Zima południowa-Zdjątka tego egzotycznego typu urody:) - Strona 7 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Pokaż wyniki sondy: Jak oceniacie ten wątek?
Strzał w 10!Bardzo mi się podoba 135 69,59%
Taki sobie..nic specjalnego 59 30,41%
Głosujący: 194. Nie możesz głosować w tej sondzie

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-02-05, 02:08   #181
Różyczka_89
Rozeznanie
 
Avatar Różyczka_89
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 801
Wink Dot.: ZiMa PoŁudNioWa-Zdjątka tego egzotycznego typu urody:)

Salma..
Różyczka_89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-05, 02:10   #182
Różyczka_89
Rozeznanie
 
Avatar Różyczka_89
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 801
Wink Dot.: ZiMa PoŁudNioWa-Zdjątka tego egzotycznego typu urody:)

...
Różyczka_89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-05, 02:12   #183
Różyczka_89
Rozeznanie
 
Avatar Różyczka_89
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 801
Dot.: ZiMa PoŁudNioWa-Zdjątka tego egzotycznego typu urody:)

Różyczka_89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-05, 02:13   #184
Różyczka_89
Rozeznanie
 
Avatar Różyczka_89
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 801
Dot.: ZiMa PoŁudNioWa-Zdjątka tego egzotycznego typu urody:)

Różyczka_89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-05, 02:17   #185
Różyczka_89
Rozeznanie
 
Avatar Różyczka_89
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 801
Dot.: ZiMa PoŁudNioWa-Zdjątka tego egzotycznego typu urody:)

Trzeba przyznać,że śliczna z niej kobietka
Różyczka_89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-05, 10:29   #186
oLaSeK=D
Zadomowienie
 
Avatar oLaSeK=D
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Paris, France
Wiadomości: 1 604
Dot.: Zima południowa-Zdjątka tego egzotycznego typu urody:)

Polemizowalabym co do tego,ze J LO nie jest zima poludniowa. Rozjasnia wlosy,ale naturalne ma ciemne,ma ciemne oczka,dosc ciemna cere,a w kazdym razie latwosc w opalaniu...Patrzac na nia,wg mnie wzorcowa zimka pol
oLaSeK=D jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-05, 10:44   #187
oLaSeK=D
Zadomowienie
 
Avatar oLaSeK=D
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Paris, France
Wiadomości: 1 604
Dot.: Zima południowa-Zdjątka tego egzotycznego typu urody:)

J.LO-no nie wiem dziewczyny,nie upieram sie,ale jak sadzicie??
oLaSeK=D jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-05, 10:46   #188
oLaSeK=D
Zadomowienie
 
Avatar oLaSeK=D
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Paris, France
Wiadomości: 1 604
Dot.: Zima południowa-Zdjątka tego egzotycznego typu urody:)

Catherine
oLaSeK=D jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-05, 11:12   #189
Akeya
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 203
Dot.: Zima południowa-Zdjątka tego egzotycznego typu urody:)

J.lo napewno jest zimą p. tylko tak jak mowisz, rozjasnila wlosy. na zdjeciach ktore przeslalas Olasku, Jenny ma akurat ciemne włosy wiec wygląda zimowo
Nie wiem jak wy ale ja mam takie coś dziwnego że Salma podoba mi sie tylko na filmach i reklamach jak jest w ruchu :p nie lubie jej jakos na zdjeciach :/ hmmmm tzn. oczywiscie na zdjeciach jest tez ładna ale to nie to samo Dodaje fotki Mercedes Terrell
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 0be8578607c11c72a68a18cdc989fd0613963275.jpg (11,5 KB, 169 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Untitled 11.jpg (101,1 KB, 168 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Untitled 6.jpg (93,9 KB, 85 załadowań)
Akeya jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-05, 11:16   #190
Akeya
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 203
Dot.: Zima południowa-Zdjątka tego egzotycznego typu urody:)

i jeszcze Fabiana Tambosi
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg fabi33tl.jpg (39,8 KB, 82 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg intimissimi037pv.jpg (13,7 KB, 86 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg assda.jpg (15,8 KB, 73 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 69950d8ye436pmgtqsi6e6qntjvq7q5.jpg (50,5 KB, 54 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg fabi49pm.jpg (25,3 KB, 58 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg t.jpg (25,4 KB, 45 załadowań)
Akeya jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-05, 11:32   #191
czarna_orchidea21
Rozeznanie
 
Avatar czarna_orchidea21
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 542
Dot.: Zima południowa-Zdjątka tego egzotycznego typu urody:)

Ale przecież kolor oczu czy włosów o niczym nieświadczy, nie kazda dziewczyna ktora ma ciemne oczy i wlosy musi być zimą pol. Sądząc po kolorystyce w jakiej sie ubiera (nie wygląda ślicznie w zimnym rózu i w turkusie m.in.) prędzej J.Lo zaliczyłabym do lata zresztą patrząc na zdjęcia można sie pomylić moge się mylić ja tak jak i Wy,no ale nieważne
czarna_orchidea21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-05, 12:40   #192
wiwisekcja
Raczkowanie
 
Avatar wiwisekcja
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: San Diego
Wiadomości: 188
Dot.: Zima południowa-Zdjątka tego egzotycznego typu urody:)

A czy ja jestem taka wlasnie zimą??? Cholera zgłupiałam!!!!! Słowo daję!

