Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :) - Strona 24 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Naturalne paznokcie

Notka

Naturalne paznokcie Manicure, pielęgnacja paznokci, odżywki do paznokci, choroby paznokci, olejowanie, lakiery do paznokci, sposoby na wzmocnienie paznokci.

Pokaż wyniki sondy: czy leczyłaś kiedy panokcie i jaki dało to efekt
tak 0 0%
nie 1 33,33%
tak,ale zaprzestałam-nie chciało mi się 1 33,33%
wyleczyłam całkowicie. 1 33,33%
Głosujący: 3. Nie możesz głosować w tej sondzie

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-09-08, 12:56   #691
spioch7
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: to zależy gdzie w danym momencie jestem;D
Wiadomości: 1 038
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

hey dziewczyny zapuszczam paznokcie od mniej wiecej polowy sierpnia od jakiegos czasu zauwazylam ze paznokiec przy koncowkach juz wychodzi ciut za opuszek palca ale kazdy paznokiec rosnie jak chce 1 krotszy drugi dluzszy;/ zalezy mi na tym by szybko urosly uzywam tez odzywki z oriflame takiej pomaranczowan pazurki napewno sie wzmocnily ale czy szybciej rosna nie wiem maluje je lakierem chce je bardzo zapuscic by po nadaniu im ksztaltu zostaly jeszcze dlugie jedne mi rosna prosto(kwadratowy ksztalt) inne w polkola dlugo je obgryzalam;/ mam pytanie czy znacie jakies domowe sposoby by wspomoc ich wzros? moze jakas mikstura?
spioch7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-08, 13:57   #692
gaga87
Zakorzenienie
 
Avatar gaga87
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 9 298
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez spioch7 Pokaż wiadomość
hey dziewczyny zapuszczam paznokcie od mniej wiecej polowy sierpnia od jakiegos czasu zauwazylam ze paznokiec przy koncowkach juz wychodzi ciut za opuszek palca ale kazdy paznokiec rosnie jak chce 1 krotszy drugi dluzszy;/ zalezy mi na tym by szybko urosly uzywam tez odzywki z oriflame takiej pomaranczowan pazurki napewno sie wzmocnily ale czy szybciej rosna nie wiem maluje je lakierem chce je bardzo zapuscic by po nadaniu im ksztaltu zostaly jeszcze dlugie jedne mi rosna prosto(kwadratowy ksztalt) inne w polkola dlugo je obgryzalam;/ mam pytanie czy znacie jakies domowe sposoby by wspomoc ich wzros? moze jakas mikstura?
Ja mam tebn sam problem - paznokcie maja koszmarny ksztalt i rosna tak jak obgryzlam :/ Dlatego tez bardzo ciezko mi je zapuscic na prosto,bo zanim to nastapi to sie zlamie... nie umiem zaradzic.
__________________


etorebkowy kod się zmył
gaga87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-08, 14:22   #693
Wizazanka492
Zadomowienie
 
Avatar Wizazanka492
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Z domku:)
Wiadomości: 1 922
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Jesli chodzi o ich nierowny ksztalt to popprostupiluj je1 To je wzmocni i wyrowna.

Moim domowym sposobem na wzmocnienie paznokci jest olejek rycynowy. Jest moim nr 1 Bardzo mi pomogl...nietylko przyspieszyl wzrost paznokci, ale bardzo, ale to bardzo je wzmocnil, co jest istotne

Hm jeszcze znam jajkowy sposob Poprostu zoltko wmasuj w paznokcie i po 10 min umyj rece. Jajko tez jest ok
__________________
Wymianka kosmeyczna:
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?p=30110072 #post30110072


_________________________ __________________

Wizazanka492 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-08, 14:52   #694
spioch7
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: to zależy gdzie w danym momencie jestem;D
Wiadomości: 1 038
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez Wizazanka492 Pokaż wiadomość
Jesli chodzi o ich nierowny ksztalt to popprostupiluj je1 To je wzmocni i wyrowna.

