Wróć   Forum Wizaz.pl > Uroda > Fryzury - Pytania do fryzjerki

Notka

Fryzury - Pytania do fryzjerki Tutaj możesz uzyskać odpowiedź na pytania o stylizację fryzury, farbowanie, higienę i pielęgnację włosów.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-01-23, 19:25   #1
Elfka86
Zakorzenienie
 
Avatar Elfka86
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 4 817
"palona kawa" z Joanny... używał ktoś??

kupiłam sobie własnie dzis taką farbę i zastanwiam sie jak to wychodzi na włosach... teraz mam oberżyne ale bardzo wymytą juz i z dużymi odrostami ;/ naturalnie jestem ciemna szatynka... bedzie mi pasowac chyba co???
Elfka86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-23, 20:00   #2
asia_s
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 278
Dot.: "palona kawa" z Joanny... używał ktoś??

Cytat:
Napisane przez Elfka86
kupiłam sobie własnie dzis taką farbę i zastanwiam sie jak to wychodzi na włosach... teraz mam oberżyne ale bardzo wymytą juz i z dużymi odrostami ;/ naturalnie jestem ciemna szatynka... bedzie mi pasowac chyba co???
Na pewno będzie Ci pasować, ale zastanawiam się czy równo wyjdzie, bo te odrosty i ta oberżyna. ąle powinno wyjść fajnie, na forum wielokrotnie pojawiał sie ten kolor i był bardzo chwalony. Chociaż ta firma nie cieszy się dobrą opinoią wśród fryzjerów.
asia_s jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-24, 14:21   #3
nielle
Raczkowanie
 
Avatar nielle
 
Zarejestrowany: 2002-06
Lokalizacja: trochę tu, trochę tam
Wiadomości: 158
Dot.: "palona kawa" z Joanny... używał ktoś??

mi wyszedl raczej chlodny, bardzo ciemny brąz. Wczesniej na wlosach mialam zloty braz (garnier naturals), ktory juz zdazyl sie lekko wyplukac, bo jeszcze wczesniej mialam rozjasniane wlosy
nielle jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-24, 17:34   #4
Elfka86
Zakorzenienie
 
Avatar Elfka86
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 4 817
Dot.: "palona kawa" z Joanny... używał ktoś??

ja joanny uzywam już któryś raz i jestem zadowolona właśnie licze na jakiś ciemny brąz bo chcę przykryć ten wypłukany kolor :P
Elfka86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-24, 21:48   #5
MonikaPrzybylska
Raczkowanie
 
Avatar MonikaPrzybylska
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Chrzanów/koło Krakowa
Wiadomości: 162
GG do MonikaPrzybylska
Smile Dot.: "palona kawa" z Joanny... używał ktoś??

Kolorek "palona kawa", jak i inne ciemne kolorki z farb Joanny
wychodzą bardzo ładnie
Kolorek jest intensywny, schodzi za szybko, a sama farbka wiadomo-niszczy włosy, ale nie na tyle aby było to zauważalne.
włosy są miękkie, nie wysuszone, ale nie licz na cuda
Miałam ten kolorek 2 razy, i polecam serdecznie
Powodzenia
Pzdr.
__________________
<Abstenget deus lacrimam Ab Ocultis>
Św.Jan
MonikaPrzybylska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-25, 08:56   #6
Kiya
Zakorzenienie
 
Avatar Kiya
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Silesia
Wiadomości: 3 718
Dot.: "palona kawa" z Joanny... używał ktoś??

ja tą farbą malowałam włosy 3 razy i wogóle ich nie zniszczyła,kolory ciemniejsze wychodzą tak jak na opakowaniu ale jasne niebardzo.
Znajoma fryzjerka mówi że to dobre farby czego nie może powiedzieć o Palette.
Kiya jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-25, 13:48   #7
MonikaPrzybylska
Raczkowanie
 
Avatar MonikaPrzybylska
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Chrzanów/koło Krakowa
Wiadomości: 162
GG do MonikaPrzybylska
Smile Dot.: "palona kawa" z Joanny... używał ktoś??

Kiya ma rację, farby firmy "palette' strasznie niszczą włosy
Z tego co dziewczyny pisały na forum to jest ona najgorsza,
ponieważ wżera się we włosy, i nawet dekoloryzacja jej nie ruszy.
Zdecydowanie odradzam.
Pzdr.
__________________
<Abstenget deus lacrimam Ab Ocultis>
Św.Jan
MonikaPrzybylska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-25, 15:40   #8
czuczenka
Zakorzenienie
 
Avatar czuczenka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 4 368
Dot.: "palona kawa" z Joanny... używał ktoś??

