5. ROSA - sukienkowy makijazyk.............;) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-01-28, 13:45   #1
Beekeeper
Zakorzenienie
 
Avatar Beekeeper
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 816
Wyślij wiadomość przez MSN do Beekeeper

5. ROSA - sukienkowy makijazyk.............;)


Ten oto makijaż zamieszczony poniżej miał być pasującym do różowej sukienki, zakupionej juz jakiś czas temu...

Wyszedł jednak moim zdaniem jakoś dziwnie i bynajmniej nie tak, jak tego chciałam, głównie za sprawa koloru cienia, ktory NIE mial byc fioletowy. Okazało się, że pomalowanie się sypki ciemnym cieniem i wymodelowanie go na powiece graniczy u mnie z cudem i prawie szlag mnie tam trafił...

Fiolety mi raczej nie pasują, więc i tutaj nie ma wyjatku. No, ale siedze cicho i czekam na Wasze komentarze...


Twarz:


dermacol jako korektor
podkład rozswietlający AA odcień miód
Puder brazujący Vipera nr 501
róż z paletki Ruby Rose 3D nr5 - jasniejszy


Oczy:


cień bazowy: prasowany Italian Beauty nr 24 i jasny, perłowy róż RR
cień sypki IB Cinema nr 12 - sliwkowy brąz
fiolety z palety RR 48
kredka Khol Kajal Eyeliner 11 Manhattan czarna
mascara 2000 Calorie MF

Usta:

błyszczyk Ruby Rose Zakręcony nr 13
+ kredka RR 3w1 nr 22

Od razu pokazuję też sukienkę, bo może macie jakies pomysły na inny, pasujący do niej makijaż??
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg look.jpg (43,6 KB, 466 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg oczyska.jpg (47,2 KB, 412 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg smile.jpg (61,8 KB, 408 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg twarze.jpg (45,4 KB, 321 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg sukienka1.jpg (110,6 KB, 663 załadowań)
__________________
Como se porta la vida cuando vales lo que tienes...
Beekeeper jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-28, 14:12   #2
mona1978
Zakorzenienie
 
Avatar mona1978
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Studio Stylizacji 4U
Wiadomości: 6 688
GG do mona1978
Dot.: 5. ROSA - sukienkowy makijazyk.............;)

Pod względem cieniowania jest wszystko ok ale jak dla mnie nawet na wieczorne wyjście jest za dużo błysku - może masz rację z tym fioletem. Ale zaznaczając tylko górna powiekę - dolnej nie ruszając niczym byłoby moim zdaniem cudownie - sukienka jest delikatna a makijaz lekko obciązył cały wizerunek - tyle mojej szczerej opinii

Ale masz sliczniuchną sukieneczkę
mona1978 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-28, 14:20   #3
Beekeeper
Zakorzenienie
 
Avatar Beekeeper
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 816
Wyślij wiadomość przez MSN do Beekeeper
Dot.: 5. ROSA - sukienkowy makijazyk.............;)

no właśnie, właśnie, a miało być przecież tak zwiewnie...Tak był plan przynajmniej
Dzięki za krytykę, bardzo ją sobie cenię Myslisz, ze bez dolnego podkreslenia byloby lepiej? Kurcze, nie pomyslalam o tym!
Moze wiec masz jakąś inna propozycję, na kolor (zwlaszcza) lub sposob pomalowania? Roz na oku moim zdaniem tez odpada, bo byloby juz za mdlo...
__________________
Como se porta la vida cuando vales lo que tienes...
Beekeeper jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-28, 14:21   #4
Olaola
Zadomowienie
 
Avatar Olaola
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: Londyn/Bielsko-Biała
Wiadomości: 1 139
Hmm, oczy może i przeciążają ten makijaż, ale policzki masz pięknie zaznaczone - bardzo błyszczące, ale śliczne

Aha, zapomniałam dodac - może coś w delikatnym złocie lub nieprzytłaczających szarościach? Te kolory moim zdaniem ładnie komponują się z różem, ale nie wiem, jak się w nich czujesz pozdrawiam.