Moim domowym sposobem na wzmocnienie paznokci jest olejek rycynowy. Jest moim nr 1 Bardzo mi pomogl...nietylko przyspieszyl wzrost paznokci, ale bardzo, ale to bardzo je wzmocnil, co jest istotne

Hm jeszcze znam jajkowy sposob Poprostu zoltko wmasuj w paznokcie i po 10 min umyj rece. Jajko tez jest ok
Po jakim czasie widzialas efekty?Gdzie mozna kupic ten olejek rycynowy i w jakiej cenie?Mam moczyc w nim paznokcie czy je smarowac a jesli tak czt na nie pomalowane czy to obojetne?
spioch7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-08, 14:57   #695
Wizazanka492
Zadomowienie
 
Avatar Wizazanka492
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Z domku:)
Wiadomości: 1 922
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Efekty zauwazylam po tygodniu.
Kupic mozna w kazdej aptece
Kosztuje ok 2zł
Smaruje na niepomalowane paznokcie. Poprostu maczam palce w nim i ide tak spac. Rano budze sie z ladnymi pazurkami
Pozdrawiam
__________________
Wymianka kosmeyczna:
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?p=30110072 #post30110072


_________________________ __________________

Wizazanka492 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-08, 14:59   #696
Wizazanka492
Zadomowienie
 
Avatar Wizazanka492
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Z domku:)
Wiadomości: 1 922
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

A ja tez mam pytanie. Co to jest za slynna firma Oriflame? Gdzie sa jej sklepy? Moje miasteczko posiada tylko chyba Nature... Czy to jest firma taka jak Avon?
Wizazanka492 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-08, 15:07   #697
kroooliczek89
Zakorzenienie
 
Avatar kroooliczek89
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Poznań PTKWO
Wiadomości: 3 727
GG do kroooliczek89
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez Wizazanka492 Pokaż wiadomość
A ja tez mam pytanie. Co to jest za slynna firma Oriflame? Gdzie sa jej sklepy? Moje miasteczko posiada tylko chyba Nature... Czy to jest firma taka jak Avon?
Oriflame tak samo jak Avon jest firmą której sprzedaż odbywa się za pomocą katalogów Nie ma sklepów, w których możemy kupić te kosmetyki... A szkoda bo czasem potrzeba coś od razu, a i tak trzeba czekać na zamówienie

Buźka
__________________
Tak bardzo Go kocham...

Razem od 27.06.2008r
Zaręczeni: 25.05.2012r
Wedding
kroooliczek89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-08, 20:14   #698
loczkowana
Raczkowanie
 
Avatar loczkowana
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Paryż :d
Wiadomości: 30
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez dziuniaaa Pokaż wiadomość
Ja nigdy nie obgryzałam tylko zapuścić nie mogłam, bo zaraz się łamały i rozdwajały na 100 części, ale uparłam się, że chcę długie pazurki i udało się, teraz chcę jeszcze dłuższe. Wąska? Mi się właśnie wydaje zawsze taka szeroka:P.

oh, to sorka, myslalam ze tez obgryzalas.
Wąska wąska! ja mam waska ale ahhh... przez obgryzanie plytka strasznie mi sie zdeformowala i juz chyba nie bede miala takiej normalnej tylko maluska
I jak tam? Sa mocne? Ile czasu zajelo Ci zapuszczanie?

bea-tka sliczne pazurki! a nie mowilam, ze juz dlugusie? moje sa krotke narazie

Wizazanka492 co u Ciebie slychac? no i jak pazurki? chwal sie, chwal

spioch7 moim sposobem jest masc witaminowa (masc z witamina A), ktora poprawia stan skorek i zmniejsza przebarwienia na plytce... no i wzmacnia pazurki. W moim przypadku sie sprawdza. Moze i w Twoim?

