Z GRZYWKA BEZ GRZYWKI ?????JAKI MAKIJAZ - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-01-24, 16:32   #1
siarka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 24

Z GRZYWKA BEZ GRZYWKI ?????JAKI MAKIJAZ


MAM PROSBE BO NIE WIEM CZY LEPIEJ MI Z GRZYWKA CZY BEZ NIEJ.DORADZCIE DZIEWCZYNY.I JAKI MAKIJAZ BYLBYU NAJLEPSZY.
siarka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-24, 16:50   #2
Demeter
Wtajemniczenie
 
Avatar Demeter
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Wiadomości: 2 709
GG do Demeter
Re: Z GRZYWKA BEZ GRZYWKI ?????JAKI MAKIJAZ

Mysle ze bardziej pasuje Ci wersja bez grzyweczki.
Ładnie byloby Ci w grzywce na ukos,lub taka rzadsza. Podsyłam propozycje.
Demeter jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-24, 16:54   #3
Demeter
Wtajemniczenie
 
Avatar Demeter
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Wiadomości: 2 709
GG do Demeter
Re: Z GRZYWKA BEZ GRZYWKI ?????JAKI MAKIJAZ

Demeter jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-24, 17:09   #4
Demeter
Wtajemniczenie
 
Avatar Demeter
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Wiadomości: 2 709
GG do Demeter
Re: Z GRZYWKA BEZ GRZYWKI ?????JAKI MAKIJAZ

Co do makijazu mysle ze super pasowałyby Ci ciemne cienie, oczy obrysowane na czarno.
Ale zaznaczam ze jest to moje male zboczenie bo wszystkim to proponuje i uwazam ze tak pomalowane oczka wygladaja slicznie
Tobie beda pasowaly, gdyz masz czarne wloski.
Demeter jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-24, 17:25   #5
Demeter
Wtajemniczenie
 
Avatar Demeter
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Wiadomości: 2 709
GG do Demeter
Re: Z GRZYWKA BEZ GRZYWKI ?????JAKI MAKIJAZ

W sumie to przyjrzałam sie dokladniej i widze ze masz male oczka wiec mysle ze powinnas malowac wew. strone oka biala kredka, ktore optycznie je powiekszy.
Demeter jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-24, 17:42   #6
lilu1980
Zadomowienie
 
Avatar lilu1980
 
Zarejestrowany: 2004-07
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 1 501
GG do lilu1980
Re: Z GRZYWKA BEZ GRZYWKI ?????JAKI MAKIJAZ

wotaj! tez jestem za inna wersjka grzyweczki, masz bardzo ladna twarz a ta grzywka ktora masz obecnie nie słuzy twojej urodzie mysle ze ukosna grzywka bedzie zdecydowanie lepsza. pozdrawiam...
lilu1980 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-24, 18:44   #7
Seagirl
Zadomowienie
 
Avatar Seagirl
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 1 420
Re: Z GRZYWKA BEZ GRZYWKI ?????JAKI MAKIJAZ

Demeter a jak zrobić makijaż przedstawiony na 1 zdjęciu. bardzo mi się pdooba ale jestem kompletnym antytalenciem jeśli chodzi o makijaż oczu.
Seagirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-24, 18:51   #8
PATIS_79
Rozeznanie
 
Avatar PATIS_79
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 695
GG do PATIS_79
Re: Z GRZYWKA BEZ GRZYWKI ?????JAKI MAKIJAZ

ja też jestem za fryzką bez grzyweczki, ona jakaś taka za ciężka dla Ciebie i mam wrażenie, że w niej masz bardziej okrąglejszą buźkę, bo optycznie skraca twarz, a nie masz zbyt wysokiego czoła, które powinnaś zasłaniać...faktycznie polecałabym jakąś ukośną albo w ogóle, bo ładnie Ci również bez grzyweczki i w spiętych włoskach.