Mi w świetle a raczej blysku aparatu fotograficznego na studniowce wyszedl taki kolorek. Normalnie jest ciemniejszy ale farbka ta plowieje zdecydowanie za szybko ,ale mimo to bede sie nia farbowac bo mi odpowiada
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg Obraz 107 copy.jpg (41,5 KB, 1673 załadowań)
__________________

Już Pani Licencjat
teraz sie MaGistRuje
5-ty rok na Wizażu



DUKAM
czuczenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-25, 19:29   #9
Elfka86
Zakorzenienie
 
Avatar Elfka86
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 4 817
Dot.: "palona kawa" z Joanny... używał ktoś??

bardzo mi sie podoba mam nadzieje ze mi wyjdzie podobny i tak farbuje wloski raz na 2 miesiace conajmniej i nie widac zeby jakos tragicznie zniszczone były także
Elfka86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-25, 20:04   #10
kotbazyli
Raczkowanie
 
Avatar kotbazyli
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: poznan
Wiadomości: 86
Dot.: "palona kawa" z Joanny... używał ktoś??

hmmm... chyba podsunelyscie mi doskonaly pomysl na nowy kolor wlosow !
kotbazyli jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-26, 09:12   #11
czuczenka
Zakorzenienie
 
Avatar czuczenka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 4 368
Dot.: "palona kawa" z Joanny... używał ktoś??

Cytat:
Napisane przez kotbazyli
hmmm... chyba podsunelyscie mi doskonaly pomysl na nowy kolor wlosow !
HEhe cieszymy sie
__________________

Już Pani Licencjat
teraz sie MaGistRuje
5-ty rok na Wizażu



DUKAM
czuczenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-26, 10:56   #12
guzik_a
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 16
GG do guzik_a
Dot.: "palona kawa" z Joanny... używał ktoś??

nie zgadzam sie z opinia iz Joanna nie cieszy dobra opinia wsrod fryzjerow. Osobiscie znam kilka fryzjerek ktore z checia po nei siegaja i niemowie tu jedynie o farbach, ale i lakiery pianki gumy czy nawet szampony fryzjerskie sama osobisce tez uzywam tych kosmetykow i jestem bardzo zadowolona, ale zgodze sie z tym ze farby powinny sie dluzej trzymac zbyt szybko sie wymywaja ale zle nie jest
guzik_a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-26, 14:05   #13
czuczenka
Zakorzenienie
 
Avatar czuczenka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 4 368
Dot.: "palona kawa" z Joanny... używał ktoś??

gdzies tu w archiwum wyczytałam jak jakas pracownica Joanny , mowila ze farby Joanny trzeba zawsze dluzej trzymac na glowie niz zaleca producent... niby strach ale podobno skutkuje... bo farba sie trzyma dluzej
__________________

Już Pani Licencjat
teraz sie MaGistRuje
5-ty rok na Wizażu



DUKAM
czuczenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-26, 20:46   #14
Elfka86
Zakorzenienie
 
Avatar Elfka86
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 4 817
Dot.: "palona kawa" z Joanny... używał ktoś??

zawsze tak robie :p zamiast trzymac 35 min to trzymam 45 :P i kolor sie trzyma gdzies do 2 miesiecy taki w miare zywy :P
Elfka86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-27, 13:23   #15
MonikaPrzybylska
Raczkowanie
 
Avatar MonikaPrzybylska
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: Chrzanów/koło Krakowa
Wiadomości: 162
GG do MonikaPrzybylska
Smile Dot.: "palona kawa" z Joanny... używał ktoś??

Dziewczyny, a mi tak przyszło na myśl jak wychodzą jasne kolorki z joanny
Bo o ciemnych juz co nieco wiemy :P
Bardzo prosze "doświadczone" osoby o odpowiedz
Coś mi sie zdaje że wychodzą z Jasnych tylko jako "marchewkowate" lub żółte,
a takie włoski nie przypadają mi do gustu
AA..nie żebym sobie na jasno moje ciemne chciałai machnąć
Pzdr.!
__________________
<Abstenget deus lacrimam Ab Ocultis>
Św.Jan
MonikaPrzybylska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-27, 14:01   #16
czuczenka
Zakorzenienie
 