Bye bye
__________________
"śmiej się choćby Ci serce rozdarło"
loczkowana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-08, 20:42   #699
mysza_87
Zakorzenienie
 
Avatar mysza_87
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: UĆ ;)
Wiadomości: 3 625
GG do mysza_87
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez kroooliczek89 Pokaż wiadomość
Oriflame tak samo jak Avon jest firmą której sprzedaż odbywa się za pomocą katalogów Nie ma sklepów, w których możemy kupić te kosmetyki... A szkoda bo czasem potrzeba coś od razu, a i tak trzeba czekać na zamówienie

Buźka
w Pabianicach w CH ECHO jest stoisko z kosmetykami Avonu, podobnie w CH PTAK w Rzgowie, więc może i gdzies jest takie stoisko tyle że firmy Oriflame
__________________
Niech włos będzie z Wami
mysza_87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-08, 21:59   #700
kroooliczek89
Zakorzenienie
 
Avatar kroooliczek89
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Poznań PTKWO
Wiadomości: 3 727
GG do kroooliczek89
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez mysza_87 Pokaż wiadomość
w Pabianicach w CH ECHO jest stoisko z kosmetykami Avonu, podobnie w CH PTAK w Rzgowie, więc może i gdzies jest takie stoisko tyle że firmy Oriflame
W sumie czasem idąc po mieście można gdzieś spotkać jakieś stoisko Oriflame, ale nawet nie wiem czy tam można kupić kosmetyki, czy tylko poprostu je zobaczyć i zamówić Nie podchodziłam nigdy Kiedyś trzeba zobaczyc
__________________
Tak bardzo Go kocham...

Razem od 27.06.2008r
Zaręczeni: 25.05.2012r
Wedding
kroooliczek89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-09, 06:27   #701
Wizazanka492
Zadomowienie
 
Avatar Wizazanka492
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Z domku:)
Wiadomości: 1 922
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez loczkowana Pokaż wiadomość
oh, to sorka, myslalam ze tez obgryzalas.
Wąska wąska! ja mam waska ale ahhh... przez obgryzanie plytka strasznie mi sie zdeformowala i juz chyba nie bede miala takiej normalnej tylko maluska
I jak tam? Sa mocne? Ile czasu zajelo Ci zapuszczanie?

bea-tka sliczne pazurki! a nie mowilam, ze juz dlugusie? moje sa krotke narazie

Wizazanka492 co u Ciebie slychac? no i jak pazurki? chwal sie, chwal

spioch7 moim sposobem jest masc witaminowa (masc z witamina A), ktora poprawia stan skorek i zmniejsza przebarwienia na plytce... no i wzmacnia pazurki. W moim przypadku sie sprawdza. Moze i w Twoim?

Bye bye
HEj
Pazurki sa w stanie swietnym jak narazie
I niedawno je obcinalam nawet
Bardzo mocne...co mnie ogromnie cieszy
A jak tam twoje pazurki?
Wizazanka492 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-09, 08:12   #702
mysza_87
Zakorzenienie
 
Avatar mysza_87
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: UĆ ;)
Wiadomości: 3 625
GG do mysza_87
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez kroooliczek89 Pokaż wiadomość
W sumie czasem idąc po mieście można gdzieś spotkać jakieś stoisko Oriflame, ale nawet nie wiem czy tam można kupić kosmetyki, czy tylko poprostu je zobaczyć i zamówić Nie podchodziłam nigdy Kiedyś trzeba zobaczyc
W CH ECHO i na "Ptaku" mozna od razu kupić, bo mają bardzo wiele kosmetyków z Avonu. Mozna tez za 50gr kupic katalog
__________________
Niech włos będzie z Wami
mysza_87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-09, 09:41   #703
Wizazanka492
Zadomowienie
 
Avatar Wizazanka492
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Z domku:)
Wiadomości: 1 922
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