Masz bardzo ładną orientalną urodę
__________________
Właściwie traktowana kobieta bywa nader użytecza
PATIS_79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-24, 18:54   #9
mona1978
Zakorzenienie
 
Avatar mona1978
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Studio Stylizacji 4U
Wiadomości: 6 688
GG do mona1978
Re: Z GRZYWKA BEZ GRZYWKI ?????JAKI MAKIJAZ

Bez grzyweczki!!! Wygladasz niewinnie Pozdrawiam!
mona1978 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-24, 19:08   #10
Ania_D
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 366
Re: Z GRZYWKA BEZ GRZYWKI ?????JAKI MAKIJAZ

bez grzywki! i mam pytanie - czy ten kolor włosów jest twoim naturalnym??
Ania_D jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-24, 20:12   #11
siarka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 24
Re: Z GRZYWKA BEZ GRZYWKI ?????JAKI MAKIJAZ do Ania

wlosy mam farbowane ale moge nawet nie farbowac przez pol roku bo nie widac zednej roznicy.
siarka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-24, 20:24   #12
Ania_D
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 366
Re: Z GRZYWKA BEZ GRZYWKI ?????JAKI MAKIJAZ do Ania

tzn masz takie prawie czarne? Wiesz zastanawiam sie nad tym bo niby wygladasz na zime ale ta bluzeczka niebieska na 1 fotce jakos mi nie pasuje.. moze to przez rumience...
Ania_D jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-24, 20:25   #13
okretka
Użytkownik ma kliknąć w link aktywujący (mail)
 
Avatar okretka
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Gliwice :)
Wiadomości: 1 032
GG do okretka
Re: Z GRZYWKA BEZ GRZYWKI ?????JAKI MAKIJAZ

Ja na trochę inny temat Co robisz z rzęsami? Jakiego tuszu używasz? Bo ja też takie chcę
okretka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-24, 20:50   #14
siarka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 24
Re: Z GRZYWKA BEZ GRZYWKI ?????JAKI MAKIJAZ do okretka

tusz mam z joko.w zlotym opakowanieu.kosztuje chyba ok 10 zl.wiem mi tez sie podoba a powiem ci szczeze ze mam przecietnej dlugosci rzesy to ten tusz taki jest.i tam nie mam zadnej kretki ani cieni.
siarka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-24, 20:54   #15
siarka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 24
Re: Z GRZYWKA BEZ GRZYWKI ?????JAKI MAKIJAZ do Ania

ta bluzka to pizama.... hahaaa wlasnie tez sie zastanawialam bo mi sie ze ja chyba nie jestem zima albo jestem slepa.ale ubieram sie raczej jak ona w czarne i biale przewaznie.a jka ty myslisz co ja jestem, za typ????
siarka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-24, 20:57   #16
siarka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 24
Re: Z GRZYWKA BEZ GRZYWKI ?????JAKI MAKIJAZ do Ania

ta bluzka to pizama.... hahaaa wlasnie tez sie zastanawialam bo mi sie wydaje ze ja chyba nie jestem zima albo jestem slepa.ale ubieram sie raczej jak ona w czarne i biale przewaznie.a jaka ty myslisz co ja jestem, za typ????
siarka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-24, 22:33   #17
PATIS_79
Rozeznanie
 
Avatar PATIS_79
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 695
GG do PATIS_79
Re: Z GRZYWKA BEZ GRZYWKI ?????JAKI MAKIJAZ do Ania

hmm ja myślę, że właśnie może dlatego nie pasować ta pidżama, bo to taki bardziej letni kolorek (przymglony, perłowy) a Tobie ładniej by było w bardziej intensywnych zimnych kolorkach Zimy.
Ja stawiałabym na Zimę, ale te rumieńce Twoje mi tutaj nie bardzo pasują, chyba że to efekt jakiegoś podrażnienia (może po toniku, zmywaczu??) lub różu na twarzy, podekscytowania, naczynek??
__________________
Właściwie traktowana kobieta bywa nader użytecza
PATIS_79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-24, 23:01   #18
siarka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 24
Re: Z GRZYWKA BEZ GRZYWKI ?????JAKI MAKIJAZ

a no wlasni edziewczyny powiedzci emi czy ja napewno jestem zima??
siarka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-24, 23:23   #19
Ania_D
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 366
Re: Z GRZYWKA BEZ GRZYWKI ?????JAKI MAKIJAZ

kurcze sama nie wiem.. teoretycznie wyglądasz jak zima ale zima zwykle nie miewa takich rumieńców... nie masz jakiejs fotki któraby pokazywała buzie bardziej z bliska?
Ania_D jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-25, 12:13   #20
Sam
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2003-09
Wiadomości: 1 452
Re: Z GRZYWKA BEZ GRZYWKI ?????JAKI MAKIJAZ

