Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :) - Strona 44 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Naturalne paznokcie

Notka

Naturalne paznokcie Manicure, pielęgnacja paznokci, odżywki do paznokci, choroby paznokci, olejowanie, lakiery do paznokci, sposoby na wzmocnienie paznokci.

Pokaż wyniki sondy: czy leczyłaś kiedy panokcie i jaki dało to efekt
tak 0 0%
nie 1 33,33%
tak,ale zaprzestałam-nie chciało mi się 1 33,33%
wyleczyłam całkowicie. 1 33,33%
Głosujący: 3. Nie możesz głosować w tej sondzie

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-11-23, 16:18   #1291
gaga87
Zakorzenienie
 
Avatar gaga87
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 9 298
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

dzieki dziewczyny I mam nadzieje, ze bedzie jeszcze lepiej

Farfallo jak dobrze, ze moje studia malo stresuja :P A jak tam SH? Bo ja efekty po jakims miesiacu zaczelam widziec...
__________________


etorebkowy kod się zmył
gaga87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-23, 17:33   #1292
farfalla
Zakorzenienie
 
Avatar farfalla
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 12 535
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez gaga87 Pokaż wiadomość
dzieki dziewczyny I mam nadzieje, ze bedzie jeszcze lepiej

Farfallo jak dobrze, ze moje studia malo stresuja :P A jak tam SH? Bo ja efekty po jakims miesiacu zaczelam widziec...
studia nie koniecznie stresujące ale uczyłam się tylko 1 dzień i wiedziałam ze niewiele wiem i dlatego stresik się zalączył a sh ogólnie wzmocniło mi paznokcie tylko jak się kruszą to po bokach ale i tak jest lepiej niż jak nei używałam i łatwiej mi walczyć z nimi
__________________
"For beautiful eyes, look for the good in others
For beautiful lips, speak only words of kindness
And for poise, walk with the knowledge that you are never alone."
/A.H/
farfalla jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-23, 18:20   #1293
gaga87
Zakorzenienie
 
Avatar gaga87
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 9 298
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez farfalla Pokaż wiadomość
studia nie koniecznie stresujące ale uczyłam się tylko 1 dzień i wiedziałam ze niewiele wiem i dlatego stresik się zalączył a sh ogólnie wzmocniło mi paznokcie tylko jak się kruszą to po bokach ale i tak jest lepiej niż jak nei używałam i łatwiej mi walczyć z nimi
no ja tez tak mam jeszcze przy palcach wskazujacych... ale moze jak dalej ebdziemy stosowac, to zniwelujemy to?
__________________


etorebkowy kod się zmył
gaga87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-23, 18:30   #1294
kroooliczek89
Zakorzenienie
 
Avatar kroooliczek89
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Poznań PTKWO
Wiadomości: 3 727
GG do kroooliczek89
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Mi SH wzmocnila całe pazurki! Czasem sie złamią jak o coś mocno uderze, albo przez przypadek przypne zamkiem Musiałabym sobie ją znowu kupić
__________________
Tak bardzo Go kocham...

Razem od 27.06.2008r
Zaręczeni: 25.05.2012r
Wedding
kroooliczek89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-23, 20:13   #1295
feVer87
Zadomowienie
 
Avatar feVer87
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 688
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

http://img239.imageshack.us/img239/7315/dsc02232sz6.jpg

http://img112.imageshack.us/img112/4750/dsc02233hh7.jpg

No to wklejam tez moje. Zaczynam etap Herome, zobaczymy jak to bedzie za 3 tygodnie, bo tyle ma kuracja trwac

Troche drugie zdjecie poruszylam no i efekt komorki
__________________
-widziałaś kiedyś coś idealnego?
-nie.....
-to dlaczego chcesz być niczym i nikim?
feVer87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-23, 20:18   #1296
gaga87
Zakorzenienie
 
Avatar gaga87
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 9 298
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez feVer87 Pokaż wiadomość
http://img239.imageshack.us/img239/7315/dsc02232sz6.jpg

http://img112.imageshack.us/img112/4750/dsc02233hh7.jpg

No to wklejam tez moje. Zaczynam etap Herome, zobaczymy jak to bedzie za 3 tygodnie, bo tyle ma kuracja trwac

Troche drugie zdjecie poruszylam no i efekt komorki
Jaaa... Szczena mi opada, przeciez Ty juz masz sliczne paznokcie!! Ile ja bym dala, zeby takie miec...
__________________


etorebkowy kod się zmył
gaga87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-23, 20:25   #1297
feVer87
Zadomowienie
 