Edytowane przez Pomadka
Czas edycji: 2006-01-28 o 15:01 Powód: Post po poscie!!
Olaola jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-28, 14:27   #5
Beekeeper
Zakorzenienie
 
Avatar Beekeeper
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 816
Wyślij wiadomość przez MSN do Beekeeper
Dot.: 5. ROSA - sukienkowy makijazyk.............;)

Cytat:
Napisane przez Olaola
Aha, zapomniałam dodac - może coś w delikatnym złocie lub nieprzytłaczających szarościach? Te kolory moim zdaniem ładnie komponują się z różem, ale nie wiem, jak się w nich czujesz pozdrawiam.
ooo złoto, fajny pomysł... dzięki! szarość odpada- jeszcze gorzej niz w fiolecie... dzięki za pomsyly
__________________
Como se porta la vida cuando vales lo que tienes...
Beekeeper jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-28, 14:45   #6
mona1978
Zakorzenienie
 
Avatar mona1978
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Studio Stylizacji 4U
Wiadomości: 6 688
GG do mona1978
Dot.: 5. ROSA - sukienkowy makijazyk.............;)

Cytat:
Napisane przez Beekeeper
no właśnie, właśnie, a miało być przecież tak zwiewnie...Tak był plan przynajmniej
Dzięki za krytykę, bardzo ją sobie cenię Myslisz, ze bez dolnego podkreslenia byloby lepiej? Kurcze, nie pomyslalam o tym!
Moze wiec masz jakąś inna propozycję, na kolor (zwlaszcza) lub sposob pomalowania? Roz na oku moim zdaniem tez odpada, bo byloby juz za mdlo...


Co do różu masz rację
Pozwolę sobie na moją wizję
Moim zdaniem prześlicznie wyglądasz w granatach i to wykorzystałabym przede wszystkim Zajęłabym się tylko powieką ruchomą - wewnętrzną część oka rozświetliłabym lekkim srebrzystym cieniem, w okolicach środka położyłabym ten fiolet właśnie a w zewnętrznej częsci granat, który dodatkowo wyciągnęłabym jeszcze na załamanie powieki - żeby dodać spojrzeniu głębi - usta zrobiłabym delikatne ( bezbarwny błyszczyk nawet powiedziłabym), róż tylko tylko. Spróbowałabym wytuszować wyłącznie górne rzęsy i o ! Taka mam wizję

mona1978 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-28, 14:53   #7
oLaSeK=D
Zadomowienie
 
Avatar oLaSeK=D
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Paris, France
Wiadomości: 1 604
Dot.: 5. ROSA - sukienkowy makijazyk.............;)

Uwazam,ze makijaz jest absolutnie genialny,ja bym sie nei czepiala ze za duzo blysku-wedlug mnie on wlasnie nadaje charakteru temu makijazowi,takiej sexownosci Przecudne cienie,perfekcyjna robota i w ogole super,hyper rewelacja Wg mnie makijaz ten pasuje do tej sukinki,jakby byl delikatniejszy to musialabys popasc w cukierkowa paranoje i wygladaloby to zle. Ale moja opinia jest taka ze masz bardzo "zdecydowana" urode, bardzo mocne brwi,generalnie ciemna oprowe oczu,ze tak poiwm,twoja uroda nie jest "delikatna",nie wiem,czy rozumeisz o co chodzi,i chyba po prostu ta delikatniusienka sukieneczka,ktora jest naprawde ladna,po prostu nei pasuje wg mnei do Twego typu urody,a nie do makijazu. Mam nadzieje,ze moje slowa nie zabrzmialy zbyt okrutnie,bo naprawde wszystko mi sie bardzo podoba,tylko takie ejst moje zdanie co do adekwatnosci tej sukienki do twej urody.A ze swietna i ladna z Ciebie babka to wiadomo wiec nie ma sie co martwic. Buziaki i czekam na kolejny swietny makijaz
oLaSeK=D jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-28, 15:06   #8
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 796
Wpisy w blogu: 3
Dot.: 5. ROSA - sukienkowy makijazyk.............;)

Kurcze dla mnie chyba jest za dużo błysku. Mam wrażenie, że gdyby policzki były podkreślone jakimś matowym/satynowym różem całość preznetowałaby się o wiele przystępniej.
Ewentualnie skromnie pomalowane powieki-w przypadku fletów, a reszta jest uzupełniona połyskującymi policzkami.