A ja nie znam nikogo kto zajmowal by sie dystrybucja kosmetykow z Oriflame...ciekawe czy ja moglaby, zostac konsultantka Oriflame ( a jeszcze nie mam 18 lat, tylko 17)
Wizazanka492 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-09, 10:17   #704
Mangolina
Zakorzenienie
 
Avatar Mangolina
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Wherever
Wiadomości: 3 243
GG do Mangolina
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Chciałabym się 'podpiąć' do Was
Postanowiłam wytrwać w postanowieniu zapuszczania paznokci Jednak przeszkadza mi w tym nałogowe ich obgryzanie
Mam nadzieję, że z Wami się uda
__________________
Imagine pageant
In my head the flesh seems thicker
Sandpaper tears corrode the film...



...And I need you now somehow, And I need you now somehow.
Mangolina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-09, 10:26   #705
bea-tka
Zakorzenienie
 
Avatar bea-tka
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: ♡★ Gliwice ★♡
Wiadomości: 4 371
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

hej dziewczynki

Witam Mangolina

Loczkowana dziekuje Sloneczko

Wiecie co mi sie wczoraj stalo? odlepialam w samochodzie u TZta maskotke na przylepcach i w kciuku perfidnie mi strzelil paznokiec od gory po sam poczatek bialej czesci- w sumie sie trzyma i nawet sie nie zgial (wiec nie scinalam bo tak mi zal) no , ale widac pekniecie. chyba zamaluje frenczem i tyle

wizazanka492 wydaje mi sie, ze bys mogla bo u mnie duzo w liceum jak jeszcze 18 lat nie mialy to byly konsultantkami tylko nie wiem czy Ori czy Avo
__________________

moje wypocinki

17.10.08 r. zdałam egzamin na prawko przy pierwszym podejsciu

bea-tka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-09, 10:56   #706
klajdla
Wtajemniczenie
 
Avatar klajdla
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 308
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez Wizazanka492 Pokaż wiadomość
A ja nie znam nikogo kto zajmowal by sie dystrybucja kosmetykow z Oriflame...ciekawe czy ja moglaby, zostac konsultantka Oriflame ( a jeszcze nie mam 18 lat, tylko 17)
Mozesz zostac konsultantka nie majac 18-stu lat
klajdla jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-09, 12:32   #707
mysza_87
Zakorzenienie
 
Avatar mysza_87
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: UĆ ;)
Wiadomości: 3 625
GG do mysza_87
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

A mi paznokieć w prawym kciuku się zadarł w miejscu, gdzie jest jeszcze za wcześnie, żeby go obciąć a już miałam takie ładne paznokietki no ale cóż, narazie mocno posmarowałam bezbarwnym lakierem i byle do jutra wytrzymało
__________________
Niech włos będzie z Wami
mysza_87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-09, 12:36   #708
bea-tka
Zakorzenienie
 
Avatar bea-tka
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: ♡★ Gliwice ★♡
Wiadomości: 4 371
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

ja jak ogarne kilka rzeczy to sobie pazurki pomaluje moj paznokiec z kciuka dzielnie sie trzyma
__________________

moje wypocinki

17.10.08 r. zdałam egzamin na prawko przy pierwszym podejsciu

bea-tka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-09, 13:42   #709
gaga87
Zakorzenienie
 
Avatar gaga87
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 9 298
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

A ja z niecierpliwoscia czekam na Sally Hansen zlota, bo zostala wyslana w piatek.

Paznokcie narazie w dobrej fomie. Stosowalam jakis czas Wibo i zel stymulujacy wzrost paznokcia z Oriflame i wzmocnily sie (nie wiem czy po tym, czy poprostu maja lepszy okres - bo zauwazam ze tak mam raz paznokcie ladne, a raz wszystkie polamane i oslabione nawet jak nic z nimi nie robie). Poki co maluje bezbarwnym, jak zchodzi to zmywam i wcieram te 2 odzywki.