Moim zdaniem ta grzywka troszke za ciężka jest dla Ciebie moze powinno jej być troszke mniej lub moze scieta jakos na ukos <hmmm>...
masz fajne rysy twarzy - myśle ze oprócz stonowanych makijazy 0 takich bardziej biurowych mozesz spokojnie siegnac po jaskrawsze barwy: malina, zieleń, turkus,...

Wydaje mi się także że masz za ciemny kolor włosków- szczegolnie rzuciło mi sie to w oczy na tych fotkach z grzywka. Pewnie to Twój własny kolorek ale przydałoby Ci się cos jasniejszego - w odcieniach brązu;-)

pzdr
sam
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 03.jpg (13,1 KB, 11 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 21.jpg (11,3 KB, 13 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 3347-427698-large.jpg (42,2 KB, 12 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 38bis.jpg (28,7 KB, 9 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 5a.jpg (11,2 KB, 9 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg lancome_oz.jpg (24,1 KB, 5 załadowań)
Rodzaj pliku: jpeg skok-w-mo-2.jpeg (10,4 KB, 9 załadowań)
Sam jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-25, 15:01   #21
siarka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 24
Re: Z GRZYWKA BEZ GRZYWKI ?????JAKI MAKIJAZ

dzieki kobitki jestescie cudowne ***
siarka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-25, 16:39   #22
Seagirl
Zadomowienie
 
Avatar Seagirl
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 1 420
Re: Z GRZYWKA BEZ GRZYWKI ?????JAKI MAKIJAZ

Zadawałam juz to pytanie w tym wątku ale nie dostałam odpowiedzi, przepraszam że robię to jeszcze raz: Jak zrobić makijaż pokazany na 1 zdjeciu załączonym przez Demeter, chodzi mi głównie o oczy.
Seagirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-25, 17:09   #23
CzarnyElf
Zakorzenienie
 
Avatar CzarnyElf
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 12 737
Re: Z GRZYWKA BEZ GRZYWKI ?????JAKI MAKIJAZ

Moim zdaniem wygladasz swietnie bez grzywki a i z grzywka wygladalabys tez ladnie tylko ona jest za dluga moim zdaniem(powinna odslaniac Twoje brwi).Wydaje mi sie ze jestes zima,ale nie jestem na 100%pewna(zdjecia moga przeklamywac kolory)
__________________
BSW
http://psychologiawusa.blogspot.com
CzarnyElf jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-25, 17:21   #24
Seagirl
Zadomowienie
 
Avatar Seagirl
 
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 1 420
Re:makijaż

Sorki, to nie jest pierwsze zdjęcie. Już uciekam z tym do nowego wątku.
Seagirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-25, 17:54   #25
Ania_D
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 366
Re: Z GRZYWKA BEZ GRZYWKI ?????JAKI MAKIJAZ

hmm.. no jaby tu powiedziec robiłam na tym zdjeciu co pokazałaś co się dało z róznymi kolorami i wg mnie nie jestes zimą tylko wiosną - co o tyle by sie potwoerdzało że źle ci w tej zimnej bluzce z połyskiem - bo wiosny takich nie lubia i wygladasz w niej tak samo jak ja wygladam w podobnych bluzkach.. Poza tym twoje rumieńce maja dokładnie taki kolor jak moje.. spróbuj wyszukać ciepłych wiosennych kolorków i sprawdź czy w nich twoje rumieńce nie będą mniej widoczne (tak przynajmniej mi wyszło na zdjeciu)
Ania_D jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-25, 18:06   #26
siarka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 24
Re: Z GRZYWKA BEZ GRZYWKI ?????JAKI MAKIJAZ

