2 655
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Mi juz ladnie rosna, piluje je lecz nadal obgryzam skorki! dlatego dochodzi mi akcja koniec obgryzania skorek!
__________________
zapuszczam włosy
1.08.2011-12cm
1.09.2011-13cm
Cel: 50 cm
odchudzam się!

suwaczek
TakaJednaDziwnaOsoba jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-27, 22:17   #4223
Wiktusiaczek
Zadomowienie
 
Avatar Wiktusiaczek
 
Zarejestrowany: 2010-11
Wiadomości: 1 402
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

No to moje pazurki (mam nadzieję, że coś dostrzeżecie, zrobione dzięki webcam i temu taka jakość beznadziejna :/ )
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Snapshot_20110127_2.jpg (40,3 KB, 68 załadowań)
Wiktusiaczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-27, 22:45   #4224
stokrotkaa89
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-11
Wiadomości: 13
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Wiktusiaczek - bardzo ładne równiutko opiłowane

ja tez zapuszczam od tygodnia, ogolnie mam bardzo ładną i długa płytke ale paznokcie bardzo słabe i łamliwe, zawsze przy zapuszczaniu którys sie złamie ;/ zaopatrzylam sie dzisiaj w utwardzacz killys i zamowilam w aptece balsam herbo studio mam nadzieje, ze bedzie dobrze, za tydzien wsadze jakies zdjecie. Po "wyhodowaniu" ide na manicure i na żelowanie naturalnej płytki :P już wykupiłam kupon na grouponie :P
stokrotkaa89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-28, 11:53   #4225
KELLLINKA
Raczkowanie
 
Avatar KELLLINKA
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 91
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

A ja jestem za żelem. Cieniutka warstwa żelu sprawia ze płytka jest wytrzymała, lakier sie trzyma aż do zmycia i mam zawsze ładne paznokcie. Uzupełniam raz na cztery, pięć tygodni. Ale w między czasie musze je przemalować żeby zakryć odrościk
Naprawdę polecam. Tylko trzeba wybrac dobra stylistkę, żeby nie spaskudziła, bo wtedy można sobie tylko zaszkodzić.
KELLLINKA jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-28, 13:31   #4226
stokrotkaa89
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-11
Wiadomości: 13
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Kelllinka, a masz żelowane bezbarwnym żelem czy french?
stokrotkaa89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-29, 13:29   #4227
Wiktusiaczek
Zadomowienie
 
Avatar Wiktusiaczek
 
Zarejestrowany: 2010-11
Wiadomości: 1 402
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez KELLLINKA Pokaż wiadomość
A ja jestem za żelem. Cieniutka warstwa żelu sprawia ze płytka jest wytrzymała, lakier sie trzyma aż do zmycia i mam zawsze ładne paznokcie. Uzupełniam raz na cztery, pięć tygodni. Ale w między czasie musze je przemalować żeby zakryć odrościk
Naprawdę polecam. Tylko trzeba wybrac dobra stylistkę, żeby nie spaskudziła, bo wtedy można sobie tylko zaszkodzić.
Zależy kto co lubi Ja już żelowi mówię nie, bo zbyt silnie się uzależniłam i w pewnym momencie zatęskniłam za swoimi własnymi i teraz o nie walczę A co do stylistek paznokci... Aż wstyd się przyznać, ale swego czasu (2007 rok) zrobiłam kurs przedłużania paznokci, trochę "popracowałam" w zawodzie, poszłam na kilka warsztatów doszkalających i nie zamierzam wiązać z tym swojej przyszłości i więcej się tym zajmować
Wiktusiaczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-29, 19:52   #4228
KELLLINKA
Raczkowanie
 
Avatar KELLLINKA
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 91
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez stokrotkaa89 Pokaż wiadomość
Kelllinka, a masz żelowane bezbarwnym żelem czy french?
To zależy, bo czasami mam zwykłe bezbarwne, a czasami french. Wyglądają tak naturalnie jak moje własne. nie wyobrażam sobie teraz malowania paznokci co kilka dni jak to kiedyś robiłam, nie miała bym na to czasu i cierpliwości.

