Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :) - Strona 42 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Naturalne paznokcie

Notka

Naturalne paznokcie Manicure, pielęgnacja paznokci, odżywki do paznokci, choroby paznokci, olejowanie, lakiery do paznokci, sposoby na wzmocnienie paznokci.

Pokaż wyniki sondy: czy leczyłaś kiedy panokcie i jaki dało to efekt
tak 0 0%
nie 1 33,33%
tak,ale zaprzestałam-nie chciało mi się 1 33,33%
wyleczyłam całkowicie. 1 33,33%
Głosujący: 3. Nie możesz głosować w tej sondzie

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-11-17, 21:05   #1231
dra
Zakorzenienie
 
Avatar dra
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 10 174
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

dzisiaj już bym obgryzła z nerwów,dobrze ,że miałam lakier to tylko lakier zgryzłam,a paznokietki się uratowały
__________________
Dwa serduszka na zawsze w pamięci[*] 25.09.07[*]17.06.14
Życie to nie bajka, każdy o tym wie. Bajkę można powtórzyć - życia niestety nie...
dra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-17, 23:56   #1232
gaga87
Zakorzenienie
 
Avatar gaga87
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 9 298
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez bea-tka Pokaż wiadomość
i z watku zapuszczajacego robi sie lakierowy...
No chyba nie widzisz tego tak, ze watek ten bedzie funkcjonowal na zasadzie: ktos wkleja zdjecie, a reszta zachwyca sie "ohh jakie super, jak Ci sie to udalo; piekne paznokcie" i dalej "zlamal mi sie dzis paznokiec".
O lakierach tez trzeba troche pobojcyć

Moje paznokcie narazie ok, coraz wiecej osob zwraca na nie uwage i to na +
Co wiecej, maluje je na odwazne kolory - mocny fiolet, pomaranczowo - rudy :P Nie wszystkie jeszcze podrosly idealnie, ale mysle, ze jestem na dobrej drodze.

Na dniach moze wrzuce jakies zdjecia, co by pokazac postepy.
__________________


etorebkowy kod się zmył
gaga87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-18, 10:46   #1233
bea-tka
Zakorzenienie
 
Avatar bea-tka
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: ♡★ Gliwice ★♡
Wiadomości: 4 371
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez gaga87 Pokaż wiadomość
No chyba nie widzisz tego tak, ze watek ten bedzie funkcjonowal na zasadzie: ktos wkleja zdjecie, a reszta zachwyca sie "ohh jakie super, jak Ci sie to udalo; piekne paznokcie" i dalej "zlamal mi sie dzis paznokiec".
O lakierach tez trzeba troche pobojcyć

Moje paznokcie narazie ok, coraz wiecej osob zwraca na nie uwage i to na +
Co wiecej, maluje je na odwazne kolory - mocny fiolet, pomaranczowo - rudy :P Nie wszystkie jeszcze podrosly idealnie, ale mysle, ze jestem na dobrej drodze.

Na dniach moze wrzuce jakies zdjecia, co by pokazac postepy.
nie skomentuje...
__________________

moje wypocinki

17.10.08 r. zdałam egzamin na prawko przy pierwszym podejsciu

bea-tka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-18, 12:22   #1234
mika92mika
Raczkowanie
 
Avatar mika92mika
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: kraina marzeń ;]]
Wiadomości: 36
Unhappy Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

mam maly a zarazem wieeelki problem kocham moje paznokcie a raczej je zapuszczac w krotkich nie czuje sie zbyt komfortowo ale... no wlasnie ale od jakiegos czasu paznokcie mnie bola... moge je dotykac wszystkim ale nie bola tak jak dotykam je drugim paznokciem wtedy bol jest nie do zniesienia na dodatek ciagle mi sie lamia i rozdwajaja nlagam pomozcie... podajcie jakies fajne porady albo cus... tylko zevy nie bylo za drogo

z gory wszystkim wam dziekuje : cmok::c mok::cm ok::cmo k:


a tak przy okazji mam do was pytanie... jestem tu od nie dawna i nie wiem jak sie tworzy wlasny watek pomozecie i w tym??? z ory wam dziekuje
mika92mika jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-18, 12:31   #1235
gaga87
Zakorzenienie
 
