Jak podkreślić jasną cerę? - Strona 93 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2006-12-09, 00:18   #2761
talk-a
Raczkowanie
 
Avatar talk-a
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 177
GG do talk-a
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę?

A ja wam kochane powiem, że był czas gdy podobały mi siem opalone lale...a teraz coś mi się odwróciło i dążę do takiej bladości jak większoś!c z was

a jeśli chodzi o podkreślanie jasnej cery (przepraszam jeśli już ktoś pisał, ale nie mam czasu przejżec całości) to możecie wyprobowac krem Perfecta No problem. Antytrądzikowy krem matujący redukujący blizny i przebarwienia skóry...dosyc mocno wybiela i rozjasnia...
talk-a jest offline  
Stary 2006-12-09, 01:03   #2762
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 815
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę?

Cytat:
Napisane przez _Magda Pokaż wiadomość
Truskawkowa Jesteś piękna Wszystkie zdjęcia które zamieściłaś-boskie.Powiedz coś więcej o studniówce,bo mnie zainteresowąło .Coś ktokolwiek mówił o Twoim-nie ukrywajmy-odmiennym wyglądzie od czekoladowych "piękności"?Nauczyciele,k oleżanki(wprost to co wyrażały wzrokiem ) czy faceci?Jakieś komplementy?
A Ty byłaś w ogóle kiedykolwiek opalona ?Chętnie bym zobaczyła
szczerze, to wszyscy z mojej szkoly byly przyzwyczajeni, prawie 3 lata ubierania sie na czarno na kazda okazje, jasna cera kontrastujaca z wlosami, ale nie powiem, gapili sie, mialam tez nietypowa kreacje mimo ze czarne zawsze wydaja sie identyczne, gorset i koronkowa spodnice i rekawiczki, czulam sie jak prawdziwa arystokratka kolezankom sie podobalo(tak mowily przynajmniej) a faceci raczej do mnie nie podchodzili bo bylam z chlopakiem, niektore moje kolezanki dzien przed studniowka na solarium mknely, "bo to wstyd przecie!", jedna sie poparzyla i wygladala jak spalony tost i wszystko ją bolalo, ale to ja bylam ODMIENCEM:
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCŁAW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dresówki bawełniane. Zajmujemy się haftem komputerowym. Szyjemy dla małych i dużych:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline  
Stary 2006-12-09, 01:04   #2763
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 815
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę?

Cytat:
Napisane przez talk-a Pokaż wiadomość
A ja wam kochane powiem, że był czas gdy podobały mi siem opalone lale...a teraz coś mi się odwróciło i dążę do takiej bladości jak większoś!c z was

a jeśli chodzi o podkreślanie jasnej cery (przepraszam jeśli już ktoś pisał, ale nie mam czasu przejżec całości) to możecie wyprobowac krem Perfecta No problem. Antytrądzikowy krem matujący redukujący blizny i przebarwienia skóry...dosyc mocno wybiela i rozjasnia...
jestem ciekawa na jakiej zasadzie on dziala. zluszcza skore jak kwasy? czy dziala podobnie jak ogorek i cytryna?
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCŁAW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dresówki bawełniane. Zajmujemy się haftem komputerowym. Szyjemy dla małych i dużych:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline  
Stary 2006-12-09, 01:24   #2764
Akeya
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 203
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę?

Kazda cera moze byc piękna jesli jest zadbana i ładnie wyeksponowana. Ja mam średnią karnacje i latem lubie byc opalona (a opalam sie dosyć łatwo... no i piegi na nosie wychodzą a ja to uwielbiam) . Jeśli chodzi o zimę to do niedawna od czasu do czasu odwiedzałam solarium (nie przesadzłam... raz na 2 tyg/miesiąc starczał) ale za to nałogowo uzywałam samoopalacza W tę zimę postanowiłam zadbać bardziej o cere i poszłam w drugą stronę, zrezygnowalam z samoopalacza i solarium, przez co już mam całkiem jasną jak na mnnie cerę i staram sie to podkreślić Podoba mi się taki typ cery jak ma Kemp Muhl (modelka) . Świetna jest też tak jasna cera jaką ma Dita von Teese albo Truskawkowa. jednak eksponowanie takiej bledości, u nas w kraju, jest odwagą. Powiem wam że zawsze narzekałam że mam niezdecydowaną średnią cerę i że jak nic z nią nie zrobie to jestem poprostu żółta, ale teraz zaczynam dostrzegac jej zalety, bo mogę być jak kameleon (oczywiscie bez przesady np. ze zbyt mocną opalenizną lub wybielaniem sie rtęcią :O ) Dodaje zdjęcie Kemp Muhl
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg img.aspxs.jpg (17,5 KB, 57 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 21.jpg (32,8 KB, 46 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 6559_feature_shot.jpg (30,6 KB, 36 załadowań)
Akeya jest offline  
Stary 2006-12-09, 04:51   #2765
Kate30
Zakorzenienie
 
