Potzrebuje metamorfozy :[ - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2006-02-05, 11:32   #1
Monia512
Raczkowanie
 
Avatar Monia512
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 59
Cool

Potzrebuje metamorfozy :[


Moze opisze wam najpierw czemu chce tej metamorfozy drogie wizażanki:P
Wiec chodzi o to, ze chodze juz z chlopakiem 2 lata i jestem totalnie taka sama :POTRZEBUJE ZMIANY!! Chcialabym zmienic kolor włosów, ciemniejszy? blond? pasemka? i dobierzcie mi takze jakis ciekawy makijaż
Chce dodac ze jeszcze bede chodzic na solarke zeby sie przypiec he moze inna grzywka ? no nie wiem dobierzcie mi cos.. bardzo was prosze:P Mam tydzien czasu zeby cos wybrac i w piatek ide do fryzjera czyli: 10.02
Pozdrawiam i dziekuje
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg monia.JPG (36,8 KB, 43 załadowań)
Monia512 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-05, 18:54   #2
werax
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 102
Dot.: Potzrebuje metamorfozy :[

W tej fryzurze będzie ci ładnie,ale w tym makijażu powalisz chłopaka na kolana Obraz 002.jpg

Obraz 003.jpg
werax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-05, 19:12   #3
chilanes
Zakorzenienie
 
Avatar chilanes
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 11 301
Dot.: Potzrebuje metamorfozy :[

w tej pierwszej zaproponowanej przez werax fryzurce fajnie bys wygladala ale makijaz powinien byc troche delikatniejszy, coś w brązach.
chilanes jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-05, 20:30   #4
shantii
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 21
Dot.: Potzrebuje metamorfozy :[

Moim zdaniem powinnas przede wszystkim podkreslic i zaakcentowac oczy pozdrawiam
shantii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-05, 21:17   #5
Monia512
Raczkowanie
 
Avatar Monia512
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 59
Dot.: Potzrebuje metamorfozy :[

Hmm .. no ja jestem raczej za dlugimi wloskami niechce ich scinac caly czas je zapuszczam:P I chyba sie upre na pasemka blond:P ale jaki makijaz
Monia512 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-05, 21:37   #6
werax
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 102
Dot.: Potzrebuje metamorfozy :[

dziękuję za to że podobał ci się makijaż mi także..... Twój chłopak nie nudziłby sie i od razu zauważył zmianę <lol2> oczywiście to był żart... ale z pewnością byłabyś w centrum uwagi
werax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-02-05, 22:00   #7
Monia512
Raczkowanie
 
Avatar Monia512
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 59
Red face Dot.: Potzrebuje metamorfozy :[

heh z takim makijazem bym sie nawet na balkonie nie pokazala hehe:P ja lubie cos delikatnego sexownego poradz cos powaznego a nie to hehe;P Pzdr dla Ciebie;*
Monia512 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:28.