Avatar czuczenka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 4 368
Dot.: "palona kawa" z Joanny... używał ktoś??

nie wiem jak wychodza jasen kolorki ... bo nigdy na takowe nie farbowalam.... bo z natury mialam jasne
__________________

Już Pani Licencjat
teraz sie MaGistRuje
5-ty rok na Wizażu



DUKAM
czuczenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-28, 16:42   #17
Elfka86
Zakorzenienie
 
Avatar Elfka86
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 4 817
Dot.: "palona kawa" z Joanny... używał ktoś??

a ja juz mam ta palona kawe na moich na razie wyglada jak czarna ale przy glowie tam gdzie odrosty to taki slodziutki brąz jest podoba mi sie
Elfka86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-28, 18:10   #18
usiti
Raczkowanie
 
Avatar usiti
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 258
Dot.: "palona kawa" z Joanny... używał ktoś??

ech palona kawa Uwielbiam tę farbę i już dwa razy sobie nią włoski robiłam. Kolorek wychodzi idealny
usiti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-20, 12:14   #19
klaudii17
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 132
Dot.: "palona kawa" z Joanny... używał ktoś??

hej ja tez uzywalam palona kawe tyle ze kolorek mi sie szybko zmywal!pozdrawiam
klaudii17 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-20, 13:45   #20
Domina
Zadomowienie
 
Avatar Domina
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: K@towice
Wiadomości: 1 773
Dot.: "palona kawa" z Joanny... używał ktoś??

Ja używałam jasnego i w nazwie było coś z piskiem chyba. Nic mi nie wyszło. Za to jestem zadowolona z ciemnych kolorków które robię pod spodem włosków. Moja koleżanka farbując na czarny kolor używa tylko tej farby i jest bardzo zadowolona. A cena też fajna
Domina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-03-21, 15:06   #21
aniazz
Raczkowanie
 
Avatar aniazz
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 48
Dot.: "palona kawa" z Joanny... używał ktoś??

Ja używam "palonej kawy" - przy skórze faktycznie sliczny, ciepły brązik ale na końcach bardzo ciemny brąz... juz kombinuję jak sie tego pozbyć Znajoma na ciemne włoski rzucila sobie "soczystą malinę" - normalnie rewelacja!!! Taka piekna czerwień z odcieniem różu (ciemna) - cudo...
aniazz jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-14, 21:34   #22
prinn
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 1
Dot.: "palona kawa" z Joanny... używał ktoś??

btw, farby z palette ruszy dekoloryzacja, wiem bo sama to przezywalam usuwajac czarna farbe z moich wlosow, pozdr
prinn jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-16, 11:45   #23
poiuy85
Raczkowanie
 
Avatar poiuy85
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: lubelszczyzna/Wiedeń
Wiadomości: 77
GG do poiuy85
Smile Dot.: "palona kawa" z Joanny... używał ktoś??

fajna farba, fajny kolor a w dodatku cena calkiem calkiem
__________________
"What you are" Audioslave
poiuy85 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-17, 12:06   #24
wampirek6
Raczkowanie
 
Avatar wampirek6
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 361
Dot.: "palona kawa" z Joanny... używał ktoś??

Super ja polecam , nieźle wychodzi , równo i taka cena ...
__________________

wampirek6 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-17, 12:17   #25
Kiciunia21
Rozeznanie
 
Avatar Kiciunia21
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 925
Dot.: "palona kawa" z Joanny... używał ktoś??

U mnie po przefarbowaniu z bardzo jasnego blondu na brąz ta farba miała lekko rudawy połysk pod światło. Teraz używam czarnego bzu ( tez z Joanny) i jestem bardzo zadowolona
__________________
Czarodziejka

-15





Kiciunia21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-28, 14:42   #26
ISKUSKA
Raczkowanie
 
Avatar ISKUSKA
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: AMSTERDAM/konin
Wiadomości: 52
Dot.: "palona kawa" z Joanny... używał ktoś??

miałam ciemne brąz włosy, po palonej kawie wyszedł mi czarny.
osobiście odradzam i dziwię się, że są takie dobre opinie o tym kolorze...
__________________
AMSTERDAM!
ISKUSKA jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-28, 15:29   #27
sanddyy
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Kalisz
Wiadomości: 116
Wpisy w blogu: 1
GG do sanddyy
Dot.: "palona kawa" z Joanny... używał ktoś??