Avatar Kate30
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 5 314
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę?

Cytat:
Napisane przez truskawkowawiosna Pokaż wiadomość
szczerze, to wszyscy z mojej szkoly byly przyzwyczajeni, prawie 3 lata ubierania sie na czarno na kazda okazje, jasna cera kontrastujaca z wlosami, ale nie powiem, gapili sie, mialam tez nietypowa kreacje mimo ze czarne zawsze wydaja sie identyczne, gorset i koronkowa spodnice i rekawiczki, czulam sie jak prawdziwa arystokratka kolezankom sie podobalo(tak mowily przynajmniej) a faceci raczej do mnie nie podchodzili bo bylam z chlopakiem, niektore moje kolezanki dzien przed studniowka na solarium mknely, "bo to wstyd przecie!", jedna sie poparzyla i wygladala jak spalony tost i wszystko ją bolalo, ale to ja bylam ODMIENCEM:
Bez dwóch zdań truskaweczko - wyglądałaś w studniówkowym wydaniu absolutnie bosko - zresztą jesteś prześliczną dziewczyną.
Mam podobną do ciebie uczennicę, też szykuje się na studniówkę i też będzie to kreacja czarna na bladym ciele - chyba pokażę jej twoje cudne fotki.
Kate30 jest offline  
Stary 2006-12-09, 11:29   #2766
isa666
Zakorzenienie
 
Avatar isa666
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Big Roads :D
Wiadomości: 24 542
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę?

Ja w październiku za rok idę na wesele i jestem na już na 100% pewna, że ubiorę kreację w ciemnym kolorze, najprawdopodobniej granatową sukienkę(z satyny) a na poprawiny coś w kolorze ciemnego fioletu(bakłażan) lub szmaragdu
__________________
Trance is essential for my life
isa666 jest offline  
Stary 2006-12-09, 12:05   #2767
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 815
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę?

Cytat:
Napisane przez Kate30 Pokaż wiadomość
Mam podobną do ciebie uczennicę, też szykuje się na studniówkę i też będzie to kreacja czarna na bladym ciele - chyba pokażę jej twoje cudne fotki.
Kate, mozesz tej polecic posmarowanie delikatnie odslonietych rzesci ciala czyms rozswietlajacych, najlepiej ze skrebrzystymi a nie zlotymi drobinkami, ja co prawda tak nie robilam, ale wydaje mi sie ze fajnie by to wygladalo
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCŁAW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dresówki bawełniane. Zajmujemy się haftem komputerowym. Szyjemy dla małych i dużych:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline  
Stary 2006-12-09, 12:08   #2768
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 815
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę?

Cytat:
Napisane przez isa666 Pokaż wiadomość
Ja w październiku za rok idę na wesele i jestem na już na 100% pewna, że ubiorę kreację w ciemnym kolorze, najprawdopodobniej granatową sukienkę(z satyny) a na poprawiny coś w kolorze ciemnego fioletu(bakłażan) lub szmaragdu
uwielbiam kolor szmaragdowy, ale ubrania w tym kolorze nie pasuja mi zupelnie juz teraz zycze udanej zabawy
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCŁAW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dresówki bawełniane. Zajmujemy się haftem komputerowym. Szyjemy dla małych i dużych:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline  
Stary 2006-12-09, 12:11   #2769
isa666
Zakorzenienie
 
Avatar isa666
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Big Roads :D
Wiadomości: 24 542
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę?

Cytat:
Napisane przez truskawkowawiosna Pokaż wiadomość
uwielbiam kolor szmaragdowy, ale ubrania w tym kolorze nie pasuja mi zupelnie juz teraz zycze udanej zabawy
Dziękuję
PS. Na avatarku to Twoja buźka? Śliczna jasna cera
__________________
Trance is essential for my life
isa666 jest offline  
Stary 2006-12-09, 12:15   #2770
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 815
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę?

