Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :) - Strona 50 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Naturalne paznokcie

Notka

Naturalne paznokcie Manicure, pielęgnacja paznokci, odżywki do paznokci, choroby paznokci, olejowanie, lakiery do paznokci, sposoby na wzmocnienie paznokci.

Pokaż wyniki sondy: czy leczyłaś kiedy panokcie i jaki dało to efekt
tak 0 0%
nie 1 33,33%
tak,ale zaprzestałam-nie chciało mi się 1 33,33%
wyleczyłam całkowicie. 1 33,33%
Głosujący: 3. Nie możesz głosować w tej sondzie

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-12-29, 23:19   #1471
slonce_00
Rozeznanie
 
Avatar slonce_00
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 633
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

od razu zoabczylam na recenzje tego 'produktu' i wszyscy to zachwalają ) tylko gdzie to dostac można?
no kase uzbieram i chyba kupie wystarczy mi prawie w kazdej recenzji 5 gwiazdek i Twoje paznokcie
__________________

'postaramy się, postaramy i znowu będzie pięknie'



slonce_00 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-29, 23:57   #1472
dra
Zakorzenienie
 
Avatar dra
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 10 174
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

a no właśnie kwc ni i weszłam poczytałam większość na tak,ale są odpowiedzi na nie i teraz nie wiem ,bo mialam żel stymulujący wzrost paznokci ni prawie każda na tak,ale jednak malo osób na nie i ja sie z tymi osobami na nie,a myślałam,że mi pomoże jednak nie i teraz nie chce sie rozczarować,bo 50zł jednak
__________________
Dwa serduszka na zawsze w pamięci[*] 25.09.07[*]17.06.14
Życie to nie bajka, każdy o tym wie. Bajkę można powtórzyć - życia niestety nie...
dra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-30, 11:17   #1473
kroooliczek89
Zakorzenienie
 
Avatar kroooliczek89
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Poznań PTKWO
Wiadomości: 3 727
GG do kroooliczek89
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Ja ją kupuje zawsze w Sephorze za 46 zł Już 3 buteleczke zaczełam Ale na allegro też można je dostać... Powinno wyjść troszke taniej
__________________
Tak bardzo Go kocham...

Razem od 27.06.2008r
Zaręczeni: 25.05.2012r
Wedding
kroooliczek89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-30, 13:40   #1474
gaga87
Zakorzenienie
 
Avatar gaga87
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 9 298
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

a ja na allegro wlasnie z przesylka wychodzi kolo 30 zl, wiec duzo taniej, ale na podrobki tez trzeba uwazac.

dra ja juz wiele razy pisalam, ze gdyby byla cud odzywka, ktora by pomogla wszystkim to swiat bylby za piekny. Mnie ta z Oriflame tez nie pomogla, mimo, ze ma dobre opinie, a ta jednak tak. Jesli sama nie sprobujesz to sie nie przekonasz.
__________________


etorebkowy kod się zmył
gaga87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-30, 13:47   #1475
dra
Zakorzenienie
 
Avatar dra
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 10 174
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

właśnie wiem,musze sie przekonać,jak uzbieram kasę to kupię,zaryzykuję
__________________
Dwa serduszka na zawsze w pamięci[*] 25.09.07[*]17.06.14
Życie to nie bajka, każdy o tym wie. Bajkę można powtórzyć - życia niestety nie...
dra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-30, 14:21   #1476
Sandrulek91
Raczkowanie
 
Avatar Sandrulek91
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: w Jego ramionach...
Wiadomości: 143
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Mogę się przyłączyć? Moje pazurki są beznadziejne. Założyłam sobie akryle 10 grudnia, ale zaczęły się zapowietrzać, więc wczoraj je zdjęłam (ochydnie wyglądały). Teraz mam pazurki jak kartka papieru Jutro jadę na zakupy i pewnie kupię sobie utwardzacz (kilka osób polecało) i Silice czy coś tam innego. Nie mam siły na swoje paznokcie po prostu ;(
__________________
KC Skarbie
Sandrulek91 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-30, 15:41   #1477
gaga87
Zakorzenienie
 
