Jak Wam sie podoba? :) - Strona 14 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Pazurkowe galerie

Notka

Pazurkowe galerie Paznokcie, Galerie Wizażanek, wątki zbiorcze ze wzorkami, inspiracje do zdobienia paznokci, pomysły na urozmaicenie manicure

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2006-10-19, 21:30   #391
gosik.s
Wtajemniczenie
 
Avatar gosik.s
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 2 083
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

Cała ostatnia seria pięknościowa, ale te: http://www.wizaz.pl/forum/attachment...0&d=1160829779 to przerewelka
__________________


Misja w Zambii - Ty też możesz pomóc...
gosik.s jest offline  
Stary 2006-10-19, 21:32   #392
agnieszkaK
Zadomowienie
 
Avatar agnieszkaK
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 1 999
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

było warto się zastanawiać, śliczne pazurki
__________________


lista ników na ovu

http://wizaz.pl/forum/showpost.php?p=46327800&p ostcount=2183
agnieszkaK jest offline  
Stary 2006-10-19, 21:38   #393
*luthien*
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 157
GG do *luthien*
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

przepiękne jest 1 w 1 poście i przedostatnie
*luthien* jest offline  
Stary 2006-10-19, 21:43   #394
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

Dzięki Wam bardzo
Tez mi się podobają... są takie słodziutkie
I do Misiów z torebki pasują :P
paulakrk jest offline  
Stary 2006-10-20, 10:59   #395
Angel@
Zakorzenienie
 
Avatar Angel@
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: @
Wiadomości: 6 789
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

Najsłodsze jakie w ostatnim czasie widziałam SUPER!
Angel@ jest offline  
Stary 2006-10-20, 11:01   #396
zabkania
Zadomowienie
 
Avatar zabkania
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 1 765
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

sliczne pazurki
__________________
zabkania jest offline  
Stary 2006-10-20, 11:02   #397
sylwusiaaniolek
Wtajemniczenie
 
Avatar sylwusiaaniolek
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 2 450
GG do sylwusiaaniolek
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

jakie sliczne
__________________
Po prostu SYLWIA

Uczę się szyć na maszynie

Moje małe "dzieła" Galeria - zajrzyj
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=737889
sylwusiaaniolek jest offline  
Stary 2006-10-20, 12:36   #398
La Monica
La Moderatoiure
 
Avatar La Monica
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 16 447
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

Nooo malinkowe totalnie,słodko słodko
__________________
Often people who criticize your life are the same people that don't know the price you paid to get to where you are today.
LC 66/100/2015
Instagram

Gotuję
La Monica jest offline  
Stary 2006-10-20, 18:40   #399
prunelka
Zadomowienie
 
Avatar prunelka
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 1 811
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

Fajne
__________________
Początki mojego decou Zapraszam w odwiedziny, Ania

Serwetki na wymianę

Mój raczkujący blog: http://aniciutciut.blogspot.com/ Zapraszam
prunelka jest offline  
Stary 2006-10-21, 16:22   #400
młodaa
Wtajemniczenie
 
Avatar młodaa
 
Zarejestrowany: 2003-10
Wiadomości: 2 363
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

Slodziutkie ale nie przeslodzone b ladne
młodaa jest offline  
Stary 2006-10-22, 18:03   #401
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

:d:d:d:d:d:d
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg AhAhAh!.JPG (35,7 KB, 248 załadowań)
paulakrk jest offline  
Stary 2006-10-22, 18:14   #402
halucynka
Rozeznanie
 
Avatar halucynka
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Koszalin
Wiadomości: 678
GG do halucynka
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

Ksztalt niezbyt mi odpowiada ale pewnie dlatego ze jestem przyzwyczajona do kwadratkow
__________________
Mój pazurkowy wątek- ZAPRASZAM http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=148711


halucynka jest offline  
Stary 2006-10-22, 19:11   #403
gosik.s
Wtajemniczenie
 
Avatar gosik.s
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 2 083
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

Kurcze, no też się jakoś nie umiem przekonać do takiego kształtu, chociaż z drugiej strony tak samo gadałam o rurkach, a teraz mam juz 3 pary
Jak się je widzi w takim ślicznym wykonaniu, to pewnie proces przekonywania może ulec przyspieszeniu

Paula, a Twoim zdaniem do jakiego kształtu dłoni i płytki najlepiej to pasuje? Tak tylko pytam
__________________


Misja w Zambii - Ty też możesz pomóc...
gosik.s jest offline  
Stary 2006-10-22, 21:21   #404
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

Nienawidze rurek!
Nie przekonam się do nich w życiu!!


