jaka kredka do oczu - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-01-28, 13:43   #1
Pippi
Raczkowanie
 
Avatar Pippi
 
Zarejestrowany: 2003-04
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 185
GG do Pippi

jaka kredka do oczu


poradzicie mi dziewczyny - szukam dobrej czarnej kredki do oczu. najwazniejszy jest kolor, bo ma byc do jasnych (szaro-zielonych) oczu, dlatego nie chce takiej smolisto-czarnej, jak dla brunetek. i zeby sie nie maziala.
wiem, wiem - mam sobie poczytac na KW. juz to zrobilam, ale moze jednak ktos cos podpowie.
BTW - czym sie rozni kredka do oczu od olowka do oczu.
pozdrawiam
Pippi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-29, 09:30   #2
Pippi
Raczkowanie
 
Avatar Pippi
 
Zarejestrowany: 2003-04
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 185
GG do Pippi
Re: jaka kredka do oczu

up up
Pippi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-29, 15:00   #3
rzęsa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: chałupka
Wiadomości: 7 617
GG do rzęsa
Re: jaka kredka do oczu

W Avonie jest taka kredka nie całkiem czarna, choć niby czarna
__________________
;-D
rzęsa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-29, 15:20   #4
Mariqa
Wtajemniczenie
 
Avatar Mariqa
 
Zarejestrowany: 2004-12
Wiadomości: 2 393
Re: jaka kredka do oczu

To może grafit, na pewno znajdziesz w ofercie manhattanu- dla tego koloru własnie kupiłam kredkę / w ołówku- czyli do strugania/.
Ale niezbyt polecam jeśli masz wrażliwe okolice oczu, bo dla mnie jest przytwardawa, jeśli mogę to tak określić- numer 23
z wyższej półki jest kredka estee lauder-eye defining w kolorze slate o numerze 04- jest bardziej miekka, lecz nie super trwała, nazwałabym ją przyzwoitą jak na swoją cenę.
obie kredeczki kupiłam właśnie ze względu na swoje zielonkawe ślepka - sprawują się dobrze, manhatanka troszkę gorzej, ale estee mogę polecić bo świetny kolor i odpowiednia miękkosć
pozdrawiam
__________________
C'est la vie - cały twój Paryż dwie drogi na krzyż
Knajpa, kościół, widok z mostu
Mariqa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-29, 15:37   #5
czarna.noc
Wtajemniczenie
 
Avatar czarna.noc
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: wow city
Wiadomości: 2 908
Re: jaka kredka do oczu

IsaDora Perfect Contour Kajal nr 85 Glitzy Black - grafit ze srebrzystym połyskiem. Właśnie ją sobie kupiłam i jest OK.
czarna.noc jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-01-29, 20:40   #6
Pippi
Raczkowanie
 
Avatar Pippi
 
Zarejestrowany: 2003-04
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 185
GG do Pippi
Re: jaka kredka do oczu

dzieki serdeczne dziewczeta
Pippi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-30, 17:53   #7
DiamondBody
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 1
Thumbs up Dot.: jaka kredka do oczu

hej dziewczyny! <3
Gdzie można zamówić darmowe próbki kredek do oczu??Jakby co to piszcie na email: sweetgirl.12@o2.pl
PozdroOo.
DiamondBody jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 12:38.