Chyba przesadziłaś, a wydaje mi się, że do tej sukienki oraz do filetów [nie lubisz ich, prawda?] trzeba zastosować oszczędność. I wydaję mi się, że taki kompromis wyjdzie na dobre.

__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-28, 15:10   #9
Beekeeper
Zakorzenienie
 
Avatar Beekeeper
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 816
Wyślij wiadomość przez MSN do Beekeeper
Dot.: 5. ROSA - sukienkowy makijazyk.............;)

Cytat:
Napisane przez mona1978


Co do różu masz rację
Pozwolę sobie na moją wizję
Moim zdaniem prześlicznie wyglądasz w granatach i to wykorzystałabym przede wszystkim Zajęłabym się tylko powieką ruchomą - wewnętrzną część oka rozświetliłabym lekkim srebrzystym cieniem, w okolicach środka położyłabym ten fiolet właśnie a w zewnętrznej częsci granat, który dodatkowo wyciągnęłabym jeszcze na załamanie powieki - żeby dodać spojrzeniu głębi - usta zrobiłabym delikatne ( bezbarwny błyszczyk nawet powiedziłabym), róż tylko tylko. Spróbowałabym wytuszować wyłącznie górne rzęsy i o ! Taka mam wizję

wow, dzieki za radę! a nie uważasz ze z granatem bylo by za ciemno do takiej sukienki? no i czy to by sie komponowalo z pudrowym rozem? bo jakos tak srednio mi sie wydaje...
__________________
Como se porta la vida cuando vales lo que tienes...
Beekeeper jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-28, 15:13   #10
Beekeeper
Zakorzenienie
 
Avatar Beekeeper
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 816
Wyślij wiadomość przez MSN do Beekeeper
Dot.: 5. ROSA - sukienkowy makijazyk.............;)

Cytat:
Napisane przez oLaSeK=D
Uwazam,ze makijaz jest absolutnie genialny,ja bym sie nei czepiala ze za duzo blysku-wedlug mnie on wlasnie nadaje charakteru temu makijazowi,takiej sexownosci Przecudne cienie,perfekcyjna robota i w ogole super,hyper rewelacja Wg mnie makijaz ten pasuje do tej sukinki,jakby byl delikatniejszy to musialabys popasc w cukierkowa paranoje i wygladaloby to zle. Ale moja opinia jest taka ze masz bardzo "zdecydowana" urode, bardzo mocne brwi,generalnie ciemna oprowe oczu,ze tak poiwm,twoja uroda nie jest "delikatna",nie wiem,czy rozumeisz o co chodzi,i chyba po prostu ta delikatniusienka sukieneczka,ktora jest naprawde ladna,po prostu nei pasuje wg mnei do Twego typu urody,a nie do makijazu. Mam nadzieje,ze moje slowa nie zabrzmialy zbyt okrutnie,bo naprawde wszystko mi sie bardzo podoba,tylko takie ejst moje zdanie co do adekwatnosci tej sukienki do twej urody.A ze swietna i ladna z Ciebie babka to wiadomo wiec nie ma sie co martwic. Buziaki i czekam na kolejny swietny makijaz
hihi, Olasku, oczywiscie, ze nie zabrzmialy okrutnie, kochana jestes! Wiesz, masz chyba duzo racji, ja sie nigdy nad tym nie zastanawialam w ten sposob i zawsze cos mi jakby nie grało... Ale to wlasnie chyba jest to, o czym piszesz!