o kurcze dziewczyny to mnie zmylilyscie,to co ja jestem zima wiosna lato????? dolanczam jesze zdjecia moze one wam pomoga.nie sugerujcie sie moim ubiorem czrno-bialym bo mi sie tam wydaje ze ja jestem zima .
siarka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-25, 18:11   #27
siarka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 24
Re: Z GRZYWKA BEZ GRZYWKI ?????JAKI MAKIJAZ

siarka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-25, 19:16   #28
CzarnyElf
Zakorzenienie
 
Avatar CzarnyElf
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 12 737
Re: Z GRZYWKA BEZ GRZYWKI ?????JAKI MAKIJAZ

Ze zdjec i z tego co napisalas wynika ze raczej jestes zima(masz ciemne wlosy ciemne brwi,cera raczej jasna,ladnie Ci w tym zestawie black%white,a co do rumiencow to ja tez jestem zima i mam rumience,zalaczam zdjecie zimyWiosna ma zlote refleksy we wlosach i urode raczej delikatna,moim zdaniem Ty masz urode mocna rzucajaca sie w oczy
__________________
BSW
http://psychologiawusa.blogspot.com
CzarnyElf jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-25, 19:20   #29
PATIS_79
Rozeznanie
 
Avatar PATIS_79
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 695
GG do PATIS_79
Re: Z GRZYWKA BEZ GRZYWKI ?????JAKI MAKIJAZ

fajnie by było, jakbyś przysłała jakąś fotkę - zbliżenie twarzy, gdzie w miarę dokładnie (chodzi mi o dobrą jakość zdjęcia) byłoby widać Twój kolor oczu, te rumieńce, piegi o ile masz (ale chyba nie, co?)

a powiedz nam coś więcej o sobie, bo chyba nie za dużo wiemy ...jak się opalasz - z łatwością, z trudem, na jaki kolor? czy jest on brązowo-szary, śniady, czerwony, brzoskwiniowy...jak długo utrzymuje się Twoja opalenizna i czy szybko schodzi...czy masz skłonność do poparzeń?
o ile masz piegi czy pieprzyki to w jakim one są kolorze i znowu czy w szarym, ciemno-brązowym, czy rudawe, złote?
i czy Twoje tęczówki są "czyste" czy można w nich dojrzeć jednak jakieś plamki, punkciki, czy dodatkowe obręcze wokół źrenicy no i jaki mają kolor, spróbuj opisać, albo wyślij dobre zdjęcie, a najlepiej i to i to
Pozdrawiam
__________________
Właściwie traktowana kobieta bywa nader użytecza
PATIS_79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-25, 19:31   #30
PATIS_79
Rozeznanie
 
Avatar PATIS_79
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 695
GG do PATIS_79
Re: Z GRZYWKA BEZ GRZYWKI ?????JAKI MAKIJAZ

Ok zgadzam się Czarny Elfie, że Wiosna ma delikatną urodę, ale łatwo może się przerobić na Zimę, czego ja jestem również dobrym przykładem (niejednej tutaj osobie namąciłam, że zimą jestem, bo wszystko na to wskazywało) a nie zapominajmy, że i Wiośnie i Zimie bardzo ładnie jest w wyrazistych, mocnych barwach tylko tej pierwszej w cieplejszych, drugiej w zimniejszych odcieniach...a i Wiosna może mieć jednak ciemne włosy i brwi, jak się okazuje: "czerwonawo-czarne", lub po prostu bardzo ciemne i tutaj dobrym przykładem jest naturalny wygląd Marylin Monroe, kiedy to jeszcze miała swój ciemny kolor włosów i takie same ciemne brwi a Wiosenką była.

Ja jako kontrastowa Wiosna wszystkim bardziej podobam się w ciemnym wydaniu, tj. czarne włosy i brwi - staję się po prostu bardziej wyrazista
__________________
Właściwie traktowana kobieta bywa nader użytecza
PATIS_79 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 00:37.