Avatar feVer87
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 688
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez gaga87 Pokaż wiadomość
Jaaa... Szczena mi opada, przeciez Ty juz masz sliczne paznokcie!! Ile ja bym dala, zeby takie miec...
Będziesz miala jeszcze ładniejsze, moje początkowo byly na prawde w bardzo zlym stanie, obecnie sa jakie sa, przyznam, ze nawet mocne, tyle, ze w ogole nie chcą mi rosnąć, w dodatku widac jaką mam malutką plytkę co mnie denerwuje, bo nigdy nie będę miala takich wymarzonych. Dziewczyny ja mialam etap, ze moczylam je codziennie w oliwie z witaminkami, zeby je troche wyprowadzic. Wazna jest systematyka i wiele się osiągnie.
__________________
-widziałaś kiedyś coś idealnego?
-nie.....
-to dlaczego chcesz być niczym i nikim?
feVer87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-23, 20:27   #1298
kroooliczek89
Zakorzenienie
 
Avatar kroooliczek89
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Poznań PTKWO
Wiadomości: 3 727
GG do kroooliczek89
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez gaga87 Pokaż wiadomość
Jaaa... Szczena mi opada, przeciez Ty juz masz sliczne paznokcie!!
Popieram
__________________
Tak bardzo Go kocham...

Razem od 27.06.2008r
Zaręczeni: 25.05.2012r
Wedding
kroooliczek89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-23, 20:27   #1299
cuciola
Zakorzenienie
 
Avatar cuciola
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Italia-Pavia/Katowice
Wiadomości: 10 221
GG do cuciola
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

gaga87 slicznie uhodowalas
i fajny kolor lakieru!
tez chce taki bordo kupic

fever ja daze wlasnie do takich jak ty masz! sliczne!
cuciola jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-23, 20:37   #1300
gaga87
Zakorzenienie
 
Avatar gaga87
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 9 298
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez cuciola Pokaż wiadomość
gaga87 slicznie uhodowalas
i fajny kolor lakieru!
tez chce taki bordo kupic

fever ja daze wlasnie do takich jak ty masz! sliczne!
dzieki
To lakier z Avonu, ale niestety juz go nie ma w ofercie

feVer ale taka juz uroda niektorych osob, ze maja malutka ta plytke i nic sie nie poradzi, a nawet takie moga byc ladne
__________________


etorebkowy kod się zmył
gaga87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-23, 20:40   #1301
cuciola
Zakorzenienie
 
Avatar cuciola
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Italia-Pavia/Katowice
Wiadomości: 10 221
GG do cuciola
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

ja mam w planie pomalowac odzywka znowu,kupie jakies ladne kwiatuszki -przykleje-a potem na to znowu odzywka

przynajmniej nie beda przezroczyste bez niczego
cuciola jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-23, 20:41   #1302
bea-tka
Zakorzenienie
 
Avatar bea-tka
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: ♡★ Gliwice ★♡
Wiadomości: 4 371
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

zaraz to zostanie uznane za złośliwe ale trudno -> no i wróciło do pokazywania fotek i slodzenia
__________________

moje wypocinki

17.10.08 r. zdałam egzamin na prawko przy pierwszym podejsciu

bea-tka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-23, 20:57   #1303
gaga87
Zakorzenienie
 
Avatar gaga87
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 9 298
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez bea-tka Pokaż wiadomość
zaraz to zostanie uznane za złośliwe ale trudno -> no i wróciło do pokazywania fotek i slodzenia
ja slodzeina nie oczekuje, glownie chcialam pokazac jakie efekty osiagnelam dzieki odzywce SH bo wczesniej za choinke nie moglam zapuscic.
Ajjj juz nie rozpatrujmy tego, mam dosc klotni... :P
__________________


etorebkowy kod się zmył
gaga87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-23, 20:58   #1304
feVer87
Zadomowienie
 
Avatar feVer87
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 688
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Be przeciez sama tez wklejasz fotki, chyba Cie nie rozumiem

A teraz zebyscie mnie spieprzyły i nie bylo słodzenia to szykujcie sie, bo specjalnie dla was cos wynalazlam. Nie mialam wtedy w zwyczaju fotografowanie paznokci, bo raczej je chowalam, ale jest voila

http://img513.imageshack.us/img513/9730/fssffps8.jpg

No i skazalam sie na potępienie
__________________
-widziałaś kiedyś coś idealnego?
-nie.....
-to dlaczego chcesz być niczym i nikim?
feVer87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-23, 21:21   #1305
gaga87
Zakorzenienie
 
Avatar gaga87
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 9 298
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