Edytowane przez wiwisekcja
Czas edycji: 2006-04-28 o 08:52
wiwisekcja jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-05, 20:27   #193
Akeya
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 203
Dot.: Zima południowa-Zdjątka tego egzotycznego typu urody:)

orchideo oczywiscie ciemne oczy i wlosy to nie musi byc zima p. ale j.lo ma tez ciemną karnację... a ciemne włosy ciemne oczy w ciemnej oprawie i ciemna karnacja to juz musi być zima p. Na lato jest zbyt wyrazista i ma stanowczo za ciemne naturalne włosy (naturalne ma prawie czarne). Jej rozjaśnone włosy mogą troche mylić. J.lo farbuje też brwi (zauwazcie ze na niektorych zdjeciach ma kruczoczarne brwi a na niektorych brązowe). J.Lo raczej robi sie na troche inny typ ale na fotkach przeslanych przez Olaska Jenny wybrała styl zimowy (ma ciemne włosy i ciemne brwi...) . Mam znajomą typowa p. zime (z korzeniami greckimi) która świetnie wygląda w pastelach, wiec czemu J.lo nie powinna? Mi sie wydaje że każda latynoska rodzi sie zimą p. tylko niektore to "zmieniają"...
Akeya jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-05, 23:16   #194
Różyczka_89
Rozeznanie
 
Avatar Różyczka_89
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 801
Dot.: Zima południowa-Zdjątka tego egzotycznego typu urody:)

Akeya,podobnie jest z Shakira,przeciez byla brunetka,miala czarne wlosy a teraz ma..blond?!Wiec również się zmieniła.J.lo pamietam z filmu pewnego,na ktorym byla typowa zimka,tzn oprawa oczu,wlosy czarne
Wiwisekcja:jak sie opalasz,czy na czerwono,pozniej przechodzi w brąz,czy tez na oliwkowo,lub brązowo i pozniej ciemnieje..?I czy na zamieszczonym zdjeciu jestes po solarium?Jaką masz naturalną karnację?

Dziewczyy wklejajcie fotki zimekJak najwięcej..wczoraj po 2 w nocy szukalam zim,skupiłam się na Salmie Hayek ,wyszukałam najfajniesze zdjątka i powklejałam
Różyczka_89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-06, 00:43   #195
Akeya
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 203
Dot.: Zima południowa-Zdjątka tego egzotycznego typu urody:)

szczerze to shakira bardziej mi sie podobała w brązowych włosach... w blond tez jest ok ale w brazowych wygląda tak wyraziście
Akeya jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-06, 00:55   #196
Różyczka_89
Rozeznanie
 
Avatar Różyczka_89
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 801
Dot.: Zima południowa-Zdjątka tego egzotycznego typu urody:)

Akeya zgadzam sie Wolalabym ja w ciemnych,chociaz przyzwyczailam sie do tych blond..Christina Aquilera bardziej podobala mi sie kiedys,jak byla naturalna,w sensie ,ze malowala sie naturalniej,byla cala "ubrana"hehe a nie odkryta,po prostu skromniejsza..no i miala czarne wloski
Różyczka_89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-06, 12:43   #197
Akeya
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 203
Dot.: Zima południowa-Zdjątka tego egzotycznego typu urody:)

przciez wtedy gdy miala zafarbowane na czarno włosy to wcale nie był etap "dziewczęcego wyglądu" i wtedy właśnie malowała sie mocno. Ale właściwie jaki jest jej naturalny kolor włosów? a oczu? ciągle ma niebieskie soczewki.
Akeya jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-06, 20:12   #198
czarna_orchidea21
Rozeznanie
 
Avatar czarna_orchidea21
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 542
Dot.: Zima południowa-Zdjątka tego egzotycznego typu urody:)

Widziałam jej zdjęcia z "za młodu" a raczej z poczatku jej karieryw jej kraju i miała czarne włosy (chyba takie ma naturalne) patrząc na odrostu to chyba takie ma z natury potem farbowała na bordo-czerwono coś w tym klimacie i jakoś tak nie za very mi sie podobała :P
czarna_orchidea21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-06, 22:15   #199
Różyczka_89
Rozeznanie
 
Avatar Różyczka_89
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 801
Dot.: Zima południowa-Zdjątka tego egzotycznego typu urody:)

