Czy podobają wam się te fryzurki? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-01-28, 18:36   #1
Judka
Raczkowanie
 
Avatar Judka
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 88

Czy podobają wam się te fryzurki?


Mam pytanko. czy podobają wam sie takie fryzurki? zamieszczam zdjęcia. mnie siępodobają głownie mi chodzi o taką grzywkę
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 278bdfbbb6.jpg (25,4 KB, 53 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg blonde.jpg (23,7 KB, 66 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg enlarge.jpg (19,2 KB, 48 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg is_11134189.jpg (20,7 KB, 46 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg reese-witherspoon-007.jpg (4,0 KB, 46 załadowań)
Judka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-28, 18:40   #2
In_ThE_ShAdOwS
Wtajemniczenie
 
Avatar In_ThE_ShAdOwS
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Piła
Wiadomości: 2 907
Red face Dot.: Czy podobają wam się te fryzurki?

tak a najbradziej 3 i ostatnia. Według mnie są baardzo kobiece i takie delikatne

Edytowane przez In_ThE_ShAdOwS
Czas edycji: 2006-01-29 o 12:50
In_ThE_ShAdOwS jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-28, 19:27   #3
kasienka.b
Wcale nie be, tylko cacy kasieńka
 
Avatar kasienka.b
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Diamentowa wyspa
Wiadomości: 9 924
GG do kasienka.b
Cool Dot.: Czy podobają wam się te fryzurki?

Cytat:
Napisane przez In_ThE_ShAdOwS
tak a najbradziej i ostatnia. Według mnie są baardzo kobiece i takie delikatne
Zgadzam sie
__________________
Blog
kasienka.b jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-28, 20:02   #4
m-arzenka
Raczkowanie
 
Avatar m-arzenka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: RzeszÓW CiTy
Wiadomości: 30
Wink Dot.: Czy podobają wam się te fryzurki?

Num fajna grzywka , fajna )
m-arzenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-28, 20:04   #5
Judka
Raczkowanie
 
Avatar Judka
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 88
Dot.: Czy podobają wam się te fryzurki?

dzieki za opinie. wlasnie tak chce sie chce obciac czekam na nastepne opinie pozdrawiam.
Judka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-28, 20:28   #6
patricja
Zadomowienie
 
Avatar patricja
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Tarnów
Wiadomości: 1 835
Dot.: Czy podobają wam się te fryzurki?

mnie się podoba tylko fotka nr2
patricja jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-28, 22:11   #7
kaarolciaa
Raczkowanie
 
Avatar kaarolciaa
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 479
Dot.: Czy podobają wam się te fryzurki?

ładne
__________________
...Bo Każdy ma swojego Anioła i jest dla kogoś Aniołem...
kaarolciaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-28, 22:25   #8
zlakrolewna
Przyczajenie
 
Avatar zlakrolewna
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 7
Dot.: Czy podobają wam się te fryzurki?

bardzo ładne rzeczywiście takie delikatne i trochę powiało elegancją ale nie są "poważne". fryzurka dla osóbki o delikatnych rysach twarzy i spokojnym usposobieniu mi sie podoba.
zlakrolewna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-28, 22:27   #9
agnisia288
Przyczajenie
 
Avatar agnisia288
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 21
Dot.: Czy podobają wam się te fryzurki?

Przed ostatnia gdzie ma czarna bluzeczke fajna wogole wszytski ladne takie delikatne loczki sweet
__________________
Piąkno jest tym, co czujesz wewnątrz i co odbija sią w twoich oczach
agnisia288 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-29, 12:30   #10
Judka
Raczkowanie
 
Avatar Judka
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 88
Dot.: Czy podobają wam się te fryzurki?

zastanawiam sie czy mi bedzie pasowala bo sobie chce zobic taka jak ma na tej fotce nr 1 glownie grzywka
Judka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-11, 21:04   #11
Kraczitka
Raczkowanie
 
Avatar Kraczitka
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 439
Dot.: Czy podobają wam się te fryzurki?

grzywka spox
Kraczitka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-11, 22:39   #12
Ag_nes
Wtajemniczenie
 
Avatar Ag_nes
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Górny Śląsk
Wiadomości: 2 474
GG do Ag_nes
Dot.: Czy podobają wam się te fryzurki?