A gdzie tam potepienie... Nie kazdemu udaje sie wyhodowac takie paznokcie jak masz teraz, zwlaszcza jesli sa one problemowe - lamliwe i kruche. Moje wcale nie lepsze byly
__________________


etorebkowy kod się zmył
gaga87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-23, 21:50   #1306
cerisecerise
BAN stały
 
Avatar cerisecerise
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: brighton
Wiadomości: 1 387
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

dziwuszki ja moge polecic odzywke collection 2000 nail care - naprawde wzmocnila mi paznokcie, staly sie mniej lamliwe, po 2 tyg nie zauwazylam szalu ze wzrotem ale nie byly cienkie jak papier
cerisecerise jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-23, 22:15   #1307
bea-tka
Zakorzenienie
 
Avatar bea-tka
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: ♡★ Gliwice ★♡
Wiadomości: 4 371
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez gaga87 Pokaż wiadomość
ja slodzeina nie oczekuje, glownie chcialam pokazac jakie efekty osiagnelam dzieki odzywce SH bo wczesniej za choinke nie moglam zapuscic.
Ajjj juz nie rozpatrujmy tego, mam dosc klotni... :P
Oj Guptasy ja nie chce sie klocic ja jestem jak najbardziej za wklejaniem fotek i mobilizacja i pokazywaniem efektow polecaniem odzywek lakierow bla bla bla

tylko przypomnialy mi sie slowa Gagi o wlasnie tym ze nie tylko watek o wklejaniu fot i slodzeniu- a jednak najczesniej do tego schodzi powtarzam ZERO zlosliwosci!

fever tu nie ma czego rozumiec, jak widzisz panuje pokoj, nie Gagus ?
__________________

moje wypocinki

17.10.08 r. zdałam egzamin na prawko przy pierwszym podejsciu

bea-tka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-23, 22:19   #1308
gaga87
Zakorzenienie
 
Avatar gaga87
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 9 298
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez bea-tka Pokaż wiadomość
Oj Guptasy ja nie chce sie klocic ja jestem jak najbardziej za wklejaniem fotek i mobilizacja i pokazywaniem efektow polecaniem odzywek lakierow bla bla bla

tylko przypomnialy mi sie slowa Gagi o wlasnie tym ze nie tylko watek o wklejaniu fot i slodzeniu- a jednak najczesniej do tego schodzi powtarzam ZERO zlosliwosci!

fever tu nie ma czego rozumiec, jak widzisz panuje pokoj, nie Gagus ?
panuje, a jakże
__________________


etorebkowy kod się zmył
gaga87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-23, 22:19   #1309
cuciola
Zakorzenienie
 
Avatar cuciola
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Italia-Pavia/Katowice
Wiadomości: 10 221
GG do cuciola
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
No i skazalam sie na potępienie
Te zdjecie mnie raczej podbudowuje..ze mozna z nijakich paznokci zrobic piekne mocne paznokcie!!!

myslicie ze jak zaczne robic zdjecia moim paznokciom to Tz wezmie mnie za swira?
tez bym chciala wam pokazac ten nijaki efekt 3 tygodni zapuszczania
cuciola jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-23, 22:20   #1310
bea-tka
Zakorzenienie
 
Avatar bea-tka
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: ♡★ Gliwice ★♡
Wiadomości: 4 371
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

i Wsio jasne

a propos tematu (zeby za bardzo nie dochodzic) zlamal mi kolega dwa paznokcie pieknie to wyglada...ale coz, zycie- nawet reszty nie scinam...szkoda mi

nie przejmuj sie ciuciola moj TZ jak na kom. zobaczyl foty torebki, butow, paznokci to stwierdzil ze to typowo kobiecy tel
__________________

moje wypocinki

17.10.08 r. zdałam egzamin na prawko przy pierwszym podejsciu

bea-tka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-23, 22:27   #1311
dra
Zakorzenienie
 
Avatar dra
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 10 174
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

wy to macie fajnie ładnie wam rosną a ja po 3tyg musiałam obciąć,bo się rozdwajają,a 2 ułamałam a nic tak nie zrobiłam,ale no niestety są łamliwe
__________________
Dwa serduszka na zawsze w pamięci[*] 25.09.07[*]17.06.14
Życie to nie bajka, każdy o tym wie. Bajkę można powtórzyć - życia niestety nie...
dra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-23, 23:39   #1312
cuciola
Zakorzenienie
 
Avatar cuciola
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Italia-Pavia/Katowice
Wiadomości: 10 221
GG do cuciola
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

dra tez dasz rade zapuscic!
jakiej odzywki uzywasz albo co robisz dla paznokci?
cuciola jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-23, 23:47   #1313
dra
Zakorzenienie
 