Cytat:
Napisane przez isa666 Pokaż wiadomość
Dziękuję
PS. Na avatarku to Twoja buźka? Śliczna jasna cera
zdjecie z przed roku, jezli dobrze pamietam, juz kruczoczarnych wlosow nie mam tylko brazowe, bo mi sie znudzily przy czarnych wlosach i ubraniach cera zawsze wydaje sie bielsza
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCŁAW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dresówki bawełniane. Zajmujemy się haftem komputerowym. Szyjemy dla małych i dużych:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline  
Stary 2006-12-09, 12:16   #2771
isa666
Zakorzenienie
 
Avatar isa666
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Big Roads :D
Wiadomości: 24 542
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę?

Cytat:
Napisane przez truskawkowawiosna Pokaż wiadomość
zdjecie z przed roku, jezli dobrze pamietam, juz kruczoczarnych wlosow nie mam tylko brazowe, bo mi sie znudzily przy czarnych wlosach i ubraniach cera zawsze wydaje sie bielsza
Fakt, dlatego ja się przefarbowałam z blondu na czarno
__________________
Trance is essential for my life
isa666 jest offline  
Stary 2006-12-09, 12:17   #2772
Kattarina
Zakorzenienie
 
Avatar Kattarina
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 781
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę?

Cytat:
Napisane przez isa666 Pokaż wiadomość
Ja w październiku za rok idę na wesele i jestem na już na 100% pewna, że ubiorę kreację w ciemnym kolorze, najprawdopodobniej granatową sukienkę(z satyny) a na poprawiny coś w kolorze ciemnego fioletu(bakłażan) lub szmaragdu
OMG- efekt bedzie piorunujacy
Kattarina jest offline  
Stary 2006-12-09, 12:24   #2773
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 815
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę?

Cytat:
Napisane przez isa666 Pokaż wiadomość
Fakt, dlatego ja się przefarbowałam z blondu na czarno
z perseptywy czasu widze ze nie warto az tak drastycznie sie zmieniac, przynajmniej biorac za przyklad moj przypadek, moj naturalny kolor to sredni/ciemny blond(chociaz przy czarnych wlosach te odrosty wygaldaja jak biale), bez makijazu oczu ani rusz, bo inaczej wygladalam jak chora, granatowa czern na poczatku sliczna, efekt jak z mangi,pozniej sie zpiera i zostaje matowa czern, mimo ze wlosy sa naprawde odzywione i nawilzone, odrosty widoczne co 2 tygodnie, bo wlosy rosna mi szybko, znacznie lepiej czuje sie jak szatynka, twarz jest podkreslona(typowy facet ktory rozroznia dwa kolory wlosow, powiedzialby o mnie "ta czarna") kontrast i tak jest, oczy, usta i kosci policzkowe sa podkreslone konturem ciemnych wlosow ale wszystko wyglada naturalnie, jak znowu mi sie zamarza czarne wlosy to zrobie na ciemny braz, taka naturalna czern, nie po to robilam dekoloryzacje tydzien temu zeby znowu przez to przechodzic
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCŁAW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dresówki bawełniane. Zajmujemy się haftem komputerowym. Szyjemy dla małych i dużych:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline  
Stary 2006-12-09, 12:28   #2774
_Magda
BAN stały
 
Avatar _Magda
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 4 952
Wpisy w blogu: 33
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę?

Truskawkowa,a może wkleisz fotkę z brązowymi włosami?I ponawiam pytanie o Ciebie opaloną-byłaś kiedyś opalona?
_Magda jest offline  
Stary 2006-12-09, 13:43   #2775
Akeya
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 203
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę?

Rose McGowan
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg rose mcgowan1.jpg (42,9 KB, 62 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg rose mcgowan2.jpg (29,7 KB, 77 załadowań)
Akeya jest offline  
Stary 2006-12-09, 13:46   #2776
isa666
Zakorzenienie
 
Avatar isa666
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Big Roads :D
Wiadomości: 24 542
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę?