Avatar gaga87
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 9 298
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez bea-tka Pokaż wiadomość
nie skomentuje...
Nie musisz. Teraz bedziesz twierdzic, ze jest to humorystyczne, ale ta emotka na koncu niebardzo o tym swiadczyla.
Ciekawe jaka jest Twoja wizja na ten watek...
__________________


etorebkowy kod się zmył
gaga87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-18, 13:07   #1236
farfalla
Zakorzenienie
 
Avatar farfalla
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 12 524
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Ej Ej Ej.... tylko mi bez konfliktów żadnych Fakt o lakierach pogadać też można ale ten wątek chyba powstał też dlatego żeby chodować paznokietki i jak zabraknieszukać tu motywacji i słów otuchy i wsparcia no chyba sam tytuł wątku tez coś o jego zawartości mówi " Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia" a o lakierach jest też oddzielny wątek przeznaczony na to.
__________________
"For beautiful eyes, look for the good in others
For beautiful lips, speak only words of kindness
And for poise, walk with the knowledge that you are never alone."
/A.H/
farfalla jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-18, 14:40   #1237
bea-tka
Zakorzenienie
 
Avatar bea-tka
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: ♡★ Gliwice ★♡
Wiadomości: 4 371
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez gaga87 Pokaż wiadomość
Nie musisz. Teraz bedziesz twierdzic, ze jest to humorystyczne, ale ta emotka na koncu niebardzo o tym swiadczyla.
Ciekawe jaka jest Twoja wizja na ten watek...
nie, tego nie bede bronic ze bylo humorystyczne bo nie bylo, a jesli juz nawiazujesz do wczesniejszego co nie bylo odebrane jako zart to byla tam minka " " ktora jest humorystyczna.
dalam te minke ()bo normalnie mnie zatkalo jak przeczytalam cos typu: myslisz ze wszystkie beda wklejac fotki a inne zachwyca sie oh eh, wyobraz sobie ze tak nie mysle a moje stwierdzenie ze watek zamienia sie w lakierowy bylo tylko dlatego ze zaczela sie rozmowa TYLKO na temat lakieru /bo sa osobne watki tego dotyczace jak juz wspomniala farfalla/(chodzilo o to zeby wywiazaly sie jeszcze inne tematy a nie zabranialam mowienia o lakierach)
szkoda ze na inne rzeczy nie reagujesz tak ochoczo

Farfalla zgadzam sie z caloscia wypowiedzi. nie chce sie klocic, powiedzialam tylko nikogo nie urazajace stwierdzenie ze watek zamienia sie w lakierowy a niektorzy reaguja jak bym popelnila przestepstwo
__________________

moje wypocinki

17.10.08 r. zdałam egzamin na prawko przy pierwszym podejsciu

bea-tka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-18, 14:56   #1238
hair
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 860
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Jakoś nie trafiłam na powyżej kilku stron który by się idealnie trzymał tematu ... Nie wtrącałam się wcześniej, bo myślałam, ze któraś miała poprostu zły dzień, ale komentarze są dla mnie coraz mniej humorystyczne, chyba, że mamy inne poczucie humoru ?
Dziewczyny zamieniły kilka słów na temat lakierów - w czym problem ?

Ja spiłowałam, kszałt mi się nie podobał . Uparcie piłowałam w kwadrata po to, żeby dojść do wniosku ze mi to w sumie nie pasuje i machnęłam je na 1 mm na półokrągło.
Dobrze sprawuje się moja odżywka Coral multiwitaminowa - pazurki nią machnięte są mocniejsze, jest trwała i daje ładny, naturalny efekt. Wiem, że kilku innym dziewczynom też podpasowała, a że kosztuje grosze zawsze można wypróbować. Polecam. Jest w formie różowo-mlecznego lakieru.
hair jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-18, 15:03   #1239
cuciola
Zakorzenienie
 
Avatar cuciola
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Italia-Pavia/Katowice
Wiadomości: 10 221
GG do cuciola
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Dzisiaj przyszywalam sobie guzika i nagle..zadrasnal mi sie srodkowy paznokiec tzn zeszla cieniutka warstwa..

