prosze o porade - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-01-27, 12:10   #1
justyna_t
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 1 104

prosze o porade


A wiec- zdjęcie całkowicie robocze- specjalnie związane włosy żeby było widać tą moja brzydką twarz !
Poszujuje odpowiedniego makijażu- włosy juz wiem jak będą obcięte
Prosze o rade- nawet nie wiem jakim typem jestem
A jak cos to dam to samo zdjecie tylko troche wieksze
__________________
justyna_t jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-27, 12:12   #2
justyna_t
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 1 104
Re: prosze o porade

i jeszcze jedno bo dobrze nie widać- jestem naturalną blondynką o niebieskich oczach i bez solarium dosć blada
Brwi tez juz zrobiłam
__________________
justyna_t jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-27, 13:30   #3
Gruby_Louie
Raczkowanie
 
Avatar Gruby_Louie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 266
Re: prosze o porade

Przecież jesteś śliczna! Wierz mi, że wiele dziewczyn chciałoby tak wyglądać Więc nie narzekaj Myśle, że Twój typ kolorystyczbny to lato.
http://www.wizaz.pl/images/agatam/romantyczne_lato/
Makijaż, dla Twojej delikatnej urody, radziłabym subtelny i "niewidoczny". Lekki podkład wyrównujący koloryt, puder matujący, tusz, jakieś cienie w kolorku naturalnym i błyszczyk Wszystko w tonacji chłodnej. Nie ma co mocno się malować, kiedy nie ma zbyt wiele do "ukrycia" albo "wymodelowania", rysy masz regularne W sumie odradzałabym też chodzenie na solarium, ale wiem, że to kwestia gustu i hmm akceptacji swojej bladości (znam ten ból). Mi osobiście ładniejsze wydają się blondynki blade niż blondynki po solarium ...
Gruby_Louie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-27, 14:06   #4
justyna_t
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 1 104
Re: prosze o porade

Aż sie zaczerwieniłam
W sumie ja na codzień lekko tuszuje rzęsy i obmalowuje kretką wnętrze oka Niestety jestem bardzo niewyraźna w lekkim makijażu bo i brwi i rzęsy mam jasne.
W sumie nie toleruje pudrów, fluidów, podkładów- źle się w tym czuje - dlatego nigdy tego nie nakłądałam na twarz.
Teraz chciałam coś zmienić i zobacze jak będe wyglądać tak jak zaporoponowałaś
A solarium- cóz moja bladosć mnie przeraża
__________________
justyna_t jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-27, 18:50   #5
CzarnyElf
Zakorzenienie
 
Avatar CzarnyElf
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 12 738
Re: prosze o porade

Przeciez jestes slicznaJezeli chodzi o makijaz to zgadzam sie delikatny bo masz delikatna urode.Wygladasz na lato ale mowisz ze masz brwi farbowane a wlosy naturalne jaki maja odcien popielaty czy ze zlotymi refleksami?Moze masz jakies inne zdjecia?
__________________
BSW
http://psychologiawusa.blogspot.com
CzarnyElf jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-27, 19:15   #6
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Re: prosze o porade

masz troszkę długi nosek,ale nie rzuca się to tak bardzo w oczy.Całokształt jest naprawdę super
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-27, 19:59   #7
Gosiaczek21
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 56
Re: prosze o porade

Dlugi nosek? ja bym w zyciu nie powiedziala. ale jestes naprawde ladna dziewczyna i nawet bez makijazu wygladasz super. co do makijazu to moze faktycznie dasz wieksze zdjecie? mysle ze latwiej byloby cos doradzic pozdrawiam
Gosiaczek21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-27, 23:47   #8
FEMME*BANALE
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 343
Re: prosze o porade

[b] Justynko! Ja bym Ci przede wszystkim radzila zadbac o cere. Chociaz zdjecie troszke male, ale dopatrzylam sie zaczerwien na buzce... Byc moze to nadwrazliwosc, przedawkowanie solarium, jakas alergia, rozszerzone naczynka. Kup dobry krem "uspokajajacy" skore. Dobry bedzie taki z dodatkiem rumianku, ktory uspokaja, niweluje podraznienia. Krem dobry bedzie odzywczy lub nawilzajacy - jesli juz MUSISZ opalac sie na solarium to chociaz nawilzyj, odzyw skore z zewnatrz, bo solarium strasznie wysusza i nawet mlode dziewczyny moga nabawic sie pierwszych zmarszczek, a juz na pewno wysuszenia, odwodnienia skory, roznych wypryskow - od solarium wlasnie.
Rysy twarzy masz super, to co moglabys zakamuflowac troszke to wlasnie cera, no moze tez masz lekkie cienie pod oczami...
No, wklej no to wieksze zdjecie!
FEMME*BANALE jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-28, 03:07   #9
bzyku
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 796
Re: prosze o porade