Kurcze, dziewczyny, jestescie niesamowice odkrywcze, co ja bym bez was...
__________________
Como se porta la vida cuando vales lo que tienes...
Beekeeper jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-28, 15:19   #11
Rei
Zakorzenienie
 
Avatar Rei
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 5 651
GG do Rei
Dot.: 5. ROSA - sukienkowy makijazyk.............;)

mi sie te policzki podobaja i usta...
a oczka bym jakos delikatniej zaakcentowala - jakims delikatnym satynowym bezem i biala kredka. + delikatnie tusz - na rzęsy
Ja mam swoja wizje , ale trudno mi to wytlumaczyc
Pozdrawiam
__________________
Moje Blogowanie

Nowe na blogu
Rei jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-28, 15:19   #12
Beekeeper
Zakorzenienie
 
Avatar Beekeeper
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 816
Wyślij wiadomość przez MSN do Beekeeper
Dot.: 5. ROSA - sukienkowy makijazyk.............;)

Cytat:
Napisane przez Pomadka
Kurcze dla mnie chyba jest za dużo błysku. Mam wrażenie, że gdyby policzki były podkreślone jakimś matowym/satynowym różem całość preznetowałaby się o wiele przystępniej.
Ewentualnie skromnie pomalowane powieki-w przypadku fletów, a reszta jest uzupełniona połyskującymi policzkami.

Chyba przesadziłaś, a wydaje mi się, że do tej sukienki oraz do filetów [nie lubisz ich, prawda?] trzeba zastosować oszczędność. I wydaję mi się, że taki kompromis wyjdzie na dobre.

Pomadko rozumiem, rozumiem wszystko
Co do błysku to ciekawe, bo jak widać, w kosmetykach, oprocz podkladu AA nie bylo juz nic rozswietlającego, a roz byl raczej matowy i te policzki mi zawsze takie swiecące wychodzą No nie wiem, czemu. Jak sie usmiechne, to sie swiatlo na nich odbija i juz.
__________________
Como se porta la vida cuando vales lo que tienes...
Beekeeper jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-28, 15:34   #13
Ewuńka
Rozeznanie
 
Avatar Ewuńka
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 729
GG do Ewuńka
Dot.: 5. ROSA - sukienkowy makijazyk.............;)

ja jedynie nałożylabym delikatniejszy cien na oczka i nic wiecej
policzki są śliczne!!
__________________




Ewuńka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-28, 15:39   #14
arleta_akb
Raczkowanie
 
Avatar arleta_akb
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 107
GG do arleta_akb
Dot.: 5. ROSA - sukienkowy makijazyk.............;)

A teraz moja wizja Chyba troszkę za dużo blasku. Ładna kompozycja cieni i pieknie poprowadzona linia trójwymiarowości (wszędzie się tego czepiam, a tu takie miłe zaskoczenie ) po prostu uczta dla oka. Moim zdaniem dla brązowych oczu wszystko co kontrastowe wyeksponuje piekno, Ty sobie poradziłaś z tym doskonale. Myślę że gdybys postawiła tylko na blask policzków a pozostałe w efekcie matu byłoby bardzo dziewczęco. Kolor błyszczyka mimo wszystko powinien nawiązywać do ubioru i całości, a kompromisem byłby neutral. Piękne usta masz, więc nie potrzeba rasowania ich konturówką. Troszeczkę popracuj nad kształtem brwi, jak dla mnie są zbyt ciężkie i toporne dla Twojej twarzyczki. Rzęsy powinne być trochę dłuższe i wyciągnięte. Fotka z profilu pokazuje ich "minimalny brak". Polecam Dior'a
Sukieneczka ... bardzo urokliwa. Kwestią nie tylko efektu końcowego i opinni jest to czy Ci w czyms dobrze czy nie. Jeżeli odważyłaś się założyć takie cacko widocznie dobrze się w tym czujesz. Kobieta o silnym charakterze pewnie pokusiłaby się na coś bardziej ekstrawaganckiego. A moim zdaniem dobrze Ci w takim różowo pudrowym płatku Pozdrawiam
arleta_akb jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-28, 15:45   #15
Kasiulka__
Zakorzenienie
 