Cytat:
Napisane przez Kattarina Pokaż wiadomość
OMG- efekt bedzie piorunujacy
Też mam taką nadzieję
Zakochana jestem w granatowej satynowej sukience i taką właśnie chcę mieć na wesele
__________________
Trance is essential for my life
isa666 jest offline  
Stary 2006-12-09, 14:49   #2777
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 815
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę?

Cytat:
Napisane przez _Magda Pokaż wiadomość
Truskawkowa,a może wkleisz fotkę z brązowymi włosami?I ponawiam pytanie o Ciebie opaloną-byłaś kiedyś opalona?
moj fototyp jezeli sie nie myle to 2, nie opalam sie od lat, ale jak bylam mala, to raz sie powaznie spalilam,zawsze porownuje sie z siostra,ona ma jasniejsze naturalnie wlosy i kazda ekspozycja na sloncu konczyla sie buraczkiem, ktory raczej nie brazowial,u mnie buraczek predzej robil sie zloty niz u niej,ale i tak od dziecka nie znosilam slonca i uciekalam do cienia
postaram sie niedlugo porobic zdjecia, wkleje Ci teraz moje sprzed 2 lat,bez kolorowych soczewek, mialam wtedy bardzo podobny kolor do obecnego,kolor jest cieply/zimny w zalezosci od swiatla, bylam wtedy troche bardziej pyzowata, fascynacja czekolada lol

cera przy jasniejszych wlosach nadal jest jasna, kontrast mniejszy, ale jest, tylko znowu wygladam mlodziej a konce w lutym 20, znowu mnie biora za mala dziewczynke

Edytowane przez truskawkowawiosna
Czas edycji: 2006-12-24 o 22:50
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCŁAW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dresówki bawełniane. Zajmujemy się haftem komputerowym. Szyjemy dla małych i dużych:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline  
Stary 2006-12-09, 15:05   #2778
cmoksia
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Skierniewice / Warszawa
Wiadomości: 7 976
GG do cmoksia Send a message via Skype™ to cmoksia
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę?

mam pytanie.. nie wiecie jak ładnie wybielić CAŁE CIAŁO w ciągu miesiąca? nadal mam po wakacjach ciemniejsze ręce od reszty i chce coś z tym zrobić do studniówki.. różne specyfiki są do rozjaśniania twarzy, a o całym ciele cisza.. peeling to niestety mało ktoś mi coś wspominał o kąpielach w mleku, ale to raczej nawilża skórę, nie rozjaśnia
__________________
cmoksia jest offline  
Stary 2006-12-09, 15:05   #2779
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 815
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę?

a to moj naturalny kolor wlosow, zdjecie robione na wakacjach, ma popielaty polysk nie wiem czy to dobrze widac, przy tak jasnych wlosach, taki odcien cery to norma, malo ktora naturalna brunetka badz szatynka ma az taka jasna cere, ale im ciemniejsza skora tym w sumie mniejsze ryzyko poparzenia slonecznego:/

Edytowane przez truskawkowawiosna
Czas edycji: 2006-12-24 o 22:50
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCŁAW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dresówki bawełniane. Zajmujemy się haftem komputerowym. Szyjemy dla małych i dużych:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline  
Stary 2006-12-09, 15:09   #2780
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 815
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę?

Cytat:
Napisane przez cmoksia Pokaż wiadomość
mam pytanie.. nie wiecie jak ładnie wybielić CAŁE CIAŁO w ciągu miesiąca? nadal mam po wakacjach ciemniejsze ręce od reszty i chce coś z tym zrobić do studniówki.. różne specyfiki są do rozjaśniania twarzy, a o całym ciele cisza.. peeling to niestety mało ktoś mi coś wspominał o kąpielach w mleku, ale to raczej nawilża skórę, nie rozjaśnia
studniowka? a cytrynka? nie jak czasem sobie wybrudzilam rece przy farbowaniu to pomagala, ale na cale cialo to nie wiem, a moze kup oejek cytrynowy, on na pewno mocniej dziala, zmieszaj z oliwka albo balsamem, albo tonik aspirynowy, on lekko zluszcza, wiec powinna wyjasniec
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCŁAW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dresówki bawełniane. Zajmujemy się haftem komputerowym. Szyjemy dla małych i dużych:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline  
Stary 2006-12-09, 15:09   #2781
isa666
Zakorzenienie
 
Avatar isa666
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Big Roads :D
Wiadomości: 24 542
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę?

