Jak Wam sie podoba? :) - Strona 51 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Pazurkowe galerie

Notka

Pazurkowe galerie Paznokcie, Galerie Wizażanek, wątki zbiorcze ze wzorkami, inspiracje do zdobienia paznokci, pomysły na urozmaicenie manicure

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2007-03-25, 16:11   #1501
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

Cytat:
Napisane przez taniacos Pokaż wiadomość
,tylko brakuje mi więcej koloru,fantazji,odlotu.Wk oncu wiosna i lato nadchodzą
Staram się jak mogę dodawać coś " od serca"
A to zamienię tradycyjnego kwiatka na kokardkę , a to zdewociałą tradycjonalistkę przekonam do cyrkonii , a to po 1,5 h namawiania spiłuję tradycyjną łopatkę w szpic.

Gdyby nie moje usilne namowy i perswazje byłyby tu same gołe frenche


Ale dla ożywienia wrzucę pracę konkursową.
Tematyka była związana z Afryką.... Dozwolone były luźne skojarzenia...Więc wybralam Króla Lwa

Krótki opis - pazurki pociągniete czarnym zelem i pomalowane lakierami w centki
Akrylowe figurki zwierzaków
Jako dekoracja - Afryka z piachu sprzed domu, apaszka, bukiet suchcieli
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg mufasa.JPG (86,1 KB, 166 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Krag życia.JPG (95,4 KB, 141 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Rafiki.JPG (84,8 KB, 121 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Afryka.JPG (85,2 KB, 100 załadowań)
paulakrk jest offline  
Stary 2007-03-25, 16:27   #1502
Angel@
Zakorzenienie
 
Avatar Angel@
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: @
Wiadomości: 6 789
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

I znowu mam zaległosci że połapać się nie mogę ale może po kolei

Jeśli chodzi o wizytówki to naj najbardziej podoba mi się pierwsza. Pierwsza zawsze jest najlepsza i najszczęśliwsza więc sugerowałabym wydrukowanie właśnie tej

Pazurki jak zwykle wszystkie ślicznie, bo jakby inaczej? Ale muszę wyróżnić jedne: http://pretty.wizaz.pl/forum/attachm...postid=3976688 Kompozycha na tym pazurku jest genialna, wspaniała, rewelacyjna ...
Bardzo podobają mi się też to brokatowe cieniowanie i to coś: http://pretty.wizaz.pl/forum/attachm...postid=3976688

A jeśli chodzi o czerwone pazurki, to też mam coś takiego, że na czerwonym lakierze zawsze wychodzą mi jakieś plamy. Ale to się robi dpopiero po zmniejszeniu zdjęcia bo normalnie jest wszystko ok

Praca konkursowa OMG
Angel@ jest offline  
Stary 2007-03-25, 16:34   #1503
magda_222
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: lubuskie
Wiadomości: 1 044
GG do magda_222
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

Świetna praca. A duzo rywalek? Ktos jeszcze z wizazu startuje? Czy nic Ci o tym niewiadomo?
__________________

NASZ DZIEŃ :
magda_222 jest offline  
Stary 2007-03-25, 17:02   #1504
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

Cytat:
Napisane przez Angel@ Pokaż wiadomość

Pazurki jak zwykle wszystkie ślicznie, bo jakby inaczej? Ale muszę wyróżnić jedne: http://pretty.wizaz.pl/forum/attachm...postid=3976688 Kompozycha na tym pazurku jest genialna, wspaniała, rewelacyjna ...
Napewno te miałaś na myśli?


Madzia nie mam pojęcia.
Zresztą zupelnie mnie to nie interesuje
Zrobiłam prace z której jestem zadowolona i to mi wystarczy.


A wracając do fantazji i polotu..Tu na przykład zupełnie musiałysmy sciagnąć zdobione pazurki i pokryć je jedynie zelem - z powodu praktyk w powaznej instytucji.

Wybielic je tylko trzeba
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Utwardzone.JPG (63,7 KB, 200 załadowań)
paulakrk jest offline  
Stary 2007-03-25, 17:09   #1505
magda_222
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: lubuskie
Wiadomości: 1 044
GG do magda_222
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

Tak z ciekawosci pytałam...



Niemniej trzymam kciuki za Ciebie, praca ciekawa i widac Twoje ogromne umijetnosci.
__________________

NASZ DZIEŃ :
magda_222 jest offline  
Stary 2007-03-25, 19:11   #1506
Angel@
Zakorzenienie
 
Avatar Angel@
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: @
Wiadomości: 6 789
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

Cytat:
Napisane przez paulakrk Pokaż wiadomość
Napewno te miałaś na myśli?
Hehe te tylko moje wychwalanie dotyczyło konkrentnie tego jednego zbajerzonego pazurka
Angel@ jest offline  
Stary 2007-03-25, 19:42   #1507
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

Cytat:
Napisane przez magda_222 Pokaż wiadomość
Niemniej trzymam kciuki za Ciebie, praca ciekawa i widac Twoje ogromne umijetnosci.
Oj, dzieki śliczne