Avatar Kasiulka__
 
Zarejestrowany: 2004-08
Lokalizacja: PL-NO
Wiadomości: 5 993
Dot.: 5. ROSA - sukienkowy makijazyk.............;)

A mi się bardzo podoba ten makijaż
Pozdrawiam
Kasiulka__ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-28, 15:57   #16
dissolved__girl
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 1 604
Dot.: 5. ROSA - sukienkowy makijazyk.............;)

miałam podobną sukienke na studniówke tylko z rękawkiem i zielonym kolorze
dissolved__girl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-28, 16:11   #17
rzyrafka
Zakorzenienie
 
Avatar rzyrafka
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 14 598
Dot.: 5. ROSA - sukienkowy makijazyk.............;)

A ot moje spostrzeżenia: Błysk na policzkach może być, za to na oczkach wystarczyłby satynowy efekt i może zamiast fioletu jakiś mocniejszy róż? Ale ogólnie bardzo ładna jesteś
__________________
*
Łydka
*
rzyrafka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-28, 16:49   #18
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 296
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: 5. ROSA - sukienkowy makijazyk.............;)

makijaz ten już komentowałam gdzie indziej.
Jeśli chodzi o połączenie z sukienką, to faktycznie jest przytłoczenie zwiewności kreacji makijażem. Mniej połysku (tylko rozświetlone świeże policzki), powieki zdecydowanie nie. I zamiast fioletu widziałabym jakiś bardziej pudrowy róż, ewentualnie połyskujący beż, taki naturalny

Patrząc na sam make-up podoba mi się wszystko
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-28, 18:24   #19
Beekeeper
Zakorzenienie
 
Avatar Beekeeper
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 816
Wyślij wiadomość przez MSN do Beekeeper
Dot.: 5. ROSA - sukienkowy makijazyk.............;)

dzięki dziewczyny za rady... Juz mi sie cos wyklarowało mniej wiecej na temat sukienka+makijaż. Oczywiscie zmienilabym przede wszystkim oczy, bo mi sie one bardzo niepodobały (i nałożenie, i kolory, i wszystko)... Myślę, ze pomalowałabym powieki jakimś delikatnym, neutralnym beżem, najwyżej zaznaczyła zagięcie czymś netralno-ciemniejszym a usta zostawiła takie, jakie są...

No, a co do brwi, to faktycznie, juz dawno sie za nie nie zabrałam porządnie i potrzebują zdecydowanie pewnej renowacji

Co do sukienki, to zwykle sie tak nie ubieram i zrobiłam mały eksperyment Zresztą kazda babka chce sie kiedyś poczuć puchem (niekoniecznie marnym)
__________________
Como se porta la vida cuando vales lo que tienes...
Beekeeper jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-28, 18:43   #20
CzarnyElf
Zakorzenienie
 
Avatar CzarnyElf
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 12 763
Dot.: 5. ROSA - sukienkowy makijazyk.............;)

Ja bym widziala jakis delikatnie polyskujacy neutralny roz lub bez na powiekach do tego wytuszowane dokladnie rzesy i bezbarwny lub delikanie rozowy blyszczyk-policzki za to super
No i sukienka strasznie mi sie podoba zupelnie w moim stylu.
__________________
BSW
http://psychologiawusa.blogspot.com
CzarnyElf jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-28, 20:09   #21
tiara
Zadomowienie
 
Avatar tiara
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Wrocław / Kielce
Wiadomości: 1 220
GG do tiara
Dot.: 5. ROSA - sukienkowy makijazyk.............;)

Martus pierwszy raz Cie w sukieneczce widze Super A makijaz wlasnie taki swietlisty bardzo mi sie podoba - policzki cuda
__________________
In Barcelove

1 etap 6 -5 - 4 - 3- 2 - 1

Winners do what losers don't want to do
tiara jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-28, 21:53   #22
mi.a
Zakorzenienie
 