A do jakich pasują....raczej nie do bardzo szerokich - choć z drugiej strony, pracując na szablonie mozemy zacisnąć porządny tunelik, pociągnać glęboki smile i optycznie je zwęzic.
No i nie wiem czy korzystnie wyglądalyby na pazurkach obryzionych- niepotrzebnie zwracalyby uwagę na niedoskonałosci dloni.
Ale cy są jakies inne (przeciw)wskazania...
Chyba nie
paulakrk jest offline  
Stary 2006-10-22, 22:19   #405
Blue sky
Zakorzenienie
 
Avatar Blue sky
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: zduńska wola
Wiadomości: 6 742
GG do Blue sky
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

naprawde sliczne choc nie moj ksztalt
Blue sky jest offline  
Stary 2006-10-22, 23:13   #406
sylwusiaaniolek
Wtajemniczenie
 
Avatar sylwusiaaniolek
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 2 450
GG do sylwusiaaniolek
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

Cytat:
Napisane przez Blue sky Pokaż wiadomość
naprawde sliczne choc nie moj ksztalt
dokladnie sliczneeeeeeeeeeee ale jakos wole kwaddraty
__________________
Po prostu SYLWIA

Uczę się szyć na maszynie

Moje małe "dzieła" Galeria - zajrzyj
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=737889
sylwusiaaniolek jest offline  
Stary 2006-10-23, 10:57   #407
Angel@
Zakorzenienie
 
Avatar Angel@
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: @
Wiadomości: 6 789
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

A ja na przekór: kształt mi się podoba a zdobienie nie bardzo
Angel@ jest offline  
Stary 2006-10-23, 13:47   #408
*wisienka*
Rozeznanie
 
Avatar *wisienka*
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 613
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

a mi podoba sie i wzorek i kształt!
kwiatuchy śliczne i w ogóle bardzo ładne
na ślub mogłabym takie mieć...
*wisienka* jest offline  
Stary 2006-10-23, 14:36   #409
maszka4
Zadomowienie
 
Avatar maszka4
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Oleśnica
Wiadomości: 1 535
GG do maszka4
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

hehe fajne
__________________
Moja fotogaleria
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=235829
Moje pazurki
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=93829

Różowy
maszka4 jest offline  
Stary 2006-10-23, 23:18   #410
virka
Zakorzenienie
 
Avatar virka
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 6 410
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

Kwiatki śliczne, uwielbiam takie
virka jest offline  
Stary 2006-10-23, 23:35   #411
gosik.s
Wtajemniczenie
 
Avatar gosik.s
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 2 083
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

Dzięki, Paula

Skoro tak powiadasz, to chyba sobie kiedyś w wolnej chwili przymierzę w fotoszopie bo tak spiłować na próbę to chyba byłoby mi trochę szkoda (na razie )
Ale wklejaj takich jak najwięcej, trza pracować nad zmianą świadomości społecznej
__________________


Misja w Zambii - Ty też możesz pomóc...
gosik.s jest offline  
Stary 2006-10-24, 11:11   #412
taniacos
Rozeznanie
 
Avatar taniacos
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 773
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

Zauważyłam u siebie ostatnio bierność wszystko pauli mi sie podoba,/proszę zrob cos co mi sie nie bedzie podobało
taniacos jest offline  
Stary 2006-10-24, 18:20   #413
aglaya
Rozeznanie
 
Avatar aglaya
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 944
GG do aglaya
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

A ja powiem tak: O la Boga, taż to moje ręce są!!!