Avatar gaga87
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 9 298
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez Sandrulek91 Pokaż wiadomość
Mogę się przyłączyć? Moje pazurki są beznadziejne. Założyłam sobie akryle 10 grudnia, ale zaczęły się zapowietrzać, więc wczoraj je zdjęłam (ochydnie wyglądały). Teraz mam pazurki jak kartka papieru Jutro jadę na zakupy i pewnie kupię sobie utwardzacz (kilka osób polecało) i Silice czy coś tam innego. Nie mam siły na swoje paznokcie po prostu ;(
pewnie ze mozesz

jaki utwardzacz kupujesz?
__________________


etorebkowy kod się zmył
gaga87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-30, 16:42   #1478
Sandrulek91
Raczkowanie
 
Avatar Sandrulek91
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: w Jego ramionach...
Wiadomości: 143
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez gaga87 Pokaż wiadomość
jaki utwardzacz kupujesz?
A no właśnie pojęcia nie mam... Idę do Rossmanna, więc duży wybór będzie Może coś polecicie? ;-)
__________________
KC Skarbie
Sandrulek91 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-30, 17:40   #1479
gaga87
Zakorzenienie
 
Avatar gaga87
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 9 298
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

W rossmanie mozesz kupic takie rozowe serum z witamina C, ale to chyba teraz nazwe zmienilo na dr wibo. Kosztuje ok 4 - 5 zl wiec tutaj mozna zainwestowac. Mnie pomoglo, ale w b. malym stopniu, ale na KWC ma swietne opinie.

Natomiast z drozszych (30 zl na allegro, 46zl w sklepie) polecam odzywke Sally Hansen Nailgrowth Miracle w zlotej buteleczce. Zdzialala cuda u niejednej dziewczyny po tipsach, gdy jej paznokcie byly w tragicznym stanie. No ale rtak to jest, jak sie chce byc piekna to trzeba czasem troche zainwestowac
__________________


etorebkowy kod się zmył
gaga87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-30, 23:04   #1480
tyczka15
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 27
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Hej!Ja tez przy pierwszej lepszej nerwowej sytuacji wpychalam raczki do buziMoje pazurki niestety na tym ucierpiały...teraz staram sie uwazac na nie,odzywiac...juz w miare lepiej wygladaja...
tyczka15 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-31, 09:06   #1481
hihi
Zakorzenienie
 
Avatar hihi
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomości: 33 274
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

A ja Wam pokazę moje paznokcie, które... nareszcie wszystko sa równe i zachęcają do dalszego zapuszczania

Chociaż jak wczoraj Mężowi pokazałam cała dumna, że wszystkie równe, to "żnając Ciebie zaraz gdzieś uderzysz albo zadrzesz i będzie po paznkciach"
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg SP_A0075.jpg (117,9 KB, 63 załadowań)

Edytowane przez hihi
Czas edycji: 2008-01-18 o 15:12
hihi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-31, 13:48   #1482
ichiko
Raczkowanie
 
Avatar ichiko
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: cz-wa
Wiadomości: 280
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

hihi gratulacje piękne, długie, zdrowe pazurki
ja to samo mam, więc się nie przejmuj.
zawsze źle wymierzę i walnę o coś i po pazurkach ^ ^

a teraz mam kryzys, bo podobają mi się krótkie pazurki.
mam ochotę spiłować {przy najbliższym zmywaniu frencha} i pomalować na czerwono.
tyle odżywek, nowych lakierów kupionych i ...

jak mam krótkie to chcę długie, a jak długie to na odwrót,
a potem zobaczę te piękne paznokcie w galerii i będę zła, że spiłowałam.
ja to mam problemy xD

a kysz, ty zła myślo o piłowaniu! ;P
__________________
następna stacja
ichiko jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-31, 13:55   #1483
hihi
Zakorzenienie
 