pytanie:
obciac cale biale czy zostawic i pomalowac odzywka?
paznokiec jest troche bardziej miekki przez to od innych-czy i tak sie zlamie?
cuciola jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-18, 15:03   #1240
bea-tka
Zakorzenienie
 
Avatar bea-tka
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: ♡★ Gliwice ★♡
Wiadomości: 4 371
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez hair Pokaż wiadomość
Jakoś nie trafiłam na powyżej kilku stron który by się idealnie trzymał tematu ... Nie wtrącałam się wcześniej, bo myślałam, ze któraś miała poprostu zły dzień, ale komentarze są dla mnie coraz mniej humorystyczne, chyba, że mamy inne poczucie humoru ?
Dziewczyny zamieniły kilka słów na temat lakierów - w czym problem ?

Ja spiłowałam, kszałt mi się nie podobał . Uparcie piłowałam w kwadrata po to, żeby dojść do wniosku ze mi to w sumie nie pasuje i machnęłam je na 1 mm na półokrągło.
Dobrze sprawuje się moja odżywka Coral multiwitaminowa - pazurki nią machnięte są mocniejsze, jest trwała i daje ładny, naturalny efekt. Wiem, że kilku innym dziewczynom też podpasowała, a że kosztuje grosze zawsze można wypróbować. Polecam. Jest w formie różowo-mlecznego lakieru.
no wlasnie nic, przy stwierdzeniu :watek zamienia sie w lakierowy dalam niewinna minke=>
a czepiacie sie jak...:/

Cuciola ja bym pomalowala i zostawila, jak sie zlamie to sie zlamie, a tak sa szanse ze "przezyje"
__________________

moje wypocinki

17.10.08 r. zdałam egzamin na prawko przy pierwszym podejsciu

bea-tka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-18, 15:37   #1241
farfalla
Zakorzenienie
 
Avatar farfalla
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 12 524
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez cuciola Pokaż wiadomość
Dzisiaj przyszywalam sobie guzika i nagle..zadrasnal mi sie srodkowy paznokiec tzn zeszla cieniutka warstwa..

pytanie:
obciac cale biale czy zostawic i pomalowac odzywka?
paznokiec jest troche bardziej miekki przez to od innych-czy i tak sie zlamie?
ja by zamalowała odżywką i zostawiła... może się jednak nie złamie a jak złamie to dopiero wtedy przyciąć lub przypiłować
__________________
"For beautiful eyes, look for the good in others
For beautiful lips, speak only words of kindness
And for poise, walk with the knowledge that you are never alone."
/A.H/
farfalla jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-18, 15:43   #1242
mika92mika
Raczkowanie
 
Avatar mika92mika
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: kraina marzeń ;]]
Wiadomości: 36
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

dziewczyny blagam was o pomoc!!! pomozcie mi moj wpis zostal umieszczony kilka postow temu blagam was!!! dzieki
mika92mika jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-18, 15:43   #1243
cuciola
Zakorzenienie
 
Avatar cuciola
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Italia-Pavia/Katowice
Wiadomości: 10 221
GG do cuciola
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

tak tez zrobilam

jak pomalowalam rimellem rescue to troche stwardnial

a jutro do apteki po masc z witamina A

trzeba smarowac na gole paznokcie wiec odzywke zmyc prawda?
cuciola jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-18, 16:59   #1244
hair
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 860
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez bea-tka Pokaż wiadomość
no wlasnie nic, przy stwierdzeniu :watek zamienia sie w lakierowy dalam niewinna minke=>
a czepiacie sie jak...:/
(...)
Może to faktycznie nieporozumienie (o co łatwo na forum). Hihi i feVer próbowały właśnie obrócić wszystko w żart. A skoro nikt do nikogo nie ma pretensji to nie ma sensu się kłócić


Cytat:
Napisane przez cuciola Pokaż wiadomość
Dzisiaj przyszywalam sobie guzika i nagle..zadrasnal mi sie srodkowy paznokiec tzn zeszla cieniutka warstwa..

pytanie:
obciac cale biale czy zostawic i pomalowac odzywka?
paznokiec jest troche bardziej miekki przez to od innych-czy i tak sie zlamie?
Ja bym zrobiła tak jak Ci radziła bea-tka