Wiesz co? Ostatnio "leciał" w amerykańskiej TV konkurs na top modelkę. Wśród uczestniczek była dziewczyna, która jak nic jest chyba Twoją bliźniaczą siostrą .
Dziewczyny spójrzcie na zdjęcie poniżej i powiedzcie nie mam racji?
bzyku jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-28, 06:34   #10
CzarnyElf
Zakorzenienie
 
Avatar CzarnyElf
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 12 738
Re: prosze o porade

Zgadzam sie BzykuPodobienstwo bardzo widoczne,strzal w 10
__________________
BSW
http://psychologiawusa.blogspot.com
CzarnyElf jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-28, 07:09   #11
justyna_t
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 1 104
Re: prosze o porade

co do cery- zawsze miałam kłopoty bo niestety mam cere tłustą
walcze jak moge i chyba jest coraz lepiej
zaczerwienienia sa dlatego że kiedyś miałam kłopoty z cerą i teraz zostały niestety gdzie niegdzie przebarwienia
Chyba naprawdę będe musiała używać jakiś podkładów czy pudrów
A nosek - cóż moja zmora życiowa Bo on naprawdę jest długi i nieładny
A włosy mam blond ze złotymi refleksami, jestem taką typową bladą blondyną :/
A co do tej modelki- znowu sie zaczerwieniłam
dziękuje za miłe słowa i porady- szukam innego zdjęcia- albo poprostu je zrobie
__________________
justyna_t jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-31, 09:57   #12
justyna_t
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 1 104
Re: prosze o porade

No dobra dwa zdjęcia- moze nei najlepsze ale tak najczesciej wygladam jak się pomaluje- a maluje tylko oczy
__________________
justyna_t jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-02-01, 13:15   #13
justyna_t
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 1 104
Re: prosze o porade

A moge nieśmiało poprosić o wklejenie mi palety barw dla lata
__________________
justyna_t jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-02-01, 13:25   #14
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Re: prosze o porade

wklejam
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg lato.jpg (16,5 KB, 2 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg lato1.jpg (10,2 KB, 1 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg lato5.jpg (90,8 KB, 0 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg latoooooo.JPG (40,9 KB, 1 załadowań)
Rodzaj pliku: gif paleta lato.gif (18,6 KB, 1 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg lato.jpg (16,5 KB, 1 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg lato1.jpg (10,2 KB, 0 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg lato5.jpg (90,8 KB, 1 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg latoooooo.JPG (40,9 KB, 1 załadowań)
Rodzaj pliku: gif paleta lato.gif (18,6 KB, 1 załadowań)
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-02-01, 13:29   #15
justyna_t
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 1 104
Re: prosze o porade

cudnie dziękuje
__________________
justyna_t jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-02-01, 15:07   #16
Gruby_Louie
Raczkowanie
 
Avatar Gruby_Louie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 266
Re: prosze o porade

Daję jeszcze jedną paletę
Gruby_Louie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-02-01, 15:09   #17
rzęsa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: chałupka
Wiadomości: 7 617
GG do rzęsa
Re: prosze o porade

GrLouie, a skąd Ty je wszystkie masz? Ja też chcę!!
__________________
;-D
rzęsa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-02-01, 17:11   #18
Gruby_Louie
Raczkowanie
 
Avatar Gruby_Louie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 266
Re: prosze o porade

Rzęsa, mam 6 takich dużych palet (nie 4, bo w tym sa też mieszane), bo poprzerabiałam je (w nieśmiertelnym Paint'cie ) z malutkich okrągłych paletek, ktore znalazłam na jakiejś niemieckiej stronce. Jeśli chcesz je sobie pościągać to kliknij tutaj:
http://www.wizaz.pl/w-agora/download...ead=1106835056
Pewnie już widziałaś ten wątek:
http://www.wizaz.pl/w-agora/download...ead=1106835056
Tutaj są chyba wszystkie palety jakie tylko pojawiły się w sieci, pełno tego
Gruby_Louie jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 20:41.