Avatar mi.a
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: Paris
Wiadomości: 3 374
Dot.: 5. ROSA - sukienkowy makijazyk.............;)

bardzo ładnie wyglądasz taka ślicznotka podoba mi się, choć zgadzam się z dziewczynami, że trochę duzo błysku zostawiłabym usta, cerę, policzki, bo wyglądają tak świeżo i dziewczęco, a z koloru na oczach bym zrezygnowała ale i tak b. ladnie
mi.a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-29, 00:27   #23
mona1978
Zakorzenienie
 
Avatar mona1978
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Studio Stylizacji 4U
Wiadomości: 6 688
GG do mona1978
Dot.: 5. ROSA - sukienkowy makijazyk.............;)

Nie chodziło mi o taki żywy granat - po prostu nałożenie pędzelkiem a nie aplikatorem bardziej zmiękczy cień i naprawdę będzie ok Powiekę powinnaś lekko zaaakcentować - no powiedziałabym musnąć cieniem

mona1978 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-29, 12:31   #24
kroofk@
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: południe
Wiadomości: 2 870
Dot.: 5. ROSA - sukienkowy makijazyk.............;)

Pierwsze - masz śliczną sukienkę
Drugie - sam makijaż w sobie jest śliczny.
Trzecie (nawiązuje do powyższego) - i tu się powtórzę - jest zbyt ciężki do tej sukienki.
A tak wogóle ślicznie wyglądasz.
P.S. Ależ dużo użyłam słowa ślicznie jak na tak krótką wypowiedź.
__________________
Przegrałam swój najlepszy czas...
MARZENIA I MIŁOŚĆ BOLĄ...

kroofk@ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-29, 17:28   #25
monna@
Zadomowienie
 
Avatar monna@
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 1 168
Wpisy w blogu: 1
Dot.: 5. ROSA - sukienkowy makijazyk.............;)

Makijazyk mi się podoba, natomiast jesli chodzi o połączenie z sukienka nie dawałabym tylko tego fioletu. pozdrowionka
monna@ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-29, 18:43   #26
_Brzoskwinka_
Zakorzenienie
 
Avatar _Brzoskwinka_
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Wawa
Wiadomości: 3 740
Dot.: 5. ROSA - sukienkowy makijazyk.............;)

Bardzo ładny kolor błyszczyku do ust .
_Brzoskwinka_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-29, 21:33   #27
Beekeeper
Zakorzenienie
 
Avatar Beekeeper
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 4 816
Wyślij wiadomość przez MSN do Beekeeper
Dot.: 5. ROSA - sukienkowy makijazyk.............;)

czarny elfie, tiarko, m.ia, kroofk@, monna@ i brzoskwinka - dzięki
__________________
Como se porta la vida cuando vales lo que tienes...
Beekeeper jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-31, 17:03   #28
zabciam
Zadomowienie
 
Avatar zabciam
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: Chełm
Wiadomości: 1 160
GG do zabciam
Dot.: 5. ROSA - sukienkowy makijazyk.............;)

ślicznie wygladasz ! Cudny makijaz idealnie dopracowany i starannie wykonany.

PS: ładna sukienka
__________________
NIE BĄDŹMY OBOJĘTNI NA LOS NASZYCH BLIŹNICH!

http://www.wizaz.pl/akcje/adopcja_serca/

http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=4269936
POMÓŻMY ZWIERZĘTOM W KORABIEWICACH!!


http://www.republika.pl/bayka
zabciam jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-01, 22:17   #29
szyna
Zadomowienie
 
Avatar szyna
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 1 046
Dot.: 5. ROSA - sukienkowy makijazyk.............;)

Cos ten roz jakos tak...Za duzo, nierownomiernie. A moze to nie roz. Generalnie cos mi nie pasuje w tym makijazu. A sukienka przesliczna.
szyna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-19, 22:42   #30
Monia512
Raczkowanie
 
Avatar Monia512
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 59
Dot.: 5. ROSA - sukienkowy makijazyk.............;)

Bardzo mi sie podoba .. Chyba juz bed3e wiedzialala jak sie umalowac jutro he Pozdrawiam
Monia512 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:10.