Avatar dra
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 10 174
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

miałąm utwardzacz na paznokietkach teraz mam żelik na przyrost paznokci to narazie muszę z lakieru zrezygnować ,zobaczymy czy naprawde przyspieszą wzrost no i oczywiście kremik wcieram w paznokietki,ale chyba musze się w odżywkę zaopatrzyć,ale która mi pomoże??oto jest pytanie,zebym się nie zawiodła
__________________
Dwa serduszka na zawsze w pamięci[*] 25.09.07[*]17.06.14
Życie to nie bajka, każdy o tym wie. Bajkę można powtórzyć - życia niestety nie...
dra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-23, 23:53   #1314
feVer87
Zadomowienie
 
Avatar feVer87
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 688
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez cuciola Pokaż wiadomość
Te zdjecie mnie raczej podbudowuje..ze mozna z nijakich paznokci zrobic piekne mocne paznokcie!!!

myslicie ze jak zaczne robic zdjecia moim paznokciom to Tz wezmie mnie za swira?
tez bym chciala wam pokazac ten nijaki efekt 3 tygodni zapuszczania
wlasnie wrzucilam, je zeby pokazac, ze cos sie z takich tragicznych paznokci zrobic da, bo nijakie to lagodne okreslenie Mysle, ze Cie wezmie za świra do 2, ale coz z tego Pokazuj koniecznie!

dra ja polecam zolty olejek Killy'sa, pozniej miksture jaka sobie robilam czyli: ciepla oliwa, cytrynka, magnez, witamina a+e, czasem witamina c dolewalam tez olejek rycynowy..no roznie..zalezy co mialam..witaminy kruszylam badz przebijalam i w takim mazidle sobie moczylam no i zlota Sally i myslę, ze Herome tez sie spisze, natomiast beznadziejna jest dla mnie bomba witaminowa Killy'sa i wszelkie odzywki, ktore złazą na drugi dzien przez co ma sie wrazenie, ze nisza paznokcie i w dodatku ma sie je ochote skubac.
__________________
-widziałaś kiedyś coś idealnego?
-nie.....
-to dlaczego chcesz być niczym i nikim?
feVer87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-24, 11:26   #1315
gaga87
Zakorzenienie
 
Avatar gaga87
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 9 298
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Ja ostatnio malowalam tylko lakierem, bez odzywki pod spodem i cos czuje, ze mi sie paznokcie oslabily. Moze to tylko zludzenie, a moze jednak nie. Cos mi sie wydaje, ze sie uzaleznilam od tej odzywki Musze zamowic na allegro bo ta sie juz konczy, a trzeba miec zapasik
__________________


etorebkowy kod się zmył
gaga87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-24, 14:06   #1316
cuciola
Zakorzenienie
 
Avatar cuciola
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Italia-Pavia/Katowice
Wiadomości: 10 221
GG do cuciola
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

mi sie sprawdza Nail Rescue Rimmela i rozowa odzywka Deborah przeciw rozdwajaniu sie paznokci
cuciola jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-26, 09:17   #1317
sanetka
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 6 268
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

dziewczyny dobre sa te lakiery SH? bo troche drogie i boje sie tyle kasy wydawac jak nie bedzie po nim wiekszej roznicy

bo skonczyl mi sie dr wibo i efektow nie dal zadnych
__________________

sanetka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-26, 12:18   #1318
Blue sky
Zakorzenienie
 
Avatar Blue sky
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: zduńska wola
Wiadomości: 6 742
GG do Blue sky
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

feVer87 popieram odzywka herome jest rewelacyjna jej jedyny minus to ze jest taka droga
__________________
Gdy człowiek przestaje marzyć umiera...
Blue sky jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-26, 14:47   #1319
naaatalka :)
Raczkowanie
 
Avatar naaatalka :)
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 78
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cześć dziewczyny... Jestem nowa... Mam pytanie, nie znacie jakiś domowych sposobów na mocne paznokcie??
A co do moich paznokci :P Nie narzekam. Mnie się podobają... Tzn podobają jak mam ładnie pomalowane =D Aaa jak nie, to zaczynają mnie denerwować i na nie marudze cały czas co doprowadza do ścięcia :/
__________________
kC x**
<33
..: Odchudzanie
czas zacząć
:..
naaatalka :) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-27, 20:48   #1320
cuciola
Zakorzenienie
 
Avatar cuciola
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Italia-Pavia/Katowice
Wiadomości: 10 221
GG do cuciola
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

czesc natalka,poszukaj wyszukiwarka byl temat caly o babcinich sposobach na mocne paznokcie
cuciola jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Naturalne paznokcie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:15.