Cytat:
Napisane przez Angel@ Pokaż wiadomość
Hehe te tylko moje wychwalanie dotyczyło konkrentnie tego jednego zbajerzonego pazurka
Ahaaa...
No bo pozniej wkleiłas drugi raz ten sam link więc się zdziwiłam


A tu naprawdę starałam się "umaić" pazury jak tylko się dało...
( dół motylka jest biały wiec zlał się tu z tłem i srednio go widac)
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Motylek.JPG (51,6 KB, 209 załadowań)
paulakrk jest offline  
Stary 2007-03-25, 19:49   #1508
magda_222
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: lubuskie
Wiadomości: 1 044
GG do magda_222
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

Motylki słodziuchne
__________________

NASZ DZIEŃ :
magda_222 jest offline  
Stary 2007-03-25, 20:23   #1509
Angel@
Zakorzenienie
 
Avatar Angel@
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: @
Wiadomości: 6 789
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

Cytat:
Napisane przez paulakrk Pokaż wiadomość
Ahaaa...
No bo pozniej wkleiłas drugi raz ten sam link więc się zdziwiłam
Aaaaajjjj pomyłka. Ten drugi link to miał być ten: http://pretty.wizaz.pl/forum/attachm...postid=3986329

A motylki cudo
Angel@ jest offline  
Stary 2007-03-25, 20:37   #1510
Blue sky
Zakorzenienie
 
Avatar Blue sky
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: zduńska wola
Wiadomości: 6 742
GG do Blue sky
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

wszystkie sliczne
Blue sky jest offline  
Stary 2007-03-25, 21:13   #1511
Cytrynka_Wawa
Zakorzenienie
 
Avatar Cytrynka_Wawa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 6 954
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

praca konkursowa i ostatni french przypadly mi do gustu
__________________
Cytrynka_Wawa jest offline  
Stary 2007-03-25, 21:53   #1512
kadyrka
Rozeznanie
 
Avatar kadyrka
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 954
GG do kadyrka
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

Nie będę się wysilać co do motylków,bo widać przecież,że śliczne są . Ale praca konkursowa...... Czarna dzikuska z Ciebie wylazła .Nie dość,że pazury odjechane,to strasznie podoba mi się ta Afryka z piachu na apaszce.BRAAAAWOOOOOOOOOO !!!Oczywiście trzymam kciuki .
__________________
KADYRKA

No i stało się. Ukończyłam kurs stylizacji paznokci.
kadyrka jest offline  
Stary 2007-03-25, 21:55   #1513
awa2001
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 158
GG do awa2001
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

fajne te Simbowe
awa2001 jest offline  
Stary 2007-03-25, 22:10   #1514
mysiak
Wtajemniczenie
 
Avatar mysiak
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Warszawa i okolice
Wiadomości: 2 185
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

Praca konkursowa... brak mi słów... aż oczy się zaszkliły: przypomniała się pierwsza klasowa wycieczka do kina, pierwszy film, na którym się popłakałam. Dziękuję, Paula
__________________

ADOPTUJ wirtualnie FRETKĘ- tak wiele za tak niewiele http://fretek.org/adopcje/showlist/37
mysiak jest offline  
Stary 2007-03-25, 22:32   #1515
apiw
Raczkowanie
 
Avatar apiw
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: WROCŁAW/KIELCE
Wiadomości: 34
GG do apiw
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

Śliczne te motylki i nie wiem co powiedzieć - bo mnie zatkało... Są prześliczne...
__________________
apiw jest offline  
Stary 2007-03-25, 23:15   #1516
desso
Zadomowienie
 
Avatar desso
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 1 089
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

śliczne motylki, praca odjechana jak zwykle
Jaka instytucja jest aż tak powazna,ze nie można z pazurami??
__________________
"Oni nie boją się niczego. Gotowi we dwoje stawić czoło szatanowi i jego zastępom." (Emily Bronte)

Zapraszam serdecznie na mój wątek pazurkowy
desso jest offline  
Stary 2007-03-25, 23:25   #1517
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

Cytat:
Napisane przez kadyrka Pokaż wiadomość
Czarna dzikuska z Ciebie wylazła .
Hahaha

Cytat:
Napisane przez mysiak Pokaż wiadomość
Praca konkursowa... brak mi słów... aż oczy się zaszkliły: przypomniała się pierwsza klasowa wycieczka do kina, pierwszy film, na którym się popłakałam. Dziękuję, Paula
Cieszę się Mysiaku,że mogłam Ci dostarczyć wzruszeń

Cytat:
Napisane przez desso Pokaż wiadomość
Jaka instytucja jest aż tak powazna,ze nie można z pazurami??
Oj jest , jest jakaś!!!! Sądzę nawet ,ze nie jedna
W tym przypadku nie pamiętam dokładnie o co chodziło ale miałam kiedyś klientkę z praktyką w zgonach w Usc... Motylki nie były tam na miejscu...
paulakrk jest offline  
Stary 2007-03-26, 00:09   #1518
desso
Zadomowienie
 
Avatar desso
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 1 089
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