A co do tej maści to tez mam takie dylematy. Robie tak, ze uzywam smarowideł (olejku rycynowego, odżywki wibo) codziennie wcierając go w skórki i okolice ("odrost") a przy zmianie lakieru smaruje nim cała płytkę. Staram się nie robić tego za często, bo boję się że zmywacz zawsze trochę jednak wysusza...
hair jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-18, 17:07   #1245
cuciola
Zakorzenienie
 
Avatar cuciola
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Italia-Pavia/Katowice
Wiadomości: 10 221
GG do cuciola
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

no wlasnie!
dlatego ze zmywacz wysusza to albo:
-chodzic z sama odzywka a smarowac tylko przy zmianie lakieru
-chodzic z golymi palcami i smarowac sobie cale paznokcie
cuciola jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-18, 17:18   #1246
gaga87
Zakorzenienie
 
Avatar gaga87
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 9 298
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez bea-tka
moje stwierdzenie ze watek zamienia sie w lakierowy bylo tylko dlatego ze zaczela sie rozmowa TYLKO na temat lakieru /bo sa osobne watki tego dotyczace jak juz wspomniala farfalla/(chodzilo o to zeby wywiazaly sie jeszcze inne tematy a nie zabranialam mowienia o lakierach)
Watek zamienia sie w lakierowy? O czym Ty mowisz? Kilka postow na temat lakieru i cos takiego? No prosze Cie... Kiedy dziewczyny pisaly TYLKO na temat lakieru, akurat w tym samym czasie nie pojawil sie zaden inny post. Rozumiem, ze gdyby miedzy 2 postami o lakierze pojawily sie 3 inne posty dot. zapuszczania nic bys nie powiedziala? Bo wtedy nie byloby to juz to TYLKO... :/

Cytat:
Napisane przez bea-tka
szkoda ze na inne rzeczy nie reagujesz tak ochoczo
Co masz na myśli? Coś Ci nie pasuje w mojej osobie, czy wypowiedziach?
__________________


etorebkowy kod się zmył

Edytowane przez gaga87
Czas edycji: 2007-11-18 o 22:50
gaga87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-18, 17:37   #1247
hair
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 860
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez mika92mika Pokaż wiadomość
(...)
a tak przy okazji mam do was pytanie... jestem tu od nie dawna i nie wiem jak sie tworzy wlasny watek pomozecie i w tym??? z ory wam dziekuje
Jeśli wejdziesz na forum, na którym chcesz założyc wątek nad listą wszystkich tematów znajdziesz "Nowy wątek" - kliknij. A dalej wg instrukcji

gaga nie denerwuj się, nie ma o co. Z tego co bea-tka napisała wynika, że nie chciałą być złośliwa.
hair jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-18, 18:49   #1248
MalaCzarnaXS
Raczkowanie
 
Avatar MalaCzarnaXS
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: jedenaste piętro
Wiadomości: 412
GG do MalaCzarnaXS
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

ojojoj widzę, że tu się trochę bojowo zrobiło
ale i ja chciałam sie dołączyć do grona zapuszczających paznokcie. Zawsze miałam bardzo długie i zdrowe, ale niestety ostatnio mi się połamały i zaczynam zapuszczanie od nowa. Normalnie nie mogę wytrzymać z samą odżywką na paznokciach, muszę je pomalować na ciemno, bo mnie szlag trafi zaraz
MalaCzarnaXS jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-18, 19:45   #1249
dra
Zakorzenienie
 
Avatar dra
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 10 174
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

moje pazurki jakoś sie trzymaja jak narazie i mam nadzieje,że do nowego roku wytrzymam,że ich nie obgryzę,nie mogę muszę zapuścić
__________________
Dwa serduszka na zawsze w pamięci[*] 25.09.07[*]17.06.14
Życie to nie bajka, każdy o tym wie. Bajkę można powtórzyć - życia niestety nie...
dra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-18, 21:51   #1250
_karolkaaaa_
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 129
GG do _karolkaaaa_
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Mam problem. Mam ładne długie paznokcie ale pod
łamały mi się na 2 kciukach w miejscach gdzie zaczyna się biale, czy mogę to jakoś skutecznie skleić bo zal mi jest je obcinać
_karolkaaaa_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-18, 22:51   #1251
gaga87
Zakorzenienie
 