Cytat:
Napisane przez cmoksia Pokaż wiadomość
mam pytanie.. nie wiecie jak ładnie wybielić CAŁE CIAŁO w ciągu miesiąca? nadal mam po wakacjach ciemniejsze ręce od reszty i chce coś z tym zrobić do studniówki.. różne specyfiki są do rozjaśniania twarzy, a o całym ciele cisza.. peeling to niestety mało ktoś mi coś wspominał o kąpielach w mleku, ale to raczej nawilża skórę, nie rozjaśnia
Też się zmagam z tym problemem
Nadal mam na ciele ślady po opalaniu Jak się tego dziadostwa pozbyć?
__________________
Trance is essential for my life
isa666 jest offline  
Stary 2006-12-09, 15:15   #2782
cmoksia
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Skierniewice / Warszawa
Wiadomości: 7 976
GG do cmoksia Send a message via Skype™ to cmoksia
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę?

Cytat:
Napisane przez truskawkowawiosna Pokaż wiadomość
studniowka? a cytrynka? nie jak czasem sobie wybrudzilam rece przy farbowaniu to pomagala, ale na cale cialo to nie wiem, a moze kup oejek cytrynowy, on na pewno mocniej dziala, zmieszaj z oliwka albo balsamem, albo tonik aspirynowy, on lekko zluszcza, wiec powinna wyjasniec
dzięki myślałam o soku z cytryny, ale nie mogłam wykombinowac jak go użyć na całe ciało, wydało mi się to niemożliwe a to takie proste mam resztke oliwki dla dzieci, to wypróbuję mieszankę a tonik aspirynowy na ciało? hm.. też ciekawe
we wtorek spróbuję się do mojego dermatologa dostać i wypytać co i jak. nie będzie zadowolony, bo moja twarz wygląda jak po wojnie, same strupki i ślady po okresie i chorobie.. do tego mam przesuszoną skórę.. on w ogóle niechętnie patrzy na moje ciągoty do rozjaśniania się, ale popiera, że się nie opalam, chociaż tyle dobrze

ale nadal czekam na jakieś domowe sposoby do wypróbowania
__________________
cmoksia jest offline  
Stary 2006-12-09, 15:20   #2783
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 815
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę?

Cytat:
Napisane przez cmoksia Pokaż wiadomość
dzięki myślałam o soku z cytryny, ale nie mogłam wykombinowac jak go użyć na całe ciało, wydało mi się to niemożliwe a to takie proste mam resztke oliwki dla dzieci, to wypróbuję mieszankę a tonik aspirynowy na ciało? hm.. też ciekawe
we wtorek spróbuję się do mojego dermatologa dostać i wypytać co i jak. nie będzie zadowolony, bo moja twarz wygląda jak po wojnie, same strupki i ślady po okresie i chorobie.. do tego mam przesuszoną skórę.. on w ogóle niechętnie patrzy na moje ciągoty do rozjaśniania się, ale popiera, że się nie opalam, chociaż tyle dobrze

ale nadal czekam na jakieś domowe sposoby do wypróbowania
na buźke w stanie "teksanska masakra pila mechaniczna" w stylu beznadziejnie i juz polecam tonik Urody z zielona herbata i melisa, kosztowal CALE 6zl a jest swietny,poczytaj na kwc, na buzke na pewno rozjasnia sok ze swiezego ogorka, tylko bardzo sciaga twarz, wiec raczej mozesz sobie sama zrobic tonik do ciala z cytrynka i ogorkiem, warto probowac, kolejny pomysl jaki przychodzi mi do glowy to kremy i masci z mocznikiem
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCŁAW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dresówki bawełniane. Zajmujemy się haftem komputerowym. Szyjemy dla małych i dużych:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline  
Stary 2006-12-09, 15:32   #2784
Pogoda
Rozeznanie
 
Avatar Pogoda
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 683
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę?

