Dziewczyny Pomocy Potrzebuje Zdjecie Fryzur Do Ramion - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-01-21, 17:35   #1
aneta aneta
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 5
Unhappy

Dziewczyny Pomocy Potrzebuje Zdjecie Fryzur Do Ramion


BARDZO PROSZE O JAKIES FAJNE ZDJECIA MAM WŁOSY DO RAMION I CHCE ZMIENIC SWOJ WYGLAD A JESTES ZALOGOWANA OD DZISIAJ I NAWET NIE WIEM JAK PRZESŁAC SWOJE ZDJECIE WIEC NA TO NAWET NIE MA CO LICZYC POMÓŻCIE:mu r:
aneta aneta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-21, 22:17   #2
anies5
Zakorzenienie
 
Avatar anies5
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Chrzanów
Wiadomości: 6 575
Dot.: Dziewczyny Pomocy Potrzebuje Zdjecie Fryzur Do Ramion

Załączam kilka zdjęć fryzur do ramion. Żeby zamieścić swoje zdjęcie odpowiedź -> zarządzaj załącznikami (na dolew dodatkowych opcjach) -> przeglądaj (wybierz źródło zdjęcia) -> otwórz -> załaduj (chwilę musisz poczekać) -> zamknij okienko -> wyślij odpowiedź (na samym dole w dodatkowych opcjach) .
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 7.jpg (3,6 KB, 351 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 1aas.jpg (13,1 KB, 36 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg bio.jpg (10,3 KB, 33 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg AshleeSimpson.jpg (6,5 KB, 60 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg dunst.jpg (21,5 KB, 27 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg ww.jpg (26,6 KB, 25 załadowań)
anies5 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-21, 22:20   #3
kasienka.b
Wcale nie be, tylko cacy kasieńka
 
Avatar kasienka.b
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Diamentowa wyspa
Wiadomości: 9 924
GG do kasienka.b
Cool Dot.: Dziewczyny Pomocy Potrzebuje Zdjecie Fryzur Do Ramion

Z fotka byloby nam latwiej :P Annie odpowiedz na moj watek: http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=93913
__________________
Blog
kasienka.b jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-21, 22:21   #4
anies5
Zakorzenienie
 
Avatar anies5
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Chrzanów
Wiadomości: 6 575
Dot.: Dziewczyny Pomocy Potrzebuje Zdjecie Fryzur Do Ramion

i jeszcze ...
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 04_mai.jpg (20,4 KB, 18 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 9_d.jpg (11,8 KB, 9 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg blondie.jpg (11,4 KB, 13 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg fryzurka wystopniowana.jpg (8,8 KB, 19 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg mid4.jpg (19,4 KB, 14 załadowań)
anies5 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-21, 23:50   #5
mloda71
Zadomowienie
 
Avatar mloda71
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Aachen (DE)
Wiadomości: 1 491
GG do mloda71
Dot.: Dziewczyny Pomocy Potrzebuje Zdjecie Fryzur Do Ramion

Dawno mnie tu nie bylo
Moze cos z tego ci sie spodoba...
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 026.jpg (23,3 KB, 20 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg alex3.jpg (39,4 KB, 32 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg beata.jpg (8,4 KB, 31 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg do fryzjera12!.jpg (6,1 KB, 313 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg szatynn.jpg (66,9 KB, 36 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg poldlugie94.jpg (10,6 KB, 31 załadowań)
__________________
" Pojawiam sie... i znikam i znikam i znikam..."




mloda71 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-22, 11:59   #6
anies5
Zakorzenienie
 
Avatar anies5
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Chrzanów
Wiadomości: 6 575
Dot.: Dziewczyny Pomocy Potrzebuje Zdjecie Fryzur Do Ramion

Młoda 71, czy możesz zamieścić jeszcze raz to ostatnie zdjęcię, tak żeby można było powiększyć? Bardzo proszę,bo strasznie podoba mi się ta fryzura Z góry dzięki
anies5 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-24, 20:07   #7
mloda71
Zadomowienie
 
Avatar mloda71
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Aachen (DE)
Wiadomości: 1 491
GG do mloda71
Dot.: Dziewczyny Pomocy Potrzebuje Zdjecie Fryzur Do Ramion

Sorry, za spoznienie.
Ok.
edycja: te zdjecie jest w malych rozmiarach i nie da sie go inaczej zaladowac (ja nie umiem). Jezeli chcesz miec to zdjecie to daj mi swoj e-mail i ci je przesle.
Pozdrawiam.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg do fryzjera12!.jpg (6,1 KB, 194 załadowań)
__________________
" Pojawiam sie... i znikam i znikam i znikam..."





Edytowane przez mloda71
Czas edycji: 2006-01-24 o 23:11
mloda71 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 22:10.