I gartuluje wszystkim dziewczynom, ktore pokazaly tutaj swoje paznokcie - na prawde piekne!! Dla mnie takie ciagle pozostaja marzeniem... ale podobno marzenia sie spelniaja
__________________


etorebkowy kod się zmył
gaga87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-09, 14:11   #710
bea-tka
Zakorzenienie
 
Avatar bea-tka
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: ♡★ Gliwice ★♡
Wiadomości: 4 371
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

spelniaja spelniaja
__________________

moje wypocinki

17.10.08 r. zdałam egzamin na prawko przy pierwszym podejsciu

bea-tka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-09, 14:37   #711
kroooliczek89
Zakorzenienie
 
Avatar kroooliczek89
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Poznań PTKWO
Wiadomości: 3 727
GG do kroooliczek89
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Pewnie że się spełniają :P W tym wypadku trzeba mieć tylko trochę wytrwałości w "działaniu"

Buźka
__________________
Tak bardzo Go kocham...

Razem od 27.06.2008r
Zaręczeni: 25.05.2012r
Wedding
kroooliczek89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-09, 14:39   #712
bea-tka
Zakorzenienie
 
Avatar bea-tka
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: ♡★ Gliwice ★♡
Wiadomości: 4 371
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

kroooliczek moze Ty mi cos poradzisz?

KLIK KLIK
__________________

moje wypocinki

17.10.08 r. zdałam egzamin na prawko przy pierwszym podejsciu

bea-tka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-09, 14:44   #713
loczkowana
Raczkowanie
 
Avatar loczkowana
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Paryż :d
Wiadomości: 30
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez Wizazanka492 Pokaż wiadomość
HEj
Pazurki sa w stanie swietnym jak narazie
I niedawno je obcinalam nawet
Bardzo mocne...co mnie ogromnie cieszy
A jak tam twoje pazurki?
No to supcio! Hihih, jestem z Ciebie dumna! A moze wstawisz fotke swoich pazurkow? Moje sa gdzies na stronie 22
No wiec pazurki me sa w stanie niezlym nawet! Nie lamia sie zbytnio ani nie zadzieraja, wiec nieby nie mam sie o co martwic...ale wkurzaja mnie przebarwienia na plytce To takie plamki czerwono-zolto-brazowawe Dzieki masci witaminowej troche ich sie pozbylam ale i tak widac... buuuuuu... i przez to nie moge chodzic z niepomalowanymi pazurkami, bo wyglada to nieestetycznie... Ale coz... mam nadzieje ze bedzie lepiej



Dziewczyny, mam takie pytanko, bo zamierzam kupic sobie jakies tableteczki na wzmocnienie pazurkow no i tu wlasnie chce Was pytnac jakie polecacie najbardziej? no i dodam ze nie naleze do bogatych-i-wszem-rozrzutnych-osobnikow
papatki
__________________
"śmiej się choćby Ci serce rozdarło"
loczkowana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-09, 14:54   #714
kroooliczek89
Zakorzenienie
 
Avatar kroooliczek89
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Poznań PTKWO
Wiadomości: 3 727
GG do kroooliczek89
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez bea-tka Pokaż wiadomość
kroooliczek moze Ty mi cos poradzisz?

KLIK KLIK
Ojej... Przepraszam ale jakaś taka wybita z rytmu jestem dzisiaj Chyba jeszcze nie doszłam do siebie po imprezce Chodzi Ci o tą aukcje na allegro ?? Niestety w tym nie pomogę... Dopiero po maturce, czyli za roczek ide na kursik i będę bardziej rozeznana w tipsach itp
__________________
Tak bardzo Go kocham...