Hmm ma soczewki?Nie wiedzialam niektorzy maja swoje ladne naturalne oczy jak soczewki i trudno poznac..Co do Aquilery to pamietam czasy jak byla wlasnie brunetka z delikatnym makijazem,wtedy wygladala okay
Różyczka_89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-07, 16:42   #200
Akeya
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 203
Dot.: Zima południowa-Zdjątka tego egzotycznego typu urody:)

hmmmm a jaki to był etap jej kariery? z tego co pamietam najpierw byla całkiem zwyka blondynka (etap piosenki do "Mulan") pozniej słodka blondynka (debiutancka płyta) pozniej pudel ala Moulin Rouge (dobrze napisalam ;p? aha i byl to etap piosenki "Lady Marmolade") potem byla dluuuuuga przerwa i powrocila z nową płytą, (za)odważnym stylem i nowym biustem ;P . Kolejny etap to było ufarbowanie włosów na czarno bo juz miała dosyć blondu (przy czym raz przytyła, raz schudła, raz sie ubierała po męsku, raz bardziej kobieco) ostatecznie obcięła włosy i powróciła do blondu i wygląda jak szokujące połączenie Marilyn M. z klaunem :P
Co do soczewek to owszem moge się mylić Na koniec dodam że ją nawet lubie, nic do niej nie mam ale ten styl...;P
Akeya jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-07, 17:49   #201
Justin Timberlake
Zakorzenienie
 
Avatar Justin Timberlake
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 307
Dot.: Zima południowa-Zdjątka tego egzotycznego typu urody:)

moim zdaniem Aguilera najladniej wygladala za czasow tej debiutanckiej plyty-takie slodjkie blondi a pozniej jakos zbrzydla...
Justin Timberlake jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-09, 23:58   #202
Różyczka_89
Rozeznanie
 
Avatar Różyczka_89
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 801
Talking Dot.: Zima południowa-Zdjątka tego egzotycznego typu urody:)

Kolejne zdjątka zimek :P Kochane załączajcie zdjęcie,swoje lub innych zim poł. wątek troszkę upadł..
Różyczka_89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-10, 00:02   #203
Różyczka_89
Rozeznanie
 
Avatar Różyczka_89
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 801
Talking Dot.: Zima południowa-Zdjątka tego egzotycznego typu urody:)

...
Różyczka_89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-11, 00:11   #204
Różyczka_89
Rozeznanie
 
Avatar Różyczka_89
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 801
Dot.: Zima południowa-Zdjątka tego egzotycznego typu urody:)

Up !! Up!!
Różyczka_89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-11, 17:06   #205
Akeya
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 203
Dot.: Zima południowa-Zdjątka tego egzotycznego typu urody:)

Megan Ewing. Nie jestem pewna czy to zima p. (chociaz na tych fotkach tak wygląda) ale napewno to nie jest zwykła zima (wiec moze to zima niezdecydowana, czyli taka jak ja :P) . A jak wy myślicie?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg b3-10.jpg (46,2 KB, 84 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 26.jpg (96,6 KB, 113 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 7.jpg (86,4 KB, 71 załadowań)
Akeya jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-12, 15:14   #206
Różyczka_89
Rozeznanie
 
Avatar Różyczka_89
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 801
Dot.: Zima południowa-Zdjątka tego egzotycznego typu urody:)

Hmm nie wiem ..zima płd. i piegi?w ogole zima i piegi..nie mam zielonego pojęcia..
Różyczka_89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-12, 20:53   #207
Akeya
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 203
Dot.: Zima południowa-Zdjątka tego egzotycznego typu urody:)

owszem zimy mają piegi! tylko nie takie pomaranczowawe jak ruda jesien tylko bardziej brązowe w chłodnej tonacji Mi też wyskakują piegi po słońcu a zima jestem na bank ale czesciej zimy zwykłe niz poł. mają piegi...
Akeya jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-13, 00:02   #208
Różyczka_89
Rozeznanie
 
Avatar Różyczka_89
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 801
Dot.: Zima południowa-Zdjątka tego egzotycznego typu urody:)

Nie znam sie zbytnio na typach niestety,ale sadzilam,ze nie majaTeraz juz wiem.
I kolejne fotosyPonownie Lima
Różyczka_89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-13, 00:06   #209
Różyczka_89
Rozeznanie
 
Avatar Różyczka_89
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 801
Cool Dot.: Zima południowa-Zdjątka tego egzotycznego typu urody:)

Adriana
Różyczka_89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-13, 00:10   #210
Różyczka_89
Rozeznanie
 
Avatar Różyczka_89
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 801
Red face Dot.: Zima południowa-Zdjątka tego egzotycznego typu urody:)

Kochane załączajcie jakies zdjątka,bardzo proszę..zeby wątek się rozwijał,jak na teraz to Akeya załączyła i nikt inny,wszyscy tylko przeglądająPrzykro mi się robi z tego powodu..
Różyczka_89 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 04:29.