Avatar gaga87
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 9 298
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez MalaCzarnaXS Pokaż wiadomość
ojojoj widzę, że tu się trochę bojowo zrobiło
ale i ja chciałam sie dołączyć do grona zapuszczających paznokcie. Zawsze miałam bardzo długie i zdrowe, ale niestety ostatnio mi się połamały i zaczynam zapuszczanie od nowa. Normalnie nie mogę wytrzymać z samą odżywką na paznokciach, muszę je pomalować na ciemno, bo mnie szlag trafi zaraz
w tym ciemnym kolorze cos jest, ja tez jakos lepiej sie w nim czuje ostatnio i paznokcie lepiej sie zapuszcza

hair byc moze, ale jestem bardzo ciekawa co ma bea-tka do zarzucenia mojej ochoczosci... :/
__________________


etorebkowy kod się zmył
gaga87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-18, 23:02   #1252
witch_18
Zakorzenienie
 
Avatar witch_18
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 11 003
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Ja tracę nadzieje na to,że kiedykolwiek swoje zapuszczę,a to głównie przez pracę.Przez 5 dni chucham na nie z każdej strony a potem idę na weeked do pracy i wracam z połamanymi i jakimiś takimi bee
__________________
książki: 60/100 w 2017
inulec reads,
Mroczne Zakamarki, Kara Thomas
witch_18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-18, 23:31   #1253
feVer87
Zadomowienie
 
Avatar feVer87
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 688
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Wiecie co mialam juz nawet tutaj nie wpadac, przez tą calą atmosferę, ale co tam. Nie zamierzam dyskutowac i Gagus Tobie tez to radzę i Hair podobnie Tylko się na mnie nie rzucajcie jak to niektorzy mają w zwyczaju..ze wam dyskutowac bronię ale jak wiecie do niczego to nie prowadzi. Szczerze to ja mam wiele do powiedzenia, ale gryzę się w język. Bo co z tego jak odpiszę?! Jak niektorzy są bardzo nerwowi i dalej będą jęczeć.

Tak więc wracając do zapuszczania.. czekam i czekam na tą odzywkę Herome i juz się doczekac nie mogę<odzywka związana jest z wzrostem paznokcia takze sie kwalifikuje pod dyskusję, zeby nie bylo>
Paznokcie narazie wydaje mi się, ze ani rosną ani się nie łamią więc constans.

dra Staraj się staraj i nie obgryzaj a jak masz ochotę cos gryzc to najlepiej jakies warzywko..moze marchewkę w zastępstwie?
__________________
-widziałaś kiedyś coś idealnego?
-nie.....
-to dlaczego chcesz być niczym i nikim?
feVer87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-19, 07:21   #1254
dra
Zakorzenienie
 
Avatar dra
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 10 174
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

staram się nie obgryzać,narazie mi to wychodzi zobaczymy na jak długo...dziś odbiore z oriflame żel stymulujący wzrost paznokci,zamówiłam sobie i zobaczymy co z tego będzie,bo wydaje mi się,że pazurki już mi nie rosną,ale zobaczymy czy ten żel pomoże,na KWC opinie pozytywne były,ale zobaczymy jak moje pazurki to przyjmą
__________________
Dwa serduszka na zawsze w pamięci[*] 25.09.07[*]17.06.14
Życie to nie bajka, każdy o tym wie. Bajkę można powtórzyć - życia niestety nie...
dra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-19, 14:08   #1255
bea-tka
Zakorzenienie
 
Avatar bea-tka
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: ♡★ Gliwice ★♡
Wiadomości: 4 371
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez gaga87 Pokaż wiadomość
Co masz na myśli? Coś Ci nie pasuje w mojej osobie, czy wypowiedziach?

tak nie pasuje mi ze sie ciagle czepiasz, dala bys juz spokoj wszystkie wszystko wyjasnily i kazda wrzucila na luz tylko TOBIE ZLE!

robirenie afery z byle czego, az sie prrzychodzic odechciewa..