Do tej buzi ladnie to wyglada.
Ag_nes jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-11, 22:47   #13
Palinka18
Raczkowanie
 
Avatar Palinka18
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Świętokrzyskie :)
Wiadomości: 118
Dot.: Czy podobają wam się te fryzurki?

nom super grzyweczki popieram...
__________________
...Studentka...




Palinka18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-11, 23:01   #14
marya21
Raczkowanie
 
Avatar marya21
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 98
GG do marya21
Dot.: Czy podobają wam się te fryzurki?

Moze i fryzure ładne ale ta aktorkaa jest paskudna ma szczęke jak kasa fiskalna:P hehe
__________________
Free your mind and the rest will follow...
marya21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-12, 09:48   #15
mloda71
Zadomowienie
 
Avatar mloda71
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Aachen (DE)
Wiadomości: 1 477
GG do mloda71
Dot.: Czy podobają wam się te fryzurki?

Sorry, ale te fryzurki sa dla mnie nijakie i wlasnie w szczegolnosci ta pierwsza. Jak wyjdziesz od fryzjera z takimi lokami to jeszcze spoko, ale co potem?

__________________
" Pojawiam sie... i znikam i znikam i znikam..."




mloda71 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-12, 12:59   #16
fifi20
Przyczajenie
 
Avatar fifi20
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 10
Dot.: Czy podobają wam się te fryzurki?

jak dla mnie bomba
fifi20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-12, 13:08   #17
studentka
Rozeznanie
 
Avatar studentka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: mOje mIastO To Biały100k :)
Wiadomości: 740
GG do studentka
Smile Dot.: Czy podobają wam się te fryzurki?

dla mnie to najbardziej podoba się fryzurka nr 2 a takie mini loczki-falki.. też nie najgorsze..a poza tym nie dla każdego każda fryzurka pasuje ale to tylko moja opinia POZDRÓFKA
__________________
studentka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-12, 13:19   #18
cinkapooh
Rozeznanie
 
Avatar cinkapooh
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 617
GG do cinkapooh
Dot.: Czy podobają wam się te fryzurki?

Fryzurki ladne, lekkie, przedewszystkim letnie, sa telikatne mozna je niechlujnie spiac ze lekkie loki wychodza mnie sie podobaja, szkoda, ze ja mam za krotki pozdrawiam
__________________

cinkapooh jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-12, 13:28   #19
blanka15
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Kraina Fantazji
Wiadomości: 18
Dot.: Czy podobają wam się te fryzurki?

mi najbardziej nr 2 :P
blanka15 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-12, 13:33   #20
Juliettt
Rozeznanie
 
Avatar Juliettt
 
Zarejestrowany: 2004-02
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 888
GG do Juliettt
Dot.: Czy podobają wam się te fryzurki?

Bardzo fajne te fryzurki, ale taka (pol krecona ) grzywke to chyba trudno ulozyc, a jeszcze trudniej ja utrzymac.......
Juliettt jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-12, 13:41   #21
gosiek82
Raczkowanie
 
Avatar gosiek82
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 373
Dot.: Czy podobają wam się te fryzurki?

Podoba mi się 3 i 5 fryzurka - takie bardzo kobiece!

...a co do ukośnych grzyweczek to jestem wielką zwolenniczką, uważam że nadają się prawie do każdego kształtu buzi, ładnie profilują twarz i nadają jej pewnej delikatności.
Sama jestem posiadaczką fryzurki w tym 1 stylu, jeśli wyprostuje włosy, w innym razie mam burzę loków co też jest korzystne przy tym ścięciu, także polecam
gosiek82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-12, 13:42   #22
madziaaakk
Rozeznanie
 
Avatar madziaaakk
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 550
GG do madziaaakk
Dot.: Czy podobają wam się te fryzurki?

tez mi ssie podobaja. wogole reese whinterspoon ma taka oryginalna urode i mi sie podoba
madziaaakk jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:50.