Przepiękne są te pazurki, wgapiam się w nie i wgapiam i się nacieszyć nie mogę Można mi wprawdzie zarzucić brak obiektywizmu, ale co tam. Piękne są i na zdjęciu i w realu, a w realu nawet piękniejsze. No i na zdjęciu kciuków nie ma, a tak cudnie wyszły...

Kocham moje pazurki i pozdrawiam autorkę
aglaya jest offline  
Stary 2006-10-24, 19:00   #414
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

Ty tutaj??!!




Hehe tak patrzę w zdjęcie i coś mi świta ,ze skądś tą osóbke znam...
No i ciesze się ogromnie ,ze zadowolona jesteś
Nawet jesli mamy tu brak obiektywizmu
paulakrk jest offline  
Stary 2006-10-24, 19:07   #415
awa2001
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 158
GG do awa2001
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

przepięknie robisz te kwiaty Paula, ale to chyba kwestia nie tylko wprawy, często oglądam zdjęcia zdobień kwiatowych z całego świata, są takie schematyczne, Twoje kwiaty żyją, gratuluję talentu " malarskiego"
awa2001 jest offline  
Stary 2006-10-24, 21:56   #416
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

Awa dziękuję Ci ogromnie......

Reszcie dziewczyn również



A tu mama klientki zdecydowala się na utwardzenie
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Utwardzenie.JPG (78,0 KB, 242 załadowań)
paulakrk jest offline  
Stary 2006-10-24, 21:57   #417
Monicoor
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 1 496
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

http://images.google.com/imgres?imgu...&ct=image&cd=1




te pierwsze!!!! aaa! Rewelka. wklejam tutaj bo mi sie z Paula skojarzylo nawet niewiem czy moge...ale coz trudno nie moglam ie opanowac, a te szpice sa ok, ksztalt nie moj, kwiatki mi sie jak zawsze b.podobaja buzi
__________________
największa jędza w tym kurniku !!!
Monicoor jest offline  
Stary 2006-10-24, 22:07   #418
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

Moni jestes boskaaaaaaa
Szalenie mi milo,że Ci sie takie rzeczy ze mną kojarzą


A przy jednorożcach doslownie sie posikalam !!!!:ju pi:
Arcydzieło!!
Jutro sprobuje takiego zrobic
paulakrk jest offline  
Stary 2006-10-24, 22:25   #419
dobrarada
Zadomowienie
 
Avatar dobrarada
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Brzeszcze
Wiadomości: 1 687
GG do dobrarada
szpiczaste paznokcie

parę lat temu - ze 3 lata wstecz tez raz sobie takie zrobiłam paznokcie ale jakoś tak mi się nie podobały i wróciłam do kwadratowych, miałam w historii mojej jedną klientkę która chciała zaokrąglone pazurki, takie jakby migdały ale nie ze szpicem - raczej owalne.

nigdy nie wiedziałam czemu mi się te szpice nie podobają i kiedyś mnie natchnęło z czym mi się kojarzą
ale chyba nie napiszę

a paznokcie pauli rewelacyjne. podobają mi się takie bogate wzory - bardzo, ze dwa lata temu myslałam że wszystkie lakiery będę musiała wywalić do kosza bo 90% lasek chciało french pod żelem i tyle. absolutnie nie chciały malowania, zdobienia, nic. teraz widzę że znów wchodzi moda na zdobienia i to czasem bardzo bogate.

ja lubię zdobić pazurki ale niestety jak już coś planuję na moich paznokciach to muszę wziąć poprawkę na to że malowanie lewej ręki jak trwa pół godziny to prawej z godzinę. no i czasem nie ma kiedy się tak bawić.
dobrarada jest offline  
Stary 2006-10-25, 09:55   #420
agnieszkaK
Zadomowienie
 
Avatar agnieszkaK
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 1 999
Dot.: szpiczaste paznokcie

szpice tak średnie mi się podobają (ale kwiatuch boski),a to utwardzenie ze wzorkiem ładniutkie
__________________


lista ników na ovu

http://wizaz.pl/forum/showpost.php?p=46327800&p ostcount=2183
agnieszkaK jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Pazurkowe galerie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 16:42.