---------- Dopisano o 19:52 ---------- Poprzedni post napisano o 19:47 ----------

Cytat:
Napisane przez Wiktusiaczek Pokaż wiadomość
Zależy kto co lubi Ja już żelowi mówię nie, bo zbyt silnie się uzależniłam i w pewnym momencie zatęskniłam za swoimi własnymi i teraz o nie walczę A co do stylistek paznokci... Aż wstyd się przyznać, ale swego czasu (2007 rok) zrobiłam kurs przedłużania paznokci, trochę "popracowałam" w zawodzie, poszłam na kilka warsztatów doszkalających i nie zamierzam wiązać z tym swojej przyszłości i więcej się tym zajmować

Hmmm...., tak, tak do tego trzeba mieć cierpliwość i trzeba chyba lubić to robić.
A ja za swoimi nie tęsknię, wcale... Teraz mam spokój i zawsze ładne pazurki. A odnośnie wyglądu, to nie wiem jak wyglądały Twoje żelowe, ale moje wyglądają bardzo naturalnie. Ale to zależy kto co lubi, ja lubie wygode i muszę mieć zadbane dłonie.
Pozdrawiam
KELLLINKA jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-01-31, 17:10   #4229
cat_on_de_road
Raczkowanie
 
Avatar cat_on_de_road
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 203
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

chyba ja sie tu wpasuje ja mam swoje naturalne ale diabelnie niecierpie ich pilowac, nadawacim ksztaltu i calej tej zabawy... kiedys to lubilam teraz to dla mnie straszna zmora :/// wciaz jednak przed zelami czy inna forma sztucznych paznokci sie bronie nigdy ich nie nosilam a bojesie ze mi sie zniszczy i oslabi naturalna plytka paznokcia, jest jeszcze strona finansowa no i kwestia kogos kto naprawde ladnie je zrobi i nada im ladny ksztalt... poki co scielam (ZNOW) na krotko (grr) i postanowilam zapuscic ale tym razem chce nadac im ksztalt nie polokragly tylko spilowywac na prosto jak na zdjeciu Wiktusiaczka - do tgo potrzebne mi sa boki plytki paznokcia zrobione na prosto... czekam wiec az odrosna.... ech....
__________________
powoli sie rozglądam za małymi zmianami w życiu codziennym...

P.S. Nie bądź trollem!
cat_on_de_road jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-02-01, 12:31   #4230
KELLLINKA
Raczkowanie
 
Avatar KELLLINKA
 
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 91
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez cat_on_de_road Pokaż wiadomość
chyba ja sie tu wpasuje ja mam swoje naturalne ale diabelnie niecierpie ich pilowac, nadawacim ksztaltu i calej tej zabawy... kiedys to lubilam teraz to dla mnie straszna zmora :/// wciaz jednak przed zelami czy inna forma sztucznych paznokci sie bronie nigdy ich nie nosilam a bojesie ze mi sie zniszczy i oslabi naturalna plytka paznokcia, jest jeszcze strona finansowa no i kwestia kogos kto naprawde ladnie je zrobi i nada im ladny ksztalt... poki co scielam (ZNOW) na krotko (grr) i postanowilam zapuscic ale tym razem chce nadac im ksztalt nie polokragly tylko spilowywac na prosto jak na zdjeciu Wiktusiaczka - do tgo potrzebne mi sa boki plytki paznokcia zrobione na prosto... czekam wiec az odrosna.... ech....
Nie obawiaj sie ze zniszczysz paznokcie, czy bedą wyglądały nie naturalnie. Teraz żel na paznokciach można założyć grubości nałożenia lakieru do paznokci i możesz je zdjąć kiedy zechcesz. Ale gwarantuję Ci że jak znajdziesz dobrą stylistkę ( ja bynajmniej taką mam ale w Warszawie), to na pewno nie bedziesz już chciała mieć naturalnej płytki. Tylko szukając stylistki nie wybieraj sie do pierwszej lepszej, popytaj moze ktoś z bliskich znajomych Ci jakąś poleci i najpierw zobacz jej prace. Jeśli ktoś spaskudzi Ci za pierwszym razem to mozesz sie zrazić i moze tesz zaszkodzić Twoim paznokciom. Mimo wszystko warto poszukać
KELLLINKA jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Naturalne paznokcie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:26.