Razem od 27.06.2008r
Zaręczeni: 25.05.2012r
Wedding
kroooliczek89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-09, 15:02   #715
kroooliczek89
Zakorzenienie
 
Avatar kroooliczek89
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Poznań PTKWO
Wiadomości: 3 727
GG do kroooliczek89
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez loczkowana Pokaż wiadomość
(...)Dziewczyny, mam takie pytanko, bo zamierzam kupic sobie jakies tableteczki na wzmocnienie pazurkow no i tu wlasnie chce Was pytnac jakie polecacie najbardziej? no i dodam ze nie naleze do bogatych-i-wszem-rozrzutnych-osobnikow
papatki
Ja polecam WYCIĄG ZE SKRZYPU POLNEGO Z WITAMINAMI... 100 tabletek kosztuje jakoś kolo 20 zł... Przynajmniej ja tak kupowałam

Ostatnio przegldając jakąś gazetke znalazłam reklame właśnie jakichś tabletek "belissa"... Chcialam je wypróbować ale narazie lekarz mi nie pozwala... Miała je moze któraś z was ??
__________________
Tak bardzo Go kocham...

Razem od 27.06.2008r
Zaręczeni: 25.05.2012r
Wedding
kroooliczek89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-09, 15:04   #716
bea-tka
Zakorzenienie
 
Avatar bea-tka
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: ♡★ Gliwice ★♡
Wiadomości: 4 371
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

uu szkoda, tipsy to mnie nie intersuja skoro mam wlasne pazurki, ale zelowanie naturalnych no i ta lampa dlatego mnie interesuje no trudno
__________________

moje wypocinki

17.10.08 r. zdałam egzamin na prawko przy pierwszym podejsciu

bea-tka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-09, 15:11   #717
brimbrim
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 64
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Witam ! no to ja dołączam się do tematu "paznokci" i proszę o pomoc !!!!!!!!
Czy to możliwe żeby z paznokci które wytrzymują długość troszkę przed opuszkę(to najdłuższe) potem się łamiąc byle jakim,nie uważnym i lekkim uderzeniem ,
które -jeden po drugim-są rozdwojone zrobić mocne i długie paznokcie?
Już nie wierze w żadną sally hansen którą używałam,skrzypy...więc w co teraz mam uwierzyć?słyszałam że dobrze jest jeść dużo słonecznika-próbował ktoś?

musze niestesty też sie przyznać że kiedy widzę ze końcówka paznokcia mi się rozwarstwiła to odrywam tą górną warstwe :/

...help...
brimbrim jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-09, 16:16   #718
Wizazanka492
Zadomowienie
 
Avatar Wizazanka492
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Z domku:)
Wiadomości: 1 922
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Loczkowana kiedys juz probowalam wkleic ale nie moglam
A twoje pazurki sa przepiekne!!! Naprawde bardzo slicznie....

Klajdla a w jaki sposob moglabym zostac konsultantka Oriflame? Tak krok po kroczku chcialabym sie dowiedziec...
__________________
Wymianka kosmeyczna:
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?p=30110072 #post30110072


_________________________ __________________

Wizazanka492 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-09, 16:23   #719
Blue sky
Zakorzenienie
 
Avatar Blue sky
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: zduńska wola
Wiadomości: 6 742
GG do Blue sky
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Wizazanka zobacz ten link wszystko tu jest napisane :
http://www.oriflame.pl/index.jhtml
Blue sky jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-09, 17:53   #720
klajdla
Wtajemniczenie
 
Avatar klajdla
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 308
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez Wizazanka492 Pokaż wiadomość
Klajdla a w jaki sposob moglabym zostac konsultantka Oriflame? Tak krok po kroczku chcialabym sie dowiedziec...
Cytat:
Napisane przez Blue sky Pokaż wiadomość
Wizazanka zobacz ten link wszystko tu jest napisane :
http://www.oriflame.pl/index.jhtml
Dokladnie ta sama strone Ci chcialam polecic Jest tam wszystko opisane krok po kroku Zajrzyj w rozne zakladki to bedziesz miala wszystko wyjasnione
klajdla jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Naturalne paznokcie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 05:26.