Avatar hihi
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomości: 33 274
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez ichiko Pokaż wiadomość
hihi gratulacje piękne, długie, zdrowe pazurki
ja to samo mam, więc się nie przejmuj.
zawsze źle wymierzę i walnę o coś i po pazurkach ^ ^

a kysz, ty zła myślo o piłowaniu! ;P
No te to sa krótkie, kiedyś miewałam długaśne pazury Od lipca nie mogłam takich wyhodować długich jak teraz mam

Trzymam kciuki za Twoje pazury i... żeby moje sie nie sypnęły, to frencha zrobię, bo wieki już nie miałam
hihi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-31, 14:31   #1484
kolezankaa
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 5 643
Send a message via Skype™ to kolezankaa
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

ja też obgryzałam paznokcie już od kilku lat tego nie robię i mam bardzo słabe i łamliwe pazurki.. udaje mi się zapuścić na jakiś czas a później któryś się złamie tuż na lini uśmiechu u muszę wszystkie obciąć :/ tak jest w kółko.. teraz wsmarowuję w dłonie własnoręcznie zrobioną odżywke i pomaga
- olejek rycynowy + kilka kropel soku z cytryny
pazurki są twardsze i szybciej rosą o ile robi się to regularnie polecam
kolezankaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-31, 16:23   #1485
spioch7
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: to zależy gdzie w danym momencie jestem;D
Wiadomości: 1 038
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

co myslicie o tym zeebym uzyla surowego jajka na pazurki?tylko nie wiem jak to dokladnie zrobic i w jakiej proporcji bo przeciez nie uzyje calego jaka
spioch7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-01, 13:48   #1486
gaga87
Zakorzenienie
 
Avatar gaga87
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 9 298
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

hmm kiedys robiam taka maseczke na paznokcie wlasnie, ale przepisu Ci nie podam bo nie wiem nawet skad go mialam. Ale w necie powinnas cos znalezc
__________________


etorebkowy kod się zmył
gaga87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-01, 19:15   #1487
dra
Zakorzenienie
 
Avatar dra
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 10 174
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

no i tipsów już nie mam,biorę się za pielegnacje naturalnych
__________________
Dwa serduszka na zawsze w pamięci[*] 25.09.07[*]17.06.14
Życie to nie bajka, każdy o tym wie. Bajkę można powtórzyć - życia niestety nie...
dra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-01, 20:16   #1488
leweloff
Raczkowanie
 
Avatar leweloff
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 113
GG do leweloff
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

och! jaaaaaakie ladne pazurki...

me nawet ksztalu nie chca nabrac... no i...obgryzlam!

ugh. diabelek nie spi. na szczescie tylko jeden. haha i tylko trzy sie rozdwajaja
ale... juz niedlugo zdobede balsam Herbal Studio i beda musialy mi sie poddac!xD
leweloff jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-02, 03:55   #1489
Suuuzi
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: szczecin
Wiadomości: 742
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

No to dziewczyny ja sie do Was przylaczam)
Obgryzam niestety pazurki juz dlugi czas, pare razy mialam pieknie zapuszczone, dlugie, ostatni raz w wakacje;(
Teraz znowu- zapuszczam, dzien 1))
Suuuzi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-02, 11:41   #1490
infante
Zadomowienie
 
Avatar infante
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 1 659
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

i ja się dołącze
Dłuuuugi czas obgryzałam paznokcie - 8 lat, może nawet dłużej. Teraz w końcu staram się przestać wkładać raczki do buzi, choć jest to trudne bo nerwowa jestem. Ale z waszym wsparciem liczę, że się uda.
Nie są one bardzo osłabione, a wręcz są dość mocno - po przywalaniu w ścianę nic się z nimi nie stało, tylko troszkę tynku na nimi zostało ale za to są brzydkie są szerokie i króciutkie...
__________________
  • zrzucić oponkę
  • troska o włosy
  • rozwój intelektualny
  • mniej narzekania
infante jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-02, 16:40   #1491
ichiko
Raczkowanie
 