Ja farbowalam na ten kolor. Byalam zadowolona.. i wlasnie mysle nad powrotem do korzeni, chociaz mialam wrocic do naturalnego koloru.. sama juz nie wiem.. ale ta palona kawa? fajnie mi w niej bylo
__________________
bo żyć jest sztuką..
moja rola, to istnieć!

sanddyy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-28, 16:52   #28
ISKUSKA
Raczkowanie
 
Avatar ISKUSKA
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: AMSTERDAM/konin
Wiadomości: 52
Dot.: "palona kawa" z Joanny... używał ktoś??

Sandyy jeżeli Ci się podobało i było Ci w niej dobrze to nie czekaj tylko farbuj
__________________
AMSTERDAM!
ISKUSKA jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-29, 19:49   #29
sanddyy
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-09
Lokalizacja: Kalisz
Wiadomości: 116
Wpisy w blogu: 1
GG do sanddyy
Dot.: "palona kawa" z Joanny... używał ktoś??

Cytat:
Napisane przez ISKUSKA Pokaż wiadomość
Sandyy jeżeli Ci się podobało i było Ci w niej dobrze to nie czekaj tylko farbuj
Niby tak, ale wiesz... ja mam już prawie swoje włosy.. znaczy naturalny kolor i narazie dam sobie spokoj, chociaz czasem myśle ze pojde do drogeri i ja kupie, to jednak narazie musze wytrzymac! mialam czarne wlosy i echhh.. tyle co z nimi przeszlam. Wiec dlatego narazie musze wytrzymac!
__________________
bo żyć jest sztuką..
moja rola, to istnieć!

sanddyy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-27, 00:37   #30
tersia86
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 1
Dot.: "palona kawa" z Joanny... używał ktoś??

ta farba daje super kolorek, naprawde polecam. Probowałam juz wielu farb-Loreala, Garnier, Palette ale tej już nie zamienię na żadna inna-kolor wyszedł mi zupełnie jak na opakowaniu być moze dlatego, ze kładłam ja na zupelnie jasne włosy-jasny blond oczywiscie farbowany. W jasnych wlosach bylo mi kompletrnie nie do twarzy a na dodatek mialam na glowie chyba wszystkie odcienie, zolte, biale, siwe, fioletowe a nawet miejscami zielone. Zafarbowałam palona kawa z Joanny i kolorek mi wyszedl identyczny jak na opakowaniu i rownomierny.Zazwyczaj jak kladlam na wlosy naturalne, a mam takie szare, mysi ciemny blond to wychodzi mi niestety prawie na czarno z czego nie za bardzo jestem zadowolona ale myje wtedy wlosy dwa razy dziennie i szybciutenko wyplukuje mi sie kolor i po kilku dniach otrzymuje ladny, wymarzony braz ktory dossc dlugo mi sie utrzymuje na glowie. Ktos pisal, ze strasznie niszczy wlosy. J a powiem Wam, co moje wlosy przezyly w ciagu ostatnich kilku dni. Otóz naturalne wlosy rozjasnilam farba do pasemek pallette, mialam pomaranczowe wlosy.Dzien pozniej zafarbowalam farba z garniera, rowniez na blond, nr.111 i dalej mialam pomaranczowo-zołte włosy. Nastepnie zrobiłam płukanke, jeszcze tego samego dnia, uzylam płukanki fioletowej i niektore pasemka mialam fioletowe. Nastepnego dnia polozylam na to srebrzysty pył z Joanny bedac prawie pewna ze wyjdzie mi sliczny jasny kolorek ktory pokryje ta cala zolc. Niestety przeliczylam sie. Wlosy mialam roznokolorowe, zolte, siwe, fioletowe, zielone, po prostu tragedia. Nastepnego dnia stwierdzilam, ze te kilka dni ktore nosilam blond to za duzo i polozylam palona kawe. nie dosc, ze wyszedl sliczny rownomierny kolorek to wlosy mi nie wypadly po tych farbowaniach, ktore strasznie niszcza wlosy, szczegolnie farby blond i rozjasniacze. wrocilam do palonej kawy, ktorw uzywalam caly czas dopoki nie "zdradzilam jej" przez kilka dni z jasnymi odcieniami, co było moim błędem. Ogolnie jest to najlepsza dla mnie farba ktorej juz raczej nigdy nie zmienie.
tersia86 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Fryzury - Pytania do fryzjerki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 02:42.

Wizaz.pl - Polityka poufności - Warunki dostępu - Góra



Ukryj