Cytat:
Napisane przez paulakrk Pokaż wiadomość
miałam kiedyś klientkę z praktyką w zgonach w Usc... Motylki nie były tam na miejscu...
OMG Paula, Ty to masz światową klientelę
__________________
"Oni nie boją się niczego. Gotowi we dwoje stawić czoło szatanowi i jego zastępom." (Emily Bronte)

Zapraszam serdecznie na mój wątek pazurkowy
desso jest offline  
Stary 2007-03-26, 00:14   #1519
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

paulakrk jest offline  
Stary 2007-03-26, 13:47   #1520
La Monica
La Moderatoiure
 
Avatar La Monica
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 16 447
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

Praca, powala na kolana Cóż tu więcej napisać

Frencz z motylem ..taki.. słodziuchny
__________________
Often people who criticize your life are the same people that don't know the price you paid to get to where you are today.
LC 66/100/2015
Instagram

Gotuję
La Monica jest offline  
Stary 2007-03-27, 08:20   #1521
maartucha
Zadomowienie
 
Avatar maartucha
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 1 590
GG do maartucha
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

o m g.... Paula..... Praca konkursowa :O :O :O :O :O :O powodzenia i trzymam mocno kciuki
__________________


" . . D
zisaj uwierzyłam, że do szczęścia
Mi wystarczy bym przy Tobie była . . . "
(19.05.2006)

[luksjaa]104680[/luksjaa]
maartucha jest offline  
Stary 2007-03-27, 20:05   #1522
magda_222
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: lubuskie
Wiadomości: 1 044
GG do magda_222
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

Paula mam prosbe Mogłbys maznac tym zelem xtrem white na tipsie i wkleic foteczke? Chyba, ze masz fotke zrobionych nim pazurkow, ale pokrytych tylko clearem, zeby było widac jak bardzo jest on biały Slicznie prosze
__________________

NASZ DZIEŃ :
magda_222 jest offline  
Stary 2007-03-27, 20:56   #1523
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

Madziu Twoje życzenie jest dla mnie rozkazem

Frenczyk z Extrema
Skądinąd jestem z niego dość zadowolona

La monica i maartucha - dzięki ;*
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Fiołki.JPG (47,5 KB, 196 załadowań)
paulakrk jest offline  
Stary 2007-03-27, 20:58   #1524
magda_222
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: lubuskie
Wiadomości: 1 044
GG do magda_222
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

Piekny french I swietny zelik Dziekuje
__________________

NASZ DZIEŃ :
magda_222 jest offline  
Stary 2007-03-27, 21:09   #1525
Angel@
Zakorzenienie
 
Avatar Angel@
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: @
Wiadomości: 6 789
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

piękny piękny
Angel@ jest offline  
Stary 2007-03-27, 21:35   #1526
Cytrynka_Wawa
Zakorzenienie
 
Avatar Cytrynka_Wawa
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 6 954
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

french idealny
__________________
Cytrynka_Wawa jest offline  
Stary 2007-03-27, 23:02   #1527
cinkapooh
Rozeznanie
 
Avatar cinkapooh
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 617
GG do cinkapooh
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

Eeeeeeeee, wybaczcie, ale czuje się niezdolna do skomentowania pracy od Pauliny .... nie wiem co mam powiedzieć... napisać.
Chyba tylko tyle wyklikam, że .... szczena mi opadła.
__________________

cinkapooh jest offline  
Stary 2007-03-27, 23:50   #1528
paulakrk
BAN stały
 
Avatar paulakrk
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 582
GG do paulakrk
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

Cytat:
Napisane przez Cytrynka_Wawa Pokaż wiadomość
french idealny
Ooj do ideału to mu jeszcze spoooro brakuje

Ale dzięki

Cytat:
Napisane przez cinkapooh Pokaż wiadomość
Eeeeeeeee, wybaczcie, ale czuje się niezdolna do skomentowania pracy od Pauliny .... nie wiem co mam powiedzieć... napisać.
Chyba tylko tyle wyklikam, że .... szczena mi opadła.
hihihi bez zartów proszę
Zbieraj tą szczękę bo się ktoś na niej przewróci
paulakrk jest offline  
Stary 2007-03-28, 00:32   #1529
desso
Zadomowienie
 
Avatar desso
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 1 089
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

frencz super dokładny; uwielbiam Twoje kwiatuchy-piękne są też bym takie chciała
__________________
"Oni nie boją się niczego. Gotowi we dwoje stawić czoło szatanowi i jego zastępom." (Emily Bronte)

Zapraszam serdecznie na mój wątek pazurkowy
desso jest offline  
Stary 2007-03-28, 08:39   #1530
aglaya
Rozeznanie
 
Avatar aglaya
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 944
GG do aglaya
Dot.: Jak Wam sie podoba? :)

French cuuuudowny
__________________
She can kill with a smile
She can wound with her eyes
She can ruin your faith with her casual lies
And she only reveals what she wants you to see
She hides like a child
But she's always a woman like me

Zapraszam na bloga

aglaya jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Pazurkowe galerie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 14:36.