Avatar ichiko
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: cz-wa
Wiadomości: 280
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

jak już pisałam mam na pazurkach frencha z kwiatuszkami {różowe-białe+diamenciki}
dzisiaj dziewczyny w szkole się zachwycały
powiem nieskromnie, że mnie też się podoba.
normalnie cud, mam od soboty tak pomalowane, robiłam wszystkie rzeczy, i tylko jeden zaczął odchodzić. lakier dokładnie.
tzn. ja oczywiście musiałam go zdjąć ;P

a teraz ... weźcie ode mnie ten pilnik
boję się, że zaraz zacznę zmywać lakier ... i ...

już sama nie wiem jakie chce {długie/krótkie?}, ale co bym nie zrobiła to wściekła jestem ;P
teraz mnie kusi, a potem będę zła.
muszę mieć jakieś zajęcie, bo tak to mnie nosi.
lekcje niestety odrobione, wszystko co miałam zjeść zjadłam.
ludzie, no *wychodzi z siebie*
__________________
następna stacja
ichiko jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-02, 16:55   #1492
madziaa189
Raczkowanie
 
Avatar madziaa189
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 331
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

A mi sie przed samym Sylwkiem ulamal jeden i zegnajcie dlugie pazurki Od razu pilu pilu. Zapuszczanie od nowa
infante- nie przejmuj sie ja tez mam taki problem, ale wiesz jak sie zaczyna obgryzac w fazie wzrostu to chyba trzeba sie liczyc z konsekwencjami
Ja o tyle o ile bardzo szerokich nie mam, to plytka paznokciowa jest baaardzo krotka ale na to juz nic nie poradzimy. Jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma
__________________
Summer aupair we Fracji? We'll see...

Aparatka od:
20.11.07- dół, metal
06.03.08-góra, metal


madziaa189 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-03, 19:45   #1493
kroooliczek89
Zakorzenienie
 
Avatar kroooliczek89
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Poznań PTKWO
Wiadomości: 3 727
GG do kroooliczek89
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

No i od wczoraj dołączam do grupy "zapuszczających" Za bardzo rękami machałam i jednak poszedł do końca ten pazurek... Więc zaczynam od zera... Zobaczymy ile potrwa zeby mi urosły takie jak miałam Oczywiscie kuracja "złotą odżywka"
__________________
Tak bardzo Go kocham...

Razem od 27.06.2008r
Zaręczeni: 25.05.2012r
Wedding
kroooliczek89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-03, 20:13   #1494
dra
Zakorzenienie
 
Avatar dra
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 10 174
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

a mi leciutko urosły no i sie zachaczyłam i juz po,ale obcinam nie obgryzam ile razy bede od poczatku zapuszczać nie wiem co 2 dzień chyba
__________________
Dwa serduszka na zawsze w pamięci[*] 25.09.07[*]17.06.14
Życie to nie bajka, każdy o tym wie. Bajkę można powtórzyć - życia niestety nie...
dra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-04, 12:38   #1495
apiosik11
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Włocławek
Wiadomości: 10
GG do apiosik11
Dot.: Zapuszczanie paznokci...bardzo proszę o radę.

hej
ja paznokcie obgryzałam prawie przez 8 lat, mozna sobie wyobrazić jak wygladały, przypominały wyglądem obskubane pałki, po prostu wstyd. Aż w koncu przestałam obgryzać, to tylko połowa sukcesu, bo trzeba odpowiednio dbac o nie. Ja zażywałam taki preparat Silica w aptece listek kosztuje ok 5-6zł, dodatkowo malowałam paznokcie odżywkami, utwardzaczem a takze często kremowałam ręce i paznokcie. Dziś prawie kazdy mnie się pyta czy to moje naturalne paznokcie czy sztuczne. Powodzenia
__________________
Ania
apiosik11 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-04, 15:06   #1496
nastoletnia
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Radom
Wiadomości: 539
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez kroooliczek89 Pokaż wiadomość
Ojjj dziewczyny chyba niedlugo znowu bede musiala do was dołączyć Tak wygladaja moje pazurki... No i czerwoną kreską zaznaczylam jak mi pęknął
Narazie ratuje go lakierami żeby wytrzymał do sylwestra... A potem wszyskie pod nóż...
Co Ty tu robisz?! Nagle przestałam być dumna z moich 2-2,5mm paznokci A co do pęknięcia, to mi najczęściej pękają kciuki... gdzie? centralnie w połowie paznokcia, tzn różowej płytki właśnie przy krawędzi...
A Twoje pazurki wyglądają jak z obrazka, takie idealne hmm jak po Photoshopie

