Może tym razem.. :-((( - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-01-27, 21:23   #1
Lovisa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 5 743

Może tym razem.. :-(((


Już kilka dni temu o to pytałam, nawet wkleiłam zdjęcie, ale nikt mi nie odpowiedział. A chciałam się dowiedziec jakim typem jestem. Mam raczej jasną cerę, naturalny kolor włosów to popielaty brąz [taki raczej ciemny niż jasny odcień], brwi i rzęsy trochę ciemniejsze od włosów - prawie czarne, oczy : wokół źrenicy rudawa obwódka, potem kolor zielony - zimny odcień i zewnętrzna obwódka również zielona, tyle, że ciemna. Ogólnie moje oczy wydają się ciemne, dopiero w pełnym świetle widać, że nie są piwne, tylko ciemnozielone. Nie mam na twarzy piegów, opalam się tak średnio łatwo, na początku na czerwono, ale następnego dnia kolor brązowieje. Poza tym opalenizna szybko mi schodzi. Czy któraś z was wie, jakim mogę być typem? Mnie sie wydaje, że zimą..
__________________
Na stałę w USA[nie udzielam się już na forum, więc proszę do mnie nie pisać, opcja pw została wyłączona.]
Lovisa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-27, 21:36   #2
CzarnyElf
Zakorzenienie
 
Avatar CzarnyElf
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 12 737
Re: Może tym razem.. :-(((

Z opisu wydaje sie ze jestes zimaa nie masz zdjecia?
__________________
BSW
http://psychologiawusa.blogspot.com
CzarnyElf jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-27, 21:51   #3
CzarnyElf
Zakorzenienie
 
Avatar CzarnyElf
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 12 737
Re: Może tym razem.. :-(((

Tak wydaje mi sie na 99% ze jestes zimaZdjecie troche przeswietlone i pewnie nie oddaje do konca wlasciwych kolorow ale sugeruje sie tym co napisalas
Pozdrawiam
__________________
BSW
http://psychologiawusa.blogspot.com
CzarnyElf jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-27, 21:54   #4
Lovisa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 5 743
Re: Może tym razem.. :-(((

Dzięki wielkie, buźka
__________________
Na stałę w USA[nie udzielam się już na forum, więc proszę do mnie nie pisać, opcja pw została wyłączona.]
Lovisa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-27, 22:46   #5
FEMME*BANALE
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 343
Re: Może tym razem.. :-(((

[b] Czesc Twiggy! Dzieki za maila Tak, juz mi sie wczesniej wydawalo ze jestes Zima. Poza tym - coz, czegoz chciec wiecej od zycia: duze oczka, wyrazne usta, slicznie zarysowane brwi... Ogolny obraz - bardzo dostojna, eleganca twarzyczka.
Na makijaz mozesz sobie pozwolic wyrazny, kontrastowy. Ja szczegolnie polecalabym Ci pomadke w kolorze pasowej rozy...
W ogole - w rozach, ciemnych rozach mysle ze byloby Ci super pieknie!
FEMME*BANALE jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-27, 23:17   #6
Lovisa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 5 743
Re: Może tym razem.. :-(((

Dzięki Aż trudno przyjąć tyle komplementów na raz
__________________
Na stałę w USA[nie udzielam się już na forum, więc proszę do mnie nie pisać, opcja pw została wyłączona.]
Lovisa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-27, 23:30   #7
FEMME*BANALE
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 343
Re: Może tym razem.. :-(((

[b] Twiggy, tak sobie mysle, ze moze nie mialas zbyt wielu odpowiedzi z radami bo co tu radzic jak nie ma nic do poprawienia - rysy twarzy idealne, Zima prawie na 100% - wszystko jasne!
Makijaze FOR YOU:

Edytowane przez FEMME*BANALE
Czas edycji: 2006-06-13 o 18:15
FEMME*BANALE jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-28, 10:47   #8
Lovisa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 5 743
Re: Może tym razem.. :-(((

Dzięki wielkie, ulżyło mi, bo bardzo lubię wyrazisty i mocny makijaż, zwłaszcza podkreślający oczy :-D
__________________
Na stałę w USA[nie udzielam się już na forum, więc proszę do mnie nie pisać, opcja pw została wyłączona.]
Lovisa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-28, 14:19   #9
Gruby_Louie
Raczkowanie
 
Avatar Gruby_Louie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 266
Re: Może tym razem.. :-(((

Również uważam, że jesteś Zimą
Gruby_Louie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-28, 14:46   #10
Lovisa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 5 743
Re: Może tym razem.. :-(((

Cieszy mnie to, bo zawsze miałam dylemat co do doboru koloru farby do włosów. Bo podobają mi się zarówno odcienie ciepłe jak i zimne. W sumie od dawna farbuję się na odcienie ciemne, raczej zimne [np. mahoń], do tego robię sobie często pasemka granatową czernią. Ale miałam też kiedyś rude włosy i moja mama twierdzi, że właśnie taki kolor mi pasuje, a ja nie jestem przekonana [teraz już wiem, że mam rację], bo przecież oczy mam ciemne, [mimo, że zielone], tak samo jak brwi i rzęsy. Poza tym wydaje mi się, że w cieplych kolorach moja twarz wydaje się nabierać żółtawego odcienia. Także dzięki za utwierdzenie mnie w przekonaniu, że jestem zimą
__________________
Na stałę w USA[nie udzielam się już na forum, więc proszę do mnie nie pisać, opcja pw została wyłączona.]
Lovisa jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 10:00.