Cmoksia mam tes nas problem :/ I niestety muszę Cię zmartwić - domwe sposoby nie bardzo pomagają, a sok z cytryny na całe ciało to bardzo hardcorowy sposób, szczypie okropnie, nie polecam Ja teraz (od miesiąca) próbuję retinoidów, ale efektów jeszcze nie widać

Takie małe pytanko: znacie jakieś e-sklepy gdzie mogłabym dostać biały podkład? Kiedyś był w rockmetalshopie, ale teraz mają w ofercie same opalone
__________________
"Nigdy nie śnię o niedorzeczności moich myśli w stanie czuwania" Hobbes
Pogoda jest offline  
Stary 2006-12-09, 15:37   #2785
Akeya
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 203
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę?

truskawkowawiosna: mnie też biorą za dziecko mimo że mam 20 lat :| po zapuszczeniu brwi i wybieleniu karnacji wyglądam jeszcze młodziej niz wczesniej :P
a tak poza tym to ładne masz oczy
Akeya jest offline  
Stary 2006-12-09, 15:38   #2786
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 815
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę?

Cytat:
Napisane przez Pogoda Pokaż wiadomość
Cmoksia mam tes nas problem :/ I niestety muszę Cię zmartwić - domwe sposoby nie bardzo pomagają, a sok z cytryny na całe ciało to bardzo hardcorowy sposób, szczypie okropnie, nie polecam Ja teraz (od miesiąca) próbuję retinoidów, ale efektów jeszcze nie widać

Takie małe pytanko: znacie jakieś e-sklepy gdzie mogłabym dostać biały podkład? Kiedyś był w rockmetalshopie, ale teraz mają w ofercie same opalone
a ten? http://rockmetalshop.pl/go/_info/?id=8632
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCŁAW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dresówki bawełniane. Zajmujemy się haftem komputerowym. Szyjemy dla małych i dużych:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline  
Stary 2006-12-09, 15:38   #2787
cmoksia
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Skierniewice / Warszawa
Wiadomości: 7 976
GG do cmoksia Send a message via Skype™ to cmoksia
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę?

Pogoda nie dołuj mnie chociaż Ty nooo
__________________
cmoksia jest offline  
Stary 2006-12-09, 15:40   #2788
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 815
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę?

Cytat:
Napisane przez Akeya Pokaż wiadomość
truskawkowawiosna: mnie też biorą za dziecko mimo że mam 20 lat :| po zapuszczeniu brwi i wybieleniu karnacji wyglądam jeszcze młodziej niz wczesniej :P
a tak poza tym to ładne masz oczy
dziekuje tak sobie mysle, ze lepiej juz wygaldac mlodziej niz na sile sie postarzac, opalona skora postarza optycznie(i nie tylko) jak wybielalas karnacje?pytam z ciekawosci
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCŁAW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dresówki bawełniane. Zajmujemy się haftem komputerowym. Szyjemy dla małych i dużych:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline  
Stary 2006-12-09, 15:46   #2789
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 815
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę?

Cmoksiu, chcialabys wrocic do koloru skory sprzed wakacji(pozyc sie opalenizny) czy po prostu wybielic skore? jezeli chodzi o pierwsza wersje to porzadne, naprawde porzadne codzienne peelingi powinny dac efekt, peeling kawowy i sizalowa rekawica, przez opalenizne skora staje sie grubsza wiec musimy ją zluszczyc, slyszalam ze niektore dziewczyny przecieraja np ramionka spirytusem kosmetycznym, skora zaczyna sie zluszczac, a na to cos nawilzajacego, wszystkie zabiegi polaczane z regularnymi peeligami, a jak masz pare ciemniejszych plamek to moze pasta lassari by pomogla? ma tlenek cynku i kwas salicylowy, skora sie po tym bardziej zluszcza, wydaje mi sie ze dziewczyny z forum kosmetycznego albo biochemii kosmetycznej maja o rozjasniu skory duzo wieksze pojecie wiec moze one cos wymysla mądrego
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCŁAW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dresówki bawełniane. Zajmujemy się haftem komputerowym. Szyjemy dla małych i dużych:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline  
Stary 2006-12-09, 15:57   #2790
cmoksia
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Skierniewice / Warszawa
Wiadomości: 7 976
GG do cmoksia Send a message via Skype™ to cmoksia
Dot.: Jak podkreślić jasną cerę?

truskawkowawiosna ja sie nie opalałam, ale niestety ręcę mimo filtrów zrobily sie nieco ciemniejsze i to głównie chce rozjaśnić żeby kolor się wyrównał + też całe ciało chce po prostu rozjaśnić

co to za pasta lassari?
__________________
cmoksia jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 23:26.