fever
jesli podtekstem mowisz o mnie to troszke nie slusznie...bo chcialam zalagodzic, wytlumaczyc, ale jak za nic jedzie po tobie kilka osob to sama bys sie bronila, jesli nie mowisz o mnie, to przepraszam
__________________

moje wypocinki

17.10.08 r. zdałam egzamin na prawko przy pierwszym podejsciu

bea-tka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-19, 14:42   #1256
hihi
Zakorzenienie
 
Avatar hihi
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomości: 33 274
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez hair Pokaż wiadomość
Może to faktycznie nieporozumienie (o co łatwo na forum). Hihi i feVer próbowały właśnie obrócić wszystko w żart. A skoro nikt do nikogo nie ma pretensji to nie ma sensu się kłócić
Jejku, jakie tu dysputy... i pomyslec, że to dlatego, iż kilka osób stiwerdziło, że UWAGA UWAGA - motywuje je do zapuszczania paznokcie możliwość pomalownia wścielkłym lakierem, a wtedy to niech mówi każdy co chce - motyw lakieru jest bardzo tematyczny, bo jak widzimy w tytule - zapuszczanie paznokci i grupa wsparcia - jeśli więcej osób tak ma, to....

ale ok, mam dzis podły humor i jestem pierwsza do awantur, więc juz przestaję
Cytat:
Napisane przez gaga87 Pokaż wiadomość
w tym ciemnym kolorze cos jest, ja tez jakos lepiej sie w nim czuje ostatnio i paznokcie lepiej sie zapuszcza
No mi ewidentnie lepiej się zapuszcza paznokcie, jak sa maźnięte czymś ciemnym
Nie wiem z czego to wynika
hihi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-19, 15:08   #1257
bea-tka
Zakorzenienie
 
Avatar bea-tka
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: ♡★ Gliwice ★♡
Wiadomości: 4 371
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

i jak najbardziej 9jak pisalam) nie mam nic przeciwko wscieklym lakierom tylko sama sie w nich dziwnie czuje nie wiem z czego to wynika a podoba mi sie jak kobieta jest w ciemnych kolorach ubrana i ma bordo pazurki...
__________________

moje wypocinki

17.10.08 r. zdałam egzamin na prawko przy pierwszym podejsciu

bea-tka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-19, 15:35   #1258
MalaCzarnaXS
Raczkowanie
 
Avatar MalaCzarnaXS
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: jedenaste piętro
Wiadomości: 412
GG do MalaCzarnaXS
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Ja po prostu uwielbiam bordowe paznokcie, ale ciemne kolory nie podobają mi sie na krótkich, dlatego teraz mam tylko odżywkę. Jak mi urosną dłuższe to znowu będę miała takie zarąbiste czerwone
MalaCzarnaXS jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-19, 16:16   #1259
dra
Zakorzenienie
 
Avatar dra
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 10 174
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

właśnie odebrałam kosmetyki z oriflame i w tym żel stymulujący wzrost paznokci zobaczymy czy coś pomoże
__________________
Dwa serduszka na zawsze w pamięci[*] 25.09.07[*]17.06.14
Życie to nie bajka, każdy o tym wie. Bajkę można powtórzyć - życia niestety nie...
dra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-19, 17:25   #1260
bea-tka
Zakorzenienie
 
Avatar bea-tka
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: ♡★ Gliwice ★♡
Wiadomości: 4 371
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez dra Pokaż wiadomość
właśnie odebrałam kosmetyki z oriflame i w tym żel stymulujący wzrost paznokci zobaczymy czy coś pomoże
mam ogromna prośbę- jak przetestujesz podzielisz sie wrażeniami? bo jestem aż ciekawa
ja mam już białą płytkę 4 mm , a dwa pazury połamał mi kolega... nawet nie było jak ratować- są długości 1 mm. no cóż wygląda to jak wygląda, ale szkoda mi pozostałe ścinać, bo na takiej długości to mnie zupełnie nie korci do obgryzania
__________________

moje wypocinki

17.10.08 r. zdałam egzamin na prawko przy pierwszym podejsciu

bea-tka jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Naturalne paznokcie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 13:22.