Do Apiosik11: też łykam Silicę już dwa miesiące i stosuję trzy różne rodzaje odżywek, może i mi się uda
__________________
Słodka biżuteria, zapraszam:


www.modelina-art.blogspot.com


Edytowane przez nastoletnia
Czas edycji: 2008-01-04 o 15:09 Powód: dopisek
nastoletnia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-04, 19:34   #1497
spioch7
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: to zależy gdzie w danym momencie jestem;D
Wiadomości: 1 038
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Jutro ide kupic zlota odzywke Sally Hansen Nailgrowth Miracle jak dojde bo do drogerii bo mruuuz brrr.Jak czesto ja uzywac na poczatek?mam nadzieje ze w mniej niz miesiac beda efekty bo kosztuje majatek...(jak na odzywke)
spioch7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-04, 20:28   #1498
gaga87
Zakorzenienie
 
Avatar gaga87
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 9 298
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez spioch7 Pokaż wiadomość
Jutro ide kupic zlota odzywke Sally Hansen Nailgrowth Miracle jak dojde bo do drogerii bo mruuuz brrr.Jak czesto ja uzywac na poczatek?mam nadzieje ze w mniej niz miesiac beda efekty bo kosztuje majatek...(jak na odzywke)
dlatego ja zamawiam na allegro i wychodzi jakies 15zl taniej

Ja ja ciagle stosuje tak samo - kazdego dnia na suche odtluszczone zmywaczem paznokcie maluje jedna warstwe, nastepnego zmywam i maluje znow i to powtarzam codziennie. U mnie w ten sposob przyniosla efekty, chociaz ktos moze powiedziec, ze zmywacz tez paznokcie niszczy...
Na buteleczce pisze tak wlasnie w jezyku angielskim, ze na suche paznokcie pomalowac jedna cienka warstwe kazdego dnia. A jak na suche to dla mnie logiczne ze nalezy zmyc
Bo slyszalam tez opinie, zeby malowac jednego dnia jedna warstwe, nastepnego kolejna wartstwe na ta poprzednia itd. Po kilu dniach zmyc, ale u mnie to sie nie spisuje, bo wtedy mam za duzo na paznokciu i sama schodzi.

A pozniej jak juz urosna to jako preparat podkladowy mozesz stosowac.
__________________


etorebkowy kod się zmył
gaga87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-04, 20:45   #1499
spioch7
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: to zależy gdzie w danym momencie jestem;D
Wiadomości: 1 038
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

gaga ile czasu stosujesz ta odzywke?po 5 dniach np widzialas roznice?pazurki urosly?
spioch7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-04, 21:08   #1500
gaga87
Zakorzenienie
 
Avatar gaga87
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 9 298
Dot.: Zapuszczanie paznokci- grupa wsparcia :)

Cytat:
Napisane przez spioch7 Pokaż wiadomość
gaga ile czasu stosujesz ta odzywke?po 5 dniach np widzialas roznice?pazurki urosly?
te 5 dni to jest wg mnie mocno przesadzone, bo ja przyspieszenia wzrostu nie widze... Tak po jakims niecalym miesiacu uzywania zauwazylam, ze moje paznokcie sa na prawde mocnijsze i nie jest to jakies zludzenie, albo bardzo chwilowy efekt. Podeszlam do tego z dystansem i dobrze

nie wiem dokladnie od kiedy ja stosuje, ale juz 2 buteleczka, przy czym mama i siostra tez czasem korzystaja, choc nie tak intensywnie jak ja.
__________________


etorebkowy kod się zmył
gaga87 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Naturalne paznokcie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 06:17.